Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Thee is voor zieke mensen en linksrijdende nichten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Sickert het volgende:
Niks mis met normale thee, groene thee is idd voor vrouwen
Koffiekrijg het gewoon niet weg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Sickert het volgende:
Niks mis met normale thee, groene thee is idd voor vrouwen
Koffiekrijg het gewoon niet weg
Ik zit de laatste tijd veel aan de Minty Maroccoquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe mij ook maar thee, en dan Turkish Apple!
De ergste nichten zijn altijd nog diegenen die er niet voor uit durven komenquote:
Ik zit vanaf het eerste begin bij BoF!, die fase ben ik allang voorbij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef Bart het volgende:
De ergste nichten zijn altijd nog diegenen die er niet voor uit durven komen
Oh, dus je komt er inmiddels wel voor uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit vanaf het eerste begin bij BoF!, die fase ben ik allang voorbij.
Newbee alertquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:44 schreef Bart het volgende:
Oh, dus je komt er inmiddels wel voor uit?
Ok, en nu slaan we wel door hoor meiden..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik doe vaak een beetje koffie bij mijn bekertje melk+suiker in. Anders is het idd niet te zuipen.
Oh, en thuis drink ik af en toe honing thee.
Wanneer jullie er eentje regelen op een dag dat ik wel kanquote:
Nou ik weet dat ie nicht is, hoef ik zijn worst niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zodra jij die worst een keer opstuurt..
Morgenavond weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Bart het volgende:
Wanneer jullie er eentje regelen op een dag dat ik wel kan
Geen uitnodiging van gehadquote:
Heb ik al een verjaardag...quote:Daarna op 27 juni een echte officiele
Bij dezequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen uitnodiging van gehad
[..]
Heb ik al een verjaardag...
quote:
Ja en ik een begrafenisquote:Heb ik al een verjaardag...
Ja leuk is datquote:
Die voetbalpraat sla ik altijd over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren toen Frank over Feyenoord - NAC begon...wel blijven opletten he!
Oh? Misschien wel van dezelfde als ik!quote:[..]
Ja en ik een begrafenis
Te laatquote:
quote:
En dan een theedrinker uitschelden voor homo, homo!quote:
quote:[..]
Oh? Misschien wel van dezelfde als ik!
[..]
Te laat
Terecht! Voetbal is gewoon een homosport, 11 gaylords die graag met ballen spelen. En douchen doen ze ook altijd samenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan een theedrinker uitschelden voor homo, homo!
Dan is iedere balsport een homosport.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Terecht! Voetbal is gewoon een homosport, 11 gaylords die graag met ballen spelen. En douchen doen ze ook altijd samen
Het zijn ijzersterke argumenten. Weerleg ze maar eens. En je hebt helemaal gelijk, elke teamsport en elke balsport is een homosport.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is iedere balsport een homosport.
In iedere teamsport word samen gedouched, dus dat is ook een kutargument.
Homo.
Niet iedere man of vrouw die een balsport uitoefend of daarna douched met mensen van gelijke sekse heeft een seksueel verlangen naar die mensenv an gelijke sekse.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zijn ijzersterke argumenten. Weerleg ze maar eens. En je hebt helemaal gelijk, elke teamsport en elke balsport is een homosport.
Weerlegd/t*. Doei.quote:Homoseksualiteit is een seksuele voorkeur die wordt gekenmerkt door een romantisch of seksueel verlangen naar mensen van dezelfde sekse (ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk). Mensen met deze seksuele voorkeur worden homoseksueel genoemd (zowel bijvoeglijk als zelfstandig naamwoord).
Die tekst is overduidelijk geschreven door iemand in de ontkenningsfase. En jij zit zeker zelf op een team- dan wel balsport? Of misschien zelfs een combi daarvan! Viespeukquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet iedere man of vrouw die een balsport uitoefend of daarna douched met mensen van gelijke sekse heeft een seksueel verlangen naar die mensenv an gelijke sekse.
Wiki:
[..]
Weerlegd. Doei.
Beetje jammer dat het topic alweer dicht is nog voor dat de TS helemaal de grond in is geboord. Zo is het natuurlijk niet leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef Bart het volgende:
"Bill Clinton moet armste land op westelijk halfrond helpen"
Mooi topic
"hun zeiden"
Echte mannen kijken en/of beoeffenen voetbal. Ik kijk en beoeffen voetbal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Die tekst is overduidelijk geschreven door iemand in de ontkenningsfase. En jij zit zeker zelf op een team- dan wel balsport? Of misschien zelfs een combi daarvan! Viespeuk
Argumenten weerleggen met subjectieve tekstjes geplukt van amateuristisch geschreven internetsites
Je gaat er wel heel serieus op in moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echte mannen kijken en/of beoeffenen voetbal. Ik kijk en beoeffen voetbal.
Kleuterargumenten zijn zo makkelijk te weerleggen. Rot nu maar weer op naar je stinkhol
Zo ben ik. Serieus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat er wel heel serieus op in moet ik zeggen
Oh. Oké. Neuken?quote:
Ik deed het eigenlijk andersom...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja leuk is dat
Ik heb de eerste 5 jaar ook bloemetjes gekregen, maar de laatste jaren krijg ik eindelijk ook salaris als beloning
Een ontbijtbonquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk andersom...
Nee, was omdat we met Koninginnedag de verhuizing succesvol hadden gedaan.
Kreeg er ook een ontbijt bon bij bij een of ander luxe toko..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |