Ik sta morgen van 20.00 tot 03.00 op m'n pootjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idealer dan op donderdag van 12-21 moeten werken, en vrijdag van 8-18... Ik was me gisteravond een partij chaggie joh
Speltip 126: spreid je winkansen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1
Haha heldquote:
Precies, diequote:
Danke, nu wegquote:
Mijn collega's meden me ook gisteravond een beetje. Ik liet alles uit mijn klauwen donderen zo ongeveer, en daar werd ik niet vrolijker op. Kreeg vandaag te horen dat ze me nog nooit zo chagrijnig hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik sta morgen van 20.00 tot 03.00 op m'n pootjes
Dat is niet goed Sjoerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn collega's meden me ook gisteravond een beetje. Ik liet alles uit mijn klauwen donderen zo ongeveer, en daar werd ik niet vrolijker op. Kreeg vandaag te horen dat ze me nog nooit zo chagrijnig hebben meegemaakt
Wat is er niet goed aan? Mag je nooit chagrijnig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet goed Sjoerd.
Maar soms moet je ook een beetje hard-to-get spelen, zoals je nu dus doet.
Jawel, het was sarcastischquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan? Mag je nooit chagrijnig zijn ofzo?
Geen idee.quote:
Luilak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Geen idee.Geen zin om ergens moeite voor de doen dus het eerste het beste account gepakt. Deze stond bovenaan enzo.
Dat wordt zoenenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Vriendin vnv niet mee naar de film. Belt ze op dat ze wel om 7 uur kan (om 18:48 belt ze dan ook ja)
ik zeg lieve schat ik ben net uit de douche ik haal dat echt niet 10 minuten fietsen
dusja. vnv met 2en in de bi0szz.
Owja
ik heb een leenfiets van school
fietssleutel kwijtgeraakt in lokaal -> later sleutel weg in lokaal -> nergens te vinden -> danique wil slot laten open breken -> conciërge wil niet want 't is n duur slot wat je niet ff kan doorzagen ofzo -> danique krijgt leenfiets tot maandag en dan moet ik maar mn reserve sleutel hebben gevonden
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Vriendin vnv niet mee naar de film. Belt ze op dat ze wel om 7 uur kan (om 18:48 belt ze dan ook ja)
ik zeg lieve schat ik ben net uit de douche ik haal dat echt niet 10 minuten fietsen
Owja
fietssleutel kwijtgeraakt in lokaal -> later sleutel weg in lokaal -> nergens te vinden -> danique wil slot laten open breken -> conciërge wil niet want 't is n duur slot wat je niet ff kan doorzagen ofzo -> danique krijgt leenfiets tot maandag en dan moet ik maar mn reserve sleutel hebben gevonden
Romantiiisschquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Daniane het volgende:
Owja
Nou ik snap anders wel wat er staat hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat alles
Als je soms niet wat laat komen uit de ander, komt op gegeven moment alles uit één persoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik snap dat hele hard to get gebeuren ook niet hoor... Waarom moeilijk doen als 2 mensen elkaar leuk vinden? Dan kun je naar mijn mening het alleen maar verneuken
Nee want die vriendin vind hem super leuk. (okee hij haar echt niet) dus zou wel lullig zijn als ik met hem bezig zou gaanquote:
Oftewel: pak je kans.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee want die vriendin vind hem super leuk. (okee hij haar echt niet) dus zou wel lullig zijn als ik met hem bezig zou gaanhijs wel leuk though.
Als het misloopt maak ik je hartstikke kapot!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je soms niet wat laat komen uit de ander, komt op gegeven moment alles uit één persoon.
En in het begin is het belangrijk om niet te stalkerig over te komen, dus soms moet je gewoon wachten tot zij initiatief neem. Ze merkt heus wel als je haar leuk vindt hoor.
Ik denk het niet.quote:
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik denk soms dat mijn teksten niet te volgen zijn maar dit slaat alles
Neequote:
Je mag haar van mij best smsen hoor, maar doe het dan wel tactisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het misloopt maak ik je hartstikke kapot!!![]()
![]()
Dus de kans is er wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.
Zal ze ook vast heel leuk vinden dat jij dan nu vanavond met hem samen gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee
dat doe ik haar niet aan
alhoewel ik heb toegegeven dat ik 'm wel leuk vind
maar dat vond zij wat minder
maar ik voel me wel goed dat ik eerlijk was.
Je kent mijn foto's toch al?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
pics van die gast!
Kijken of ie het waard is om danique onder te lebberen.
Hey Mig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef DeLarge het volgende:
[..]
Geen idee.Geen zin om ergens moeite voor de doen dus het eerste het beste account gepakt. Deze stond bovenaan enzo.
Heimen, nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
pics van die gast!
Kijken of ie het waard is om danique onder te lebberen.
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus de kans is er wel?
[..]
Zal ze ook vast heel leuk vinden dat jij dan nu vanavond met hem samen gaat.
ja termen als vnv komen niet in mijn vocabulaire voor dus ik haakte toen al af hehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Het kan ook gewoon dat je je moet concentreren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heimen, nee.![]()
[..]
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.
Alhoewel 't soms wel n beetje lijkt though.
&Ik denk niet dat ze denkt dat we nu nog gaan ofzo.
vnv = vanavondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja termen als vnv komen niet in mijn vocabulair voor dus ik haakte toen al af hehe
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heimen, nee.![]()
[..]
Ik denk het niet. Denk ook niet dat hij mij ziet zitten ofzo.
Alhoewel 't soms wel n beetje lijkt though.
&Ik denk niet dat ze denkt dat we nu nog gaan ofzo.
Mogge.quote:
Moet je nou weer met een scooter?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge.
Afgelopen paar dagen een scooter gerepareerd... ding loopt als een fucking kanon
van jou kan ik het hebben jeweetzquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
vnv = vanavond
sorry
het spijt mij zeer.
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriendquote:
Okéquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha. eigenlijk zouden we met 4 personen. hij ik vriendin&vriend
maar hun kunnen dus allebei niet. en hij van; ja we kunnen ook samen gaan als je wil?
en hij brengt me thuis super lief.
Niets.quote:
Haha sorry schat nee.quote:
Lief.quote:
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven danquote:
Ja van een maatje van m'n broertje...quote:
Heeft ie goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja van een maatje van m'n broertje...
Membraan was in stukken gebroken (), standaard was naar z'n grootje, startmotor stuk en nog wat meer dingen...
jaquote:
Ik wou een paar andere attracties pwnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter ga je gewoon bij die botsautos staan met een paar sixpacks bier oude tijden herleven dan
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja
maar stel hij vind mij leuk
dan is t toch vet mes in de rug steken voor andere vriendin
want die is echt helemaal gek van hem en ondanks zijn 48938278 afwijzingen nog steeds niet over hem heen.
bovendien wel matennaaierig.
ik kan het niet maken dus.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik kan het niet maken dus.
en dat is wel kut
maar als hij mij niks vind
is t juist goed.
ja dan zit er niks anders op dan een regenpak aan te trekken of iets anders te gaan doen of de regen te trotseren of thuisblijven of misschien wel slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou een paar andere attracties pwnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |