Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Zucht.
En weer klopt het nr van de TT niet.
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drinkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zegt het niet tegen de politie en waarschijnlijk noteert ze het wel in je dossier.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.
Guttegut, wat zijn we weer sympathiekquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer. Maar ja, ze is toch vastbesloten zichzelf te vernieling in te helpen, dus ik ben blij dat ze ons daar dan niet meer mee lastig valt. Klinkt hard, maar zo kijk ik er inmiddels wel tegenaan. Ze doet me denken aan een andere user hier (ik noem geen namen, jullie weten vast wel wie ik bedoel) die net zo'n bord voor haar kop had en op den duur ook weggevlucht is.
Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drink!
Sympathiek is my middle namequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Guttegut, wat zijn we weer sympathiek
Ik hoop dat XM zich eindelijk heeft gerealiseerd dat ze wat meer hulp nodig heeft bij het creeren van een gezond eetpatroon dan dat wat ze hier kan krijgen
PF! dat kun je maar beter wel zeggen. dat maakt namelijk nogal uit voor je bloedwaarden enzo, en t lijkt me beter dat je dokter het hele plaatje heeft dan dat jij iets uit je dossier wilt houden en daarmee mogelijk verkeerde medicijnen (ooit) krijgt voorgeschreven. de alcohol vraag is een hele standaard vraag trouwens, en drugs ook, bij een intakeformulier voor bijvoorbeeld de kaakchirurg of de kno arts.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drink!
Ik had meer vragen over mijn persoonlijkheid/humeur..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle namequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sympathiek is my middle name.
Ik hoop met je mee, maar ik vrees van niet. Ze is de commentaren gewoon zat en ze krijgt niet te horen wat ze horen wil dus dan blijft ze maar weg.
ik heb gisteren heel goed gekletst met XMquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.
Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.
Dawast
En dat is waarom iedereen zoveel van Elisa houdt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.
Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.
Dawast
Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle name
Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijken ik heb een lange adem.
Ik ben helemaal niet kort door de bocht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle name
Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijken ik heb een lange adem.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat ze al best een eindje op weg is in de realisatie dat ze professionele hulp nodig heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |