Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijnquote:
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijn
Ja, zie post daarnaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Contaminatie is een ongelukkige samenbreng van woorden. Uitprinten is niet de contaminatie van afdrukken, want er komt niets van elkaar bij elkaar. Uitdraaien en uitprinten zal het dan wel zijn
Ik had ook een tienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10Als ik de fout uit moet wijzen weet ik wel dat het fout is
Je hebt vast wel eens gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:58 schreef Hyman het volgende:
Je zegt toch ook niet :
"Even oma optelefoneren"
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, begin tegen mij niet over contaminaties hoor, ik had een 10Als ik de fout uit moet wijzen weet ik wel dat het fout is
Ik ben dan ook geen leraarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En toch doe je het verkeerd als je het uit moet leggen aan mij
Nee uitdraaien en printenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nu weer 13quote:
En printenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blijkt
[..]
Ik bedoel, met dat laatste, dat uitprinten een contaminatie is van uitdraaien
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |