Ik denk dat dat wel goedkomtquote:
gozer je diskwalificeert jezelf nu je met je eigen domheid te koop loopt ik heb niets verkeerd gezegd maar jouw awareness bevindt zich op zon laag niveau dat je dat niet doorhebtquote:
Als dat op hetzelfde niveau als jouw taalgebruik is vrees ik het ergste voor hemquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
gozer je diskwalificeert jezelf nu je met je eigen domheid te koop loopt ik heb niets verkeerd gezegd maar jouw awareness bevindt zich op zon laag niveau dat je dat niet doorhebt
Dit escaleert uit de hand!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef oshiro het volgende:
Ik heb nog nooit met zoveel smart op een krentenbol gewacht
Die is te klein voor een handtasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Dit topic heeft wat liefs nodig.
[ afbeelding ]
Moet het...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan deze zin? Vanavond live op SBS het antwoord
ik ga voor c en a!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet het...
A een T zijn
B een d zijn!
offf
C een DT zijn!
* Check.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Al mijn lievelingspub'ers zijn er weer.
Gelukkig gebruik je wel leestekens enzo, dat is wel prettigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
gozer je diskwalificeert jezelf nu je met je eigen domheid te koop loopt ik heb niets verkeerd gezegd maar jouw awareness bevindt zich op zon laag niveau dat je dat niet doorhebt
Oké, duidelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:14 schreef RoBro het volgende:
leestekens zijn voor de krant hier gebruik ik geen leestekens onderscheid moet je maken
Wat een liefde weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef Smijn. het volgende:
Oh en dit topic heeft een shot liefde nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit doet mij denken aan een scene van de lama'squote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet het...
A een T zijn
B een d zijn!
offf
C een DT zijn!
Eigenlijk was het:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan een scene van de lama's
Raad de cupmaat!
Is het:
A: B
C: D
E: F
of
G: A
wat een fattoequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Raad de cupmaat!
Is het:
of
Die is best wel briljantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Raad de cupmaat!
Is het:
of
daar moest ik om lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eigenlijk was het:
B: C
D: E
of E: A
In ieder geval zoiets
Ik lag in een deukquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Al mijn lievelingspub'ers zijn er weer.
Haha ja ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef Smijn. het volgende:
Oh en dit topic heeft een shot liefde nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
19 - 21 werken, 21-22.30 nadrinken met sjips eten, daarna komt drn og even een vriend langs, nog even toeren ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrij weinig denk ik.
U nog enige plannen?
Druk en gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
19 - 21 werken, 21-22.30 nadrinken met sjips eten, daarna komt drn og even een vriend langs, nog even toeren ofzo.
Haha ja zekerquote:
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoedquote:
Moet morgen ook nog werkenquote:
Probeer je maar rustig te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoed
Ik moet morgenavond werken, ook niet echt ideaal zegmaar..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet morgen ook nog werken... Heb één dag weekend
Idealer dan op donderdag van 12-21 moeten werken, en vrijdag van 8-18quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond werken, ook niet echt ideaal zegmaar..
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoed
Probeer je rustig te houden, als je elk moment dat je even niks om te doen hebt aan iemand denkt gaat dat lastigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Probeer je maar rustig te houden.
Ze smst of msnt vanzelf wel
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1
Been there, done that.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zo goed mogelijk proberenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je rustig te houden, als je elk moment dat je even niks om te doen hebt aan iemand denkt gaat dat lastig
En toenquote:
Ik sta morgen van 20.00 tot 03.00 op m'n pootjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idealer dan op donderdag van 12-21 moeten werken, en vrijdag van 8-18... Ik was me gisteravond een partij chaggie joh
Speltip 126: spreid je winkansen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha heldquote:
Precies, diequote:
Danke, nu wegquote:
Mijn collega's meden me ook gisteravond een beetje. Ik liet alles uit mijn klauwen donderen zo ongeveer, en daar werd ik niet vrolijker op. Kreeg vandaag te horen dat ze me nog nooit zo chagrijnig hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik sta morgen van 20.00 tot 03.00 op m'n pootjes
Dat is niet goed Sjoerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn collega's meden me ook gisteravond een beetje. Ik liet alles uit mijn klauwen donderen zo ongeveer, en daar werd ik niet vrolijker op. Kreeg vandaag te horen dat ze me nog nooit zo chagrijnig hebben meegemaakt
Wat is er niet goed aan? Mag je nooit chagrijnig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet goed Sjoerd.
Maar soms moet je ook een beetje hard-to-get spelen, zoals je nu dus doet.
Jawel, het was sarcastischquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan? Mag je nooit chagrijnig zijn ofzo?
Geen idee.quote:
Luilak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Geen idee.Geen zin om ergens moeite voor de doen dus het eerste het beste account gepakt. Deze stond bovenaan enzo.
Dat wordt zoenenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Vriendin vnv niet mee naar de film. Belt ze op dat ze wel om 7 uur kan (om 18:48 belt ze dan ook ja)
ik zeg lieve schat ik ben net uit de douche ik haal dat echt niet 10 minuten fietsen
dusja. vnv met 2en in de bi0szz.
Owja
ik heb een leenfiets van school
fietssleutel kwijtgeraakt in lokaal -> later sleutel weg in lokaal -> nergens te vinden -> danique wil slot laten open breken -> conciėrge wil niet want 't is n duur slot wat je niet ff kan doorzagen ofzo -> danique krijgt leenfiets tot maandag en dan moet ik maar mn reserve sleutel hebben gevonden
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Vriendin vnv niet mee naar de film. Belt ze op dat ze wel om 7 uur kan (om 18:48 belt ze dan ook ja)
ik zeg lieve schat ik ben net uit de douche ik haal dat echt niet 10 minuten fietsen
Owja
fietssleutel kwijtgeraakt in lokaal -> later sleutel weg in lokaal -> nergens te vinden -> danique wil slot laten open breken -> conciėrge wil niet want 't is n duur slot wat je niet ff kan doorzagen ofzo -> danique krijgt leenfiets tot maandag en dan moet ik maar mn reserve sleutel hebben gevonden
Romantiiisschquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Owja
Nou ik snap anders wel wat er staat hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat alles
Als je soms niet wat laat komen uit de ander, komt op gegeven moment alles uit één persoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik snap dat hele hard to get gebeuren ook niet hoor... Waarom moeilijk doen als 2 mensen elkaar leuk vinden? Dan kun je naar mijn mening het alleen maar verneuken
Nee want die vriendin vind hem super leuk. (okee hij haar echt niet) dus zou wel lullig zijn als ik met hem bezig zou gaanquote:
Oftewel: pak je kans.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee want die vriendin vind hem super leuk. (okee hij haar echt niet) dus zou wel lullig zijn als ik met hem bezig zou gaanhijs wel leuk though.
Als het misloopt maak ik je hartstikke kapot!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je soms niet wat laat komen uit de ander, komt op gegeven moment alles uit één persoon.
En in het begin is het belangrijk om niet te stalkerig over te komen, dus soms moet je gewoon wachten tot zij initiatief neem. Ze merkt heus wel als je haar leuk vindt hoor.
Ik denk het niet.quote:
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat alles
Neequote:
Je mag haar van mij best smsen hoor, maar doe het dan wel tactisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het misloopt maak ik je hartstikke kapot!!![]()
![]()
Dus de kans is er wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.
Zal ze ook vast heel leuk vinden dat jij dan nu vanavond met hem samen gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee
dat doe ik haar niet aan
alhoewel ik heb toegegeven dat ik 'm wel leuk vind
maar dat vond zij wat minder
maar ik voel me wel goed dat ik eerlijk was.
Je kent mijn foto's toch al?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
pics van die gast!
Kijken of ie het waard is om danique onder te lebberen.
Hey Mig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Geen idee.Geen zin om ergens moeite voor de doen dus het eerste het beste account gepakt. Deze stond bovenaan enzo.
Heimen, nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
pics van die gast!
Kijken of ie het waard is om danique onder te lebberen.
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus de kans is er wel?
[..]
Zal ze ook vast heel leuk vinden dat jij dan nu vanavond met hem samen gaat.
ja termen als vnv komen niet in mijn vocabulaire voor dus ik haakte toen al af hehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heimen, nee.![]()
[..]
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.
Alhoewel 't soms wel n beetje lijkt though.
&Ik denk niet dat ze denkt dat we nu nog gaan ofzo.
vnv = vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja termen als vnv komen niet in mijn vocabulair voor dus ik haakte toen al af hehe
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heimen, nee.![]()
[..]
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.
Alhoewel 't soms wel n beetje lijkt though.
&Ik denk niet dat ze denkt dat we nu nog gaan ofzo.
Mogge.quote:
Moet je nou weer met een scooter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge.
Afgelopen paar dagen een scooter gerepareerd... ding loopt als een fucking kanon
van jou kan ik het hebben jeweetzquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
vnv = vanavond
sorry
het spijt mij zeer.
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriendquote:
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriend
maar hun kunnen dus allebei niet. en hij van; ja we kunnen ook samen gaan als je wil?
en hij brengt me thuis super lief.
Niets.quote:
Haha sorry schat nee.quote:
Lief.quote:
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven danquote:
Ja van een maatje van m'n broertje...quote:
Heeft ie goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja van een maatje van m'n broertje...
Membraan was in stukken gebroken (), standaard was naar z'n grootje, startmotor stuk en nog wat meer dingen...
jaquote:
Ik wou een paar andere attracties pwnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven dan
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja
maar stel hij vind mij leuk
dan is t toch vet mes in de rug steken voor andere vriendin
want die is echt helemaal gek van hem en ondanks zijn 48938278 afwijzingen nog steeds niet over hem heen.
bovendien wel matennaaierig.
ik kan het niet maken dus.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik kan het niet maken dus.
en dat is wel kut
maar als hij mij niks vind
is t juist goed.
ja dan zit er niks anders op dan een regenpak aan te trekken of iets anders te gaan doen of de regen te trotseren of thuisblijven of misschien wel slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou een paar andere attracties pwnen.
Ik heb het een keertje gefliktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat heet bij ons het "Bro's before Ho's" principe
Vrij normale slijtage. Als er nooit naar gekeken wordt.quote:
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vrij normale slijtage. Als er nooit naar gekeken wordt.
Ja.quote:
Haha opzich.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat heet bij ons het "Bro's before Ho's" principe
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Haha opzich.
ze zegt wel wij kunnen nooit ruzie krijgen
maar nu denk wel.
Zo is het maar netquote:
Wie wat waar?quote:
Ik wilde eigenlijk eens niet gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met andere menschen, naar de mac in harderwijk
Ah okeee.quote:
Goed?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah okeee.
http://ikwastegastbijpauwenwitteman.blogspot.com/
moet je 1e filmpje t begin kijke
echt ziek!
quote:
Heb niet bepaald zin ofzo, en ben nogal op na morgen werken geloof ik.quote:
Anders heb je nś een reden om te smsen:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Heb niet bepaald zin ofzo, en ben nogal op na morgen werken geloof ik.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah okeee.
http://ikwastegastbijpauwenwitteman.blogspot.com/
moet je 1e filmpje t begin kijke
echt ziek!
Ik ga niet, echt geen zin in... En er kwam net iemand onlinequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Anders heb je nś een reden om te smsen:
'Ga je morgenavond naar de mac?'
Oké, dan hoeft smsen al niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga niet, echt geen zin in... En er kwam net iemand online
quote:
nee gewoon depri.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooi
Ja, maar het beestje was al ernstig ziek enzo
Aanspreken dudequote:
she's a sick fuck.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Hyman het volgende:
"Je eigen kat mag je vermoorden"
"Die van de buren niet"![]()
faal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ls een breezer offline gaan en dan weer online komen
Of 1 weekendtas.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
Wij hebben 5 katten, dus ik kan 5 tassen maken
Nekschot, serieusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ls een breezer offline gaan en dan weer online komen
Kussensloop?quote:
quote:
JA EUH DUHH!!quote:
Jij dus..quote:
Je moeder ook. Boohh wat kan die kreunenquote:
nee iemand bleek onder r0bro te posten maar ik was het niet dus terecht ingetrokkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij dus..
Mocht jij niet nog een week zitten voor klonen ?
over mijn moeder beginnen het zal wel je zwakte zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moeder ook. Boohh wat kan die kreunen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
over mijn moeder beginnen het zal wel je zwakte zijn
Jij zit nog steeds in spanje ?quote:
Hoi jijquote:
Show show show!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I has nieuwe jas
[..]
Maar jij wist dat al
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I has nieuwe jas
[..]
Maar jij wist dat al
Stuur maar door. Dan lees ik ze wel voor je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb al drie dagen 13 nieuwe PM's maar ik wil ze niet bekijken...![]()
/nutteloze info.
Oké. Maar het is hier al de hele dag zo bewolkt. Dus donkere foto'squote:
Leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké. Maar het is hier al de hele dag zo bewolkt. Dus donkere foto's
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSC01358.jpg De échte kleur.
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/DSC01355.jpg En hier issie aan
Maar dat komt gewoon omdat jou dat leuk staatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom met jassen steeds uit op rood of zwart
Duhquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom met jassen steeds uit op rood of zwart
Dat dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat jou dat leuk staat
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Stuur maar door. Dan lees ik ze wel voor je.
Jmaar dan nogquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat jou dat leuk staat
quote:
Never change a winning stylequote:
omg ik krijg nu sterk de aandrang om te gaan fappenquote:
En dan zo'n plaatje van een meisje uitprinten oid?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg ik krijg nu sterk de aandrang om te gaan fappen
Ik nou juist nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg ik krijg nu sterk de aandrang om te gaan fappen
Geen idee, misschien omdat ze na de examens gaan kijken wie er geschikt is?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:54 schreef mstr het volgende:
Trouwens, wat was er nou met voor 15 mei met inschrijven voor een studie?
Uitprinten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan zo'n plaatje van een meisje uitprinten oid?
Puk kwijlt. Haal hem weeeg.
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan zo'n plaatje van een meisje uitprinten oid?
quote:Puk kwijlt. Haal hem weeeg.
Ben er al uit, voor 15 mei moest je inschreven zijn als je loot-studie wilde gaan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ze na de examens gaan kijken wie er geschikt is?
Dat is voor lotingstudies.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:54 schreef mstr het volgende:
Trouwens, wat was er nou met voor 15 mei met inschrijven voor een studie?
ben ik dan vreemd?quote:
uitdraaienquote:
Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijnquote:
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijn
Ja, zie post daarnaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijn
Ik had ook een tienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10Als ik de fout uit moet wijzen weet ik wel dat het fout is
Je hebt vast wel eens gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:58 schreef Hyman het volgende:
Je zegt toch ook niet :
"Even oma optelefoneren"
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10Als ik de fout uit moet wijzen weet ik wel dat het fout is
Ik ben dan ook geen leraarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En toch doe je het verkeerd als je het uit moet leggen aan mij
Nee uitdraaien en printenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nu weer 13quote:
En printenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blijkt
[..]
Ik bedoel, met dat laatste, dat uitprinten een contaminatie is van uitdraaien
quote:
quote:
Mee doodgegooidquote:
Ik weet de spellingregels niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|