Knap vind ik haar helemaal niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.
Ondertussen is het daar een gezellig plak en knipfestijn.
quote:
Hoe komt dat dan..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eline is de koningin van het pleonasme.. ook al met haar 'doorzichtig water'
Zou het dan toch door het roken komen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je ziet het hier ook in de bunker... Hoe dommer... en negatiever.... Hoe meer moeite en sjaggerijniger.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je eens ...maar eline is een toppertje........samen met jeroen dan.......maar goed die past ook het beste bij me naam..........of niet MAANVIS
ik moest ff googlen, maar heb het gevondenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, ze heeft de garoetenga in een vergevorderd stadium.
bij nowlive hebben ze toch allemaal de garoetenga?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
zal hem aan zn reet roesten, hij gaat toch wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef -sabine- het volgende:
Dus Peter heeft met het opvegen van de stikjes de opdracht wederom laten mislukken.
Mislukkeling!
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Dementor, hoe zit het nou? In de opdracht staat dat ze alle luciferstokjes moeten gebruiken. Betekent alle ook echt alle?
En water in het donker is niet doorzichtig............kzweer ut je.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het dan toch door het roken komen?
*Kijkt naar z'n peuken
Ik voel een poll aankomen, later.quote:
Maar als ze te weinig hadden kregen ze wel meer lucifers erbij?quote:
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?quote:
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Eline lijkt dat vanuit haar zelf goed op te pakken door opeens in haar kracht te gaan staan in plaats van iets proberen te zijn of iets te doen om jezelf op een voetstuk te zetten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |