Ik zet met m'n internet bij HetNet, die adverteren met maandcontracten die altijd op te zeggen zijn.
Ik wil, omdat ik nu alleen maar bij m'n vriendin zit en bijna nooit thuis wegens wat kostenbesparing eigenlijk van m'n eigen HetNet-abonnement af en dan het HetNet-abonnement van m'n vriendin opwaarderen naar Surfen Snel (wat ik zelf ook had):
quote:
Snel internet: Tot 8 Mb/s - 1 Mb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
quote:
Met Snel Surfen kunt u supersnel internetten en meer en sneller downloaden. Muziek, video’s en zelfs films. Dit abonnement is ook ideaal voor online gamen. Topsnelheid voor topprestaties!
Nu tijdelijk een heel jaar voor slechts ¤ 19,95 p/mnd.
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract, maar een maandcontract.
Nu vond ik het al frappant dat zij, HetNet/ KPN, mij binnen een minuut terugbelde nadat ik mijn telefoonnummer ergens had ingevuld, maar nog raarder vond ik dat ik voor het afzeggen en opwaarderen alleen een postcode nodig had en geen inloggegevens

Wat mij, overigens, goed uitkwam want ik heb geen flauw idee wat de inloggegevens zijn

Enniewee, die dude van KPN wist mij te vertellen dat ik pas per 1 november (en dan tot en met 31 december) op kan zeggen.
Nu heb ik een tijdje terug gereageer op een actie (paar piek meer, snelheidverdubbelen) en misschien dat dit de voorwaarden heeft veranderd (niets over gelezen) maar gek is het wel

EDIT:
Dan zie ik dit nog op de website:
quote:
U kunt uw abonnement upgraden aan het eind van elke factuurperiode.
De upgrade wordt per eerstvolgende facturatiedatum uitgevoerd.
Wanneer u uw abonnement upgrade worden u geen kosten in rekening gebracht.
Hij wist mij te vertellen dat die upgrade per morgen actief is

(wat ik al gek vond bij HetNet/ KPN) en dat ik misschien beter mijn abonnement kon verhuizen zodat er geen extra kosten aan verbonden zitten

EDIT II:
quote:
abonnementen die zijn aangegaan vóór 1 augustus 2007:
U dient uw opzegging uiterlijk één maand voor het verstrijken van de contractperiode aan ons kenbaar te maken
abonnementen die zijn aangegaan ná 1 augustus 2007:
U kunt uw abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn
Dit zal, waarschijnlijk de adder zijn

Kan ik dan niet gewoon een mailtje sturen dat ik per 1 november 2009 m'n contract wil opzeggen?
[ Bericht 14% gewijzigd door Keltie op 18-05-2009 12:25:31 ]