abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:20:30 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69019923
teeveepee... even snel boodschappen doen, eten maken, eten laten zakken, sporten en dan vanavodn vergaderen, alwaar ik weer ga proberen onder het bestuur uit te komen... vorige keer ook al niet gelukt... ik zie er echt enorm tegenop...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:20:58 #27
163650 Greys
pi_69019954
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef AKnynke het volgende:
Okay, misschien is dit dan wel vloeken in de kerk, maar ik vind de Nederlandse inzending voor het ESF echt heel erg. Bijna net zo erg als de Duitse....
Dat mag hoor. Ik vind de Duitse inzending wel aardig eigenlijk
Heb alleen miss Dita nog niet gezien tijdens de repetities, maar die zal haar bevallige bips pas zaterdag in haar burlesque pakje hijsen denk ik. Die lummels hoeven nooit door een halve finale natuurlijk, wat natuurlijk superdepuper oneerlijk is
En ik vind de Ned. inzending ook niet zo geweldig, maar toch sta ik er vierkant achter vanavond. Gewoon omdat het kan en leuk is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:21:16 #28
70532 loveli
N
pi_69019971
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Even snel een tvp.

Die baan van Daph klinkt supergeweldig, MoBlo gaat ook goed, Lady Gaga in de Paradiso wil ik ooooook, en ik baal ervan dat ik vanavond moet naailessen tijdens Shine!
Heb je naailes bij die oude tang op de hoek van de Choorstraat? Dan zou ik vanavond skippen als ik jou was.
crap in = crap out
pi_69019992
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed zo . Wat voor baan(tje) is het? Ik ga wat open sollicitatiebrieven schrijven. Best lastig, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Bij de Coffee Company, als barista.

Ik MOET gewoon weer een baantje hebben, omdat mijn stufi afloopt in september en ik ook niks meer kan lenen. En mijn collegegeld + huur + verzekeringen + eten en dergelijke moet wel gewoon betaald worden. En ik wil absoluut niet stoppen met studeren en ik denk niet dat m'n vader ook nog maar iets gaat bijdragen volgend jaar, dus eh... dat moet wel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:05 #30
163650 Greys
pi_69020002
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie

Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest !!!

Godverrrrrrrrrrrr
Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen? Je mag mijn rode jurk wel lenen, maar ik kom ook niet echt in jouw buurt dit weekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020041
Pff.. Kut zeg Ewelina....

Maar wel fijn van je sollicitatie!

Barista? Koffiemiep !
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:47 #32
70532 loveli
N
pi_69020046
quote:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie

Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest !!!

Godverrrrrrrrrrrr
Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.
crap in = crap out
pi_69020055
quote:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!

Godverrrrrrrrrrrr
Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.
pi_69020100
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Pff.. Kut zeg Ewelina....

Maar wel fijn van je sollicitatie!

Barista? Koffiemiep !
Zo stond het in de mail
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:23:52 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69020105
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Prachtig, prachtig!!! *pinkt een traantje weg

Zo leuk dat je je zo goed voelt over jezelf! En terecht!

Ja ik vond het ook een erg leuke constatering, eigenlijk!

Mede mogelijk gemaakt door CF met haar welluidende woorden:
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je besodemieterd
Altijd boven je BMR blijven eten! En het lijkt me stug dat dat bij jou 1200 is.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69020110
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
Oh ja, dat wou ik nog zeggen:
Maar wat wil je dan? Gewoon niets zeggen over slechte lijstjes? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n mond te houden. Omdat ik vind dat iedere dame hier (voor de heren lijkt het minder een probleem te zijn ) zoveel waardering voor haar lijf zou moeten hebben dat ze 't goed verzorgt. In alle facetten, en al dan niet gericht op afslanken!
Ik ben toch niet zo negatief geworden dat ik lijstjes afzeik?
pi_69020123
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen? Je mag mijn rode jurk wel lenen, maar ik kom ook niet echt in jouw buurt dit weekend.
Wat lief!!
O ja en ik pas die jurken waarschijnlijk niet meer wegens te groot En ik ben dan pers maar ik ben eigenlijk helemaal geen pers. Dus moet ik wel ECHT in een galajurk?

Ik kan op zich wel naar m'n ouders nog een keer..Maar dat is weer 4 uur die ik beter had kunnen besteden. Hoewel ik wel kan leren in de trein.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:25:49 #38
163650 Greys
pi_69020178
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik dat ze na Parijs weer wat beter in haar vel zit en hier gewoon weer komt posten.
Misschien moeten we haar gewoon beloven ons niet meer met haar kcal-inname te bemoeien, tot ze er zelf om vraagt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 14 mei 2009 @ 16:26:47 #39
70532 loveli
N
pi_69020221
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Ik kan op zich wel naar m'n ouders nog een keer..Maar dat is weer 4 uur die ik beter had kunnen besteden. Hoewel ik wel kan leren in de trein.
Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).
crap in = crap out
pi_69020246
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.
Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.

En m'n weekend was al zo gecompliceerd !
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:28:46 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69020314
Oh en goed dat XM over alles gaat nadenken! Volgens mij heeft ze nu best goed door dat er iets goed fout zit, da's stap numero uno
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69020333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).
Het is op zondag. MAAR ik heb een brievenbus met 12 andere mensen en ik ga vrijdag om 12 of 14 met de trein naar Zeeland.. En dan ga ik zondag vanaf Zeeland weer naar Amsterdam.

Belde vriendinnetje wil jurken wel uit het huis van m'n ouders halen, thank god. Maar de laatste keer (toen ik zwaarder woog zelfs..) waren die jurken ook al te groot
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:29:33 #43
163650 Greys
pi_69020354
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ja, dat wou ik nog zeggen:
Maar wat wil je dan? Gewoon niets zeggen over slechte lijstjes? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n mond te houden. Omdat ik vind dat iedere dame hier (voor de heren lijkt het minder een probleem te zijn ) zoveel waardering voor haar lijf zou moeten hebben dat ze 't goed verzorgt. In alle facetten, en al dan niet gericht op afslanken!
Ik ben toch niet zo negatief geworden dat ik lijstjes afzeik?
Jij zeikt helemaal niets af
En ik wil óók dat iedereen die hier post waardering voor zijn/haar lijf heeft en er goed voor zorgt. Maar soms kan je lullen als Brugman en staat diegene er niet erg voor open op dat moment. Later misschien wel.
Daarom moeten we denk ik in het algemeen een beetje uitkijken dat we er niet met zijn allen bovenop duiken, ook al is het nog zo goed bedoeld. We moeten een beetje beter leren aanvoelen of iemand daar wel of niet op zit te wachten denk ik, al is dat best moeilijk omdat niemand lijdzaam wil toezien...

Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69020395
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.
Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:04 #45
163650 Greys
pi_69020449
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.

En m'n weekend was al zo gecompliceerd !
Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er over
Ik ben door SHE helemaal van de Carmenset als ik weer zo'n chique avond zou hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:49 #46
163650 Greys
pi_69020491
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen )
Black tie betekent de heren in smoking en de dames in gala/lang (en de kleur maakt dan niet uit!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:31:55 #47
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69020495
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
Ik heb me niet echt in de discussie gemengd, maar ik wil toch even zeggen dat ik dit wel een goed idee vind
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:32:08 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69020504
Pfft, wat duurt het toch lang voordat dekbedovertreksets droog zijn in de droger.
De derde rondeeeeeee.... (aan de lijn hangen is geen optie, aangezien ik er vanavond weer onder moet slapen).
Niet meer actief op Fok!
pi_69020505
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er over
Ik ben door SHE helemaal van de Carmenset als ik weer zo'n chique avond zou hebben!
Ja die heb ik geleend van een vriendinnetje! huisgenootje, ze is meer een mama. Maar dan moet de BF ze weer indraaien en dan moet ik met krullers en al in de trein

!!!!!!!!!!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:33:11 #50
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69020560
Greys ze gaan niet in die Led-pakken optreden aldus AD....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')