Pfff het gaat erom dat het een gadget isquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef neen het volgende:
[..]
Dus voor een mp3 speler is dat pure onzin.
Evy 13, zonder oled schermpje.
Eerder stomverbaasdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Cool! Ik heb net mijn laatst gelopen route berekend en dat blijkt 6,5 km in 35 minuten te zijn. Trots!
En Mereld, zo begon het lopen bij mij ook. Ineens lukte het. Ben je nu niet trots op jezelf?
Hihi, wat schattig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Hoe ik er uit zie tijdens Zumba:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij ook al enigszins motorisch gestoord?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Merel het volgende:
Ik vind dat zumba er op TellSell altijd heel leuk uitzien met al die blije mensenMaar ik ben niet goed in dat soort danshuppeldingen, heb er echt geen gevoel voor!
Ja ik heb opeens een goddelijk goede conditie en ik weet niet waar ik 'm vandaan heb gehaaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
Wat heeft merel gedaan dat zo goed is? Iets met hardlopen?
Whehe. Nou, het is in ieder geval wel in de maat enzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Gaat wel op de maatquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Mijn hersenen zijn niet zo geprogrammeerd dat ze pasjes kunnen onthouden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al enigszins motorisch gestoord?
Sluit zich aan. Al die dans-dingen, ik vind het superleuk, maar bak er echt niks van. Laat mij maar stoer kijken als ik 5 kilo omhoog duw, of lekker schuin op m'n fietsie door een bocht sjeesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! gebruik van maken en lekker sportenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik heb opeens een goddelijk goede conditie en ik weet niet waar ik 'm vandaan heb gehaald
Nee, mijn scheenbenen protesteerden de pan uit. En ik heb geen andere schoenen gekocht daarnaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi, wat schattig!
Greys, doe jij nu iets aan sport? Want dat hardlopen was 'm niet geworden he, geloof ik?
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OKe, ja dat is wel lastig met die scheenbenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, mijn scheenbenen protesteerden de pan uit. En ik heb geen andere schoenen gekocht daarna
Ik ga denk ik maar aan de thuis-Zumba (met de gordijnen dicht...) of touwtjespringen in de tuin.
Over twee weken moet ik het na de dagopname sowieso een tijdje rustig houden, dus ik gebruik dat nu als excuus dat nu beginnen voor die twee weekjes toch geen zin heeft![]()
'quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef zwahiel het volgende:
Jeej, nieuwe hooikoorts/stofallergie medicijnen en hoepla 4 kg eraan die ik er zorgvuldig af gehaald had4kg in nog geen weekje
quote:
Je mag je overal mee bemoeien, anders moet ik hier niet posten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OKe, ja dat is wel lastig met die scheenbenen![]()
Ik begrijp je redenering dat je pas over twee weken wil beginnen, maar zorg je dan wel dat je een kant en klaar plan hebt (realistisch en duidelijk) zodat je dan gelijk van slag kunt en ook gaat?
Wat wil je gaan doen, op welke dagen, hoe lang?
Als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoorMaar ik wil altijd zoveel mogelijk mensen aan het sporten krijgen. Heb net mijn zusje onder hevig protest mee naar de bodypump weten te sleuren
Je kan je de momenten inbeelden he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!! zo kijk ik ook
![]()
goede samenvatting~! zo keek ik net bij body jam ook! Het was wel erg leuk, met een erg enthousiaste instructrice!![]()
En ja, ik ben motorisch gestoord! Maar ik heb mijn gebrek aan zelfvertrouwen met een ezelsmuts op in de hoek gezet en ga lekker toch naar groepslesjes, bouncen op vrolijke muziek en nog gezond doen ook!![]()
Overigens sta ik wel zoveel mogelijk achterin en in een hoekje, en zorg ik dat ik niet voor de spiegel sta. Maar niemand zegt dat dat niet mag en ik doe alsnog volop mee! Babysteps at a time![]()
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het engequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan je de momenten inbeelden he?![]()
Ik sta juist vooraan! Kan je de instructrice goed zien én in de spiegel kijken of je het zelf goed doet!
Ik ben ook superste trots op je Maria-lief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het enge![]()
Da's idd handig ja! Maar dat durf ik nog nietHet is al een overwinning dat ik uberhaupt naar groepslesjes durf
Maar misschien dat ik per week langzaam een stukje op ga schuiven
![]()
Gelukkig deden de anderen deze routine voor de derde keer ofzo, dus kon ik als ik de instructrice niet zo goed kon zien hen na-apen
Mjin reactie is wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag je overal mee bemoeien, anders moet ik hier niet posten!
Over twee weken beginnen wordt niets, want ik mag niets plannen in de dagen na de behandeling en het rustig aan doen. Ik las in het topic van DarkElf dat ze nog weken rustig moest doen omdat ze anders last kreeg, maar ik ben van plan het rap afgerond te hebben (want anderhalve week erna ga ik op vakantie).
Dus na de vakantie! En ik heb geen idee eerlijk gezegd wat ik nou precies aan sport wil gaan doen. Misschien toch nog een poging met hardlopen met andere schoenen...
Heel goed dat je toch gaat, Maria!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het enge![]()
Da's idd handig ja! Maar dat durf ik nog nietHet is al een overwinning dat ik uberhaupt naar groepslesjes durf
Maar misschien dat ik per week langzaam een stukje op ga schuiven
![]()
Gelukkig deden de anderen deze routine voor de derde keer ofzo, dus kon ik als ik de instructrice niet zo goed kon zien hen na-apen
\quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op dit huisje, zo lief en klein en kneuterig
Staat er al best lang op, maar toen nog mét inrichting. Blijkbaar staat 't inmiddels leeg, en nu hebben ze het huis gewoon opnieuw op Funda gezet alsof 't nog niet zo lang te koop staat
Superlief huisje!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op dit huisje, zo lief en klein en kneuterig
Staat er al best lang op, maar toen nog mét inrichting. Blijkbaar staat 't inmiddels leeg, en nu hebben ze het huis gewoon opnieuw op Funda gezet alsof 't nog niet zo lang te koop staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |