abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:37:05 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68974822
Het vorige deel: Slank #718 - Amuis Merel!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ElisaB op 13-05-2009 12:40:02 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:37:39 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68974842
Zucht.
En weer klopt het nr van de TT niet .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:37:41 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68974844
Shit, fout nummertje. Krijg je als je 10 dingen tegelijk doet. En nu echt bijlezen.
  Vis een optie? woensdag 13 mei 2009 @ 12:38:10 #4
70532 loveli
N
pi_68974858
Leuke TT. Nu nog even de nummering laten aanpassen door een mod.
crap in = crap out
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:38:24 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68974865
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Zucht.
En weer klopt het nr van de TT niet .
Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.
pi_68974876
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze zegt het niet tegen de politie en waarschijnlijk noteert ze het wel in je dossier.
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drink !
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:39:18 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68974894
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.
.
Niet meer actief op Fok!
pi_68974897
Teeveepee met borrelende buik
pi_68974912
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jammer. Maar ja, ze is toch vastbesloten zichzelf te vernieling in te helpen, dus ik ben blij dat ze ons daar dan niet meer mee lastig valt. Klinkt hard, maar zo kijk ik er inmiddels wel tegenaan. Ze doet me denken aan een andere user hier (ik noem geen namen, jullie weten vast wel wie ik bedoel) die net zo'n bord voor haar kop had en op den duur ook weggevlucht is.
Guttegut, wat zijn we weer sympathiek

Ik hoop dat XM zich eindelijk heeft gerealiseerd dat ze wat meer hulp nodig heeft bij het creeren van een gezond eetpatroon dan dat wat ze hier kan krijgen
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:40:08 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68974916
Ik ga eens even naar de Appie en dan weer eens opruimen hier . En nadenken over nieuwe sollicitatiebrieven.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:40:38 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68974928
vandaag een beetje een gek lijstje voor mij - ik had niks meer te eten in huis (door t gekke weekend geen normale boodschappen gedaan en meteen effect dus...) dus in t winkelcentrum op weg naar mn werk even wat eten voor vandaag gekocht

o- laatste crackers met rauwe ham
t- flinke hand nootjes (gekocht bij t winkelcentrum)
l- meergranen petit pain met niks (gekocht, 2 stuks)
t- meergranen petit pain
t- flinke hand nootjes
d- nog niks in huis, moet boodschappen doen....ik ga naar een recital van een vriend om half zes @ conservatorium, dus wie weet wordt t wel borrelen daarna en dan haal ik denk ik even een bakje wok als ik weer thuis ben (noodles met beef en zwarte bonensaus en prei enzo) want anders wordt t zo laat...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:41:15 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68974950
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:42:04 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68974980
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Guttegut, wat zijn we weer sympathiek

Ik hoop dat XM zich eindelijk heeft gerealiseerd dat ze wat meer hulp nodig heeft bij het creeren van een gezond eetpatroon dan dat wat ze hier kan krijgen
Sympathiek is my middle name .
Ik hoop met je mee, maar ik vrees van niet. Ze is de commentaren gewoon zat en ze krijgt niet te horen wat ze horen wil dus dan blijft ze maar weg.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:42:08 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68974981
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.

Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.

Dawast
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68974993
@loveli, hmm, die ken ik dan weer niet, dat spiraaltje. Ik vind het ergens ook vreselijk vervelend om er zo over na te moeten denken. Ik denk dat het (nog) te vroeg is voor sterilisatie, ik ben pas 26, ik achte het niet onmogelijk dat ik over 7 jaar ofzo ineens een onoverkomelijke kinderwens krijg Maar niet-hormonale anticonceptie is mij een te groot risico, nu.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:42:35 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68974999
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:

[..]

PF! dat kun je maar beter wel zeggen. dat maakt namelijk nogal uit voor je bloedwaarden enzo, en t lijkt me beter dat je dokter het hele plaatje heeft dan dat jij iets uit je dossier wilt houden en daarmee mogelijk verkeerde medicijnen (ooit) krijgt voorgeschreven. de alcohol vraag is een hele standaard vraag trouwens, en drugs ook, bij een intakeformulier voor bijvoorbeeld de kaakchirurg of de kno arts.

(ik hoop dat t gewoon een lange flauwe grap was die je maakte eigenlijk)
pi_68975007
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.
Ik had meer vragen over mijn persoonlijkheid/humeur..
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:44:03 #18
33954 ElisaB
pi_68975047
BTW: ik heb de nummering aangepast
(en een spatie in de OP gezet, zodat er weer een linkje is naar het vorige deel)
pi_68975059
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sympathiek is my middle name .
Ik hoop met je mee, maar ik vrees van niet. Ze is de commentaren gewoon zat en ze krijgt niet te horen wat ze horen wil dus dan blijft ze maar weg.
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle name

Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijk en ik heb een lange adem.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:45:28 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68975096
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.

Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.

Dawast
ik heb gisteren heel goed gekletst met XM en geporbeerd duidelijk te maken dat (ik in elk geval) hoop dat het beter met haar gaat, en dat ik denk dat ze hulp nodig heeft - als je denkt dat je geluk afhangt van een paar kilo, dat je dan gelukkiger bent, dan klopt er namelijk iets ánders niet... en dat hele verhala van zelfbeeld en zelf acceptatie (zeker i.c.m. een chronische ziekte komen problemen daarmee echt heel vaak voor) had ze nog nooit over nagedacht denk ik...en de angst om aan te komen en te eten zit daar natuurlijk aan vast...

dus ik hoop dat XM er iets mee doet. in dit topic kunnen we haar denk ik toch niet helpen nee, het vermoeit sommige mensen nu eenmaal als anderen "onoplosbare" problemen hebben... maar ik vind het wel jammer dat ze daardoor wel de goede raad misloopt...
pi_68975104
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:

Dawast
En dat is waarom iedereen zoveel van Elisa houdt!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:45:49 #22
33954 ElisaB
pi_68975109
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijk en ik heb een lange adem.
Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.

Nagekomen bericht: heel lief van je, dat wel Moet je je eens voorstellen hoe beknellend het moet zijn als je echt bang bent om een handje nootjes te eten... Voor een aantal van ons zou een béétje angst een uitkomst zijn
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:46:49 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68975147
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet kort door de bocht! vind ik.

Ik ben er gewoon klaar mee. Elke dag weer beloven dat je het anders zult doen, elke dag weer smoesjes verzinnen als je je afspraak niet bent nagekomen... En dan ook nog gaan paniekeren als je op een daginname van 750 calorieën twee koekjes hebt gegeten. O noes! De wereld vergaat! .

Nah, ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor het vak van hulpverlener .
Niet meer actief op Fok!
pi_68975165
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat ze al best een eindje op weg is in de realisatie dat ze professionele hulp nodig heeft Laten we niet doen alsof XM een dom kalfje is ik denk dat ze op z'n minst behoorlijk is geschrokken van de heftigheid van het tegengas dat ze hier kreeg.
pi_68975245
Now, in happier news: ik heb je stukje geluisterd, kwak Wow, wat een pracht-stem heb je! Ik vind die rollende rrr's echt geweldig Het is echt een mooi stuk, vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')