Practisch? Of gewoon verder stangen? Een beetje van beide denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Loedertje het volgende:![]()
Jeroen is praktisch, Peter, jij wilt vanavond naar huis he?? Moeten we dan met het eten op je rekenen of mogen wij dat verdelen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Oxymorons het volgende:
En zo hebben ze weer niet zelf hoeven na te denken hoe ze creatief kunnen omgaan met een tegenslag (douche gordijn)
uit de kraan?quote:
Dat opwarmen mocht niet meer, of is dat alweer veranderd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peuken met de kookplaat aansteken mocht al en de magnetron wordt door Eline continu gebruikt om water op te warmen voor haar "kruik".
Dus ja, dat mag allemaal gewoon, dit hadden ze daarom ook best zelf kunnen verzinnen.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515615quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:50 schreef NrTH het volgende:
Dus ja, dat mag allemaal gewoon, dit hadden ze daarom ook best zelf kunnen verzinnen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef Marrije het volgende:
Let iedereen even op? Er was zonet te zien dat Peter aan het vegen is en er zaten ook luciferstokjes tussen het stof.
dat doet Peter ook, alleen vult hij ze met tranen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het aardige aan Eline is toch wel dat ze ieder half leeg glas in de kortste keren weet te veranderen in een bijna helemaal vol glas. Haar positieve instelling valt echt op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het aardige aan Eline is toch wel dat ze ieder half leeg glas in de kortste keren weet te veranderen in een bijna helemaal vol glas. Haar positieve instelling valt echt op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die regel van "alle" lucifers is om te voorkomen dat het een eiffeltoren word van 10cmm en 100 stokjes...
Die paar afvallers is wat mij betreft het probleem niet.
opdracht is opdrachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die regel van "alle" lucifers is om te voorkomen dat het een eiffeltoren word van 10cmm en 100 stokjes...
Weet je wel zeker dat ze alle stokjes moeten gebruiken ? Of denk je dat die regel bestaat ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef Marrije het volgende:
Let iedereen even op? Er was zonet te zien dat Peter aan het vegen is en er zaten ook luciferstokjes tussen het stof.
Als je een Rubiks-kubus een schijf verdraaid, dan is het geen vierkant meer maar nog wel een kubusquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:41 schreef Dementor het volgende:
Eline begon vanmorgen over een vierkante kubus...
Jups, Eline lijkt dat vanuit haar zelf goed op te pakken door opeens in haar kracht te gaan staan in plaats van iets proberen te zijn of iets te doen om jezelf op een voetstuk te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]maar er komt een punt dat je jezelf meer voor gek zet, dan dat je "cover" helpt...
Bittere tranen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
dat doet Peter ook, alleen vult hij ze met tranen...
Ben ik niet helemaal met je eens. Eline is niet zo veel veranderd, alleen zijn de kijkers nu meer aan haar gewend en zien in dat ze gewoon lekker zichzelf is en dat haar houding geen aangenomen pose is. Ze is nog best wel onzeker. Bij iedere opdracht twijfelt ze of ze het wel kan en ze ziet zichzelf nog steeds niet als een winnaar. Het grote verschil met Marielin is dat Eline haar onzekerheid en onhandigheid weglacht en niet gaat lopen klagen en griepen, zoals Marielin dat doet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eline is anders dan in het begin. Ze wilde vooral aandacht, veel aandacht en verkreeg het door nogal zielig te doen, ik kan niets, ik ben zo gewoon, etc.. Een truckje toepassen. De laatste paar dagen zie ik dat niet meer bij haar, ze komt in haar eigen kracht te staan.
je kunt ze best makkelijk allemaal gebruiken zonder exacte blauwdruk, ze zeiden dat ze ook stokjes zouden gebruiken voor de ondergrond, daar kunnen makkelijk een paar meer of minder opquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
sowieso is het natuurlijk onmogelijk om EXACT alle stokjes te gebruiken. Dan moet je vooraf ook een EXACTE blauwdruk hebben.
Ze moeten alle lucifers gebruiken, er stond niet bij of ze allemaal in de Eiffeltoren moeten zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je een Rubiks-kubus een schijf verdraaid, dan is het feen vierkant meer maar nog wel een kubus
hahahahahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
dat stond in de opdrachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze alle stokjes moeten gebruiken ? Of denk je dat die regel bestaat ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je een Rubiks-kubus een schijf verdraaid, dan is het feen vierkant meer maar nog wel een kubus
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Practisch? Of gewoon verder stangen? Een beetje van beide denk ik.
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef bunkerman het volgende:
[ link | afbeelding ]
kneus zelf doet ook mee..........zou tijd worden
heb liever 5 jeroentjes in die bunker dan 2 pimmetjes.............quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
Wat boeien de zakdoekjes van Bobby ons nou ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
ach gussie het heeft een naam.......................quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.
"Ja maar Eline, dat wil hij niet. Zo is Peter helemaal niet en zo zit hij niet in elkaar..."
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Eline is niet zo veel veranderd, alleen zijn de kijkers nu meer aan haar gewend en zien in dat ze gewoon lekker zichzelf is en dat haar houding geen aangenomen pose is.
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En WEER Eline die het ff in 3 minuten fixed!
De rest had er vier uur over gedaan en dan was het nog niets...
Eline is de enige echte bunkerbabe!
OK, duidelijk !quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Knap vind ik haar helemaal niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.
Ondertussen is het daar een gezellig plak en knipfestijn.
quote:
Hoe komt dat dan..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eline is de koningin van het pleonasme.. ook al met haar 'doorzichtig water'
Zou het dan toch door het roken komen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je ziet het hier ook in de bunker... Hoe dommer... en negatiever.... Hoe meer moeite en sjaggerijniger.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je eens ...maar eline is een toppertje........samen met jeroen dan.......maar goed die past ook het beste bij me naam..........of niet MAANVIS
ik moest ff googlen, maar heb het gevondenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, ze heeft de garoetenga in een vergevorderd stadium.
bij nowlive hebben ze toch allemaal de garoetenga?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
zal hem aan zn reet roesten, hij gaat toch wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef -sabine- het volgende:
Dus Peter heeft met het opvegen van de stikjes de opdracht wederom laten mislukken.
Mislukkeling!
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Dementor, hoe zit het nou? In de opdracht staat dat ze alle luciferstokjes moeten gebruiken. Betekent alle ook echt alle?
En water in het donker is niet doorzichtig............kzweer ut je.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het dan toch door het roken komen?
*Kijkt naar z'n peuken
Ik voel een poll aankomen, later.quote:
Maar als ze te weinig hadden kregen ze wel meer lucifers erbij?quote:
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?quote:
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Eline lijkt dat vanuit haar zelf goed op te pakken door opeens in haar kracht te gaan staan in plaats van iets proberen te zijn of iets te doen om jezelf op een voetstuk te zetten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?
+1quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.
Eline heeft haar plek gevonden. Ze werkt kalmerend op de groep en geeft positieve energie. En niet om op te scheppen, maar ik vond dat meteen al zichtbaar was dat ze uit het goede hout is gesneden, even door haar aanvankelijke maniertje c.q. kennismakingsrituelen heenkijkend.
Dan plakken ze die maar aan de zijkant er tegenaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |