abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:01:43 #1
163650 Greys
pi_69019077
Het vorige deel: Slank #721 - 2 3 4 :D :D :D :D :D

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019107
FiPo
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:02:19 #3
70532 loveli
N
pi_69019112
Fipo!
crap in = crap out
pi_69019121
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

kun je van het regiocorps ook naar de KLPD doorstromen later? of blijven die testen geldig tot 2011?
een goed rapport is 2 jaar lang geldig, maar zodra je ergens bent begonnen met de opleiding, kun je niet meer wisselen. Dan komt je oleiding uit een bepaald geldpotje en dat blijft zo de rest van je opleiding. Later overstappen is natuurlijk wel mogelijk! Maar voorlopig eerst maar eens voor een positief rapport zorgen
Ja doei.
pi_69019176
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69019189
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef loveli het volgende:
Fipo!
hihi, CF is heel goed in Fipo's
Ja doei.
pi_69019198
Hoi, Nova van gisteren is echt zinloos.Die discussie over wat welke Publieke Omroep-medewerker verdiend schiet niet op.
pi_69019251
Oja vanavond
pi_69019300
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Misschien alleen energie steken in mensen die ook daadwerkelijk 'geholpen' willen worden?
Dat bedoel ik niet rot, maar Heaven7 klinkt zeer vastbesloten en dan is het ompraten misschien een beetje praten tegen een slank muurtje

Ik hoop eigenlijk dat we Heaven aan het verstand kunnen peuteren dat het niet klopt dat ze zo ontevreden is met haar lijf. Dat ze best af mag vallen, maar dat ze wel haar lijf moet waarderen en verzorgen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:07:14 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69019320
Shiiiiine!

CFje, ik wou niet te ambitieus beginnen dus vandaar dat ik ook rustdagen heb staan Ik denk dat als ik een tijdje bezig ben en in het ritme zit, ik ook wel meer wil gaan doen, zoals idd hardlopen erbij
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69019353
Greys!! Zag je je kans schoon? Qua topic titel?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:09:11 #12
163650 Greys
pi_69019412
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat we Heaven aan het verstand kunnen peuteren dat het niet klopt dat ze zo ontevreden is met haar lijf. Dat ze best af mag vallen, maar dat ze wel haar lijf moet waarderen en verzorgen.
Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019474
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiiiiine!

CFje, ik wou niet te ambitieus beginnen dus vandaar dat ik ook rustdagen heb staan Ik denk dat als ik een tijdje bezig ben en in het ritme zit, ik ook wel meer wil gaan doen, zoals idd hardlopen erbij
Ohh, dat vind ik ook een prima plan! Zeker met de klus- en verhuisdrukte
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:11:07 #14
163650 Greys
pi_69019503
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Jah! Valt het op?
Heer G zit twee dagen en nachten in Newcastle dus ik kan ongegeneerd mijn gang gaan qua Songfestival gedoetjes zonder dat iemand zich er enorm aan zit te storen thuis Ik ga ook heel hard meezingen vanavond! En ik heb allemaal snaaierij gekocht net en sushi

De rest van de avond ga ik ook azen op de lapo's, om steeds ESF gerelateerde TT's door jullie lieftallige strotjes te duwen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019537
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Jah! Valt het op?
Heer G zit twee dagen en nachten in Newcastle dus ik kan ongegeneerd mijn gang gaan qua Songfestival gedoetjes zonder dat iemand zich er enorm aan zit te storen thuis Ik ga ook heel hard meezingen vanavond! En ik heb allemaal snaaierij gekocht net en sushi

De rest van de avond ga ik ook azen op de lapo's, om steeds ESF gerelateerde TT's door jullie lieftallige strotjes te duwen
Had je m'n post gezien over lady Gaga?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:12:04 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69019539
Weten jullie wat maf is ook Ik had verwacht dat ik me helemaal El Grando Vreetzakko zou voelen nu ik meer eet overdag enzo, maar eigenlijk is dat niet zo Ik ben eigenlijk best content
Ik voel me alsof ik goed en bewust bezig ben ofzo En niet-snacken is ook een stuk makkelijker, omdat ik voor mn gevoel nagenoeg voortdurend gezonde meuk in mn mond stop
En dan met sporten erbij ben ik over het algemeen nu best trots op mezelf Dit is een goede trend, I approve en hoop dat het zich voortzet
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:12:39 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019569
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Precies dat dacht ik ook al ja .

Tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:14:36 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69019650
Okay, misschien is dit dan wel vloeken in de kerk, maar ik vind de Nederlandse inzending voor het ESF echt heel erg. Bijna net zo erg als de Duitse....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69019655
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weten jullie wat maf is ook Ik had verwacht dat ik me helemaal El Grando Vreetzakko zou voelen nu ik meer eet overdag enzo, maar eigenlijk is dat niet zo Ik ben eigenlijk best content
Ik voel me alsof ik goed en bewust bezig ben ofzo En niet-snacken is ook een stuk makkelijker, omdat ik voor mn gevoel nagenoeg voortdurend gezonde meuk in mn mond stop
En dan met sporten erbij ben ik over het algemeen nu best trots op mezelf Dit is een goede trend, I approve en hoop dat het zich voortzet

Prachtig, prachtig!!! *pinkt een traantje weg

Zo leuk dat je je zo goed voelt over jezelf! En terecht!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:16:55 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019750
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:17:13 #21
331 Merel
Be here now.
pi_69019763
Even snel een tvp.

Die baan van Daph klinkt supergeweldig, MoBlo gaat ook goed, Lady Gaga in de Paradiso wil ik ooooook, en ik baal ervan dat ik vanavond moet naailessen tijdens Shine!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:18:30 #22
163650 Greys
pi_69019826
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Had je m'n post gezien over lady Gaga?
Ben net aan het bijlezen!
Ik ben eigenlijk niet zo enorm fan van haar Maar ik vond die ene versie waarbij ze zichzelf op piano begeleidde wel tof, toen bleek dat ze ook gewoon live kan zingen. Maar ik zou er niet voor naar een concert gaan. Wel superlief dat je er aan dacht met je geweldige geheugen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019832
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:19:39 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019882
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Ewelina het volgende:
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.
Goed zo . Wat voor baan(tje) is het? Ik ga wat open sollicitatiebrieven schrijven. Best lastig, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_69019895
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie

Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest !!!

Godverrrrrrrrrrrr
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:20:30 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69019923
teeveepee... even snel boodschappen doen, eten maken, eten laten zakken, sporten en dan vanavodn vergaderen, alwaar ik weer ga proberen onder het bestuur uit te komen... vorige keer ook al niet gelukt... ik zie er echt enorm tegenop...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:20:58 #27
163650 Greys
pi_69019954
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef AKnynke het volgende:
Okay, misschien is dit dan wel vloeken in de kerk, maar ik vind de Nederlandse inzending voor het ESF echt heel erg. Bijna net zo erg als de Duitse....
Dat mag hoor. Ik vind de Duitse inzending wel aardig eigenlijk
Heb alleen miss Dita nog niet gezien tijdens de repetities, maar die zal haar bevallige bips pas zaterdag in haar burlesque pakje hijsen denk ik. Die lummels hoeven nooit door een halve finale natuurlijk, wat natuurlijk superdepuper oneerlijk is
En ik vind de Ned. inzending ook niet zo geweldig, maar toch sta ik er vierkant achter vanavond. Gewoon omdat het kan en leuk is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:21:16 #28
70532 loveli
N
pi_69019971
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Even snel een tvp.

Die baan van Daph klinkt supergeweldig, MoBlo gaat ook goed, Lady Gaga in de Paradiso wil ik ooooook, en ik baal ervan dat ik vanavond moet naailessen tijdens Shine!
Heb je naailes bij die oude tang op de hoek van de Choorstraat? Dan zou ik vanavond skippen als ik jou was.
crap in = crap out
pi_69019992
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed zo . Wat voor baan(tje) is het? Ik ga wat open sollicitatiebrieven schrijven. Best lastig, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Bij de Coffee Company, als barista.

Ik MOET gewoon weer een baantje hebben, omdat mijn stufi afloopt in september en ik ook niks meer kan lenen. En mijn collegegeld + huur + verzekeringen + eten en dergelijke moet wel gewoon betaald worden. En ik wil absoluut niet stoppen met studeren en ik denk niet dat m'n vader ook nog maar iets gaat bijdragen volgend jaar, dus eh... dat moet wel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:05 #30
163650 Greys
pi_69020002
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie

Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest !!!

Godverrrrrrrrrrrr
Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen? Je mag mijn rode jurk wel lenen, maar ik kom ook niet echt in jouw buurt dit weekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020041
Pff.. Kut zeg Ewelina....

Maar wel fijn van je sollicitatie!

Barista? Koffiemiep !
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:47 #32
70532 loveli
N
pi_69020046
quote:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Godverrrrrrrrrrrr
Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.
crap in = crap out
pi_69020055
quote:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Godverrrrrrrrrrrr
Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.
pi_69020100
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Pff.. Kut zeg Ewelina....

Maar wel fijn van je sollicitatie!

Barista? Koffiemiep !
Zo stond het in de mail
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:23:52 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69020105
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Prachtig, prachtig!!! *pinkt een traantje weg

Zo leuk dat je je zo goed voelt over jezelf! En terecht!

Ja ik vond het ook een erg leuke constatering, eigenlijk!

Mede mogelijk gemaakt door CF met haar welluidende woorden:
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je besodemieterd
Altijd boven je BMR blijven eten! En het lijkt me stug dat dat bij jou 1200 is.
pi_69020110
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, dat wou ik nog zeggen:
Maar wat wil je dan? Gewoon niets zeggen over slechte lijstjes? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n mond te houden. Omdat ik vind dat iedere dame hier (voor de heren lijkt het minder een probleem te zijn ) zoveel waardering voor haar lijf zou moeten hebben dat ze 't goed verzorgt. In alle facetten, en al dan niet gericht op afslanken!
Ik ben toch niet zo negatief geworden dat ik lijstjes afzeik?
pi_69020123
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen? Je mag mijn rode jurk wel lenen, maar ik kom ook niet echt in jouw buurt dit weekend.
Wat lief!!
O ja en ik pas die jurken waarschijnlijk niet meer wegens te groot En ik ben dan pers maar ik ben eigenlijk helemaal geen pers. Dus moet ik wel ECHT in een galajurk?

Ik kan op zich wel naar m'n ouders nog een keer..Maar dat is weer 4 uur die ik beter had kunnen besteden. Hoewel ik wel kan leren in de trein.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:25:49 #38
163650 Greys
pi_69020178
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik dat ze na Parijs weer wat beter in haar vel zit en hier gewoon weer komt posten.
Misschien moeten we haar gewoon beloven ons niet meer met haar kcal-inname te bemoeien, tot ze er zelf om vraagt.
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:26:47 #39
70532 loveli
N
pi_69020221
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Ik kan op zich wel naar m'n ouders nog een keer..Maar dat is weer 4 uur die ik beter had kunnen besteden. Hoewel ik wel kan leren in de trein.
Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).
crap in = crap out
pi_69020246
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.
Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.

En m'n weekend was al zo gecompliceerd !
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:28:46 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69020314
Oh en goed dat XM over alles gaat nadenken! Volgens mij heeft ze nu best goed door dat er iets goed fout zit, da's stap numero uno
pi_69020333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).
Het is op zondag. MAAR ik heb een brievenbus met 12 andere mensen en ik ga vrijdag om 12 of 14 met de trein naar Zeeland.. En dan ga ik zondag vanaf Zeeland weer naar Amsterdam.

Belde vriendinnetje wil jurken wel uit het huis van m'n ouders halen, thank god. Maar de laatste keer (toen ik zwaarder woog zelfs..) waren die jurken ook al te groot
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:29:33 #43
163650 Greys
pi_69020354
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ja, dat wou ik nog zeggen:
Maar wat wil je dan? Gewoon niets zeggen over slechte lijstjes? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n mond te houden. Omdat ik vind dat iedere dame hier (voor de heren lijkt het minder een probleem te zijn ) zoveel waardering voor haar lijf zou moeten hebben dat ze 't goed verzorgt. In alle facetten, en al dan niet gericht op afslanken!
Ik ben toch niet zo negatief geworden dat ik lijstjes afzeik?
Jij zeikt helemaal niets af
En ik wil óók dat iedereen die hier post waardering voor zijn/haar lijf heeft en er goed voor zorgt. Maar soms kan je lullen als Brugman en staat diegene er niet erg voor open op dat moment. Later misschien wel.
Daarom moeten we denk ik in het algemeen een beetje uitkijken dat we er niet met zijn allen bovenop duiken, ook al is het nog zo goed bedoeld. We moeten een beetje beter leren aanvoelen of iemand daar wel of niet op zit te wachten denk ik, al is dat best moeilijk omdat niemand lijdzaam wil toezien...

Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020395
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.
Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:04 #45
163650 Greys
pi_69020449
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.

En m'n weekend was al zo gecompliceerd !
Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er over
Ik ben door SHE helemaal van de Carmenset als ik weer zo'n chique avond zou hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:49 #46
163650 Greys
pi_69020491
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen )
Black tie betekent de heren in smoking en de dames in gala/lang (en de kleur maakt dan niet uit!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:55 #47
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69020495
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
Ik heb me niet echt in de discussie gemengd, maar ik wil toch even zeggen dat ik dit wel een goed idee vind
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:32:08 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69020504
Pfft, wat duurt het toch lang voordat dekbedovertreksets droog zijn in de droger.
De derde rondeeeeeee.... (aan de lijn hangen is geen optie, aangezien ik er vanavond weer onder moet slapen).
Niet meer actief op Fok!
pi_69020505
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er over
Ik ben door SHE helemaal van de Carmenset als ik weer zo'n chique avond zou hebben!
Ja die heb ik geleend van een vriendinnetje! huisgenootje, ze is meer een mama. Maar dan moet de BF ze weer indraaien en dan moet ik met krullers en al in de trein

!!!!!!!!!!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:33:11 #50
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69020560
Greys ze gaan niet in die Led-pakken optreden aldus AD....
pi_69020578
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee. Black Tie betekent dat je als dame in een korte of lange avondjurk moet komen. Liefst niet strapless. White Tie betekent een feestelijke avondjurk met groot decolleté en lange handschoenen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:33:47 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69020586
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat was al bekend .
Zouden hun winkansen daardoor niet nóg meer afnemen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_69020627
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee. Black Tie betekent dat je als dame in een korte of lange avondjurk moet komen. Liefst niet strapless. White Tie betekent een feestelijke avondjurk met groot decolleté en lange handschoenen.
Waarom niet strapless?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:35:21 #54
163650 Greys
pi_69020667
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee, die zijn kapot, dammit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020702
HUH? Hoezo zijn die kapot????
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:36:15 #56
163650 Greys
pi_69020710
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet strapless? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Even een rondje met het hondje, tot strakkies!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020730
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij zeikt helemaal niets af
En ik wil óók dat iedereen die hier post waardering voor zijn/haar lijf heeft en er goed voor zorgt. Maar soms kan je lullen als Brugman en staat diegene er niet erg voor open op dat moment. Later misschien wel.
Daarom moeten we denk ik in het algemeen een beetje uitkijken dat we er niet met zijn allen bovenop duiken, ook al is het nog zo goed bedoeld. We moeten een beetje beter leren aanvoelen of iemand daar wel of niet op zit te wachten denk ik, al is dat best moeilijk omdat niemand lijdzaam wil toezien...

True, true. Hoewel het 'met z'n allen er bovenop duiken' vandaag geloof ik wel meeviel. Maar ik word dan weer een beetje bozig van de zoek-het-zelf-maar-uit-en-help-jezelf-naar-de-kloteposts; mensen komen toch naar slank voor een steuntje in de rug, niet voor een half bataljon ' '-reacties.
pi_69020752
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom niet strapless?
Geen idee, maar daar zou ik niet al te hard aan tillen...

Het is inderdaad die groene jurk, al heb ik ook nog wel een blauwe en een rode jurk in de aanbieding. Ik denk alleen dat die je niet passen omdat ze afgestemd zijn op mijn decolleté. De galarok die ik heb is heel simpel zwart, beetje meerminnenmodel. Met een mooie top erop (bijvoorbeeld dat dingetje dat je aan had naar de meet) kan dat best voor Black Tie door.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:37:37 #59
163650 Greys
pi_69020775
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef P.F het volgende:
HUH? Hoezo zijn die kapot????
Het hyperdure led-pak van Froger kapt er steeds mee en dan willen ze geen risico nemen om voor lul te staan als een van die pakken het niet doet. Wel sneu voor Gordon, want die heeft zelfs een traantje gelaten toen ze klaar waren Maar wel echt lullig. Je zou denken dat er wel ergens een rus met een soldeerapparaat rondloopt die dat ding kan fixen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020802
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen idee, maar daar zou ik niet al te hard aan tillen...

Het is inderdaad die groene jurk, al heb ik ook nog wel een blauwe en een rode jurk in de aanbieding. Ik denk alleen dat die je niet passen omdat ze afgestemd zijn op mijn decolleté. De galarok die ik heb is heel simpel zwart, beetje meerminnenmodel. Met een mooie top erop (bijvoorbeeld dat dingetje dat je aan had naar de meet) kan dat best voor Black Tie door.
Maar zou ik dan niet veel te overdressed zijn? Ik ben maar pers (met vipkaarten..)
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:38:31 #61
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69020813
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat was al bekend .
Zouden hun winkansen daardoor niet nóg meer afnemen? .
Ik lees het nu net pas.

Had na mn 'ik verveel me post' mn Wii maar eens afgestoft vandaar.

winstkansen? Hadden ze die dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:38:54 #62
163650 Greys
pi_69020834
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

True, true. Hoewel het 'met z'n allen er bovenop duiken' vandaag geloof ik wel meeviel. Maar ik word dan weer een beetje bozig van de zoek-het-zelf-maar-uit-en-help-jezelf-naar-de-kloteposts; mensen komen toch naar slank voor een steuntje in de rug, niet voor een half bataljon ' '-reacties.
Met zijn allen er bovenop bedoelde ik ook meer voor de XM situatie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:39:44 #63
163650 Greys
pi_69020878
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar zou ik dan niet veel te overdressed zijn? Ik ben maar pers (met vipkaarten..)
Dan is die rok met mooie top juist een prima tussenoplossing.
Niet te overdressed, wel keurig.

Ohja, ik ging naar buiten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020894
Gisteren niet kunnen hardlopen, dus vandaag even ingehaald
en XM weg?
pi_69020943
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is best kinky volgens mij, dat durf ik echt niet
Ik ga er even rustig over na denken!!
pi_69020951
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, of een hele mooie cocktailjurk (tot op de knie) aantrekken met een paar fuck me shoes eronder.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:43:36 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69021064
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Met zijn allen er bovenop bedoelde ik ook meer voor de XM situatie
Greysje! Mijn twee centen: volgens mij zorgden merendeel van de reacties juist ervoor dat ze erover na ging denken, en da's goed! Al denk ik idd dat de " "-reacties juist averechts werken, vanwege de negativiteit...
Maar misschien zie ik dat verkeerd
Wel een goede richtlijn om, als je écht geen commentaar wilt, geen lijstjes te posten
pi_69021068
Ik weet niet of ik al gejuigd had voor Daph's nieuwe baan, dus: Gegeli!

XM, moe zijn komt natuurlijk ook doordat je te weinig energie binnenkrijgt.
Veel plezier in Parijs en rust lekker uit.
Ik hoop dat je zo verstandig bent om niet alleen na te denken, maar samen met je vriend.

Ewelina; feli met je uitnodiging!

Ik vind het de normaalste zaak van de wereld om elkaars lijstjes te bekijken en daar feedback op te geven.
Waarom zou je anders een lijstje plaatsen?
pi_69021086
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik had een collega die naar Nijenrode ging en heb meerdere collega's, waaronder vriendje, die er naast accountancy/bedrijfseconomie studeren aan de hogeschool.
Ik zou het 4*9 aanbod aannemen want die vrije dag heb je wel nodig om nog enigzins een sociaal leven over te houden
Haha ja ik was ook niet van plan om 40 uur te gaan werken náást die studie Ik moet alleen de afweging 4*8 of 4*9 maken
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Nyenrode is duuuur ik wil ooit nog mijn MBA halen, maar ik denk dat ik Nyenrode oversla.

Daph, ik vind het super dat je vooruitzichten nu zo positief zijn vooral omdat het op je huidige baan slecht ging toch?
Ja ben er zelf ook heel blij mee Ik heb specifiek gevraagd of ik naar Nyenrode kon, en dat kon. Na het afronden van je studie bouw je je studieschuld binnen 3 jaar af, dus als het goed is merk ik er verder niks van dat ik die schuld heb

Bij mijn huidige baan gaat het inderdaad niet zo best
pi_69021211
Voor de niet-sportliefhebbers, geen paniek: huishoudelijk-werk-beter-vol-te-houden-dan-sporten
pi_69021218
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ewelina; feli met je uitnodiging!
Thanks, ik begon al visioenen te krijgen dat ik geen baan zou kunnen vinden en dat ik dan moest stoppen met studeren en m'n huis uit moest en zo... Dit schept moed
pi_69021299
Deze dialoog heeft niet plaatsgevonden.

* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Daph_: "Hoi!"
Moeder: "Hoi! Hoe ging je gesprek vanochtend??"
Daph_: "Ja super, ik mag er beginnen wat hen betreft!"
Moeder: "Wat leuk voor je!! Dus het was allemaal positief?"
Daph_ : "Ja ze vonden het erg goed klikken bij het gesprek"
Moeder: "Wat leuk, nu kun je tenminste bij je huidige baan weg!"
Daph_: "Jaaa!!"
Moeder: "Gefeliciteerd!"

In plaats van het gesprek hierboven, kreeg ik dit:

* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Moeder: "Hoi"
Daph_:
Moeder: "Blijven jullie maar even beneden, dan ga ik even de was doen. De deur staat open."
Daph_:

*zucht*
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:51:25 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69021402
Aww Daph
Misschien had ze het heeel druk en was ze het even vergeten ofzo Gewoon even eraan herinneren, dan is ze vast heel blij voor je!
pi_69021416
Och Daph, dat is jammer Misschien kun je tijdens het eten een glorie-momentje inlassen?

@VMW: in sport ben ik al een tamelijk kneusje, maar ik vrees dat ik het huishouden een nog grotere ramp ben Ik zit al de hele dag te denken aan de berg afwas die ik straks moet doen
pi_69021451
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:

Daph_:
Moeder: "Blijven jullie maar even beneden, dan ga ik even de was doen. De deur staat open."
Daph_:

*zucht*
Vervolg:

Daph_: Ik help je wel even mam, vertel ik je gelijk hoe mijn solli vanochtend ging.
pi_69021493
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
@VMW: in sport ben ik al een tamelijk kneusje, maar ik vrees dat ik het huishouden een nog grotere ramp ben Ik zit al de hele dag te denken aan de berg afwas die ik straks moet doen
Als die net zo groot is als mijn berg strijkgoed doen we allebei aan topsport vandaag. ;')
pi_69021526
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Ewelina het volgende:
Thanks, ik begon al visioenen te krijgen dat ik geen baan zou kunnen vinden en dat ik dan moest stoppen met studeren en m'n huis uit moest en zo... Dit schept moed
Niet zo negatief denken!
Barista klink wel als een stoere baan.
pi_69021540
kwartet!
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:54:39 #79
70532 loveli
N
pi_69021545
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja die heb ik geleend van een vriendinnetje! huisgenootje, ze is meer een mama. Maar dan moet de BF ze weer indraaien en dan moet ik met krullers en al in de trein

!!!!!!!!!!
Voor de trein krullers eruit halen, elke krul vastzetten met 2 schuifspeldjes en schijt hebben aan wat de mensen in de trein denken. En natuurlijk ga je niet per se in zwart, neem een kleur waardoor je opvalt.
crap in = crap out
pi_69021585
Mja bij het eten wordt er nooit zoveel gepraat, ze zitten altijd tv te kijken (wij hebben een beeldscherm bij de eettafel ja ) en als ik wat vertel dan zijn ze het altijd de volgende dag weer vergeten ..

Mja, ik zal het proberen.. Niet geschoten is altijd mis
pi_69021605
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als die net zo groot is als mijn berg strijkgoed doen we allebei aan topsport vandaag. ;')
Bwuh
Normaalgesproken druk ik me altijd bij de afwas Maar Meneer staat er nu echt op, geloof ik
Afijn, ik ga nu naar huis. Dan kan ik voor de pilatesles boodschappen doen én vast wat afwassen. Jay
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:56:52 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69021634
mm..m'n is op weg naar Bremen, voor een sollicitatiegesprek. Hij vliegt over een klein uurtje. Wou hem nog even wensen om succes te wensen, bellen vanuit Dld. is zo duur voor hem, maar hij neemt de telefoon niet op. Erg frustrerend!
pi_69021648
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef AKnynke het volgende:
mm..m'n is op weg naar Bremen, voor een sollicitatiegesprek. Hij vliegt over een klein uurtje. Wou hem nog even wensen om succes te wensen, bellen vanuit Dld. is zo duur voor hem, maar hij neemt de telefoon niet op. Erg frustrerend!
Smsje?
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:57:37 #84
70532 loveli
N
pi_69021657
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn 2 cent, op een gala kun je niet overdressed zijn, mits je je inhoudt met de struisvogelveren. Meid, je hebt weer eens een gelegenheid om een mooie jurk aan te trekken, leef je uit!
crap in = crap out
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:59:18 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69021726
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Smsje?
ik denk stiekem dat hij z'n telefoon thuis heeft laten liggen per ongeluk.
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 17:00:39 #86
70532 loveli
N
pi_69021776
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik doe meer aan sport dan aan het huishouden (en nee, ik sport niet veel).
crap in = crap out
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:04:36 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69021891
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:

Daph_:
Daph_:

*zucht*
Awww . Dat is niet leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_69021906
Ik heb al een mail van de mevrouw waarmee ik vanochtend mijn gesprek had met daarin de door ons besproken punten en dat ze ermee akkoord gaan Wauw
quote:
Nijerode.
Hihi
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:05:58 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69021939
Lijstjeeee! Was beetje later op dan gepland dus moest mn best doen

O: Special K met halfvolle melk
T: twee sesam-volkoren crackertjes van de bio winkel met twee-derde van een plak jonge kaas
S: Een uurtje Pilates
L: twee sneetjes brood met pindakaas
T: 200 ml vanille yoghurt soldaat aan het maken 'as we speak'
D: twee sneetjes brood met avocado-ui-mengsel (geprakt), twee sneetjes brood met gekookt ei
T: denk nog wat nootjes, anders kom ik maar aan 1388 kcal. Met wat nootjes wordt dat iets boven de 1500 denk ik!
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 17:06:54 #90
70532 loveli
N
pi_69021966
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn 2 cent, op een gala kun je niet overdressed zijn, mits je je inhoudt met de struisvogelveren. Meid, je hebt weer eens een gelegenheid om een mooie jurk aan te trekken, leef je uit!

Net wat te veel van het goede, alles wat bescheidener is dan dit kan prima
crap in = crap out
pi_69022002
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat dus.
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 17:08:25 #92
70532 loveli
N
pi_69022031
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al een mail van de mevrouw waarmee ik vanochtend mijn gesprek had met daarin de door ons besproken punten en dat ze ermee akkoord gaan Wauw
[..]

Hihi
Hoe snel kan het veranderen, mooi dat ze zo enthousiast over je zijn!
crap in = crap out
pi_69022319
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:18:13 #94
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69022521
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de trein krullers eruit halen, elke krul vastzetten met 2 schuifspeldjes en schijt hebben aan wat de mensen in de trein denken. En natuurlijk ga je niet per se in zwart, neem een kleur waardoor je opvalt.
Ik wil niet opvallen want ik heb er helemaal geen zin in Nou ja het is natuurlijk wel tof.. Maar ik had verwacht dat het om iets anders ging..
pi_69022543
PF, als je geen zin hebt, moet je gewoon niet gaan.
pi_69022583
Daph! Tof! hoop dat 't goed uitpakt!
Ja doei.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:27:58 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69022697
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Voor de niet-sportliefhebbers, geen paniek: huishoudelijk-werk-beter-vol-te-houden-dan-sporten

ik sport nog liever... huishouden ik regel later als ik geld heb direkt een hulp in de huishouding

oh en beuh! ik kan heul niet naar pilates want de vergadering is eerder dan ik dacht en verder weg. dus nu ga ik zo na het opruimen mn eten in de oven gooien en dan evy 19 lopen (5/6/7/8 en rustjes ertussen) dan douchen, omkleden, eten en naar de vergadering
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69022715
.

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 14-05-2009 17:36:09 ]
pi_69022789
.

[ Bericht 53% gewijzigd door P.F op 14-05-2009 17:36:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')