Pfff het gaat erom dat het een gadget isquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef neen het volgende:
[..]
Dus voor een mp3 speler is dat pure onzin.
Evy 13, zonder oled schermpje.
Eerder stomverbaasdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Cool! Ik heb net mijn laatst gelopen route berekend en dat blijkt 6,5 km in 35 minuten te zijn. Trots!
En Mereld, zo begon het lopen bij mij ook. Ineens lukte het. Ben je nu niet trots op jezelf?
Hihi, wat schattig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Hoe ik er uit zie tijdens Zumba:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij ook al enigszins motorisch gestoord?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Merel het volgende:
Ik vind dat zumba er op TellSell altijd heel leuk uitzien met al die blije mensenMaar ik ben niet goed in dat soort danshuppeldingen, heb er echt geen gevoel voor!
Ja ik heb opeens een goddelijk goede conditie en ik weet niet waar ik 'm vandaan heb gehaaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
Wat heeft merel gedaan dat zo goed is? Iets met hardlopen?
Whehe. Nou, het is in ieder geval wel in de maat enzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Gaat wel op de maatquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker meisjes!
Mijn hersenen zijn niet zo geprogrammeerd dat ze pasjes kunnen onthouden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al enigszins motorisch gestoord?
Sluit zich aan. Al die dans-dingen, ik vind het superleuk, maar bak er echt niks van. Laat mij maar stoer kijken als ik 5 kilo omhoog duw, of lekker schuin op m'n fietsie door een bocht sjeesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! gebruik van maken en lekker sportenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik heb opeens een goddelijk goede conditie en ik weet niet waar ik 'm vandaan heb gehaald
Nee, mijn scheenbenen protesteerden de pan uit. En ik heb geen andere schoenen gekocht daarnaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi, wat schattig!
Greys, doe jij nu iets aan sport? Want dat hardlopen was 'm niet geworden he, geloof ik?
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OKe, ja dat is wel lastig met die scheenbenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, mijn scheenbenen protesteerden de pan uit. En ik heb geen andere schoenen gekocht daarna
Ik ga denk ik maar aan de thuis-Zumba (met de gordijnen dicht...) of touwtjespringen in de tuin.
Over twee weken moet ik het na de dagopname sowieso een tijdje rustig houden, dus ik gebruik dat nu als excuus dat nu beginnen voor die twee weekjes toch geen zin heeft![]()
'quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef zwahiel het volgende:
Jeej, nieuwe hooikoorts/stofallergie medicijnen en hoepla 4 kg eraan die ik er zorgvuldig af gehaald had4kg in nog geen weekje
quote:
Je mag je overal mee bemoeien, anders moet ik hier niet posten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OKe, ja dat is wel lastig met die scheenbenen![]()
Ik begrijp je redenering dat je pas over twee weken wil beginnen, maar zorg je dan wel dat je een kant en klaar plan hebt (realistisch en duidelijk) zodat je dan gelijk van slag kunt en ook gaat?
Wat wil je gaan doen, op welke dagen, hoe lang?
Als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoorMaar ik wil altijd zoveel mogelijk mensen aan het sporten krijgen. Heb net mijn zusje onder hevig protest mee naar de bodypump weten te sleuren
Je kan je de momenten inbeelden he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!! zo kijk ik ook
![]()
goede samenvatting~! zo keek ik net bij body jam ook! Het was wel erg leuk, met een erg enthousiaste instructrice!![]()
En ja, ik ben motorisch gestoord! Maar ik heb mijn gebrek aan zelfvertrouwen met een ezelsmuts op in de hoek gezet en ga lekker toch naar groepslesjes, bouncen op vrolijke muziek en nog gezond doen ook!![]()
Overigens sta ik wel zoveel mogelijk achterin en in een hoekje, en zorg ik dat ik niet voor de spiegel sta. Maar niemand zegt dat dat niet mag en ik doe alsnog volop mee! Babysteps at a time![]()
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het engequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan je de momenten inbeelden he?![]()
Ik sta juist vooraan! Kan je de instructrice goed zien én in de spiegel kijken of je het zelf goed doet!
Ik ben ook superste trots op je Maria-lief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het enge![]()
Da's idd handig ja! Maar dat durf ik nog nietHet is al een overwinning dat ik uberhaupt naar groepslesjes durf
Maar misschien dat ik per week langzaam een stukje op ga schuiven
![]()
Gelukkig deden de anderen deze routine voor de derde keer ofzo, dus kon ik als ik de instructrice niet zo goed kon zien hen na-apen
Mjin reactie is wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag je overal mee bemoeien, anders moet ik hier niet posten!
Over twee weken beginnen wordt niets, want ik mag niets plannen in de dagen na de behandeling en het rustig aan doen. Ik las in het topic van DarkElf dat ze nog weken rustig moest doen omdat ze anders last kreeg, maar ik ben van plan het rap afgerond te hebben (want anderhalve week erna ga ik op vakantie).
Dus na de vakantie! En ik heb geen idee eerlijk gezegd wat ik nou precies aan sport wil gaan doen. Misschien toch nog een poging met hardlopen met andere schoenen...
Heel goed dat je toch gaat, Maria!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan ze *precies* inbeelden, da's het enge![]()
Da's idd handig ja! Maar dat durf ik nog nietHet is al een overwinning dat ik uberhaupt naar groepslesjes durf
Maar misschien dat ik per week langzaam een stukje op ga schuiven
![]()
Gelukkig deden de anderen deze routine voor de derde keer ofzo, dus kon ik als ik de instructrice niet zo goed kon zien hen na-apen
\quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op dit huisje, zo lief en klein en kneuterig
Staat er al best lang op, maar toen nog mét inrichting. Blijkbaar staat 't inmiddels leeg, en nu hebben ze het huis gewoon opnieuw op Funda gezet alsof 't nog niet zo lang te koop staat
Superlief huisje!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Staat er al best lang op, maar toen nog mét inrichting. Blijkbaar staat 't inmiddels leeg, en nu hebben ze het huis gewoon opnieuw op Funda gezet alsof 't nog niet zo lang te koop staat
Hahahahaaaaaaaa! Dat hadden de mijne ook kunnen vragen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whahahaha, ik heb net zo hard gelachen.
Ik had een mailtje gestuurd naar m'n ouders met de vraag of ze me wat foto's van de afgelopen tijd wilden sturen, ik zag toen ik laatst was dat ze heel mooie hadden van m'n neefje en nichtjes. Krijg ik een email terug, staat erin:
'Ja, dat is goed, wat is je emailadres?'
Hahahahahaha..
Haha ja prachtig hè. Ik had ook MSN voor ze geïnstalleerd toen ik het huis uitging, dus ik sprak ze eens aan op een gegeven moment, maar ze zeiden niets terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaa! Dat hadden de mijne ook kunnen vragen!![]()
Als ik vraag om iemand mailadres van de familie o.i.d. beginnen ze nog regelmatig met www....
ik vertrek over minder dan een maand. Maar, in november ben ik terug! En dan blijf ik tot juni...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dan moet ik wel opschieten vrees ik? Wanneer vertrek je er weer?
[..]
veel plezier!!!
Het is toch een klap geld voor een huisje met maar 1 slaapkamerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:36 schreef Merel het volgende:
Maar zou er niet iets heel erg mis mee zijn, dat het al een tijd te koop staat?En dan nog, ik kan het wel betalen, maar zonder vast contract krijg ik toch geen hypotheek... En als het al lukt heeft vast net iemand anders het gekocht
Maar toch, maar toch morgen papa maar eens bellen hoe huizen kopen nou eigenlijk werkt...
De eerste sms die ik ooit van mijn vader kreeg bevatte de legendarische woorden letters: cupap.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja prachtig hè. Ik had ook MSN voor ze geïnstalleerd toen ik het huis uitging, dus ik sprak ze eens aan op een gegeven moment, maar ze zeiden niets terug.. Dus ik dacht, nou, laat ik maar even bellen. En toen bleek dat ze niet wisten waar ze moesten typen, want als ze op mijn tekst klikten gebeurde er niets.
.
.
Of dat ik standaard elke keer een smsje krijg met maar een paar woorden, omdat ze dan per ongeluk alweer op verzenden hebben gedrukt terwijl ze nog niet klaar waren.
Wel schattig, hehe..
Ik was van plan om m'n toekomstige baby in de schuur te stoppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch een klap geld voor een huisje met maar 1 slaapkamerVandaar dat mensen afhaken denk ik, want mensen kopen graag huizen 'op de groei'. Mocht je trouwen en kindjes maken dan groei je hier snel uit natuurlijk.
Maar wel héél erg schattigIk zou er ook verliefd op worden met die glas-in-lood-raampjes!
Prachtigquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste sms die ik ooit van mijn vader kreeg bevatte de legendarische woorden letters: cupap.
Ik bellen wat hij bedoelde. Had hij ergens gelezen dat dat chattaal was. CU. Pap. Whehehe
Haahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste sms die ik ooit van mijn vader kreeg bevatte de legendarische woorden letters: cupap.
Ik bellen wat hij bedoelde. Had hij ergens gelezen dat dat chattaal was. CU. Pap. Whehehe
@Cycle, je bent een schat! Als ik van vakantie terugkom wil ik best graag met je kletsen over een PLAN!
Ik vind het echt een schattig huisje hoor Merel, dus als het in orde is, bouwtechnisch gezien en je krijgt de hypotheek voor elkaar, dan zou ik het zeker overwegen!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik was van plan om m'n toekomstige baby in de schuur te stoppenNee dat vind ik ook wel lastig, en het idee van in m'n eentje een huis kopen vind ik toch ook niet echt geweldig. Aan de andere kant, wie weet hoe lang ik anders moet wachten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
@Cycle, je bent een schat! Als ik van vakantie terugkom wil ik best graag met je kletsen over een PLAN!
Hier moest ik heel hard om lachen! Ik skype zelfs met m'n ouders! En m'n moeder zoekt dingen op in google. Maar, wel alles apart in een venster, en je mag geen vensters open laten staan: "ik wil de computer graag opgeruimd hebben!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:38 schreef Chicolate het volgende:
Woeiii voor MerelVoor huisje dat leuk is en hardlopen
En ook een beetje voor mij, weer een stuk van het verslag af. Morgen met vriendinnetje bespreken (maken het samen) en dan lekker inleveren. Een VRIJ weekend. Nouja, vrij van projecten, tentamens komen eraan.
Nou, het gekke is... mijn ouders boeken wel hotels in Zuid-Afrika online en regelen huurauto's online enzo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier moest ik heel hard om lachen! Ik skype zelfs met m'n ouders! En m'n moeder zoekt dingen op in google. Maar, wel alles apart in een venster, en je mag geen vensters open laten staan: "ik wil de computer graag opgeruimd hebben!"
Oh, en Merel! Wat een tof huisje!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:51 schreef DarkElf het volgende:
hai
@ greys, rust houden was ook omdat ik dat juist niet genoeg gedaan had en dus wat te snel was gaan sporten
Als je gewoon rustig aandoet vanaf t begin en t allemaal wat langzamer doet dan ikdan krijg je als t goed is ook geen "terugvalletje" hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet naar je lichaam luisteren, das t enige goeie adviesniet te veel te snel en geniet vooral van je vakantie
..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Wat kneuterigquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had jij nog last van de narcose? Oh nee jij had plaatselijke verdoving he? Of had je nou een roesje?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nogmaals dank!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef DarkElf het volgende:
plaatselijk dus daarom mocht ik al sneller naar huis natuurlijk
ach ieder lichaam is anders, dus je moet het maar gewoon laten gebeuren
komt goed!!
trusten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Whehehe, delen jullie met mij in het heuglijke feit dat ik de 69.000.000e post op FOK! had?
Het was er eentje van niveau, mag ik wel zeggen!
Post-id 69.000.000 is bijna aan de beurt.
Ja he? Nou!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Goeie post !!!
![]()
Ik ga slapen ik ben moe!! Trusten!!
*stil*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je gewoon eens gaan kijken, vrijblijvend. Want het kan natuurlijk altijd liefde op het eerste gezicht zijn![]()
Ja vast maar het blijft mooi kut!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef zwahiel het volgende:
Nahja, komt wel goed, zal wel weer overwaaien...
Daar fietste ik vorig jaar altijd langs toen ik een tijdje in DH werkte en naar het station moestquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Ah dat is liefquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel
Dat had ik vanmiddag al willen doen voor Merel, vergat het steeds..
bij deze dus
Merel
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, lief huisje en super buurtje, maar ik zou er niet zoveel geld voor over hebben! Op de foto's lijkt het al piepklein, dat betekent dat het in het echt waarschijnlijk 10x erger is... 50 m2 is echt heel klein!Kijk, een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je gewoon eens gaan kijken, vrijblijvend. Want het kan natuurlijk altijd liefde op het eerste gezicht zijnJe hebt gelijk hoor, het is ook heel klein, net zo groot als het appartement waar ik nu woon. En de indeling is belachelijk en de keuken echt verouderd. Maar het is wel een echt eigen huisje (ik wil geen boven-/benedenwoning of flat ofzo, waar je met een VVE te maken hebt, ik wil helemaal van mij alleen!) en een tuintje. En het zou me minder kosten en ik kan er huisdieren... Maargoed, het zal er toch wel niet van komen hoor
Kun je de dokter niet om andere medicijnen vragen die niet zulke vervelende bijwerkingen hebben?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef zwahiel het volgende:
Merel mooi!![]()
die gewichtstoename en omvang (vooral kudt!) toename is ten gevolge van de bijwerkingen van die medicamenten. Maar ja, ik nies er niet meer door en met een bijna ontstoken oog door al dat gewrijf en getraan...
Het is een combi van vocht vasthouden en een vertraagde stofwisseling. En ik had al zo'n trage...
Nahja, komt wel goed, zal wel weer overwaaien...
Zo, en dan nu aan de slag. Zal blij zijn als het weekend is."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Wat een ontzéttend schattig huisje!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of dat ik standaard elke keer een smsje krijg met maar een paar woorden, omdat ze dan per ongeluk alweer op verzenden hebben gedrukt terwijl ze nog niet klaar waren.
Morningquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:36 schreef Merel het volgende:
Maar zou er niet iets heel erg mis mee zijn, dat het al een tijd te koop staat?En dan nog, ik kan het wel betalen, maar zonder vast contract krijg ik toch geen hypotheek... En als het al lukt heeft vast net iemand anders het gekocht
Maar toch, maar toch morgen papa maar eens bellen hoe huizen kopen nou eigenlijk werkt...
Een waardige swassant nuf post!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Whehehe, delen jullie met mij in het heuglijke feit dat ik de 69.000.000e post op FOK! had?
Het was er eentje van niveau, mag ik wel zeggen!
Post-id 69.000.000 is bijna aan de beurt.
In Delft? Niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:35 schreef kaasplankje het volgende:
Het is idd überschattig maar als je kijkt wat er nog meer te koop staat voor die prijs..
Haha!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:15 schreef Merel het volgende:
[..]
In Delft? NiksGeen volledige eigendom in ieder geval.
Maar anders kom ik wel bij jou in dat schattige huisje wonen
netjes, tussen je O en L geen honger?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef Blurred86 het volgende:
wat een lief huisje merel!![]()
lijstje voor vandaag:
O: brinta met banaan, rozijnen, lijnzaad
L: 4x allinson volkoren (1x vegapate, 1x geitenkaastosti met ketchup)
T: aardbeien met yoghurt
D: rijst, groente, quorn
T: ?
Rond half twaalf begin ik meestal honger te krijgen, dan wacht ik altijd maar gewoon tot de lunchquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
netjes, tussen je O en L geen honger?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Rond half twaalf begin ik meestal honger te krijgen, dan wacht ik altijd maar gewoon tot de lunch
Lekker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
D: vriendlief kookt, waarschijnlijk spinazie, aardappeltje, eitje
Spinazie is yummie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Lekker!. In mijn geval zou er ook nog een gehaktbal bij mogen
.
Hoe ging het gister muis?? Ik heb besloten dat ik geen 2 topics ga bijlezen, dus als je het al hebt gezegd: solly!!quote:
Niet zo geweldigquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe ging het gister muis?? Ik heb besloten dat ik geen 2 topics ga bijlezen, dus als je het al hebt gezegd: solly!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Muis006 het volgende:
Co, patser! Doe eens een link naar het jurkje?
Wat zonde! Kan je dat zilveren dingetje niet insnoeren op de rug ofzo? Dan zou het geloof ik een stuk leuker zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is dus helemaal niet flatteus. De bovenkant nog wel, wegens mooi in te stellen decolleté, maar onder m'n borsten zit het als een soort zak.
Nee op de rug zit elastiek, maar dat zit helemaal los, dus daarom weet ik ook zeker dat het te groot is. Gaat echt terug. Moet ik dan niet vergeten. Ik heb echt best vaak dat ik het vergeet en dan zit ik weer met een ondraagbaar item.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zonde! Kan je dat zilveren dingetje niet insnoeren op de rug ofzo? Dan zou het geloof ik een stuk leuker zitten
Ga je hem kleiner bestellen of niet? En ik hoop ook dat het meevalt jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee op de rug zit elastiek, maar dat zit helemaal los, dus daarom weet ik ook zeker dat het te groot is. Gaat echt terug. Moet ik dan niet vergeten. Ik heb echt best vaak dat ik het vergeet en dan zit ik weer met een ondraagbaar item.
Jammer van je toets!! Maar je weet het nooit! Soms valt het toch mee!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga je hem kleiner bestellen of niet? En ik hoop ook dat het meevalt jamaar goed ik denk er maar niet teveel over na.
En volgens mij heb ik een beknelde ruggenwervel ofzo, ik heb srsly hele dagen hoofdpijn en een stekend gevoel bij steeds dezelfde wervel.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:14 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben mijn Linkedin account aan het updaten en nu heb ik iedereen in mijn adresboek - ook de Duitsers- een uitnodiging gestuurd in het Nederland. Dit is net zo genant als dat spammailtje van Merel (Merel, jij hebt ook een uitnodiging gehad, maar die was juist wel voor jou bedoeld).
Ja, lach maar. Jij mag. Ik kan me nog een bepaald flatterend googleresultaat herinneren.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Jij mag. Ik kan me nog een bepaald flatterend googleresultaat herinneren.
Hm, klinkt als mijn soort jurkje want geen taille!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is dus helemaal niet flatteus. De bovenkant nog wel, wegens mooi in te stellen decolleté, maar onder m'n borsten zit het als een soort zak.
Dat kun je al zien bij het model...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:02 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook al heel graag, maar ná zaterdag, want dit is mijn SHIIIIIIIIIIIINE avatar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Briljante .gif trouwens!. Greys, die moet je als ava nemen!
.
Goed idee! Moet nog ontbijten, maar had 'niets' in huis. Maar wel alles voor die pannekoekjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Daph wat goedgefelicitieerd
Het beslag voor de boekweitpannekoekjes staat klaar.....zometeen uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |