Dat mag hoor. Ik vind de Duitse inzending wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef AKnynke het volgende:
Okay, misschien is dit dan wel vloeken in de kerk, maar ik vind de Nederlandse inzending voor het ESF echt heel erg. Bijna net zo erg als de Duitse....
Heb je naailes bij die oude tang op de hoek van de Choorstraat? Dan zou ik vanavond skippen als ik jou was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Even snel een tvp.
Die baan van Daph klinkt supergeweldig, MoBlo gaat ook goed, Lady Gaga in de Paradiso wil ik ooooook, en ik baal ervan dat ik vanavond moet naailessen tijdens Shine!
Bij de Coffee Company, als barista.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo. Wat voor baan(tje) is het? Ik ga wat open sollicitatiebrieven schrijven. Best lastig, want dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie![]()
![]()
Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest!!!
Godverrrrrrrrrrrr
Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zondag onverwachts een gala diner met VIP per kaarten en ik moet in black tie![]()
![]()
Maar "al" m'n jurken liggen bij m'n ouders en daar ben ik deze week al twee keer geweest!!!
Godverrrrrrrrrrrr
Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Oké HELP!!!!!!!!!!!!!
![]()
Godverrrrrrrrrrrr
Zo stond het in de mailquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Pff.. Kut zeg Ewelina....
Maar wel fijn van je sollicitatie!
Barista? Koffiemiep!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
![]()
Prachtig, prachtig!!! *pinkt een traantje weg
Zo leuk dat je je zo goed voelt over jezelf! En terecht!
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd![]()
Altijd boven je BMR blijven eten! En het lijkt me stug dat dat bij jou 1200 is.
Oh ja, dat wou ik nog zeggen:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar heel lief van je hoor
Maar ik vind het nog steeds erg jammer dat XM zich weg heeft laten 'jagen' door onze goedbedoelde bemoeienissen en misschien moeten we daar lering uit trekken.
Wat lief!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nood breekt wet. Dan ga je toch nog maar een keer naar je ouders, of heb je een vriendin van wie je iets kunt lenen?Je mag mijn rode jurk wel lenen, maar ik kom ook niet echt in jouw buurt dit weekend.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een pm van XM gehad (in reactie op mijn eigen pm). Ik mocht de inhoud hier wel posten van haar en hoewel ik dat eerst niet van plan was doe ik het nu toch maar even.Dan hoop ik dat ze na Parijs weer wat beter in haar vel zit en hier gewoon weer komt posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten we haar gewoon beloven ons niet meer met haar kcal-inname te bemoeien, tot ze er zelf om vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Ik kan op zich wel naar m'n ouders nog een keer..Maar dat is weer 4 uur die ik beter had kunnen besteden. Hoewel ik wel kan leren in de trein.
Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanaf volgende week heb jij dus altijd iets stand-by liggen/hangen waarmee je op een gala kunt verschijnen. Goede les.
Het is op zondag. MAAR ik heb een brievenbus met 12 andere mensen en ik ga vrijdag om 12 of 14 met de trein naar Zeeland.. En dan ga ik zondag vanaf Zeeland weer naar Amsterdam.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet hoe erg je jurken kreuken, maar is er niet 1 bij die met de post kan? Dan heb je 'em op tijd binnen (waarschijnlijk).
Jij zeikt helemaal niets afquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, dat wou ik nog zeggen:
Maar wat wil je dan? Gewoon niets zeggen over slechte lijstjes? Ik krijg het niet voor elkaar om m'n mond te houden. Omdat ik vind dat iedere dame hier (voor de heren lijkt het minder een probleem te zijn) zoveel waardering voor haar lijf zou moeten hebben dat ze 't goed verzorgt. In alle facetten, en al dan niet gericht op afslanken!
Ik ben toch niet zo negatief geworden dat ik lijstjes afzeik?
Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een jurk liggen, die mag je wel lenen. Of een losse galarok, niet rekkende stof, maat 38. Zit bij mij goed bij heupmaat 90-92 cm.
Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er overquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, normaal komt dat niet zo onverwachts... En m'n haar moet helemaal awesome.. Ik had er niet op gerekend. Dacht 1. dat het veel later was maar had het al beloofd 2. dat ik alleen wat fototjes moest maken.
En m'n weekend was al zo gecompliceerd!
Black tie betekent de heren in smoking en de dames in gala/lang (en de kleur maakt dan niet uit!).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat super lief! Maar is dat die groene jurk? Volgens mij moet ik in het zwart (of heb ik black tie verkeerd begrepen)
Ik heb me niet echt in de discussie gemengd, maar ik wil toch even zeggen dat ik dit wel een goed idee vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de andere 'partij' daar dan ook aan moet meewerken door geen lijstjes te posten als je er geen commentaar op wenst. Misschien is dat iets om af te spreken?
Ja die heb ik geleend van een vriendinnetje! huisgenootje, ze is meer een mama. Maar dan moet de BF ze weer indraaien en dan moet ik met krullers en al in de treinquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een Carmenset? Dan die indraaien en daarna mooi losjes opsteken en zes bussen haarlak er over
Ik ben door SHE helemaal van de Carmenset als ik weer zo'n chique avond zou hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |