19 - 21 werken, 21-22.30 nadrinken met sjips eten, daarna komt drn og even een vriend langs, nog even toeren ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrij weinig denk ik.
U nog enige plannen?
Druk en gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
19 - 21 werken, 21-22.30 nadrinken met sjips eten, daarna komt drn og even een vriend langs, nog even toeren ofzo.
Haha ja zekerquote:
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoedquote:
Moet morgen ook nog werkenquote:
Probeer je maar rustig te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoed
Ik moet morgenavond werken, ook niet echt ideaal zegmaar..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet morgen ook nog werken... Heb één dag weekend
Idealer dan op donderdag van 12-21 moeten werken, en vrijdag van 8-18quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond werken, ook niet echt ideaal zegmaar..
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ook nog niet op msn geweest.. En ze had trouwens geloof ik net nieuw beltegoed
Probeer je rustig te houden, als je elk moment dat je even niks om te doen hebt aan iemand denkt gaat dat lastigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Probeer je maar rustig te houden.
Ze smst of msnt vanzelf wel
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1
Been there, done that.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
De truc is gewoon: Sms / MSN met 5 vrouwen tegelijk, dan heb je dr altijd wel 1
Klopt, maar toch zo goed mogelijk proberenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je rustig te houden, als je elk moment dat je even niks om te doen hebt aan iemand denkt gaat dat lastig
En toenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |