een goed rapport is 2 jaar lang geldig, maar zodra je ergens bent begonnen met de opleiding, kun je niet meer wisselen. Dan komt je oleiding uit een bepaald geldpotje en dat blijft zo de rest van je opleiding. Later overstappen is natuurlijk wel mogelijk! Maar voorlopig eerst maar eens voor een positief rapport zorgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kun je van het regiocorps ook naar de KLPD doorstromen later? of blijven die testen geldig tot 2011?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Misschien alleen energie steken in mensen die ook daadwerkelijk 'geholpen' willen worden?![]()
Dat bedoel ik niet rot, maar Heaven7 klinkt zeer vastbesloten en dan is het ompraten misschien een beetje praten tegen een slank muurtje![]()
Ik vind het alleen maar heel lief van je hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat we Heaven aan het verstand kunnen peuteren dat het niet klopt dat ze zo ontevreden is met haar lijf. Dat ze best af mag vallen, maar dat ze wel haar lijf moet waarderen en verzorgen.
Ohh, dat vind ik ook een prima plan! Zeker met de klus- en verhuisdruktequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiiiiine!
CFje, ik wou niet te ambitieus beginnen dus vandaar dat ik ook rustdagen heb staanIk denk dat als ik een tijdje bezig ben en in het ritme zit, ik ook wel meer wil gaan doen, zoals idd hardlopen erbij
Jah! Valt het op?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Greys!! Zag je je kans schoon? Qua topic titel?
Had je m'n post gezien over lady Gaga?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah! Valt het op?![]()
Heer G zit twee dagen en nachten in Newcastle dus ik kan ongegeneerd mijn gang gaan qua Songfestival gedoetjes zonder dat iemand zich er enorm aan zit te storen thuisIk ga ook heel hard meezingen vanavond! En ik heb allemaal snaaierij gekocht net en sushi
![]()
De rest van de avond ga ik ook azen op de lapo's, om steeds ESF gerelateerde TT's door jullie lieftallige strotjes te duwen
Precies dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef conleche het volgende:
Greys!! Zag je je kans schoon? Qua topic titel?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weten jullie wat maf is ookIk had verwacht dat ik me helemaal El Grando Vreetzakko zou voelen nu ik meer eet overdag enzo, maar eigenlijk is dat niet zo
Ik ben eigenlijk best content
![]()
Ik voel me alsof ik goed en bewust bezig ben ofzoEn niet-snacken is ook een stuk makkelijker, omdat ik voor mn gevoel nagenoeg voortdurend gezonde meuk in mn mond stop
![]()
En dan met sporten erbij ben ik over het algemeen nu best trots op mezelfDit is een goede trend, I approve en hoop dat het zich voortzet
Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ben net aan het bijlezen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je m'n post gezien over lady Gaga?
Goed zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Ewelina het volgende:
Uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |