masterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef ursel het volgende:
Via news.google.nl
'Zeemonsters' stranden op Vlieland en Texel
[ afbeelding ]
Zeg maar je moeder dat t een Joden blad isquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
Net gebeld door VI, of ik 4 weken VI wilde zodat m'n amateurcluppie gesponsord word voor nieuwe wedstrijdballen.. Geen interesse
Pff.. Betaal contributie, vind het wel zat
Ik zeker zal doen dat jahquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg maar je moeder dat t een Joden blad is
quote:
Ferdi bracht me in verwarringquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Sms van Frankie of het vrijdag is.![]()
Zal ik eigenlijk wel antwoorden?
Okquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ferdi bracht me in verwarringMaar ik weet het al
Kan jij me na Feyenoord thuis droppen? Dan rij ik daarna met m'n eigen auto naar jou huis
Ik word wel vaker niet begrepenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi bracht me in verwarringMaar ik weet het al
Ik kom er praktisch langs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik word wel vaker niet begrepen
Maarum dan moet JP je eerst ophalen&vervolgens weer wegbrengen om je auto op te halen. Waarom kom je dan niet met de auto naar de Kuip
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengtquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat dus.
Frank is toch ook wel een beetje goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengt
Werk ik nog wel even doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, morgen is er weer een dag![]()
Ik heb de economie al opggeven..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
Verkapte "kijk-ons-eens-de-economie-redden-posts"
Zie daar de reden dat wij moeten overwerkenquote:
Bedankt! Hou ook van jou hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige goede uit Dordt is de auto die Frank naar de BBQ brengt
Ik gok op nationalisatie van beursgenoteerde onderneming.quote:
Zou een aanval op Iran aangekondigd dan wel gemeld worden door JP?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gok op nationalisatie van beursgenoteerde onderneming.
Aanval op Iran klinkt me ook niet heel gek in de oren overigens.
Bea lijkt me sterk. Aftreden kan gewoon een keer om 19:00 bekend worden gemaakt (dan halen de papieren media hun deadline nog) en bij een hartaanval had de traumaheli opgevallen en groot nieuws geweest.
Of een soort Terminator hoax, maar die zou wel jammer zijn.
Goed punt inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef jpjedi het volgende:
Zou een aanval op Iran aangekondigd dan wel gemeld worden door JP?
Tweede HD erin, ze daar alle bestanden op laten bewaren. Bij fuckup de HD lostrekken en in een uurtje XP opnieuw installeren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef jpjedi het volgende:
Nah ik vond Apeldoorn wel weer genoeg sensatie voor dit jaar![]()
Ik had trouwens weer een ouderwets avondje buren helpen met computer. Gevalletje limewire.Echt heel die pc vernacheld zeg... Oftewel gewoon opnieuw XP erop en
Dat het een nationale feestdag is, is niet genoeg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu heb ik wel een goed excuus om morgen toch niet te werken
quote:KAK! zelfs liggen doet pijn
Kun je goed schilderen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik voor 5,- bij een chinees werk
Jammerquote:
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Jammer![]()
Eerst nog een huis kopen maar toch, zit er al dicht tegen aan
Zo, op naar de Kuip daarna de BBQ, daarna waterskieen![]()
Toch maar wat gewerktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat het een nationale feestdag is, is niet genoeg?
[..]KAK!
Heb je nou je kratje juup nog meegekregen??quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk middagje kuip zeg... Wel kut als je niet uitbundig kan juichen zonder gevaar voor eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |