quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker op een terras gezetenMet een biertje
En een werkstuk besproken, commentaar was wel positief
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Hee Ewelina!
Fijn dat het commentaar positief was! Moet je nog dingen aanpassen of was de feedback meer bedoeld voor toekomstige werkstukken?
Ik had me een uur vergist en dacht dat ik al naar huis kon... Dat was even een bummer. Ik ga dus nog maar even een uurtje echt werken.
Zat je met je docent op het terrasje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, er moet nog een heel stuk bijgeschreven worden... ik had nu 2000 woorden en het is de bedoeling dat dat er 7000 worden, dus ehhh.... hou het erop dat mijn 1e versie vooral erg voorlopig was
Docent had wel nuttig commentaar, plus wat literatuurtips. En het is een leuk vak met een enthousiaste docent, dat scheelt ook.
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Nee, met een studievriendinnetje. Al was de docent geloof ik wel van plan om met de werkgroep een keer bier te gaan drinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zat je met je docent op het terrasje?.
*gniffel*.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
we moeten het er dan nog eens over hebben en een oplossing vinden. Ik ga denk ik maar niet meer aan de pil, dat drama is gelukkig over. Het voelt echt fijn om hem niet meer te slikken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet er 'wat' veranderen of moet er iemand hormonen slikken? M'n nekharen staan paraat.
*klopt even meequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor BodyBalance én Spinning !
*schouder klopt.
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waar komt de huurtoeslag in de TT vandaan?
Heb ik iets gemist?
Dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat ding alsnog terugvindt ga ik je zooo uitlachen
Ik zat volgens hem wel op de goede weg, en ik heb nog een maand. Gaat wel lukken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:Dan moet je nog wel even doorschrijven idd. Tussentijds commentaar en tips zijn natuurlijk wel fijn!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
De meeste Nederlanders en Vlamingen eten nog altijd brood of pap als ontbijt, brood tussen de middag, 's avonds carbs, groente en vlees of vis, met wat fruit en zoetigheid als tussendoortjes, en 's avonds een hartige snack.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
kan niet slapen van de hoofdpijn
ibu helpt niet
sporten kan dus niet vandaag
maar verder gaat 't goed hoor![]()
Ja pfff nu wil ik die ook. Ik wil ook weten hoe koken chemisch werktquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[Pimp-modus] ik heb een hele kast vol kook- en eetboeken
Mijn favoriete boek is overigens McGee: On Food and Cooking, een heuse kook-encyclopedie. Beschrijft allerlei tradities in de keuken, maar ook de wetenschap achter koken, de chemische veranderingen, etc. Fantastisch boek!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Uit de pm-wisseling tussen mij en Ewelina gok ik.
Working nine to fivehalf zes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn Cootje en Greysie vandaag eigenlijk?
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Danku danku.
Pff ik heb een craving nu ! Chips! Popcorn! Zoutjes! Koekjes! KRAKELINGEN !
argh.
Sorryquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Blurred86 het volgende:
toen ik de TT zag dacht ik yay huurtoeslag![]()
maar toen keek ik op mijn.ing en bleek ik nog steeds blut te zijn
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die craving had ik ook dus heb ik hier op het werk maar wat magere yoghurt genomen
Ai, maar als het maar lekker wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik een klein stukje PanPankaas. Wat niet slim was, want nu heb ik zin om het hele stuk op te eten en dat is 200 gram. Oftewel 476 kcal. Dan moet ik mn avondeten overslaan.
Ik heb het niet gedaan hequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ai, maar als het maar lekker wasNiks zo naar als een vreetkick en er niet optimaal van genieten op z'n minst.
Ik heb nu al honger en ik ga pas over ruim 2,5 uur eten.
Mijn meneer heeft zijn scriptie presentatie om half zes, wat hij pas twee dagen geleden hoorde, en daarna gaan we bij zijn ouders eten.
Was je een Nuvaring kwijt geraakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben gister ook ineens weer ongesteld geworden! En het was maar een week geleden nog, misschien zit dit nuvaring toch nog ergens dan? Want sinds ik gestopt ben met de pil was mijn menstruatie elke keer regelmatig en op tijd
Muissie!!! Hoe ging ie?quote:
+1 voor je wilskrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan he- ik denk er alleen maar constant aan dat dat ding in de koelkast ligt
.
Maar ik ben sterk. Althans, dat vertel ik mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |