Lekker, wanneer ga je???quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef lezzer het volgende:
Zo, de parkeerplaats op schiphol is gereserveerd.![]()
Nu nog een autootje op Tenerife
Hehe zelfs in Nederland vind ik het prima hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het landschap tussen Tsjechie en Nederland is natuurlijk ook wel mooier dan de Nederlandse vlaktes.
Gadgets gebruik ik niet in de trein, heb 2 goeie boeken bij me, dus ik vermaak me primaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan nog is 16 uur wel echt heel lang. Dan moet je wel genoeg te doen bij je hebben (en waar laad je je gadgets op in die tijd)
* Viking84 komt ook weer eens binnenvallen.quote:
Ik vind 't echt een geweldig boekquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 komt ook weer eens binnenvallen.
Vrijages vond ik eigenlijk niks(op drie verhalen na: die over het hardlopen, de celliste en de zakenvrouw in de hotelkamer
).
Nee die ken ik niet! Misschien ook nog maar eens opsnorren in de bieb ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind 't echt een geweldig boekHoewel ik dr wel zin in moet hebben om 't te lezen. Verhaal met die zakenvrouw vond ik trouwens minder.
Vallend krijg je vleugels heb je ook gelezen?
Oh, dat idee had ik helemaal niet! Het woord fluit vond ik ook irritant ja, maar had helemaal niet het idee dat de hoofdpersoon liever een man had willen zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet! Misschien ook nog maar eens opsnorren in de bieb ofzo.
Wat ik vooral irritant vond aan Vrijages was dat er zo'n enorm heteroseksueel element in zit. Het was net alsof ik de ik-figuur liever een man had willen zijn. En ook dat woord 'fluit'.
Jawel, maar er zaten ook typisch heteroseksuele handelingen in, zoals pijpen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef lezzer het volgende:
Hetero-element? Is het geen lesbo-boek dan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar er zaten ook typisch heteroseksuele handelingen in, zoals pijpen.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen dildodragende vrouw pijpen.
Volgens lesbischlezen.nl: In vrijages beleeft een ondefinieerbare ik-persoon een rits erotische ontmoetingen met een aantal vrouwen. Het resultaat is een bundel stomende, romantische, keiharde, subtiele, geile, (on)voorspelbare, gender-variabele, intelligent, clichébevestigende, roldoorbrekende, realistische maar vooral opwindende seksverhalen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen dildodragende vrouw pijpen.
Lijkt me ook altijd een beetje geschift. De dildo voelt niks, dus dan doe je het alleen voor je eigen orale plezier. Dat is voor mij een stuk groter bij levend vleesch dan bij kunstmatige piemels.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil sowieso geen piemel in m'n mond, en ook niks dat er zo uit zietquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me ook altijd een beetje geschift. De dildo voelt niks, dus dan doe je het alleen voor je eigen orale plezier. Dat is voor mij een stuk groter bij levend vleesch dan bij kunstmatige piemels.
Ja leuk, maar ik heb dan liever een bundel met traditionele verhalen. Dildo's, prima, maar kom niet met die pijponzin aanzettenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens lesbischlezen.nl: In vrijages beleeft een ondefinieerbare ik-persoon een rits erotische ontmoetingen met een aantal vrouwen. Het resultaat is een bundel stomende, romantische, keiharde, subtiele, geile, (on)voorspelbare, gender-variabele, intelligent, clichébevestigende, roldoorbrekende, realistische maar vooral opwindende seksverhalen.
Dus dat hetero element is niet zo vreemd
Deze zin is gewoon bijna sig-waardigquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb dan liever een bundel met traditionele verhalen. Dildo's, prima, maar kom niet met die pijponzin aanzetten.
Viking is er weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertelquote:
Ongesteld ben je al, dus je bent goed op weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik meld me ook. Omdat ik me lesbeau voel.
Ja, het topic ging hard achteruit met al dat lyrische gedoe over Vrijages, dus ik moest écht even ingrijpenquote:
Zeg, studeer jij nog steeds Nederlands? Ja hè? Vind je het leuk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit
Bart Moeyaert
Van alles wat ik schreef
zijn dit het minste woorden.
En tel ze na, het zijn er
nog te veel: zelf hou ik van
mijn mond vol tanden,
het aaien van dit blad, de
woordenschat van mijn
twee handen, het stokken
van mijn adem als ik zeg
dat ik je hier niet kan
vertellen wie of wat ik
voor je ben, omdat papier
me in de weg zit, en ik
het juiste woord niet ken.![]()
![]()
!
Haha. Ik vond alles wel leuk, eigenlijk, maar de colleges Middelnederlands waren het allertofst. Is de docente die jij bedoelt toevallig Lie? Die hebben wij eens als gastdocent gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was dat in de maand dat ik FOK!weg was. Maar ik studeer het nog wel ja, en ik vind het heel leuk. behalve de taalkundige vakken en taalbeheersing, maar Letterkunde is echt
! En dan vooral moderne en
middelnederlands
(daar ben ik vorig blok echt een beetje verslingerd aan geraakt door een enthousiaste docente.
Weet ik niet meerquote:Vroeg jij me ooit ook eens niet welk gebied ik het leukst vond en dat ik zei dat Middelnederlands stom was? Daar kom ik dan bij deze ernstig op terug.
Nee, het is Dieuwke van de Poel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik vond alles wel leuk, eigenlijk, maar de colleges Middelnederlands waren het allertofst. Is de docente die jij bedoelt toevallig Lie? Die hebben wij eens als gastdocent gehad.
Das min of meer de bedoelingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:19 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Is dit het topic waar de lesbo's zich verzamelen?
Oh, ik dacht dat het exclusief voor lesbeaus was maar ik zie net dat hier ook mannen posten.quote:
Erik is ook lesboquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:28 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het exclusief voor lesbeaus was maar ik zie net dat hier ook mannen posten.
quote:
Nou, lekker danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef NanKing het volgende:
Zeg pienert. De 20ste ben jij dus nog niet terug?
Ik herinner me ineens dat ik een afspraak heb gemaakt die dag!
Hoezo identiteitscrisis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
OK, ik ben niet de enige met een identiteitscrisis.
Ik zit door jou nu metquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
OK, ik ben niet de enige met een identiteitscrisis.
We moeten gewoon snel meeten als je terug bentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, lekker danNee, ik ben de 23ste pas terug.. Sorry
Boeken houdt je tegoed, ok?
Dat zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
We moeten gewoon snel meeten als je terug bent
Omdat lesbisch zijn een rekbaar begrip is. Kort gezegd, veel aandacht van mannen en elk half jaar zit daar wel iets leuks tussen. Dan probeer je wat om er na een dikke maand achter te komen dat het met een man echt niet werkt. Bij de mannen keus genoeg, maar door de dames word ik daardoor nogal gewantrouwd en dat is niet zo gek natuurlijk.quote:
Heuls welquote:
Jij bent mij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Omdat lesbisch zijn een rekbaar begrip is. Kort gezegd, veel aandacht van mannen en elk half jaar zit daar wel iets leuks tussen. Dan probeer je wat om er na een dikke maand achter te komen dat het met een man echt niet werkt. Bij de mannen keus genoeg, maar door de dames word ik daardoor nogal gewantrouwd en dat is niet zo gek natuurlijk.
Damn, wat een walgelijk liedje. Sorry.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit door jou nu met
in mijn hoofd.
let niet op 't clipje![]()
quote:
Jep... Angst ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet meer alleen.![]()
Valt mij sowieso wel op, als je toevallig door mannen ook als mooi bestempeld wordt, heb je bij de vrouwen veel minder kans of zo.
Ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is het niet dat je zekerder bent bij mannen omdat je op de een of andere manier toch niet (veel) te verliezen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |