quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef ursel het volgende:
Whehe..
alle patsers met hun 23" monitortjes..
Vidiwall systeem, PHILIPS, type VWM121/00, 4 CRT schermen van 49 inch
Voor maar ¤150
Het grote BoF! Topic: FJD Mode!
Die constructie had ik ook met IJs ook al eens maar dan via PM, maar dat schijnt ook niet gewaardeerd te worden door de heren mods..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef jpjedi het volgende:
Bof geband![]()
Stoute jongens![]()
mails mogen naar mij en ik post ze. (ongecensureerd)
Heb je fatima en simba de groeten gedaan? Draaien normmal in het weekend de receptie. De shoarma is lekker in het restaurant in de top...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef FJD het volgende:
Lekker is dat, een beetje rellen in mijn naam-topic juist op het moment dat ik er niet ben. Stelletje homos!
Gisteren gegeten in Burj Al Arab, dat 48 sterren hotel zeg maar. Diner verspreidt over alle restaurants van het hotel. Wat een ongelofelijke luxe zeg. Ik kon halverweg kiezen of ik ongezouten of gezouten boter op m'n brood wilde maar het gaat dan niet zomaar over gezouten boter. Nee ik kon kiezen of ik zout uit Australie, Hawaii of Madagasker op m'n boter wilde strooienGeniaal echt
Totdat ze besluiten om een wolkenkrabber omver te kegelen met een vliegtuigquote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee, ze huren hoertjes in, kopen een ons cocaine en nemen een privejet. Zodra ze in het luchtruim zitten, zijn ze onschendbaar
Uhm, volgens mij ben ik het patsertje met de 23", maar ik heb ook nog een 50".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef ursel het volgende:
Whehe..
alle patsers met hun 23" monitortjes..
Vidiwall systeem, PHILIPS, type VWM121/00, 4 CRT schermen van 49 inch
Voor maar ¤150
Het grote BoF! Topic: Bannen er op los!
Bertquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij ben ik het patsertje met de 23", maar ik heb ook nog een 50".
* PoSTMaN denkt als je dan toch aan het patsen bent...
Gisteren naar Stoffe Jongens geweest van Bert Visscher in Carré. Als je Bert leuk vind lig je de hele avond in een deuk. Ik vond het in ieder geval erg leuk
Minder leuk was dat ik goedkoop dacht te parkeren in de Arena. Goedkoop was het, maar een beetje jammer dat we er net zolang over deden om te betalen (6 euro incl OV tickets) en uit te rijden als we er over deden om thuis te komen![]()
HMH, Arena en Bioscoop liepen tegelijk leeg
Die 2 open stukken, komen daar de doeltjesquote:Op zondag 17 mei 2009 09:17 schreef jpjedi het volgende:
BoF BBQ plein is bijna klaar.![]()
http://zerosiz.web-log.nl/zerosiz/2009/05/bestrating.html
Het gaat om best of 3 dus bij 1-0 spelen ze nog een wedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
Pleintjesvoetbal
Die krat Juup is nog niet zeker hoor JPMet 1-0 in de Kuip komt ie gewoon weer naar Rozenburg/Rotterdam
Tsss.. Heb je nog een kijktip gePM'edquote:Op zondag 17 mei 2009 09:11 schreef jpjedi het volgende:
Inco post:
[..]
![]()
mailen jongens, niet PM`en.. die lees ik nooit.
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Incolumis het volgende:
jeuj daar was ik weer
damn wat is die remlof triest, en belachelijk dat ze geen auto-unban hebben. je moet er eerst om smeken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 06:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, daar gaat de succesperiode van AZ. Kort en krachtig
Feli..quote:Op maandag 18 mei 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Zaterdag jarig geweest,van m' n vriendin gewoon de bijna complete serie van Alfred J. Kwak op dvd gekregen
Nog een paar DVD' tjes erbij zoeken zodat'ie compleet is maar die zijn tyfusmoeilijk te krijgen.
Heeft verder hier iemand ervaring met z' n XBox 360 wireless verbinden met internet?
Mooi, ik hou het in de gatenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:45 schreef staticdata het volgende:
Deze week zou Hawx toch wel binnen moeten komen bij je Keltie..
Laat deze ff schieten, sorry..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Gaan jullie mee naar Feyenoord - NAC a.s. donderdag om 14:30 uur?
Nee, ik boycot de playoffs. Maar leuk dat je het vraagt.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ik boycot de playoffs. Maar leuk dat je het vraagt.![]()
ja!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Je durft gewoon niet met hem gezien te worden he..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plek
Keltie, ga je donderdagmiddag ook mee naar Feyenoord - NAC?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet met hem gezien te worden he..
Lezen is wel lastig hèquote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Ursel??
- Keltie??
- Iemand anders nog??
Vroeg..quote:
Als we volgend jaar in de beker een keer thuis zitten wil ik weleens een Kuip-meet bij jullie op het vakquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plek
Keltie, ga je donderdagmiddag ook mee naar Feyenoord - NAC?
Boycot -> Neequote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Keltie??
- Iemand anders nog??
quote:Snel internet: Tot 8 Mb/s - 1 Mb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
Nu vond ik het al frappant dat zij, HetNet/ KPN, mij binnen een minuut terugbelde nadat ik mijn telefoonnummer ergens had ingevuld, maar nog raarder vond ik dat ik voor het afzeggen en opwaarderen alleen een postcode nodig had en geen inloggegevensquote:Met Snel Surfen kunt u supersnel internetten en meer en sneller downloaden. Muziek, video’s en zelfs films. Dit abonnement is ook ideaal voor online gamen. Topsnelheid voor topprestaties!
Nu tijdelijk een heel jaar voor slechts ¤ 19,95 p/mnd.
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract, maar een maandcontract.
Hij wist mij te vertellen dat die upgrade per morgen actief isquote:U kunt uw abonnement upgraden aan het eind van elke factuurperiode.
De upgrade wordt per eerstvolgende facturatiedatum uitgevoerd.
Wanneer u uw abonnement upgrade worden u geen kosten in rekening gebracht.
Dit zal, waarschijnlijk de adder zijnquote:abonnementen die zijn aangegaan vóór 1 augustus 2007:
U dient uw opzegging uiterlijk één maand voor het verstrijken van de contractperiode aan ons kenbaar te maken
abonnementen die zijn aangegaan ná 1 augustus 2007:
U kunt uw abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn
Excel cursus..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Incolumis het volgende:
pfff wordt een lange dag vandaag, tot half 5 werken, daarna tot 10 uur een Excel cursus
quote:
Dood aan de policyquote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef IJsmuts het volgende:
je zou beter een cursus "hoe gedraag ik me volgens de FOK! policy" moeten doen![]()
doodsverwensingen
Lijkt me nietquote:
Bart is geen crew meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
Bart heeft het ook al opgegeven zo te zien..
Onze MOD, wat doen ze. Schande!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Bart is geen crew meer.
![]()
komt toch niet door de topics van Susteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Viro het volgende:
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?Je bent gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wat ze zitten niet stil bij EA Dicequote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
1.6!
Nog lang over gedaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Incolumis het volgende:
basis cursus Excel![]()
zat al na een half uur te knikkebollen
Sappige graag...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef FJD het volgende:
Excel cursus
Gooi eens wat details online Viro
Nah is mij te duur nog. Ik heb 2 150gig raptors tweede hands gekocht. Die zet ik in Raid als boot partitie. Moet ook wel lekker draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Incolumis het volgende:
geen SSD?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Ursel heb je een tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
mwah een OCZ Vertex is "redelijk" betaalbaar voor iemand van jouw statuur
je loopt achterquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.
Zijn raptors zullen sneller zijn.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:25 schreef FJD het volgende:
Alhoewel het natuurlijk wel de kwaliteit en kwantiteit van het topic ten goede komt.
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?Kom nu maar op met die naaktfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(Je hebt die toch wel ey?)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom nu maar op met die naaktfoto's
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom nu maar op met die naaktfoto's
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.![]()
Ik ben iets te snel geweest met toezegging voor donderdag om naar Feyenoord-NAC te gaan. Stond al dagje efteling met de neefjes gepland.![]()
Vond het zelf behoorlijk indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
Bart heeft het ook al opgegeven zo te zien..
Present sergeant..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:13 schreef FJD het volgende:
Wakker worden stelletje Aries!
Mja, bedoelde hier komen, niet je modschap..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf nu dus geen fouten meer maken in de TT
Oh okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, bedoelde hier komen, niet je modschap..![]()
Euh, uit het modschap, uit de redactie van games en uit de redactie van de frontpagequote:
Hmm.. laat ik de vraag dan wat directer stellen..:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, uit het modschap, uit de redactie van games en uit de redactie van de frontpage
Komt in het kort neer op een woordenwisseling met een admin, maar ik ga me er verder niet over uitlaten dus je hoeft niet door te vragenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. laat ik de vraag dan wat directer stellen..:
Wat heb je geflikt...?
Ja leuk hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef ursel het volgende:
He, altijd zo'n politiek correct statement..
Wat? Dat je politiek correct wordt, of dat je uit de crew getrapt wordt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, dat krijg je als je besmet raakt met het BoF! virus
Dat je uit de crew wordt gertapt. Politiek correct zijn is niet 1 van onze pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Dat je politiek correct wordt, of dat je uit de crew getrapt wordt?
Oh, meer BoF!fers dan die uit de crew zijn getrapt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat je uit de crew wordt gertapt. Politiek correct zijn is niet 1 van onze pluspunten
Ik niet, ik ben daar veel te lief voor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, meer BoF!fers dan die uit de crew zijn getrapt?
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben daar veel te lief voor...
5 uur te laat!quote:
quote:
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt in het kort neer op een woordenwisseling met een admin, maar ik ga me er verder niet over uitlaten dus je hoeft niet door te vragen
Wie wat waar hoe??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:05 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ursel meet in juli????
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.
mensen di ein het abbu dhabbie graib ******* eten en zeiken over een paar tientjes invoerrechtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef FJD het volgende:
Godvergeten kutambtenaren
Pennetje kopen in Dubai & dan moet je weer invoerrechten betalen want ja die pen ligt weer boven het vrijstellingsbedrag. Ongelofelijk als je hier je geld mee moet verdienen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef FJD het volgende:
Het gaat wel om het principe dus. Even weer 120,- extra neerleggen. Wat een vak
Dat moet voor dat geld wel minimaal eentje zijn waar je mee moet kunnen schrijven denk ik..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat voor een pen koop je dan wel niet
Geloof t welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef ursel het volgende:
Dat moet voor dat geld wel minimaal eentje zijn waar je mee moet kunnen schrijven denk ik..
Tja, ze hebben nou eenmaal meer knopjes dan ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.
Dure penquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef FJD het volgende:
Pennetje kopen in Dubai & dan moet je weer invoerrechten betalen want ja die pen ligt weer boven het vrijstellingsbedrag. Ongelofelijk als je hier je geld mee moet verdienen.
Heb je daar nu ook een note voor gekregen??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nou eenmaal meer knopjes dan ik
[..]
Dure penAls je hem gewoon in je borstzakje had gestoken in het vliegtuig was het toch niet eens opgevallen?
Geen idee, kan ik niet meer zien hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je daar nu ook een note voor gekregen??
Tja maar t doosje wil je toch ook hebben en de factuur ook. Belangrijker nog is dat ik er geen moment over na had gedacht. Je vergeet al snel wat voor regelneukers we zijn geworden en hoe graag de overheid wil belasten. Hebben we nog geluk dat ze niet over de handbagage begonnen aangezien daar beide cameras + lenzen in zaten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Bart het volgende:
Als je hem gewoon in je borstzakje had gestoken in het vliegtuig was het toch niet eens opgevallen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, net als met parkeerboetes troost ik me maar met de gedachte dat ik wel een leuke baan heb waar ik trots op kan zijn en ben
Schaamte?quote:
Net pas het toppunt bij de bank meegemaaktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef FJD het volgende:
Mjah, vind het te debiel voor woorden dat ik niet gewoon naar een SNS-Bank kan lopen met een zak kleingeld en een enveloppe met redelijk wat briefgeld en beide ken storten zonder voor het kleingeld ¤4,50 te moeten betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Enige principe van de SP is dat mensen met +modaal dat af moeten staan
Rabobank heeft van die telautomaten iig maar weet net hoe dat met kosten zit als t naar andere banken gaat (of dat uberhaupt mogelijk is..).
SPquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Enige principe van de SP is dat mensen met +modaal dat af moeten staan
Rabobank heeft van die telautomaten iig maar weet net hoe dat met kosten zit als t naar andere banken gaat (of dat uberhaupt mogelijk is..).
Nee hier kies jezelf voor, je kan altijd nog gewoon normaal bankieren en met geld betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, vind het te debiel voor woorden dat ik niet gewoon naar een SNS-Bank kan lopen met een zak kleingeld en een enveloppe met redelijk wat briefgeld en beide ken storten zonder voor het kleingeld ¤4,50 te moeten betalen.
"Winkeliers zijn er blij mee, breng het daar maar naar toe... De bakker hier op de hoek".. Ja, laat ik een brood gaan kopen terwijl er nog 3 in de vriezer liegen, greppeldel.. Ik zie het al voor mij in de kroeg:
"Bart, beleg jij in aandelen?"
"Nee, ik koop brood. Was een tip van de SNS Bank".
Zij zijn bank, ik ben klant. Ik heb geld en de bank houd daarvan. Dan moeten ze dat maar storten.
Ik moest al internetbankieren, ik moet betalen via pin.
Tja da's gewoon kutquote:Ik moet het maar pikken dat ze alle kantoren (op 1 in Geldermalsen en 1 in Tiel na) sluiten
Gewoon naar de Rabo, daar kun je het gratis wisselen volgens mijquote:en nu moet ik ook nog betalen als ik die pleurismuntjes wil storten. Flinker in elkaar en krijg een enge ziekte (meestal in de andere volgorde maar soit..)
Ik heb daar Sanne voor..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SP
Da's was mijn politieke bijdrage in dit topic
En een hele dure pen is mijns inzien toch echt geld verspilling
Maar ja ieder zo zijn ding zullen we maar zeggen
* PoSTMaN is ook goed in geld verspillen
Nah, niet bepaald. Er is hier in de buurt, zoals al gesteld, bijna geen kantoor meer te vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hier kies jezelf voor, je kan altijd nog gewoon normaal bankieren en met geld betalen
Ja, nu maakt het voor mij niet uit omdat ik een PC heb. Maar bejaarden en dergelijke zitten hier in de buurt niet bepaald goed mee.. In Tricht, dorpje verderop hebben ze sinds kort ook de PIN-automaat weggehaald.. Moet iedereen maar naar Geldermalsen of Buren om geld op te kunnen nemenquote:[..]
Tja da's gewoon kut
Mjah, iedere bank is een evengrote pleurishondquote:[..]
Gewoon naar de Rabo, daar kun je het gratis wisselen volgens mij
Hoezo dat? Zal wel meevallen heur.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef FJD het volgende:
Geld verspillenWe houden de economie wel draaiende he Jorrit
Is in Dubai wel nodig ook trouwens
Kans is niet onaanzienlijk dat t binnen 5 jaar helemaal in elkaar geklapt is.
In de afgelopen twee maanden zijn 10% vd expats vertrokken (Dubai bestaat voor 85% uit expats), zijn woningen van ooit een miljoen nog maar 300k waard, zijn de shifts die gedraaid werden in de bouw minimaal gehalveerd, is de Burj al Arab en ik meen t vliegveld verkocht aan Abu Dhabi omdat de regering de leningen niet meer kon betalen en twee vd drie palmeilanden staan voor langere tijd op hold terwijl de eerste voor 60% leeg staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Bart het volgende:
Hoezo dat? Zal wel meevallen heur.
Maar die lui hebben toch geld zat met hun olie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
In de afgelopen twee maanden zijn 10% vd expats vertrokken (Dubai bestaat voor 85% uit expats), zijn woningen van ooit een miljoen nog maar 300k waard, zijn de shifts die gedraaid werden in de bouw minimaal gehalveerd, is de Burj al Arab en ik meen t vliegveld verkocht aan Abu Dhabi omdat de regering de leningen niet meer kon betalen en twee vd drie palmeilanden staan voor langere tijd op hold terwijl de eerste voor 60% leeg staat.
Klinkt niet als een solide land
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Met de google Street view Trike de Alpe D'Huez op..
[ afbeelding ]
Heb je gezien wat de olieprijzen hebben gedaan de laatste tijd? Als olievoorraad je onderpand is dan is dat opeens een stuk minder waard en dan moet je bijbetalen. De economie van Dubai voelt gewoon niet solide aan. Alles moet beter, hoger & duurder, ook als daar geen markt voor is. Dubai is leuk om even te kijken maar met een lang weekend heb je alles wat echt speciaal is wel gezien. Toch richten ze zich compleet op het toerisme. Het is de combinatie van al die factoren die je het gevoel geven dat ze een land opbouwen wat niet zelf de broek op kan houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:28 schreef Bart het volgende:
Maar die lui hebben toch geld zat met hun olie...
Twijfel ik ook aan maar ik zat op de bank dus geen zin om het uit te zoekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef jpjedi het volgende:
Dubai heeft toch geen olie?
5% van de omzet van Dubai betreft Olie. Het is inderdaad de hoofdstad van de UAE maar de olie is er zo goed als op. Ze hebben nog voor een jaar of 10 voorraad en daarom zijn ze zo aan het focussen op handel, toerisme en binnensleuren van buitenlands kapitaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dubai is toch van de VAE?
Die hebben toch olie?
Daar gaat het denk ik mis. Dubai is niet zo spectaculair dat je er een volle week allemaal nieuwe dingen kunt zien en je kunt laten verrassen. Qua strandvakantie heeft het ook weer echt veel meer te bieden als Turkije of Spanje. Kortom, ik zie niet echt het gat in de markt voor Dubai. Verder is het ook een kwestie van ongelukkige timing natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef jpjedi het volgende:
daarom zijn ze zo aan het focussen op handel, toerisme en binnensleuren van buitenlands kapitaal.
quote:Auto news?? tell me?
Het is ook de naam. glamour en status. Dubai is echt wel een jetset stad en dat is geen massatourisme maar toch serieus. Daarbij de vrije handel in goud die ook nog een hoop aantrekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar gaat het denk ik mis. Dubai is niet zo spectaculair dat je er een volle week allemaal nieuwe dingen kunt zien en je kunt laten verrassen. Qua strandvakantie heeft het ook weer echt veel meer te bieden als Turkije of Spanje. Kortom, ik zie niet echt het gat in de markt voor Dubai. Verder is het ook een kwestie van ongelukkige timing natuurlijk.
[..]Zou wel gaaf zijn alst lukt, dan gaan we zeker een keer een rondje doen alhoewel ik betwijfel of ik het komende jaar dat ding dan nog onder z'n reet vandaan krijg
Die hoogste wolkenkrabber is toch nog steeds niet af?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is ook de naam. glamour en status. Dubai is echt wel een jetset stad en dat is geen massatourisme maar toch serieus. Daarbij de vrije handel in goud die ook nog een hoop aantrekt.
Qua toerisme vond ik het wel in orde eigenlijk. zaken als Behalve de hoogste wolkenkrabber heeft Dubai ook de grootste golfbaan ter wereld, het grootste themapark, de grootste overdekte skihal (400 meter) ter wereld in de woestijn en is Al Maktoum International Airport in aanbouw, dat als het klaar is het op vier na grootste vliegveld ter wereld zal zijn. Dat zegt toch wat. Ze hebben ook een F1 themapark en circuit en natuurlijk het lokaal vermaak.
Septemberquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:28 schreef staticdata het volgende:
Die hoogste wolkenkrabber is toch nog steeds niet af?
Nee, ik heb hier al op gesolliciteerd:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Bart misschien iets voor jou
[FOK!games]-Zoekt-nieuwe-redactieleden!
Wat dacht je, ik ben geen mod meer, nu mag het weer..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Bart het volgende:
Even mijn postaantal verhogen middels een dubbelpost.
Why the fuck krijg je bloemen van je werk?:oquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef ursel het volgende:
Wat dacht je, ik ben geen mod meer, nu mag het weer..
Overigens morgen de eerste kijkers voor het huis..
Kan ik nondeju het huis nog ff opfrissen vanavond..
Maar goed dat ik vrijdag nog een bloemetje gehad heb van mijn werk..
Omdat ik gewoon goed mijn best doe..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Why the fuck krijg je bloemen van je werk?:o
Ik was afgelopen zondag 10 jaar bij de zaak en ik moest zelf tracteren.
Komt nog feestjuh, dat dan weer wel :p
Staat hier klaarquote:
Oeh een vrouw in ons topicquote:
bwehehehe ik heb geen drang naar koffie... behalve twee weken geleden toen ik in Rome was geweest en een snurkende italiaan in de kamer naast ons had.quote:
Dan ist hier niet eens echte koffie maar Senseoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef ursel het volgende:
Tis maar goed dat mijn collega's wel goed voor me zorgen..
Die brengen het tenminste langs..
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Thee is voor zieke mensen en linksrijdende nichten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Sickert het volgende:
Niks mis met normale thee, groene thee is idd voor vrouwen
Koffiekrijg het gewoon niet weg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Sickert het volgende:
Niks mis met normale thee, groene thee is idd voor vrouwen
Koffiekrijg het gewoon niet weg
Ik zit de laatste tijd veel aan de Minty Maroccoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe mij ook maar thee, en dan Turkish Apple!
De ergste nichten zijn altijd nog diegenen die er niet voor uit durven komenquote:
Ik zit vanaf het eerste begin bij BoF!, die fase ben ik allang voorbij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef Bart het volgende:
De ergste nichten zijn altijd nog diegenen die er niet voor uit durven komen
Oh, dus je komt er inmiddels wel voor uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit vanaf het eerste begin bij BoF!, die fase ben ik allang voorbij.
Newbee alertquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:44 schreef Bart het volgende:
Oh, dus je komt er inmiddels wel voor uit?
Ok, en nu slaan we wel door hoor meiden..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik doe vaak een beetje koffie bij mijn bekertje melk+suiker in. Anders is het idd niet te zuipen.
Oh, en thuis drink ik af en toe honing thee.
Wanneer jullie er eentje regelen op een dag dat ik wel kanquote:
Nou ik weet dat ie nicht is, hoef ik zijn worst niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zodra jij die worst een keer opstuurt..
Morgenavond weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Bart het volgende:
Wanneer jullie er eentje regelen op een dag dat ik wel kan
Geen uitnodiging van gehadquote:
Heb ik al een verjaardag...quote:Daarna op 27 juni een echte officiele
Bij dezequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen uitnodiging van gehad
[..]
Heb ik al een verjaardag...
quote:
Ja en ik een begrafenisquote:Heb ik al een verjaardag...
Ja leuk is datquote:
Die voetbalpraat sla ik altijd over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren toen Frank over Feyenoord - NAC begon...wel blijven opletten he!
Oh? Misschien wel van dezelfde als ik!quote:[..]
Ja en ik een begrafenis
Te laatquote:
quote:
En dan een theedrinker uitschelden voor homo, homo!quote:
quote:[..]
Oh? Misschien wel van dezelfde als ik!
[..]
Te laat
Terecht! Voetbal is gewoon een homosport, 11 gaylords die graag met ballen spelen. En douchen doen ze ook altijd samenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan een theedrinker uitschelden voor homo, homo!
Dan is iedere balsport een homosport.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Terecht! Voetbal is gewoon een homosport, 11 gaylords die graag met ballen spelen. En douchen doen ze ook altijd samen
Het zijn ijzersterke argumenten. Weerleg ze maar eens. En je hebt helemaal gelijk, elke teamsport en elke balsport is een homosport.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is iedere balsport een homosport.
In iedere teamsport word samen gedouched, dus dat is ook een kutargument.
Homo.
Niet iedere man of vrouw die een balsport uitoefend of daarna douched met mensen van gelijke sekse heeft een seksueel verlangen naar die mensenv an gelijke sekse.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zijn ijzersterke argumenten. Weerleg ze maar eens. En je hebt helemaal gelijk, elke teamsport en elke balsport is een homosport.
Weerlegd/t*. Doei.quote:Homoseksualiteit is een seksuele voorkeur die wordt gekenmerkt door een romantisch of seksueel verlangen naar mensen van dezelfde sekse (ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk). Mensen met deze seksuele voorkeur worden homoseksueel genoemd (zowel bijvoeglijk als zelfstandig naamwoord).
Die tekst is overduidelijk geschreven door iemand in de ontkenningsfase. En jij zit zeker zelf op een team- dan wel balsport? Of misschien zelfs een combi daarvan! Viespeukquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet iedere man of vrouw die een balsport uitoefend of daarna douched met mensen van gelijke sekse heeft een seksueel verlangen naar die mensenv an gelijke sekse.
Wiki:
[..]
Weerlegd. Doei.
Beetje jammer dat het topic alweer dicht is nog voor dat de TS helemaal de grond in is geboord. Zo is het natuurlijk niet leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef Bart het volgende:
"Bill Clinton moet armste land op westelijk halfrond helpen"
Mooi topic
"hun zeiden"
Echte mannen kijken en/of beoeffenen voetbal. Ik kijk en beoeffen voetbal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Die tekst is overduidelijk geschreven door iemand in de ontkenningsfase. En jij zit zeker zelf op een team- dan wel balsport? Of misschien zelfs een combi daarvan! Viespeuk
Argumenten weerleggen met subjectieve tekstjes geplukt van amateuristisch geschreven internetsites
Je gaat er wel heel serieus op in moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echte mannen kijken en/of beoeffenen voetbal. Ik kijk en beoeffen voetbal.
Kleuterargumenten zijn zo makkelijk te weerleggen. Rot nu maar weer op naar je stinkhol
Zo ben ik. Serieus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat er wel heel serieus op in moet ik zeggen
Oh. Oké. Neuken?quote:
Ik deed het eigenlijk andersom...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja leuk is dat
Ik heb de eerste 5 jaar ook bloemetjes gekregen, maar de laatste jaren krijg ik eindelijk ook salaris als beloning
Een ontbijtbonquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk andersom...
Nee, was omdat we met Koninginnedag de verhuizing succesvol hadden gedaan.
Kreeg er ook een ontbijt bon bij bij een of ander luxe toko..
masterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef ursel het volgende:
Via news.google.nl
'Zeemonsters' stranden op Vlieland en Texel
[ afbeelding ]
Zeg maar je moeder dat t een Joden blad isquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
Net gebeld door VI, of ik 4 weken VI wilde zodat m'n amateurcluppie gesponsord word voor nieuwe wedstrijdballen.. Geen interesse
Pff.. Betaal contributie, vind het wel zat
Ik zeker zal doen dat jahquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg maar je moeder dat t een Joden blad is
quote:
Ferdi bracht me in verwarringquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Sms van Frankie of het vrijdag is.![]()
Zal ik eigenlijk wel antwoorden?
Okquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ferdi bracht me in verwarringMaar ik weet het al
Kan jij me na Feyenoord thuis droppen? Dan rij ik daarna met m'n eigen auto naar jou huis
Ik word wel vaker niet begrepenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi bracht me in verwarringMaar ik weet het al
Ik kom er praktisch langs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik word wel vaker niet begrepen
Maarum dan moet JP je eerst ophalen&vervolgens weer wegbrengen om je auto op te halen. Waarom kom je dan niet met de auto naar de Kuip
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengtquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat dus.
Frank is toch ook wel een beetje goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengt
Werk ik nog wel even doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, morgen is er weer een dag![]()
Ik heb de economie al opggeven..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
Verkapte "kijk-ons-eens-de-economie-redden-posts"
Zie daar de reden dat wij moeten overwerkenquote:
Bedankt! Hou ook van jou hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengt
Ik gok op nationalisatie van beursgenoteerde onderneming.quote:
Zou een aanval op Iran aangekondigd dan wel gemeld worden door JP?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gok op nationalisatie van beursgenoteerde onderneming.
Aanval op Iran klinkt me ook niet heel gek in de oren overigens.
Bea lijkt me sterk. Aftreden kan gewoon een keer om 19:00 bekend worden gemaakt (dan halen de papieren media hun deadline nog) en bij een hartaanval had de traumaheli opgevallen en groot nieuws geweest.
Of een soort Terminator hoax, maar die zou wel jammer zijn.
Goed punt inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef jpjedi het volgende:
Zou een aanval op Iran aangekondigd dan wel gemeld worden door JP?
Tweede HD erin, ze daar alle bestanden op laten bewaren. Bij fuckup de HD lostrekken en in een uurtje XP opnieuw installeren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef jpjedi het volgende:
Nah ik vond Apeldoorn wel weer genoeg sensatie voor dit jaar![]()
Ik had trouwens weer een ouderwets avondje buren helpen met computer. Gevalletje limewire.Echt heel die pc vernacheld zeg... Oftewel gewoon opnieuw XP erop en
Dat het een nationale feestdag is, is niet genoeg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu heb ik wel een goed excuus om morgen toch niet te werken
quote:KAK! zelfs liggen doet pijn
Kun je goed schilderen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik voor 5,- bij een chinees werk
Jammerquote:
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Jammer![]()
Eerst nog een huis kopen maar toch, zit er al dicht tegen aan
Zo, op naar de Kuip daarna de BBQ, daarna waterskieen![]()
Toch maar wat gewerktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat het een nationale feestdag is, is niet genoeg?
[..]KAK!
Heb je nou je kratje juup nog meegekregen??quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk middagje kuip zeg... Wel kut als je niet uitbundig kan juichen zonder gevaar voor eigen leven.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk middagje kuip zeg... Wel kut als je niet uitbundig kan juichen zonder gevaar voor eigen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |