quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld isquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
*plop*
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Nee, en als ze bereid is om naar Tsjechië te komen voor Pien, zal het met haar heterostatus wel errug meevallen. En met dat vriendje ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:39 schreef NanKing het volgende:
Zie je is mijn gaydar toch niet helemaal stukkig.
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooienquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld is
[..]
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezet
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooien
Jepquote:
Zie het als een vakantiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
God, ik vind t dood eng... Tsjechië![]()
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie het als een vakantie
Zal allemaal wel meevallen
Het lijkt mij in elk geval heel erg leuk.
(Al kan ik niet paardrijden)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Maar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Een kusje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Dat gaat goed komen!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb al heimwee als ik nog thuis benquote:
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar!
Ze praten Nederlands en dat geeft je een dicht-bij-huis-gevoel
Je gaat het vast heel erg naar je in hebben, heel veel plezier
Heel netjes gewoon op mn wang hoorquote:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.quote:
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.
Vreemd antwoord
Nee, dat vond ik dus ook... Het vervelende is dat zij het adres van mijn website heeft, en mijn mail adressen, maar ik heb niks van haarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...
Gaafquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Groetjes vanaf mijn NIEUWE EN HELEMAAL EIGEN MININOTEBOOK!!!!!
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Zij heeft zich natuurlijk al lang zitten verlekkeren aan jouw foto's.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik dus ook... Het vervelende is dat zij het adres van mijn website heeft, en mijn mail adressen, maar ik heb niks van haar
Ik zit ook over een samsung te denken. Bevalt ie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Ja. Eigenlijk wel, maar ik was ook niks gewendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zit ook over een samsung te denken. Bevalt ie?
Niet met haar naam of andere details, dat kan over iedereen met blauw/groene ogen gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:02 schreef lezzer het volgende:
Oh Pien, jij had toch ook eens op je blog iets over haar geschreven?Ze weet het al lang denk ik
![]()
@ Erik, gefeliciteerd met laptop, helemaal klaar voor vanavond nu![]()
Ik ga straks dansen in Woensel, en vanavond hebben ze daar ook ESF op een groot scherm![]()
Homodansfeest én ESF tegelijk. Wat heb je eigenlijk nog meer nodig op zaterdag?
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
*jaloers*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Da's inderdaad de reden dat ik er eentje heb gekocht. Mag ik je yWriter aanraden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
IK heb het gevoel dat ik nou eindelijk aan een boek kan beginnen met mijn eigen meeneemcomputer.
Die bookmark ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's inderdaad de reden dat ik er eentje heb gekocht. Mag ik je yWriter aanraden?
Is het ook, vind ik, zeker voor de eerste versie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die bookmark ik. Ziet er handig uit.
Pomtiedom, de eerste vijfhonderd woorden staan op papier. Het is nog niet veel, maar het is in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik, zeker voor de eerste versie.
3 dagen is ook wel erg rap hoorquote:
Jij bent zeker niet in de ESF reeksen geweest tijdens de uitzending?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 dagen is ook wel erg rap hoor
* Nizno pakt een lekkere warme sjoko van stroek.
maar daar kan jij dan in je eentje toch niet tegenop moderatoren ?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Kwartiertje per topic max. Soms denk ik dat we wel in drie minuten een topic vol hadden.
duh... het is rap voor een Les topic.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet in de ESF reeksen geweest tijdens de uitzending?![]()
Dát is pas rap!
En daar koop je dan een netbook voor...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pomtiedom, de eerste vijfhonderd woorden staan op papier. Het is nog niet veel, maar het is in ieder geval iets.
Symbolisch papierquote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar koop je dan een netbook voor...
Misschien moet je een trilogie schrijven? Ik vind zes jaar al lastig. Vier jaar, in Cadans, ging nog net.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Symbolisch papier. Maar schrijven is nog niet zo makkelijk
. Ik heb een goed idee hoor, en ik weet waar het begint en waar het eindigt, en ik weet ook bepaalde stukken uit het verhaal, maar hoe ik ooit grofweg 21 jaar vol krijg is me nog een beetje een raadsel
.
Ik vond hem tegenvallenquote:
in een vliegtuig moet je ook geen films kijken... dan heb je helemaal geen belevingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallenMaar misschien kwam dat omdat ik hem in het vliegtuig heb gekeken.
Niks anders te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een vliegtuig moet je ook geen films kijken... dan heb je helemaal geen beleving
slapen werkt altijd erg goed.. vooral met die muziek die ze uit zenden op die radiozenders...quote:
ik was echt onder de indruk. Werd er blij van maar er ook echt door geraakt. En het gaf me het gevoel dat ik het bijna jammer vind dat ik niet in die tijd bestond, om op die manier mee te strijden (klinkt dat stomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallenMaar misschien kwam dat omdat ik hem in het vliegtuig heb gekeken.
Mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
slapen werkt altijd erg goed.. vooral met die muziek die ze uit zenden op die radiozenders...
Ik moet dan ook heel erg moe zijn wil het me lukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij ligt het aan de houding denk ik, zittend slapen kan ik gewoon niet, en vooral niet als er om me heen vanalles gebeurt.
ik merk hetzelfde hoor.. Hoe zuurder het is dat door mn keelgat gaat hoe beter mn keel zich voelt, dus lekker veel sju en zuurdere ontbijtdrinks als ik last van mijn keel heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die illusie nog wel. Geen idee of het echt zo is, mij is altijd verteld dat zure dingen goed zijn vor keelpijn. Maar anders pak ik de verse jus voor het lekkere
.
Oh het prikt wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat dan net als een mes in je keel voelde. Maar dat is dus niet?
Ik lust sowieso geen sinaasappelsap
Veel te bang dat er iets gebeurt en dat ik dan slaap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Vanyel het volgende:
Slaappillen!
Normaal doe ik er niet aan, maar in het vliegtuig, zeker als ik na de vlucht enigszins fit wil zijn, neem ik fijn een slaappil. Niet dat ik dan makkelijk slaap, maar ik ontspan wel en zit me dus in elk geval een stuk minder te ergeren aan het niet slapen.
Vallend krijg je vleugelsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef lezzer het volgende:
Zo, binnenkort moet ik mij 15 dagen op een exotisch eiland zien te vermaken, en daarom de vraag....
Heeft er iemand nog wat aan te raden qua lesbolit?
Hiquote:
Is dat zo?quote:
Misschien nét wel... Geen idee... Zal ik speciaal voor jou terug komen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:02 schreef NanKing het volgende:
Oh ja piehien, ben jij 20 juni nou al terug of niet?
Is ook mijn uitgeverijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik vind t gewoon een briljant boek
Ah, goeie uitgeverij danquote:
Ik heb nog niks van je gelezenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, goeie uitgeverij danKan je niet goed goed woordje voor mij doen?
Zie weblogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van je gelezenMaar ik kan best vragen of ze interesse hebben hoor. Moet je alleen even vertellen wat je schrijft.
quote:"Decision Day" is finally here: On Tuesday, May 26, the California Supreme Court will announce its decision to either uphold or overturn Proposition 8
Heel jammer, jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:19 schreef Vanyel het volgende:
nu.nl:
SAN FRANCISCO - De Amerikaanse staat Californië handhaaft het verbod op een huwelijk tussen twee mannen of twee vrouwen.
Jammer..
Ik krijg het net in mn mailbox jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:19 schreef Vanyel het volgende:
nu.nl:
SAN FRANCISCO - De Amerikaanse staat Californië handhaaft het verbod op een huwelijk tussen twee mannen of twee vrouwen.
Jammer..
Whehequote:
WTF? watskebeurt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
Anders dan verwacht vertrek ik morgen of iig deze week waarschijnlijk al naar huis.
What's up??????quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
Anders dan verwacht vertrek ik morgen of iig deze week waarschijnlijk al naar huis.
Nee, absoluut niet nee!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef lezzer het volgende:
oh, dat zijn van die dingen waar je echt niet tussen wilt zitten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 uur. Vliegen kan ook, maar dat vind ik DOODengquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef lezzer het volgende:
Jeumig, hoe lang is dat wel niet in de trein dan?
Ik was in de onnozele veronderstelling dat je dan met het vliegtuig ging
Oh niks mis met treinen hoor, vind het heerlijk om in de trein te zittenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef soapie het volgende:
Lekker verhaal Pien, zou het eerste vliegtuig naar huis pakken... Eng of niet hier zou ik geen zin in hebben, en 16 uur treinen al helemaal niet!!!
Het landschap tussen Tsjechie en Nederland is natuurlijk ook wel mooier dan de Nederlandse vlaktesquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh niks mis met treinen hoor, vind het heerlijk om in de trein te zittenMaar goed, jullie horen het wel
Lekker, wanneer ga je???quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef lezzer het volgende:
Zo, de parkeerplaats op schiphol is gereserveerd.![]()
Nu nog een autootje op Tenerife
Hehe zelfs in Nederland vind ik het prima hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het landschap tussen Tsjechie en Nederland is natuurlijk ook wel mooier dan de Nederlandse vlaktes.
Gadgets gebruik ik niet in de trein, heb 2 goeie boeken bij me, dus ik vermaak me primaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan nog is 16 uur wel echt heel lang. Dan moet je wel genoeg te doen bij je hebben (en waar laad je je gadgets op in die tijd)
* Viking84 komt ook weer eens binnenvallen.quote:
Ik vind 't echt een geweldig boekquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 komt ook weer eens binnenvallen.
Vrijages vond ik eigenlijk niks(op drie verhalen na: die over het hardlopen, de celliste en de zakenvrouw in de hotelkamer
).
Nee die ken ik niet! Misschien ook nog maar eens opsnorren in de bieb ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind 't echt een geweldig boekHoewel ik dr wel zin in moet hebben om 't te lezen. Verhaal met die zakenvrouw vond ik trouwens minder.
Vallend krijg je vleugels heb je ook gelezen?
Oh, dat idee had ik helemaal niet! Het woord fluit vond ik ook irritant ja, maar had helemaal niet het idee dat de hoofdpersoon liever een man had willen zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet! Misschien ook nog maar eens opsnorren in de bieb ofzo.
Wat ik vooral irritant vond aan Vrijages was dat er zo'n enorm heteroseksueel element in zit. Het was net alsof ik de ik-figuur liever een man had willen zijn. En ook dat woord 'fluit'.
Jawel, maar er zaten ook typisch heteroseksuele handelingen in, zoals pijpen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef lezzer het volgende:
Hetero-element? Is het geen lesbo-boek dan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar er zaten ook typisch heteroseksuele handelingen in, zoals pijpen.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen dildodragende vrouw pijpen.
Volgens lesbischlezen.nl: In vrijages beleeft een ondefinieerbare ik-persoon een rits erotische ontmoetingen met een aantal vrouwen. Het resultaat is een bundel stomende, romantische, keiharde, subtiele, geile, (on)voorspelbare, gender-variabele, intelligent, clichébevestigende, roldoorbrekende, realistische maar vooral opwindende seksverhalen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen dildodragende vrouw pijpen.
Lijkt me ook altijd een beetje geschift. De dildo voelt niks, dus dan doe je het alleen voor je eigen orale plezier. Dat is voor mij een stuk groter bij levend vleesch dan bij kunstmatige piemels.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil sowieso geen piemel in m'n mond, en ook niks dat er zo uit zietquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me ook altijd een beetje geschift. De dildo voelt niks, dus dan doe je het alleen voor je eigen orale plezier. Dat is voor mij een stuk groter bij levend vleesch dan bij kunstmatige piemels.
Ja leuk, maar ik heb dan liever een bundel met traditionele verhalen. Dildo's, prima, maar kom niet met die pijponzin aanzettenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens lesbischlezen.nl: In vrijages beleeft een ondefinieerbare ik-persoon een rits erotische ontmoetingen met een aantal vrouwen. Het resultaat is een bundel stomende, romantische, keiharde, subtiele, geile, (on)voorspelbare, gender-variabele, intelligent, clichébevestigende, roldoorbrekende, realistische maar vooral opwindende seksverhalen.
Dus dat hetero element is niet zo vreemd
Deze zin is gewoon bijna sig-waardigquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb dan liever een bundel met traditionele verhalen. Dildo's, prima, maar kom niet met die pijponzin aanzetten.
Viking is er weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertelquote:
Ongesteld ben je al, dus je bent goed op weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik meld me ook. Omdat ik me lesbeau voel.
Ja, het topic ging hard achteruit met al dat lyrische gedoe over Vrijages, dus ik moest écht even ingrijpenquote:
Zeg, studeer jij nog steeds Nederlands? Ja hè? Vind je het leuk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit
Bart Moeyaert
Van alles wat ik schreef
zijn dit het minste woorden.
En tel ze na, het zijn er
nog te veel: zelf hou ik van
mijn mond vol tanden,
het aaien van dit blad, de
woordenschat van mijn
twee handen, het stokken
van mijn adem als ik zeg
dat ik je hier niet kan
vertellen wie of wat ik
voor je ben, omdat papier
me in de weg zit, en ik
het juiste woord niet ken.![]()
![]()
!
Haha. Ik vond alles wel leuk, eigenlijk, maar de colleges Middelnederlands waren het allertofst. Is de docente die jij bedoelt toevallig Lie? Die hebben wij eens als gastdocent gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was dat in de maand dat ik FOK!weg was. Maar ik studeer het nog wel ja, en ik vind het heel leuk. behalve de taalkundige vakken en taalbeheersing, maar Letterkunde is echt
! En dan vooral moderne en
middelnederlands
(daar ben ik vorig blok echt een beetje verslingerd aan geraakt door een enthousiaste docente.
Weet ik niet meerquote:Vroeg jij me ooit ook eens niet welk gebied ik het leukst vond en dat ik zei dat Middelnederlands stom was? Daar kom ik dan bij deze ernstig op terug.
Nee, het is Dieuwke van de Poel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik vond alles wel leuk, eigenlijk, maar de colleges Middelnederlands waren het allertofst. Is de docente die jij bedoelt toevallig Lie? Die hebben wij eens als gastdocent gehad.
Das min of meer de bedoelingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:19 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Is dit het topic waar de lesbo's zich verzamelen?
Oh, ik dacht dat het exclusief voor lesbeaus was maar ik zie net dat hier ook mannen posten.quote:
Erik is ook lesboquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het exclusief voor lesbeaus was maar ik zie net dat hier ook mannen posten.
quote:
Nou, lekker danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef NanKing het volgende:
Zeg pienert. De 20ste ben jij dus nog niet terug?
Ik herinner me ineens dat ik een afspraak heb gemaakt die dag!
Hoezo identiteitscrisis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
OK, ik ben niet de enige met een identiteitscrisis.
Ik zit door jou nu metquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
OK, ik ben niet de enige met een identiteitscrisis.
We moeten gewoon snel meeten als je terug bentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, lekker danNee, ik ben de 23ste pas terug.. Sorry
Boeken houdt je tegoed, ok?
Dat zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
We moeten gewoon snel meeten als je terug bent
Omdat lesbisch zijn een rekbaar begrip is. Kort gezegd, veel aandacht van mannen en elk half jaar zit daar wel iets leuks tussen. Dan probeer je wat om er na een dikke maand achter te komen dat het met een man echt niet werkt. Bij de mannen keus genoeg, maar door de dames word ik daardoor nogal gewantrouwd en dat is niet zo gek natuurlijk.quote:
Heuls welquote:
Jij bent mij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Omdat lesbisch zijn een rekbaar begrip is. Kort gezegd, veel aandacht van mannen en elk half jaar zit daar wel iets leuks tussen. Dan probeer je wat om er na een dikke maand achter te komen dat het met een man echt niet werkt. Bij de mannen keus genoeg, maar door de dames word ik daardoor nogal gewantrouwd en dat is niet zo gek natuurlijk.
Damn, wat een walgelijk liedje. Sorry.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit door jou nu met
in mijn hoofd.
let niet op 't clipje![]()
quote:
Jep... Angst ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet meer alleen.![]()
Valt mij sowieso wel op, als je toevallig door mannen ook als mooi bestempeld wordt, heb je bij de vrouwen veel minder kans of zo.
Ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is het niet dat je zekerder bent bij mannen omdat je op de een of andere manier toch niet (veel) te verliezen hebt?
Mja, dat heb ik ook wel een beetje...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik herken 't wel een beetje maar meer van toen ik nog iets jonger was (nóg jonger).
De laatste jaren heb ik me er ook bij neergelegd dat er niets zeker in 't leven, dus als ik ook met een vent thuis zou komen, soit.
Bij mij is het meer een kwestie van dat ze heel erg hun best doen om mij te overtuigen. Dan na een paar weken ga ik toch overstag en dan weer een paar weken later besef ik me dat ik gek word van het gezweet, de dictator die voorschrijft dat er elke dag geneukt MOET worden, en van toekomstbeelden die toch niet overeenstemmen. Op de een of andere manier zit er gewoon nooit toekomst in, ik weet ook vaak wel vanaf het begin wel dat het 'm toch niet is maar dan weten ze me toch te overtuigen het een kans te geven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is het niet dat je zekerder bent bij mannen omdat je op de een of andere manier toch niet (veel) te verliezen hebt?
Jij met een manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik herken 't wel een beetje maar meer van toen ik nog iets jonger was (nóg jonger).
De laatste jaren heb ik me er ook bij neergelegd dat er niets zeker in 't leven, dus als ik ook met een vent thuis zou komen, soit.
Oeh ja zullen we daten, Ewikjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij met een man? Dat mag niet hoor! (Tenzij ik het ben
)
O o o, hier heb ik zó vaak aan gedacht. Was ook een van de redenen waarom ik in zeh puberteit zoveel worstelde met mijn lesbo zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik zat vanmiddag even aan iets anders te denken... Homoseksualiteit uit (zelf)beschermingsmechanisme?
Mja, ergens kan ik me van mezelf wel voorstellen dat het een beetje is voortgekomen uit zelfbeschermingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh ja zullen we daten, Ewikje![]()
.
[..]
O o o, hier heb ik zó vaak aan gedacht. Was ook een van de redenen waarom ik in zeh puberteit zoveel worstelde met mijn lesbo zijn.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh over de term biseksueel gesproken, mijn moeder had een keer op MTV Tila Tequila gezien (over een biseksuele aandachtshoer die mannen en vrouwen om haar laat strijden) en vond op basis daarvan dat biseksualiteit absoluut niet kon bestaan. "Kies gewoon" zei ze. Ik zat een beetje
en
naar d'r te kijken...
Jezus ik zou echt niet meer bij komen als mijn moeder dat soort dingen zou wetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat mijn moeder wist wie Tila Tequila was, was bijna net zo'n grote verrassing als dat mijn vader wist dat Paris een 'new BFF' zocht.
Ik vind jou leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat mijn moeder wist wie Tila Tequila was, was bijna net zo'n grote verrassing als dat mijn vader wist dat Paris een 'new BFF' zocht.
Heb ik nou helemaal geen last van. Als ze echt mooi is, zou ik eerder bang zijn dat ze er met een andere vrouw vandoor gaat dan met een man. Maar eerlijk gezegd ben ik daar ook niet zo snel bang voor, ik ben gezegend met een prima gevoel van eigenwaardequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
Jep... Angst ofzoVrouwen zijn geïntimideerd door mooie vrouwen, zou ik ook een beetje hebben hoor... Zou toch bang zijn dat ze uiteindelijk met een man er van door gaat ofzo
Nou niet zo zeer dat homoseksualiteit uit zelfbescherming bestaat, maar meer dat homoseksualiteit voor mij een beetje dient als zelfbescherming.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik nou helemaal geen last van. Als ze echt mooi is, zou ik eerder bang zijn dat ze er met een andere vrouw vandoor gaat dan met een man. Maar eerlijk gezegd ben ik daar ook niet zo snel bang voor, ik ben gezegend met een prima gevoel van eigenwaarde![]()
Misschien dat daarom de gedachte dat homoseksualiteit uit zelfbescherming ontstaat ook nogal een ver van mijn bed show is.
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Hoe bedoel je dat? Homoseksueel zijn omdat je bang bent afgewezen te worden door de andere sekse? Ik snap het niet? (ik herken dat overigens ook helemaal niet als je dat bedoelt).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik zat vanmiddag even aan iets anders te denken... Homoseksualiteit uit (zelf)beschermingsmechanisme?
Austeraardquote:Op zondag 7 juni 2009 08:41 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel op de hoogte is van de lesbische fanfiction over Cpt. Janeway en Seven of Nine?
Niet schattigs aan mijquote:
Herkenbaar +1quote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zeg.
Ik heb dat ook, maar dan compleet omgekeerd (natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zeg.
Nee, meer door flink wat nare ervaringen met mannen (details niet hier) het feit dat ik ook op een man zou kunnen vallen verdrongen ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Homoseksueel zijn omdat je bang bent afgewezen te worden door de andere sekse? Ik snap het niet? (ik herken dat overigens ook helemaal niet als je dat bedoelt).
Jij bent heuls wel schattigquote:
Hmm ik heb juist dat met mannen het supermakkelijk is, misschien omdat het me minder raakt en het me niet zo boeit als het misgaat (dat zeggen mensen om me heen ieg.).... probleem is ook dat het altijd misgaat omdat ik mannen altijd afstoot zodra er seks is geweest, ook al ben ik gek op iemand... kan er gewoon niets aan doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar dan compleet omgekeerd (natuurlijk). Vrouwen zijn easypeasy en dat gaat altijd makkelijk enzo, maar met mannen ben ik een stamelende, niets-weten-te-zeggen verlegen enzenuwachtig persoon
.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi hoi
![]()
Nou, spice up this reeks zou ik zeggen
Je kan in één deel makkelijk 3 weken op vakantie zonder een aflevering in je myAT te missen
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef Logician het volgende:
Bij een vrouw (zelfs al is het een gedrocht) zodra ik weet dat ze op vrouwen valt klap ik dicht weet ik niets meer te zeggen, raak ik helemaal in de war en komt er geen zinnig woord meer uit.. daardoor ook nooit echt wat met een vrouw gedaan behalve zoenen.. puur omdat ik te verlegen word.. sucks...
Ik snap hetquote:Op zondag 7 juni 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
Nee, meer door flink wat nare ervaringen met mannen (details niet hier) het feit dat ik ook op een man zou kunnen vallen verdrongen ofzoGewoon omdat ik mannen eigenlijk heul eng vind.
OMG Erik, wat ben je goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene van the L-word, waar Lezzer zo gek op is/was![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verdient een eindspurt zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 4 dagen is dit topic een maand open. Verdient dat nou een protest of een feestje?
quote:Een oude cowboy gaat aan de bar zitten en bestelt een kop koffie. Terwijl hij de koffie drinkt, komt er een jonge vrouw naast hem zitten. "Ben je een cowboy?", vraagt ze. "Nou, ik heb mijn hele leven veulens gedresseerd, koeien gedreven, rodeo's bezocht, kalveren meegetrokken, hooibalen gemaakt, kalveren gecastreerd, mijn schuur schoongemaakt, lekke banden gerepareerd, aan tractors gewerkt en mijn honden gevoerd, dus ja, ik geloof wel dat ik een cowboy ben.", zegt hij.
Zij zegt: "Ik ben een lesbo. Ik denk de hele dag aan vrouwen. Vanaf het moment dat ik opsta denk ik aan vrouwen. Onder de douche denk ik aan vrouwen. Als ik tv kijk, denk ik aan vrouwen. Ik denk zelfs aan vrouwen tijdens het eten. Het lijkt erop dat alles me aan vrouwen doet denken."
Zwijgend zitten ze naast elkaar terwijl ze hun koffie drinken.
Een poosje later gaat er een man aan de andere kant van de oude cowboy zitten en hij vraagt: "Ben jij een echte cowboy?" De oude cowboy antwoordt: "Dat heb ik altijd gedacht, maar ik heb net ontdekt dat ik een lesbo ben."
Nouja, ik wéét dat ik biseksueel ben... maar durfde heel lang echt niks met een man te doen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar dat lijkt me erg sterk eigenlijk. Het is écht niet zo dat je vanwege vervelende ervaringen met mannen maar besloten hebt om op vrouwen te gaan vallen. Mijn moeder zegt soms tegen mij dat dat bij mij ook zo is, omdat ik ben ontmaagd door een kwal. Maar ik wist voor die tijd al dat ik op vrouwen viel dus die vlieger gaat bij mij niet op
.
Was geen date, gingen wat drinken met een groepje maar uiteindelijk was zij er niet bij. En nu blijkt ook dat een vriendin van me haar ziet zitten en ook al meer vordering heeft gemaakt dan ik. Dus ik doe een stapje terug, ben blij voor haar want zij was echt al 6 jaar bezig met een vrouw die ze niet kon krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu maar daten.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de date van Kathryn verloopt. (OMG zit er nou echt leven in dit topic?!)
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
OMG ik had echt medelijden met dat bruidspaar hier net op het plein. Die kwamen aan in de zeikende regen. Echt met bakken kwam het er uit...
6 jaar bezig met een vrouw die je niet kunt krijgen? Wat is dat voor een liefde?
Maar het is wel wederzijds?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.
Pffff, 6 jaar....quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik denk van niet, anders zou ze wel uit de kast komen.
Ja, ze was heel erg verliefd en al die tijd is ze gewoon niemand anders tegen gekomen. Maar het is niet zo dat ze er 6 jaar als een hondje achteraan gelopen heeft, dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pffff, 6 jaar....
Dan ben je wel heel erg verliefd, of je hebt een ander probleem.
quote:
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef Logician het volgende:
[..]nou..
Ik denk dat het een van de redenen is waarom ik zo bang ben voor vrouwen, terwijl ik weet dat ik qua gevoel op vrouwen val.. maar toch de man op zoek.. (wat altijd 1 groot drama is omdat ik het nooit lang volhou en ze dan helemaal gek maak) ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als toen..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.. Maar ik wil helemaal geen echte vent. Ik baal ervan dat er nog af en toe mannen zijn die mij overhalen om een relatie te starten.
Kun je nog zo hard roepen dat je op vrouwen valt, als een man jou wil dan geeft hem dat blijkbaar het recht om gebruik te maken van je zwakte (behoefte aan intimiteit of wat het dan ook is). En zodra het dan een relatie is, dan blijkt het weer niet te werken.
Het irritantste is wel dat je erdoor gaat twijfelen over je geaardheid enzo.
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ik ben daar altijd jaloers op...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ja, vind ik ook triest. Ik dacht heel lang dat ik biseksueel was en dat ik met een man oud zou worden. Nog niet zo lang geleden eigenlijk beseft dat ik helemaal geen toekomst wil met een man. Maar ik ben zo sterk opgegroeid met het mannetje/vrouwtje idee dat ik er simpelweg niet bij stilstond. Sinds ik officieel uit de kast ben, is er nog maar 1 vent geweest. Maar my god, ik wou dat ik in mijn puberteit gewoon een paar leuke meiden tegengekomen was. Dat had me jaren gescheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Zo heet ze welquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Is dat iets heel bijzonders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?). Maar ja, ik was toch ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het was om met een man te vrijen. Nou ja, niet zozeer om met een man te vrijen, maar wel hoe het geslacht van een man aanvoelt. Van dildo's had ik toen nog nooit gehoordquote:
Wat is dat voor debiele benamingquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?).
Hadden mijn ouders ook een keer toen ze naar Rome gingen. Hadden een redelijk standaard hotelletje, maar dat was overboekt en werden ze overgeplaatst naar een net nieuw groot resorthotel vlak buiten de stad met pendelbussen enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef lezzer het volgende:
En zo, was ons hotel ineens overboekt (over 2 weken naar Tenerife).
En het we krijgen een alternatief aangeboden dat luxer is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |