Mogge.quote:
Moet je nou weer met een scooter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge.
Afgelopen paar dagen een scooter gerepareerd... ding loopt als een fucking kanon
van jou kan ik het hebben jeweetzquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
vnv = vanavond
sorry
het spijt mij zeer.
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriendquote:
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriend
maar hun kunnen dus allebei niet. en hij van; ja we kunnen ook samen gaan als je wil?
en hij brengt me thuis super lief.
Niets.quote:
Haha sorry schat nee.quote:
Lief.quote:
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven danquote:
Ja van een maatje van m'n broertje...quote:
Heeft ie goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja van een maatje van m'n broertje...
Membraan was in stukken gebroken (), standaard was naar z'n grootje, startmotor stuk en nog wat meer dingen...
jaquote:
Ik wou een paar andere attracties pwnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven dan
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja
maar stel hij vind mij leuk
dan is t toch vet mes in de rug steken voor andere vriendin
want die is echt helemaal gek van hem en ondanks zijn 48938278 afwijzingen nog steeds niet over hem heen.
bovendien wel matennaaierig.
ik kan het niet maken dus.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik kan het niet maken dus.
en dat is wel kut
maar als hij mij niks vind
is t juist goed.
ja dan zit er niks anders op dan een regenpak aan te trekken of iets anders te gaan doen of de regen te trotseren of thuisblijven of misschien wel slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou een paar andere attracties pwnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |