hahahahahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
dat stond in de opdrachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze alle stokjes moeten gebruiken ? Of denk je dat die regel bestaat ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als je een Rubiks-kubus een schijf verdraaid, dan is het feen vierkant meer maar nog wel een kubus
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Practisch? Of gewoon verder stangen? Een beetje van beide denk ik.
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef bunkerman het volgende:
[ link | afbeelding ]
kneus zelf doet ook mee..........zou tijd worden
heb liever 5 jeroentjes in die bunker dan 2 pimmetjes.............quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
Wat boeien de zakdoekjes van Bobby ons nou ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef riames het volgende:
hmmmm bobby is zeker naar de ah om zakdoekjes te kopen hahahahahaha
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij probeert Peter zover te krijgen dat die niet meer terug kan komen op zijn beslissing? Peter zou dan volledig ongeloofwaardig zijn. Jeroen is een tactisch zeer goed speler. Gewoon jammer dat ik hem zo'n enorme gore lul vind
ach gussie het heeft een naam.......................quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met dat rose truitje is peter, niet jeroenske!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
deed ie net ook mooi toen eline opperde het Peter makkelijk te maken.
"Ja maar Eline, dat wil hij niet. Zo is Peter helemaal niet en zo zit hij niet in elkaar..."
Ehm, "Ik ben zo gewoontjes", "ik ben niet knap", "ik kan niet zoveel", met als resultaat alle mannen om haar heen die haar volledig aandacht geven met "Je bent geweldig" etc. Ze wentelde zich erin in aanvang en ze zocht het bewust op vond ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Eline is niet zo veel veranderd, alleen zijn de kijkers nu meer aan haar gewend en zien in dat ze gewoon lekker zichzelf is en dat haar houding geen aangenomen pose is.
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En WEER Eline die het ff in 3 minuten fixed!
De rest had er vier uur over gedaan en dan was het nog niets...
Eline is de enige echte bunkerbabe!
OK, duidelijk !quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |