hahahahahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
dat stond in de opdrachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze alle stokjes moeten gebruiken ? Of denk je dat die regel bestaat ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je een Rubiks-kubus een schijf verdraaid, dan is het feen vierkant meer maar nog wel een kubus
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Practisch? Of gewoon verder stangen? Een beetje van beide denk ik.
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef bunkerman het volgende:
[ link | afbeelding ]
kneus zelf doet ook mee..........zou tijd worden
heb liever 5 jeroentjes in die bunker dan 2 pimmetjes.............quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
Wat boeien de zakdoekjes van Bobby ons nou ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
ach gussie het heeft een naam.......................quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.
"Ja maar Eline, dat wil hij niet. Zo is Peter helemaal niet en zo zit hij niet in elkaar..."
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Eline is niet zo veel veranderd, alleen zijn de kijkers nu meer aan haar gewend en zien in dat ze gewoon lekker zichzelf is en dat haar houding geen aangenomen pose is.
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En WEER Eline die het ff in 3 minuten fixed!
De rest had er vier uur over gedaan en dan was het nog niets...
Eline is de enige echte bunkerbabe!
OK, duidelijk !quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Knap vind ik haar helemaal niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.
Ondertussen is het daar een gezellig plak en knipfestijn.
quote:
Hoe komt dat dan..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eline is de koningin van het pleonasme.. ook al met haar 'doorzichtig water'
Zou het dan toch door het roken komen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je ziet het hier ook in de bunker... Hoe dommer... en negatiever.... Hoe meer moeite en sjaggerijniger.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je eens ...maar eline is een toppertje........samen met jeroen dan.......maar goed die past ook het beste bij me naam..........of niet MAANVIS
ik moest ff googlen, maar heb het gevondenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, ze heeft de garoetenga in een vergevorderd stadium.
bij nowlive hebben ze toch allemaal de garoetenga?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef riames het volgende:
er is hier geen moment om voor je mening uit te komen ga lekker door ik heb t hier gehad hou niet van domme mensen de garoetenga wel naar nowlive doei
zal hem aan zn reet roesten, hij gaat toch wegquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef -sabine- het volgende:
Dus Peter heeft met het opvegen van de stikjes de opdracht wederom laten mislukken.
Mislukkeling!
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Dementor, hoe zit het nou? In de opdracht staat dat ze alle luciferstokjes moeten gebruiken. Betekent alle ook echt alle?
En water in het donker is niet doorzichtig............kzweer ut je.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook nog zoiets als troebel water.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het dan toch door het roken komen?
*Kijkt naar z'n peuken
Ik voel een poll aankomen, later.quote:
Maar als ze te weinig hadden kregen ze wel meer lucifers erbij?quote:
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?quote:
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Eline lijkt dat vanuit haar zelf goed op te pakken door opeens in haar kracht te gaan staan in plaats van iets proberen te zijn of iets te doen om jezelf op een voetstuk te zetten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?
+1quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.
Eline heeft haar plek gevonden. Ze werkt kalmerend op de groep en geeft positieve energie. En niet om op te scheppen, maar ik vond dat meteen al zichtbaar was dat ze uit het goede hout is gesneden, even door haar aanvankelijke maniertje c.q. kennismakingsrituelen heenkijkend.
Dan plakken ze die maar aan de zijkant er tegenaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch niet? als ie af is is-ie af. Je kunt vooraf toch niet exact het aantal stokjes bepalen dat nodig is?
je kunt wat je 'over' hebt toch op de ondergrond plakken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Gezond verstand met positieve instelling.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline doet niets "opeens" volgens mij hoor. Zoiets gaat geleidelijk. Mensen vinden hun plekje en komen tot rust, of niet.
Eline heeft haar plek gevonden. Ze werkt kalmerend op de groep en geeft positieve energie. En niet om op te scheppen, maar ik vond dat meteen al zichtbaar was dat ze uit het goede hout is gesneden, even door haar aanvankelijke maniertje c.q. kennismakingsrituelen heenkijkend.
Hij is zo vol van zichzelf en mocht het vast vertellen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft hij zelf al verteld, die is niet zo LAF!
Hij heeft zelfs voorgedaan hoe hij het snachts in de kist stopte
Ik heb die opdracht niet geschreven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat gemiep over het roken is te irritant voor woorden, als je 3 sigaretten per dag krijgt dan verdeel je dat gewoon, die paar uur tussenpauze is wel te overzien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hahaha Ik rook ook! maarja.. Ik klaag me dan ook suf over het domme gedrag van peuter en Marilin.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoezo , heb je tijd over vanmiddag?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is zo vol van zichzelf en mocht het vast vertellen.
Als Peter het verteld had, had hij erbij kunnen vertellen dat de hele groep anders een sanctie had gehad.
Morgen om 14:00.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
wanneer moet die eiffeltoren klaar zijn trouwens?
Morgen om 14.00 uur, geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
Of 2500 euro veilig stellen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Practisch? Of gewoon verder stangen? Een beetje van beide denk ik.
Die dingen hoor ik haar nog steeds wel zeggen hoor. Ze is een vrij onzeker tiepje, maar heeft als pluspunt dat dat ruimschoots wordt gecompenseerd met een flinke dosis vrolijkheid en doorzettingsvermogen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.
Ondertussen is het daar een gezellig plak en knipfestijn.
Khad inderdaad een zwak voor Amber, had het idee dat er meer in zat dan er uit kwamquote:
Morgenmiddag 15.00 uur dacht ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef Danny het volgende:
Dat is allemaal onderdeel van het grote complot tegen hem. De redactie laat hem het douchegordijn jatten, om het vervolgens niet terug te geven. Allemaal om Peter te pesten. Zo doortrapt. Maar Peter heeft het allemaal in de gaten, dat daar even geen illusies over bestaan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel omdraaien....![]()
Peuter jat zelf het gordijn en gaat dan staan janken dat het weg is.... En heeft niet het lef om er voor uit te komen. Punt.
Stond er ook nog een eindtijd bij ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Geef mij de kont van Eline maar!quote:
En hij beschuldigt Jeroen er tussen neus en lippen vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel omdraaien....![]()
Peuter jat zelf het gordijn en gaat dan staan janken dat het weg is.... En heeft niet het lef om er voor uit te komen. Punt.
Dat denk ik ook, Magoed, Peter zal zich niet laten tegenhouden door wie dan ook als hij naar huis wil zegt hij, dus als hij besluit te blijven dan denk ik dat hij dezelfde regels hanteert, hij doet wat hij wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is allemaal onderdeel van het grote complot tegen hem. De redactie laat hem het douchegordijn jatten, om het vervolgens niet terug te geven. Allemaal om Peter te pesten. Zo doortrapt. Maar Peter heeft het allemaal in de gaten, dat daar even geen illusies over bestaan!
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt wat je 'over' hebt toch op de ondergrond plakken?
Marielin. Daar was hij gisteren al mee bezig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef kahaarin het volgende:
Ik vraag me af op wie Jeroen zijn pijlen gaat richten als Peter weg is.
u vraagt wij draaien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand ff een oude Petercap neerzetten?
Kweet niet meer zo goed hoe die gozerd er uitzag.
Jupsquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gezond verstand met positieve instelling.
Het is zo simpel...
Ik zit er al een tijd over te twijfelen, maar met het aanzien van de streams neig ik steeds meer naar een serieuze stoppoging voor mezelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gemiep over het roken is te irritant voor woorden, als je 3 sigaretten per dag krijgt dan verdeel je dat gewoon, die paar uur tussenpauze is wel te overzien.
Ze worden vooral zo chagrijnig van hun eigen gezeik over diezelfde sigaretten.
En ja, ik rook ook![]()
Dus dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.
Het zijn natuurlijk geen architecten die vooraf even berekenen op welke schaal ze moeten bouwen om de exacte hoeveelheid stokjes te gebruiken. Wmb mogen ze de opdracht wel afronden in de geest van de opdracht. Als ze in de buurt van het totaal aantal stokjes komen zou ik 't al wel ok vinden. maar goed, misschien komt er nog wel een poll over. Ik vind wel dat het reëel moet blijven en de opdrachten ook daadwerkelijk haalbaar moeten zijn.
nee maar dat is wel vermeld, ben het vegetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stond er ook nog een eindtijd bij ?
edit : Ik zie dat het antwoord zojuist al is gegeven.
nah, pas om 19:50 is het interessant. Het kan nu werkelijk nog alle kanten op.quote:
Engquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand ff een oude Petercap neerzetten?
Kweet niet meer zo goed hoe die gozerd er uitzag.
Van Jeroen kan ik dat nog dromen.
Daarom vind ik het zo interessant.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
nah, pas om 19:50 is het interessant. Het kan nu werkelijk nog alle kanten op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik me af wie dan als ze het halen die vijfde biefstuk krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgenmiddag 15.00 uur dacht ik.
Edit: toch 14.00 uur
danny gooi er effe wat eurie's tegen aan en geef die peter effe 1000 min stemmen..........quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze echt veel teveel over houden mogen ze van mij ook de arc de triomphe of het louvre nabouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.
Het zijn natuurlijk geen architecten die vooraf even berekenen op welke schaal ze moeten bouwen om de exacte hoeveelheid stokjes te gebruiken. Wmb mogen ze de opdracht wel afronden in de geest van de opdracht. Als ze in de buurt van het totaal aantal stokjes komen zou ik 't al wel ok vinden. maar goed, misschien komt er nog wel een poll over. Ik vind wel dat het reëel moet blijven en de opdrachten ook daadwerkelijk haalbaar moeten zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef FuTilE het volgende:
Genoeg gelamed weer, ik ga maar es even wat nuttige dingen doen...
waarom? ik ben wel benieuwd of hij ook echt gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef bunkerman het volgende:
[..]
danny gooi er effe wat eurie's tegen aan en geef die peter effe 1000 min stemmen..........
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik me af wie dan als ze het halen die vijfde biefstuk krijgt
Hmm, gevoelsmatig denk ik dat haar aanpakken hem geen goed zal doen, als hij haar aan het huilen krijgt of ook wegjaagt dan vermoed ik dat hij dat wel gaat zien in de stemmen. Marielin is dan wel een zeurtje maar een vrouw/meisje aanpakken is imho geen goed idee voor zijn votes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Marielin. Daar was hij gisteren al mee bezig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom? ik ben wel benieuwd of hij ook echt gaat
(en zo ja hebben ze morgen TWEE biefstukken over)
nee, niet jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |