Mja, dat heb ik ook wel een beetje...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik herken 't wel een beetje maar meer van toen ik nog iets jonger was (nóg jonger).
De laatste jaren heb ik me er ook bij neergelegd dat er niets zeker in 't leven, dus als ik ook met een vent thuis zou komen, soit.
Bij mij is het meer een kwestie van dat ze heel erg hun best doen om mij te overtuigen. Dan na een paar weken ga ik toch overstag en dan weer een paar weken later besef ik me dat ik gek word van het gezweet, de dictator die voorschrijft dat er elke dag geneukt MOET worden, en van toekomstbeelden die toch niet overeenstemmen. Op de een of andere manier zit er gewoon nooit toekomst in, ik weet ook vaak wel vanaf het begin wel dat het 'm toch niet is maar dan weten ze me toch te overtuigen het een kans te geven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is het niet dat je zekerder bent bij mannen omdat je op de een of andere manier toch niet (veel) te verliezen hebt?
Jij met een manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik herken 't wel een beetje maar meer van toen ik nog iets jonger was (nóg jonger).
De laatste jaren heb ik me er ook bij neergelegd dat er niets zeker in 't leven, dus als ik ook met een vent thuis zou komen, soit.
Oeh ja zullen we daten, Ewikjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij met een man? Dat mag niet hoor! (Tenzij ik het ben
)
O o o, hier heb ik zó vaak aan gedacht. Was ook een van de redenen waarom ik in zeh puberteit zoveel worstelde met mijn lesbo zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik zat vanmiddag even aan iets anders te denken... Homoseksualiteit uit (zelf)beschermingsmechanisme?
Mja, ergens kan ik me van mezelf wel voorstellen dat het een beetje is voortgekomen uit zelfbeschermingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh ja zullen we daten, Ewikje![]()
.
[..]
O o o, hier heb ik zó vaak aan gedacht. Was ook een van de redenen waarom ik in zeh puberteit zoveel worstelde met mijn lesbo zijn.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh over de term biseksueel gesproken, mijn moeder had een keer op MTV Tila Tequila gezien (over een biseksuele aandachtshoer die mannen en vrouwen om haar laat strijden) en vond op basis daarvan dat biseksualiteit absoluut niet kon bestaan. "Kies gewoon" zei ze. Ik zat een beetje
en
naar d'r te kijken...
Jezus ik zou echt niet meer bij komen als mijn moeder dat soort dingen zou wetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat mijn moeder wist wie Tila Tequila was, was bijna net zo'n grote verrassing als dat mijn vader wist dat Paris een 'new BFF' zocht.
Ik vind jou leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat mijn moeder wist wie Tila Tequila was, was bijna net zo'n grote verrassing als dat mijn vader wist dat Paris een 'new BFF' zocht.
Heb ik nou helemaal geen last van. Als ze echt mooi is, zou ik eerder bang zijn dat ze er met een andere vrouw vandoor gaat dan met een man. Maar eerlijk gezegd ben ik daar ook niet zo snel bang voor, ik ben gezegend met een prima gevoel van eigenwaardequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
Jep... Angst ofzoVrouwen zijn geïntimideerd door mooie vrouwen, zou ik ook een beetje hebben hoor... Zou toch bang zijn dat ze uiteindelijk met een man er van door gaat ofzo
Nou niet zo zeer dat homoseksualiteit uit zelfbescherming bestaat, maar meer dat homoseksualiteit voor mij een beetje dient als zelfbescherming.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik nou helemaal geen last van. Als ze echt mooi is, zou ik eerder bang zijn dat ze er met een andere vrouw vandoor gaat dan met een man. Maar eerlijk gezegd ben ik daar ook niet zo snel bang voor, ik ben gezegend met een prima gevoel van eigenwaarde![]()
Misschien dat daarom de gedachte dat homoseksualiteit uit zelfbescherming ontstaat ook nogal een ver van mijn bed show is.
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is het niet dat je zekerder bent bij mannen omdat je op de een of andere manier toch niet (veel) te verliezen hebt?
Hoe bedoel je dat? Homoseksueel zijn omdat je bang bent afgewezen te worden door de andere sekse? Ik snap het niet? (ik herken dat overigens ook helemaal niet als je dat bedoelt).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik zat vanmiddag even aan iets anders te denken... Homoseksualiteit uit (zelf)beschermingsmechanisme?
Austeraardquote:Op zondag 7 juni 2009 08:41 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel op de hoogte is van de lesbische fanfiction over Cpt. Janeway en Seven of Nine?
Niet schattigs aan mijquote:
Herkenbaar +1quote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zeg.
Ik heb dat ook, maar dan compleet omgekeerd (natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ik heb bij mannen een veel grotere bek dan bij vrouwen. Kan ook heerlijk ouwehoeren met mannen en bij (leuke) vrouwen ben ik altijd bang dat ik iets stoms zeg.
Nee, meer door flink wat nare ervaringen met mannen (details niet hier) het feit dat ik ook op een man zou kunnen vallen verdrongen ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Homoseksueel zijn omdat je bang bent afgewezen te worden door de andere sekse? Ik snap het niet? (ik herken dat overigens ook helemaal niet als je dat bedoelt).
Jij bent heuls wel schattigquote:
Hmm ik heb juist dat met mannen het supermakkelijk is, misschien omdat het me minder raakt en het me niet zo boeit als het misgaat (dat zeggen mensen om me heen ieg.).... probleem is ook dat het altijd misgaat omdat ik mannen altijd afstoot zodra er seks is geweest, ook al ben ik gek op iemand... kan er gewoon niets aan doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar dan compleet omgekeerd (natuurlijk). Vrouwen zijn easypeasy en dat gaat altijd makkelijk enzo, maar met mannen ben ik een stamelende, niets-weten-te-zeggen verlegen enzenuwachtig persoon
.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoi hoi
![]()
Nou, spice up this reeks zou ik zeggen
Je kan in één deel makkelijk 3 weken op vakantie zonder een aflevering in je myAT te missen
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef Logician het volgende:
Bij een vrouw (zelfs al is het een gedrocht) zodra ik weet dat ze op vrouwen valt klap ik dicht weet ik niets meer te zeggen, raak ik helemaal in de war en komt er geen zinnig woord meer uit.. daardoor ook nooit echt wat met een vrouw gedaan behalve zoenen.. puur omdat ik te verlegen word.. sucks...
Ik snap hetquote:Op zondag 7 juni 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
Nee, meer door flink wat nare ervaringen met mannen (details niet hier) het feit dat ik ook op een man zou kunnen vallen verdrongen ofzoGewoon omdat ik mannen eigenlijk heul eng vind.
OMG Erik, wat ben je goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene van the L-word, waar Lezzer zo gek op is/was![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verdient een eindspurt zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 4 dagen is dit topic een maand open. Verdient dat nou een protest of een feestje?
quote:Een oude cowboy gaat aan de bar zitten en bestelt een kop koffie. Terwijl hij de koffie drinkt, komt er een jonge vrouw naast hem zitten. "Ben je een cowboy?", vraagt ze. "Nou, ik heb mijn hele leven veulens gedresseerd, koeien gedreven, rodeo's bezocht, kalveren meegetrokken, hooibalen gemaakt, kalveren gecastreerd, mijn schuur schoongemaakt, lekke banden gerepareerd, aan tractors gewerkt en mijn honden gevoerd, dus ja, ik geloof wel dat ik een cowboy ben.", zegt hij.
Zij zegt: "Ik ben een lesbo. Ik denk de hele dag aan vrouwen. Vanaf het moment dat ik opsta denk ik aan vrouwen. Onder de douche denk ik aan vrouwen. Als ik tv kijk, denk ik aan vrouwen. Ik denk zelfs aan vrouwen tijdens het eten. Het lijkt erop dat alles me aan vrouwen doet denken."
Zwijgend zitten ze naast elkaar terwijl ze hun koffie drinken.
Een poosje later gaat er een man aan de andere kant van de oude cowboy zitten en hij vraagt: "Ben jij een echte cowboy?" De oude cowboy antwoordt: "Dat heb ik altijd gedacht, maar ik heb net ontdekt dat ik een lesbo ben."
Nouja, ik wéét dat ik biseksueel ben... maar durfde heel lang echt niks met een man te doen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar dat lijkt me erg sterk eigenlijk. Het is écht niet zo dat je vanwege vervelende ervaringen met mannen maar besloten hebt om op vrouwen te gaan vallen. Mijn moeder zegt soms tegen mij dat dat bij mij ook zo is, omdat ik ben ontmaagd door een kwal. Maar ik wist voor die tijd al dat ik op vrouwen viel dus die vlieger gaat bij mij niet op
.
Was geen date, gingen wat drinken met een groepje maar uiteindelijk was zij er niet bij. En nu blijkt ook dat een vriendin van me haar ziet zitten en ook al meer vordering heeft gemaakt dan ik. Dus ik doe een stapje terug, ben blij voor haar want zij was echt al 6 jaar bezig met een vrouw die ze niet kon krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu maar daten.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de date van Kathryn verloopt. (OMG zit er nou echt leven in dit topic?!)
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
OMG ik had echt medelijden met dat bruidspaar hier net op het plein. Die kwamen aan in de zeikende regen. Echt met bakken kwam het er uit...
6 jaar bezig met een vrouw die je niet kunt krijgen? Wat is dat voor een liefde?
Maar het is wel wederzijds?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.
Pffff, 6 jaar....quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik denk van niet, anders zou ze wel uit de kast komen.
Ja, ze was heel erg verliefd en al die tijd is ze gewoon niemand anders tegen gekomen. Maar het is niet zo dat ze er 6 jaar als een hondje achteraan gelopen heeft, dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pffff, 6 jaar....
Dan ben je wel heel erg verliefd, of je hebt een ander probleem.
quote:
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef Logician het volgende:
[..]nou..
Ik denk dat het een van de redenen is waarom ik zo bang ben voor vrouwen, terwijl ik weet dat ik qua gevoel op vrouwen val.. maar toch de man op zoek.. (wat altijd 1 groot drama is omdat ik het nooit lang volhou en ze dan helemaal gek maak) ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als toen..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo gek. Waarom zijn er zoveel lesbo's die dan toch weer met mannen eindigen? Ikzelf ben er dus ook zo een, maar ik weet verstandelijk allang dat ik de ware liefde niet bij mannen ga vinden. En ik weet ook dondersgoed dat relaties met mannen alleen maar werken als ik de sterkste van de twee ben en in zulke relaties neem ik hem dus kwalijk dat het geen echte vent is.. Maar ik wil helemaal geen echte vent. Ik baal ervan dat er nog af en toe mannen zijn die mij overhalen om een relatie te starten.
Kun je nog zo hard roepen dat je op vrouwen valt, als een man jou wil dan geeft hem dat blijkbaar het recht om gebruik te maken van je zwakte (behoefte aan intimiteit of wat het dan ook is). En zodra het dan een relatie is, dan blijkt het weer niet te werken.
Het irritantste is wel dat je erdoor gaat twijfelen over je geaardheid enzo.
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ik ben daar altijd jaloers op...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd geen zak van.
Maar ik ben dan ook zo'n lesbo die er altijd uit geweest is, en waar het allemaal niet zo'n probleem was.
Ja, vind ik ook triest. Ik dacht heel lang dat ik biseksueel was en dat ik met een man oud zou worden. Nog niet zo lang geleden eigenlijk beseft dat ik helemaal geen toekomst wil met een man. Maar ik ben zo sterk opgegroeid met het mannetje/vrouwtje idee dat ik er simpelweg niet bij stilstond. Sinds ik officieel uit de kast ben, is er nog maar 1 vent geweest. Maar my god, ik wou dat ik in mijn puberteit gewoon een paar leuke meiden tegengekomen was. Dat had me jaren gescheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Zo heet ze welquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik was er ook altijd wel uit, maar ik heb het wel met mannen geprobeerd. Tot mijn 18e. Toen besloot ik dat ik noch mezelf noch mannen niet langer voor de gek mocht houden.
Ik vind het echt triest om te lezen dat jullie daar zo mee worstelen...
@ Logician: ik heb ook op begeleid wonen gewoond in Groningen en ik had ook een huisgenote die Marieke heette. Maar die was dan weer niet lesbisch. En de jouwe heet niet Marieke, neem ik aan, gezien de "
.
Is dat iets heel bijzonders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die nooit met een man naar bed geweest is dan?
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?). Maar ja, ik was toch ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het was om met een man te vrijen. Nou ja, niet zozeer om met een man te vrijen, maar wel hoe het geslacht van een man aanvoelt. Van dildo's had ik toen nog nooit gehoordquote:
Wat is dat voor debiele benamingquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Ik wou dat ik een gouden ster was (zo noem je dat toch?).
Hadden mijn ouders ook een keer toen ze naar Rome gingen. Hadden een redelijk standaard hotelletje, maar dat was overboekt en werden ze overgeplaatst naar een net nieuw groot resorthotel vlak buiten de stad met pendelbussen enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef lezzer het volgende:
En zo, was ons hotel ineens overboekt (over 2 weken naar Tenerife).
En het we krijgen een alternatief aangeboden dat luxer is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |