quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet met hem gezien te worden he..
Lezen is wel lastig hèquote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Ursel??
- Keltie??
- Iemand anders nog??
Vroeg..quote:
Als we volgend jaar in de beker een keer thuis zitten wil ik weleens een Kuip-meet bij jullie op het vakquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij zit op je seizoenkaart plek
Keltie, ga je donderdagmiddag ook mee naar Feyenoord - NAC?
Boycot -> Neequote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jawel hoor, aardige kerel
![]()
Tot nu toe gaan mee naar Feyenoord - NAC:
- Ferdi
- Mark
- Frank
- JP
- Keltie??
- Iemand anders nog??
quote:Snel internet: Tot 8 Mb/s - 1 Mb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
Nu vond ik het al frappant dat zij, HetNet/ KPN, mij binnen een minuut terugbelde nadat ik mijn telefoonnummer ergens had ingevuld, maar nog raarder vond ik dat ik voor het afzeggen en opwaarderen alleen een postcode nodig had en geen inloggegevensquote:Met Snel Surfen kunt u supersnel internetten en meer en sneller downloaden. Muziek, video’s en zelfs films. Dit abonnement is ook ideaal voor online gamen. Topsnelheid voor topprestaties!
Nu tijdelijk een heel jaar voor slechts ¤ 19,95 p/mnd.
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract, maar een maandcontract.
Hij wist mij te vertellen dat die upgrade per morgen actief isquote:U kunt uw abonnement upgraden aan het eind van elke factuurperiode.
De upgrade wordt per eerstvolgende facturatiedatum uitgevoerd.
Wanneer u uw abonnement upgrade worden u geen kosten in rekening gebracht.
Dit zal, waarschijnlijk de adder zijnquote:abonnementen die zijn aangegaan vóór 1 augustus 2007:
U dient uw opzegging uiterlijk één maand voor het verstrijken van de contractperiode aan ons kenbaar te maken
abonnementen die zijn aangegaan ná 1 augustus 2007:
U kunt uw abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn
Excel cursus..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:45 schreef Incolumis het volgende:
pfff wordt een lange dag vandaag, tot half 5 werken, daarna tot 10 uur een Excel cursus
quote:
Dood aan de policyquote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef IJsmuts het volgende:
je zou beter een cursus "hoe gedraag ik me volgens de FOK! policy" moeten doen![]()
doodsverwensingen
Lijkt me nietquote:
Bart is geen crew meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef ursel het volgende:
Bart heeft het ook al opgegeven zo te zien..
Onze MOD, wat doen ze. Schande!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Bart is geen crew meer.
![]()
komt toch niet door de topics van Susteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Viro het volgende:
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef Viro het volgende:
Iemand opzoek naar een doos die 24/7 naar verrot vis ruikt?Je bent gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wat ze zitten niet stil bij EA Dicequote:Op maandag 18 mei 2009 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
1.6!
Nog lang over gedaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 18:31 schreef Incolumis het volgende:
basis cursus Excel![]()
zat al na een half uur te knikkebollen
Sappige graag...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef FJD het volgende:
Excel cursus
Gooi eens wat details online Viro
Nah is mij te duur nog. Ik heb 2 150gig raptors tweede hands gekocht. Die zet ik in Raid als boot partitie. Moet ook wel lekker draaien.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Incolumis het volgende:
geen SSD?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Ursel heb je een tattoo laten zetten
[ afbeelding ]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
mwah een OCZ Vertex is "redelijk" betaalbaar voor iemand van jouw statuur
je loopt achterquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
SSD is leuk in een benchmark, maar de controllers zijn nog niet goed genoeg, waardoor deze "betaalbare" schijfjes kut performen.
Zijn raptors zullen sneller zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |