Nee. Black Tie betekent dat je als dame in een korte of lange avondjurk moet komen. Liefst niet strapless. White Tie betekent een feestelijke avondjurk met groot decolleté en lange handschoenen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen)
Dat was al bekendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys ze gaan niet in die Led-pakken optreden aldus AD....
Waarom niet strapless?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee. Black Tie betekent dat je als dame in een korte of lange avondjurk moet komen. Liefst niet strapless. White Tie betekent een feestelijke avondjurk met groot decolleté en lange handschoenen.
Nee, die zijn kapot, dammitquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys ze gaan niet in die Led-pakken optreden aldus AD....
Niet strapless? Daar heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee. Black Tie betekent dat je als dame in een korte of lange avondjurk moet komen. Liefst niet strapless. White Tie betekent een feestelijke avondjurk met groot decolleté en lange handschoenen.
True, true. Hoewel het 'met z'n allen er bovenop duiken' vandaag geloof ik wel meeviel. Maar ik word dan weer een beetje bozig van de zoek-het-zelf-maar-uit-en-help-jezelf-naar-de-kloteposts; mensen komen toch naar slank voor een steuntje in de rug, niet voor een half bataljon 'quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zeikt helemaal niets af
En ik wil óók dat iedereen die hier post waardering voor zijn/haar lijf heeft en er goed voor zorgt. Maar soms kan je lullen als Brugman en staat diegene er niet erg voor open op dat moment. Later misschien wel.
Daarom moeten we denk ik in het algemeen een beetje uitkijken dat we er niet met zijn allen bovenop duiken, ook al is het nog zo goed bedoeld. We moeten een beetje beter leren aanvoelen of iemand daar wel of niet op zit te wachten denk ik, al is dat best moeilijk omdat niemand lijdzaam wil toezien...
Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
Geen idee, maar daar zou ik niet al te hard aan tillen...quote:
Het hyperdure led-pak van Froger kapt er steeds mee en dan willen ze geen risico nemen om voor lul te staan als een van die pakken het niet doet. Wel sneu voor Gordon, want die heeft zelfs een traantje gelaten toen ze klaar warenquote:
Maar zou ik dan niet veel te overdressed zijn? Ik ben maar pers (met vipkaarten..)quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar zou ik niet al te hard aan tillen...
Het is inderdaad die groene jurk, al heb ik ook nog wel een blauwe en een rode jurk in de aanbieding. Ik denk alleen dat die je niet passen omdat ze afgestemd zijn op mijn decolleté. De galarok die ik heb is heel simpel zwart, beetje meerminnenmodel. Met een mooie top erop (bijvoorbeeld dat dingetje dat je aan had naar de meet) kan dat best voor Black Tie door.
Ik lees het nu net pas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
Zouden hun winkansen daardoor niet nóg meer afnemen?.
Met zijn allen er bovenop bedoelde ik ook meer voor de XM situatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, true. Hoewel het 'met z'n allen er bovenop duiken' vandaag geloof ik wel meeviel. Maar ik word dan weer een beetje bozig van de zoek-het-zelf-maar-uit-en-help-jezelf-naar-de-kloteposts; mensen komen toch naar slank voor een steuntje in de rug, niet voor een half bataljon ''-reacties.
Dan is die rok met mooie top juist een prima tussenoplossing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar zou ik dan niet veel te overdressed zijn? Ik ben maar pers (met vipkaarten..)
Dat is best kinky volgens mij, dat durf ik echt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is die rok met mooie top juist een prima tussenoplossing.
Niet te overdressed, wel keurig.
Ohja, ik ging naar buiten
Ja, of een hele mooie cocktailjurk (tot op de knie) aantrekken met een paar fuck me shoes eronder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is die rok met mooie top juist een prima tussenoplossing.
Niet te overdressed, wel keurig.
Ohja, ik ging naar buiten
Greysje! Mijn twee centen: volgens mij zorgden merendeel van de reacties juist ervoor dat ze erover na ging denken, en da's goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zijn allen er bovenop bedoelde ik ook meer voor de XM situatie
Haha ja ik was ook niet van plan om 40 uur te gaan werken náást die studiequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had een collega die naar Nijenrode ging en heb meerdere collega's, waaronder vriendje, die er naast accountancy/bedrijfseconomie studeren aan de hogeschool.
Ik zou het 4*9 aanbod aannemen want die vrije dag heb je wel nodig om nog enigzins een sociaal leven over te houden![]()
Ja ben er zelf ook heel blij meequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Nyenrode is duuuurik wil ooit nog mijn MBA halen, maar ik denk dat ik Nyenrode oversla.
Daph, ik vind het super dat je vooruitzichten nu zo positief zijnvooral omdat het op je huidige baan slecht ging toch?
Thanks, ik begon al visioenen te krijgen dat ik geen baan zou kunnen vinden en dat ik dan moest stoppen met studeren en m'n huis uit moest en zo...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ewelina; feli met je uitnodiging!![]()
Vervolg:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Deze dialoog heeft niet plaatsgevonden.
* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Daph_: "Hoi!"
Moeder: "Hoi! Hoe ging je gesprek vanochtend??"
Daph_: "Ja super, ik mag er beginnen wat hen betreft!"
Moeder: "Wat leuk voor je!! Dus het was allemaal positief?"
Daph_ : "Ja ze vonden het erg goed klikken bij het gesprek"
Moeder: "Wat leuk, nu kun je tenminste bij je huidige baan weg!"
Daph_: "Jaaa!!"
Moeder: "Gefeliciteerd!"
In plaats van het gesprek hierboven, kreeg ik dit:
* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Daph_: "Hoi!"
Moeder: "Hoi"
Daph_:
Moeder: "Blijven jullie maar even beneden, dan ga ik even de was doen. De deur staat open."
Daph_:![]()
![]()
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |