Nouja, ik wéét dat ik biseksueel ben... maar durfde heel lang echt niks met een man te doen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar dat lijkt me erg sterk eigenlijk. Het is écht niet zo dat je vanwege vervelende ervaringen met mannen maar besloten hebt om op vrouwen te gaan vallen. Mijn moeder zegt soms tegen mij dat dat bij mij ook zo is, omdat ik ben ontmaagd door een kwal. Maar ik wist voor die tijd al dat ik op vrouwen viel dus die vlieger gaat bij mij niet op
.
Was geen date, gingen wat drinken met een groepje maar uiteindelijk was zij er niet bij. En nu blijkt ook dat een vriendin van me haar ziet zitten en ook al meer vordering heeft gemaakt dan ik. Dus ik doe een stapje terug, ben blij voor haar want zij was echt al 6 jaar bezig met een vrouw die ze niet kon krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu maar daten.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de date van Kathryn verloopt. (OMG zit er nou echt leven in dit topic?!)
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
OMG ik had echt medelijden met dat bruidspaar hier net op het plein. Die kwamen aan in de zeikende regen. Echt met bakken kwam het er uit...
6 jaar bezig met een vrouw die je niet kunt krijgen? Wat is dat voor een liefde?
Maar het is wel wederzijds?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.
Pffff, 6 jaar....quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik denk van niet, anders zou ze wel uit de kast komen.
Ja, ze was heel erg verliefd en al die tijd is ze gewoon niemand anders tegen gekomen. Maar het is niet zo dat ze er 6 jaar als een hondje achteraan gelopen heeft, dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pffff, 6 jaar....
Dan ben je wel heel erg verliefd, of je hebt een ander probleem.
quote:
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef Logician het volgende:
[..]nou..
Ik denk dat het een van de redenen is waarom ik zo bang ben voor vrouwen, terwijl ik weet dat ik qua gevoel op vrouwen val.. maar toch de man op zoek.. (wat altijd 1 groot drama is omdat ik het nooit lang volhou en ze dan helemaal gek maak) ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als toen..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.. Maar ik wil helemaal geen echte vent. Ik baal ervan dat er nog af en toe mannen zijn die mij overhalen om een relatie te starten.
Kun je nog zo hard roepen dat je op vrouwen valt, als een man jou wil dan geeft hem dat blijkbaar het recht om gebruik te maken van je zwakte (behoefte aan intimiteit of wat het dan ook is). En zodra het dan een relatie is, dan blijkt het weer niet te werken.
Het irritantste is wel dat je erdoor gaat twijfelen over je geaardheid enzo.
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ik ben daar altijd jaloers op...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ja, vind ik ook triest. Ik dacht heel lang dat ik biseksueel was en dat ik met een man oud zou worden. Nog niet zo lang geleden eigenlijk beseft dat ik helemaal geen toekomst wil met een man. Maar ik ben zo sterk opgegroeid met het mannetje/vrouwtje idee dat ik er simpelweg niet bij stilstond. Sinds ik officieel uit de kast ben, is er nog maar 1 vent geweest. Maar my god, ik wou dat ik in mijn puberteit gewoon een paar leuke meiden tegengekomen was. Dat had me jaren gescheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Zo heet ze welquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Is dat iets heel bijzonders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?). Maar ja, ik was toch ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het was om met een man te vrijen. Nou ja, niet zozeer om met een man te vrijen, maar wel hoe het geslacht van een man aanvoelt. Van dildo's had ik toen nog nooit gehoordquote:
Wat is dat voor debiele benamingquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?).
Hadden mijn ouders ook een keer toen ze naar Rome gingen. Hadden een redelijk standaard hotelletje, maar dat was overboekt en werden ze overgeplaatst naar een net nieuw groot resorthotel vlak buiten de stad met pendelbussen enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef lezzer het volgende:
En zo, was ons hotel ineens overboekt (over 2 weken naar Tenerife).
En het we krijgen een alternatief aangeboden dat luxer is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |