abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:01:43 #1
163650 Greys
pi_69019077
Het vorige deel: Slank #721 - 2 3 4 :D :D :D :D :D

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019107
FiPo
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:02:19 #3
70532 loveli
N
pi_69019112
Fipo!
crap in = crap out
pi_69019121
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

kun je van het regiocorps ook naar de KLPD doorstromen later? of blijven die testen geldig tot 2011?
een goed rapport is 2 jaar lang geldig, maar zodra je ergens bent begonnen met de opleiding, kun je niet meer wisselen. Dan komt je oleiding uit een bepaald geldpotje en dat blijft zo de rest van je opleiding. Later overstappen is natuurlijk wel mogelijk! Maar voorlopig eerst maar eens voor een positief rapport zorgen
Ja doei.
pi_69019176
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69019189
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef loveli het volgende:
Fipo!
hihi, CF is heel goed in Fipo's
Ja doei.
pi_69019198
Hoi, Nova van gisteren is echt zinloos.Die discussie over wat welke Publieke Omroep-medewerker verdiend schiet niet op.
pi_69019251
Oja vanavond
pi_69019300
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Misschien alleen energie steken in mensen die ook daadwerkelijk 'geholpen' willen worden?
Dat bedoel ik niet rot, maar Heaven7 klinkt zeer vastbesloten en dan is het ompraten misschien een beetje praten tegen een slank muurtje

Ik hoop eigenlijk dat we Heaven aan het verstand kunnen peuteren dat het niet klopt dat ze zo ontevreden is met haar lijf. Dat ze best af mag vallen, maar dat ze wel haar lijf moet waarderen en verzorgen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:07:14 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69019320
Shiiiiine!

CFje, ik wou niet te ambitieus beginnen dus vandaar dat ik ook rustdagen heb staan Ik denk dat als ik een tijdje bezig ben en in het ritme zit, ik ook wel meer wil gaan doen, zoals idd hardlopen erbij
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69019353
Greys!! Zag je je kans schoon? Qua topic titel?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:09:11 #12
163650 Greys
pi_69019412
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat we Heaven aan het verstand kunnen peuteren dat het niet klopt dat ze zo ontevreden is met haar lijf. Dat ze best af mag vallen, maar dat ze wel haar lijf moet waarderen en verzorgen.
Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019474
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiiiiine!

CFje, ik wou niet te ambitieus beginnen dus vandaar dat ik ook rustdagen heb staan Ik denk dat als ik een tijdje bezig ben en in het ritme zit, ik ook wel meer wil gaan doen, zoals idd hardlopen erbij
Ohh, dat vind ik ook een prima plan! Zeker met de klus- en verhuisdrukte
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:11:07 #14
163650 Greys
pi_69019503
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Jah! Valt het op?
Heer G zit twee dagen en nachten in Newcastle dus ik kan ongegeneerd mijn gang gaan qua Songfestival gedoetjes zonder dat iemand zich er enorm aan zit te storen thuis Ik ga ook heel hard meezingen vanavond! En ik heb allemaal snaaierij gekocht net en sushi

De rest van de avond ga ik ook azen op de lapo's, om steeds ESF gerelateerde TT's door jullie lieftallige strotjes te duwen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019537
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Jah! Valt het op?
Heer G zit twee dagen en nachten in Newcastle dus ik kan ongegeneerd mijn gang gaan qua Songfestival gedoetjes zonder dat iemand zich er enorm aan zit te storen thuis Ik ga ook heel hard meezingen vanavond! En ik heb allemaal snaaierij gekocht net en sushi

De rest van de avond ga ik ook azen op de lapo's, om steeds ESF gerelateerde TT's door jullie lieftallige strotjes te duwen
Had je m'n post gezien over lady Gaga?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:12:04 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69019539
Weten jullie wat maf is ook Ik had verwacht dat ik me helemaal El Grando Vreetzakko zou voelen nu ik meer eet overdag enzo, maar eigenlijk is dat niet zo Ik ben eigenlijk best content
Ik voel me alsof ik goed en bewust bezig ben ofzo En niet-snacken is ook een stuk makkelijker, omdat ik voor mn gevoel nagenoeg voortdurend gezonde meuk in mn mond stop
En dan met sporten erbij ben ik over het algemeen nu best trots op mezelf Dit is een goede trend, I approve en hoop dat het zich voortzet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:12:39 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019569
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Precies dat dacht ik ook al ja .

Tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:14:36 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69019650
Okay, misschien is dit dan wel vloeken in de kerk, maar ik vind de Nederlandse inzending voor het ESF echt heel erg. Bijna net zo erg als de Duitse....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69019655
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weten jullie wat maf is ook Ik had verwacht dat ik me helemaal El Grando Vreetzakko zou voelen nu ik meer eet overdag enzo, maar eigenlijk is dat niet zo Ik ben eigenlijk best content
Ik voel me alsof ik goed en bewust bezig ben ofzo En niet-snacken is ook een stuk makkelijker, omdat ik voor mn gevoel nagenoeg voortdurend gezonde meuk in mn mond stop
En dan met sporten erbij ben ik over het algemeen nu best trots op mezelf Dit is een goede trend, I approve en hoop dat het zich voortzet

Prachtig, prachtig!!! *pinkt een traantje weg

Zo leuk dat je je zo goed voelt over jezelf! En terecht!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:16:55 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019750
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:17:13 #21
331 Merel
Be here now.
pi_69019763
Even snel een tvp.

Die baan van Daph klinkt supergeweldig, MoBlo gaat ook goed, Lady Gaga in de Paradiso wil ik ooooook, en ik baal ervan dat ik vanavond moet naailessen tijdens Shine!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:18:30 #22
163650 Greys
pi_69019826
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Had je m'n post gezien over lady Gaga?
Ben net aan het bijlezen!
Ik ben eigenlijk niet zo enorm fan van haar Maar ik vond die ene versie waarbij ze zichzelf op piano begeleidde wel tof, toen bleek dat ze ook gewoon live kan zingen. Maar ik zou er niet voor naar een concert gaan. Wel superlief dat je er aan dacht met je geweldige geheugen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69019832
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:19:39 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69019882
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Ewelina het volgende:
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.
Goed zo . Wat voor baan(tje) is het? Ik ga wat open sollicitatiebrieven schrijven. Best lastig, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_69019895
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie

Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest !!!

Godverrrrrrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')