quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef ursel het volgende:
Whehe..
alle patsers met hun 23" monitortjes..
Vidiwall systeem, PHILIPS, type VWM121/00, 4 CRT schermen van 49 inch
Voor maar ¤150
Het grote BoF! Topic: FJD Mode!
Die constructie had ik ook met IJs ook al eens maar dan via PM, maar dat schijnt ook niet gewaardeerd te worden door de heren mods..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:30 schreef jpjedi het volgende:
Bof geband![]()
Stoute jongens![]()
mails mogen naar mij en ik post ze. (ongecensureerd)
Heb je fatima en simba de groeten gedaan? Draaien normmal in het weekend de receptie. De shoarma is lekker in het restaurant in de top...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef FJD het volgende:
Lekker is dat, een beetje rellen in mijn naam-topic juist op het moment dat ik er niet ben. Stelletje homos!
Gisteren gegeten in Burj Al Arab, dat 48 sterren hotel zeg maar. Diner verspreidt over alle restaurants van het hotel. Wat een ongelofelijke luxe zeg. Ik kon halverweg kiezen of ik ongezouten of gezouten boter op m'n brood wilde maar het gaat dan niet zomaar over gezouten boter. Nee ik kon kiezen of ik zout uit Australie, Hawaii of Madagasker op m'n boter wilde strooienGeniaal echt
Totdat ze besluiten om een wolkenkrabber omver te kegelen met een vliegtuigquote:Op zondag 17 mei 2009 02:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee, ze huren hoertjes in, kopen een ons cocaine en nemen een privejet. Zodra ze in het luchtruim zitten, zijn ze onschendbaar
Uhm, volgens mij ben ik het patsertje met de 23", maar ik heb ook nog een 50".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef ursel het volgende:
Whehe..
alle patsers met hun 23" monitortjes..
Vidiwall systeem, PHILIPS, type VWM121/00, 4 CRT schermen van 49 inch
Voor maar ¤150
Het grote BoF! Topic: Bannen er op los!
Bertquote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij ben ik het patsertje met de 23", maar ik heb ook nog een 50".
* PoSTMaN denkt als je dan toch aan het patsen bent...
Gisteren naar Stoffe Jongens geweest van Bert Visscher in Carré. Als je Bert leuk vind lig je de hele avond in een deuk. Ik vond het in ieder geval erg leuk
Minder leuk was dat ik goedkoop dacht te parkeren in de Arena. Goedkoop was het, maar een beetje jammer dat we er net zolang over deden om te betalen (6 euro incl OV tickets) en uit te rijden als we er over deden om thuis te komen![]()
HMH, Arena en Bioscoop liepen tegelijk leeg
Die 2 open stukken, komen daar de doeltjesquote:Op zondag 17 mei 2009 09:17 schreef jpjedi het volgende:
BoF BBQ plein is bijna klaar.![]()
http://zerosiz.web-log.nl/zerosiz/2009/05/bestrating.html
Het gaat om best of 3 dus bij 1-0 spelen ze nog een wedstrijdquote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef FJD het volgende:
Pleintjesvoetbal
Die krat Juup is nog niet zeker hoor JPMet 1-0 in de Kuip komt ie gewoon weer naar Rozenburg/Rotterdam
Tsss.. Heb je nog een kijktip gePM'edquote:Op zondag 17 mei 2009 09:11 schreef jpjedi het volgende:
Inco post:
[..]
![]()
mailen jongens, niet PM`en.. die lees ik nooit.
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Incolumis het volgende:
jeuj daar was ik weer
damn wat is die remlof triest, en belachelijk dat ze geen auto-unban hebben. je moet er eerst om smeken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 06:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, daar gaat de succesperiode van AZ. Kort en krachtig
Feli..quote:Op maandag 18 mei 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Zaterdag jarig geweest,van m' n vriendin gewoon de bijna complete serie van Alfred J. Kwak op dvd gekregen
Nog een paar DVD' tjes erbij zoeken zodat'ie compleet is maar die zijn tyfusmoeilijk te krijgen.
Heeft verder hier iemand ervaring met z' n XBox 360 wireless verbinden met internet?
Mooi, ik hou het in de gatenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:45 schreef staticdata het volgende:
Deze week zou Hawx toch wel binnen moeten komen bij je Keltie..
Laat deze ff schieten, sorry..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Gaan jullie mee naar Feyenoord - NAC a.s. donderdag om 14:30 uur?
Nee, ik boycot de playoffs. Maar leuk dat je het vraagt.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ik boycot de playoffs. Maar leuk dat je het vraagt.![]()
ja!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, Ursel,
Je durft gewoon niet met hem gezien te worden he..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plek
Keltie, ga je donderdagmiddag ook mee naar Feyenoord - NAC?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet met hem gezien te worden he..
Lezen is wel lastig hèquote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Ursel??
- Keltie??
- Iemand anders nog??
Vroeg..quote:
Als we volgend jaar in de beker een keer thuis zitten wil ik weleens een Kuip-meet bij jullie op het vakquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plek
Keltie, ga je donderdagmiddag ook mee naar Feyenoord - NAC?
Boycot -> Neequote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Keltie??
- Iemand anders nog??
quote:Snel internet: Tot 8 Mb/s - 1 Mb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
Nu vond ik het al frappant dat zij, HetNet/ KPN, mij binnen een minuut terugbelde nadat ik mijn telefoonnummer ergens had ingevuld, maar nog raarder vond ik dat ik voor het afzeggen en opwaarderen alleen een postcode nodig had en geen inloggegevensquote:Met Snel Surfen kunt u supersnel internetten en meer en sneller downloaden. Muziek, video’s en zelfs films. Dit abonnement is ook ideaal voor online gamen. Topsnelheid voor topprestaties!
Nu tijdelijk een heel jaar voor slechts ¤ 19,95 p/mnd.
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract, maar een maandcontract.
Hij wist mij te vertellen dat die upgrade per morgen actief isquote:U kunt uw abonnement upgraden aan het eind van elke factuurperiode.
De upgrade wordt per eerstvolgende facturatiedatum uitgevoerd.
Wanneer u uw abonnement upgrade worden u geen kosten in rekening gebracht.
Dit zal, waarschijnlijk de adder zijnquote:abonnementen die zijn aangegaan vóór 1 augustus 2007:
U dient uw opzegging uiterlijk één maand voor het verstrijken van de contractperiode aan ons kenbaar te maken
abonnementen die zijn aangegaan ná 1 augustus 2007:
U kunt uw abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn
Excel cursus..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Incolumis het volgende:
pfff wordt een lange dag vandaag, tot half 5 werken, daarna tot 10 uur een Excel cursus
quote:
Dood aan de policyquote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef IJsmuts het volgende:
je zou beter een cursus "hoe gedraag ik me volgens de FOK! policy" moeten doen![]()
doodsverwensingen
Lijkt me nietquote:
Bart is geen crew meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
Bart heeft het ook al opgegeven zo te zien..
Onze MOD, wat doen ze. Schande!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Bart is geen crew meer.
![]()
komt toch niet door de topics van Susteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Viro het volgende:
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?Je bent gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wat ze zitten niet stil bij EA Dicequote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
1.6!
Nog lang over gedaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Incolumis het volgende:
basis cursus Excel![]()
zat al na een half uur te knikkebollen
Sappige graag...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef FJD het volgende:
Excel cursus
Gooi eens wat details online Viro
Nah is mij te duur nog. Ik heb 2 150gig raptors tweede hands gekocht. Die zet ik in Raid als boot partitie. Moet ook wel lekker draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Incolumis het volgende:
geen SSD?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Ursel heb je een tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
mwah een OCZ Vertex is "redelijk" betaalbaar voor iemand van jouw statuur
je loopt achterquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.
Zijn raptors zullen sneller zijn.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:25 schreef FJD het volgende:
Alhoewel het natuurlijk wel de kwaliteit en kwantiteit van het topic ten goede komt.
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?Kom nu maar op met die naaktfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(Je hebt die toch wel ey?)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom nu maar op met die naaktfoto's
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom nu maar op met die naaktfoto's
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.![]()
Ik ben iets te snel geweest met toezegging voor donderdag om naar Feyenoord-NAC te gaan. Stond al dagje efteling met de neefjes gepland.![]()
Vond het zelf behoorlijk indrukwekkend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
interessante link trouwens.. bedankt daar nog voor.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
Bart heeft het ook al opgegeven zo te zien..
Present sergeant..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:13 schreef FJD het volgende:
Wakker worden stelletje Aries!
Mja, bedoelde hier komen, niet je modschap..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:50 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Maar vanaf nu dus geen fouten meer maken in de TT
Oh okequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, bedoelde hier komen, niet je modschap..![]()
Euh, uit het modschap, uit de redactie van games en uit de redactie van de frontpagequote:
Hmm.. laat ik de vraag dan wat directer stellen..:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, uit het modschap, uit de redactie van games en uit de redactie van de frontpage
Komt in het kort neer op een woordenwisseling met een admin, maar ik ga me er verder niet over uitlaten dus je hoeft niet door te vragenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hmm.. laat ik de vraag dan wat directer stellen..:
Wat heb je geflikt...?
Ja leuk hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef ursel het volgende:
He, altijd zo'n politiek correct statement..
Wat? Dat je politiek correct wordt, of dat je uit de crew getrapt wordt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, dat krijg je als je besmet raakt met het BoF! virus
Dat je uit de crew wordt gertapt. Politiek correct zijn is niet 1 van onze pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Dat je politiek correct wordt, of dat je uit de crew getrapt wordt?
Oh, meer BoF!fers dan die uit de crew zijn getrapt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat je uit de crew wordt gertapt. Politiek correct zijn is niet 1 van onze pluspunten
Ik niet, ik ben daar veel te lief voor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, meer BoF!fers dan die uit de crew zijn getrapt?
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben daar veel te lief voor...
5 uur te laat!quote:
quote:
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt in het kort neer op een woordenwisseling met een admin, maar ik ga me er verder niet over uitlaten dus je hoeft niet door te vragen
Wie wat waar hoe??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:05 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ursel meet in juli????
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.
mensen di ein het abbu dhabbie graib ******* eten en zeiken over een paar tientjes invoerrechtenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef FJD het volgende:
Godvergeten kutambtenaren
Pennetje kopen in Dubai & dan moet je weer invoerrechten betalen want ja die pen ligt weer boven het vrijstellingsbedrag. Ongelofelijk als je hier je geld mee moet verdienen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:33 schreef FJD het volgende:
Het gaat wel om het principe dus. Even weer 120,- extra neerleggen. Wat een vak
Dat moet voor dat geld wel minimaal eentje zijn waar je mee moet kunnen schrijven denk ik..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat voor een pen koop je dan wel niet
Geloof t welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef ursel het volgende:
Dat moet voor dat geld wel minimaal eentje zijn waar je mee moet kunnen schrijven denk ik..
Tja, ze hebben nou eenmaal meer knopjes dan ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel grappig dat een woordewisseling er altijd voor zorgt dat de mod's eruit geknald worden. Het is geen democratie.
Dure penquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef FJD het volgende:
Godvergeten kutambtenaren
Pennetje kopen in Dubai & dan moet je weer invoerrechten betalen want ja die pen ligt weer boven het vrijstellingsbedrag. Ongelofelijk als je hier je geld mee moet verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |