Kut bedoel je? Dat mag hier gewoon getikt worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:25 schreef riames het volgende:
toch vind ik marielin n tof wijf ja mag ze ff n dippie hebben heeft peter dat ook niet gehad?de rest hoeft geen dip te hebben zij zitten toch bij de crew boven dus dat btw copy cat jij bent snel op je ... getrapt zeg
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
Toedels.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Geen groetjes van mij doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
ook de garoetenga (is dat een soaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Garoetjes aan Slaaajjjj.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Dat gaat wel heel ver, meteen iemand de garoetenga wensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
ook ik heb dat vanaf het begin,jeoren deugd van geen kanten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef bamby het volgende:
Ben geen figuur die steeds veranderd van mening op de personen daar van het eerste begin van de bunker streams ervaarde ik die jeroen als foute gast.Daar na is mijn mening alleen maar toegenomen over hem
Oh ja, doeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
Krijg je daar pukkeltjes van?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef FuTilE het volgende:
Dat gaat wel heel ver, meteen iemand de garoetenga wensen
Jeroen is tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik heb dat vanaf het begin,jeoren deugd van geen kanten.
Hier ook ja..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Espabilado het volgende:
En m'n stream knalt er voor de 3e keer in 2 dagen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |