Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Zucht.
En weer klopt het nr van de TT niet.
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drinkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zegt het niet tegen de politie en waarschijnlijk noteert ze het wel in je dossier.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Help! Roep een mod! Anders kan Vik vannacht niet slapen.
Guttegut, wat zijn we weer sympathiekquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer. Maar ja, ze is toch vastbesloten zichzelf te vernieling in te helpen, dus ik ben blij dat ze ons daar dan niet meer mee lastig valt. Klinkt hard, maar zo kijk ik er inmiddels wel tegenaan. Ze doet me denken aan een andere user hier (ik noem geen namen, jullie weten vast wel wie ik bedoel) die net zo'n bord voor haar kop had en op den duur ook weggevlucht is.
Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drink!
Sympathiek is my middle namequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Guttegut, wat zijn we weer sympathiek
Ik hoop dat XM zich eindelijk heeft gerealiseerd dat ze wat meer hulp nodig heeft bij het creeren van een gezond eetpatroon dan dat wat ze hier kan krijgen
PF! dat kun je maar beter wel zeggen. dat maakt namelijk nogal uit voor je bloedwaarden enzo, en t lijkt me beter dat je dokter het hele plaatje heeft dan dat jij iets uit je dossier wilt houden en daarmee mogelijk verkeerde medicijnen (ooit) krijgt voorgeschreven. de alcohol vraag is een hele standaard vraag trouwens, en drugs ook, bij een intakeformulier voor bijvoorbeeld de kaakchirurg of de kno arts.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké. Dan zeg ik niet dat ik soms alcohol drink!
Ik had meer vragen over mijn persoonlijkheid/humeur..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je over zoiets liegen? Naar het schijnt (heb ik eens gehoord) kan blowen bijvoorbeeld invloed hebben op verdovingen. Ik ben tegen artsen altijd eerlijk over dit soort dingen.
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle namequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sympathiek is my middle name.
Ik hoop met je mee, maar ik vrees van niet. Ze is de commentaren gewoon zat en ze krijgt niet te horen wat ze horen wil dus dan blijft ze maar weg.
ik heb gisteren heel goed gekletst met XMquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.
Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.
Dawast
En dat is waarom iedereen zoveel van Elisa houdt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zó ontzettend niet van de kortzichtige veroordelingen in harde woorden... Wat ik er wel over wil zeggen: als je een dergelijk probleem met eten hebt, dan zit je in dit topic niet op je plaats. Dan moet je heel rap hulp zoeken, voor je straks een probleem hebt waar je niet meer onderuit komt.
Ik vind het sneu, maak me er zorgen om en vind het moeilijk, maar hier blijven hangen is geen goede optie.
Dawast
Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle name
Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijken ik heb een lange adem.
Ik ben helemaal niet kort door de bocht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kort-door-de-bocht lijkt me eerder jouw middle name
Ik geef het niet op. Als ze hier wegblijft, ga ik PM'en en mailen. En ik ben oh zo redelijken ik heb een lange adem.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat ze al best een eindje op weg is in de realisatie dat ze professionele hulp nodig heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother: haar angst is groter dan jouw dwang. Ze heeft professionele hulp nodig.
Dom is ze zeker niet. Reken maar dat er hersens en doorzettingsvermogen nodig zijn om zo'n probleem in stand te houden. En voor iemand denkt dat ik sarcastisch ben: in tegendeel. Om jezelf zoveel te ontzeggen en toch staande te blijven, is wel wat vereist. Kan je nagaan hoe groot haar angst is...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat ze al best een eindje op weg is in de realisatie dat ze professionele hulp nodig heeftLaten we niet doen alsof XM een dom kalfje is
ik denk dat ze op z'n minst behoorlijk is geschrokken van de heftigheid van het tegengas dat ze hier kreeg.
dankjewelquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Now, in happier news: ik heb je stukje geluisterd, kwakWow, wat een pracht-stem heb je! Ik vind die rollende rrr's echt geweldig
Menselijkheid en empathie zijn niet voorbehouden aan de hulpverleningquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben helemaal niet kort door de bocht!vind ik.
Ik ben er gewoon klaar mee. Elke dag weer beloven dat je het anders zult doen, elke dag weer smoesjes verzinnen als je je afspraak niet bent nagekomen... En dan ook nog gaan paniekeren als je op een daginname van 750 calorieën twee koekjes hebt gegeten. O noes! De wereld vergaat!.
Nah, ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor het vak van hulpverlener.
Had je de edit nog ff gezien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat ze al best een eindje op weg is in de realisatie dat ze professionele hulp nodig heeftLaten we niet doen alsof XM een dom kalfje is
ik denk dat ze op z'n minst behoorlijk is geschrokken van de heftigheid van het tegengas dat ze hier kreeg.
Ik heb geen geluid op mijn pc, anders ging ik ook luisterenquote:
Het kost je minstens een maand om een nieuwe gewoonte aan te leren, een oude gewoonte afleren is moeilijker. Hoe lang loopt XM hier nu mee? Je gooit niet binnen een paar dagen al je bagage overboord en je stapt niet zonder problemen meteen vlekkeloos in een nieuw eetpatroon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet kort door de bocht!vind ik.
Ik ben er gewoon klaar mee. Elke dag weer beloven dat je het anders zult doen, elke dag weer smoesjes verzinnen als je je afspraak niet bent nagekomen... En dan ook nog gaan paniekeren als je op een daginname van 750 calorieën twee koekjes hebt gegeten. O noes! De wereld vergaat!.
Nah, ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor het vak van hulpverlener.
Maar ik kan ge-editte berichten gewoon lezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef kwakveense het volgende:
haha geefnie elies, ik had t gisteren meteen alweer weggehaald omdat ik t toch te eng vondmaar co had t al gehoord en Cf vroeg of ik t wilde mailen
Ja hállo! Ik laat me niet in het verdomhoekje zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het jammer dat iemand weg blijft door zo'n soort houding als van viking.
In dat geval... PM?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ik kan ge-editte berichten gewoon lezen![]()
Daar! En het is niet alleen een gewoonte; het is een heel denk- en gevoelspatroon. Gebaseerd op.... geen idee, maar in elk geval iets dat niet helemaal adequaat is. Ja, het is vervelend. Ja, het is frustrerend. Maar vooral voor haar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef loveli het volgende:
Het kost je minstens een maand om een nieuwe gewoonte aan te leren, een oude gewoonte afleren is moeilijker. Hoe lang loopt XM hier nu mee? Je gooit niet binnen een paar dagen al je bagage overboord en je stapt niet zonder problemen meteen vlekkeloos in een nieuw eetpatroon.
Als je zegt dat je niet drinkt, zou je wel eens het advies kunnen krijgen toch maar eens een borreltje te nemen PF! Alcohol (met mate) kan wonderen doen bij spanningen ed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had meer vragen over mijn persoonlijkheid/humeur..
Heb je ooit iemand persoonlijk gekend met een eetstoornis? Dan zou je (hoop ik) toch wel wat meer geduld opbrengen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hállo! Ik laat me niet in het verdomhoekje zetten. Ik weet zeker dat uiteindelijk veel meer mensen zo zouden reageren, alleen heb ik misschien een iets korter lontje. Dit doet me namelijk heel erg denken aan Sugar (en ja, nu noem ik dus wel een naam). We hebben het met z'n allen heel lang geprobeerd, maar het lukte ons maar niet om haar ervan te overtuigen dat ze prachtig was, zoals ze was. En dat soort ervaringen maakt dat ik nu sneller mijn geduld verlies met mensen als Sugar en XM.
Sorry hoor dat ik niet zo heilig ben als jij.
bij sugar vond ik het ook jammer dat ze verdween... en ik bedoel niet dat t door jou komt, maar wel door de houding die je omschrijft. en als je dat daarom persoonlijk opvat moet je het zelf weten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hállo! Ik laat me niet in het verdomhoekje zetten. Ik weet zeker dat uiteindelijk veel meer mensen zo zouden reageren, alleen heb ik misschien een iets korter lontje. Dit doet me namelijk heel erg denken aan Sugar (en ja, nu noem ik dus wel een naam). We hebben het met z'n allen heel lang geprobeerd, maar het lukte ons maar niet om haar ervan te overtuigen dat ze prachtig was, zoals ze was. En dat soort ervaringen maakt dat ik nu sneller mijn geduld verlies met mensen als Sugar en XM.
Wanneer heb jij voor het laatst de Nobelprijs gewonnen voor perfectie? En van waar de illusie dat wij met posten iemands eetstoornis wel eens even zullen oplossen? Gaat gewoon niet lukken. Een optie zou zijn om je er buiten te houden als het je zo stoort. Je kan er ook overheen lezen namelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Kom óp zeg!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand persoonlijk gekend met een eetstoornis? Dan zou je (hoop ik) toch wel wat meer geduld opbrengen.
Als iemand denkt dat hij dood wil etc. - alle begrip.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Guttegut, wat zijn we weer sympathiek
Ik hoop dat XM zich eindelijk heeft gerealiseerd dat ze wat meer hulp nodig heeft bij het creeren van een gezond eetpatroon dan dat wat ze hier kan krijgen
Nee, maar nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |