Als die net zo groot is als mijn berg strijkgoed doen we allebei aan topsport vandaag. ;')quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
@VMW: in sport ben ik al een tamelijk kneusje, maar ik vrees dat ik het huishouden een nog grotere ramp benIk zit al de hele dag te denken aan de berg afwas die ik straks moet doen
Niet zo negatief denken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Ewelina het volgende:
Thanks, ik begon al visioenen te krijgen dat ik geen baan zou kunnen vinden en dat ik dan moest stoppen met studeren en m'n huis uit moest en zo...Dit schept moed
Voor de trein krullers eruit halen, elke krul vastzetten met 2 schuifspeldjes en schijt hebben aan wat de mensen in de trein denken. En natuurlijk ga je niet per se in zwart, neem een kleur waardoor je opvalt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die heb ik geleend van een vriendinnetje! huisgenootje, ze is meer een mama. Maar dan moet de BF ze weer indraaien en dan moet ik met krullers en al in de trein![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Bwuhquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als die net zo groot is als mijn berg strijkgoed doen we allebei aan topsport vandaag. ;')
Smsje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef AKnynke het volgende:
mm..m'nis op weg naar Bremen, voor een sollicitatiegesprek. Hij vliegt over een klein uurtje. Wou hem nog even wensen om succes te wensen, bellen vanuit Dld. is zo duur voor hem, maar hij neemt de telefoon niet op. Erg frustrerend!
Mijn 2 cent, op een gala kun je niet overdressed zijn, mits je je inhoudt met de struisvogelveren. Meid, je hebt weer eens een gelegenheid om een mooie jurk aan te trekken, leef je uit!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar zou ik dan niet veel te overdressed zijn? Ik ben maar pers (met vipkaarten..)
ik denk stiekem dat hij z'n telefoon thuis heeft laten liggen per ongeluk.quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik doe meer aan sport dan aan het huishouden (en nee, ik sport niet veel).quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
@VMW: in sport ben ik al een tamelijk kneusje, maar ik vrees dat ik het huishouden een nog grotere ramp benIk zit al de hele dag te denken aan de berg afwas die ik straks moet doen
Awwwquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Deze dialoog heeft niet plaatsgevonden.
* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Daph_: "Hoi!"
Moeder: "Hoi! Hoe ging je gesprek vanochtend??"
Daph_: "Ja super, ik mag er beginnen wat hen betreft!"
Moeder: "Wat leuk voor je!! Dus het was allemaal positief?"
Daph_ : "Ja ze vonden het erg goed klikken bij het gesprek"
Moeder: "Wat leuk, nu kun je tenminste bij je huidige baan weg!"
Daph_: "Jaaa!!"
Moeder: "Gefeliciteerd!"
In plaats van het gesprek hierboven, kreeg ik dit:
* Daph_ komt thuis na nachtje bij vriend geslapen te hebben en had vanochtend haar gesprek*
Daph_: "Hoi!"
Moeder: "Hoi"
Daph_:
Moeder: "Blijven jullie maar even beneden, dan ga ik even de was doen. De deur staat open."
Daph_:![]()
![]()
*zucht*
Hihiquote:Nijerode.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn 2 cent, op een gala kun je niet overdressed zijn, mits je je inhoudt met de struisvogelveren. Meid, je hebt weer eens een gelegenheid om een mooie jurk aan te trekken, leef je uit!
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn 2 cent, op een gala kun je niet overdressed zijn, mits je je inhoudt met de struisvogelveren. Meid, je hebt weer eens een gelegenheid om een mooie jurk aan te trekken, leef je uit!
Hoe snel kan het veranderen, mooi dat ze zo enthousiast over je zijn!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al een mail van de mevrouw waarmee ik vanochtend mijn gesprek had met daarin de door ons besproken punten en dat ze ermee akkoord gaanWauw
[..]
Hihi
Ik wil niet opvallen want ik heb er helemaal geen zin inquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de trein krullers eruit halen, elke krul vastzetten met 2 schuifspeldjes en schijt hebben aan wat de mensen in de trein denken. En natuurlijk ga je niet per se in zwart, neem een kleur waardoor je opvalt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Voor de niet-sportliefhebbers, geen paniek: huishoudelijk-werk-beter-vol-te-houden-dan-sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |