quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:20 schreef Andyy het volgende:
is er niemand met een account op Fiets.nl en een advertentie voor mij neer wilt zetten?
[TK]Oakley M-Frame (2 lenzen)
je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Strooper het volgende:
Topic staat niet in het Wielrennen-subforum. En dit is # 16. Verder heb ik niks aan te merken
Nee, ik rijd bij de lokale wielerclub in Katwijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Neem aan dat je de Wedrenners bedoeld? Welke groep?
Heb juist niet alles gegeven. Heb dan wel het kopwerk gedaan, maar ook dat stelde niet veel voor. Wilde dit keer niet forceren, aangezien de lange rit ervoor nog in de beentjes zat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:20 schreef Colnago het volgende:
Nou ja, je ging toch op kop rijden?
Dan heb je alles gegeven en daarom hoef je jezelf niks te verwijten.
Wat verdient ut..quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
TVP. Mijn fiets moet dringend schoongemaakt. Vrijwilligers? Anyone?![]()
Kijk eens naar het woord vrijwilligers.quote:
Oe, verse appeltaart..quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kijk eens naar het woord vrijwilligers.
Maar ik wil best een taart bakken
Als ik in de buurt woonde zou ik 't doen, appeltaartquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar woon je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Fiets poetsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
TVP. Mijn fiets moet dringend schoongemaakt. Vrijwilligers? Anyone?![]()
Doe je dat nooit? Ik vind het goed voor de moraal!quote:
Ja ik ga hem rijden volgende week donderdag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Gaat er trouwens volgende week nog iemand de Steven Rooksclassic rijden? M'n benen voelen weer goed na de 400, ik heb 'm dus op m'n programma gezet.
Maar al dat vuil is toch slecht voor de onderdelen? Ik heb iig het nodige zand weer weggehaald en hij glimt weer een beetjequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef ultra_ivo het volgende:
smeren doe ik wel. Gewoon poetsen niet, m'n fiets wordt toch weer vuil.
Wij gaan de laatste volle week van augustus die kant op..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:40 schreef hetsjhokleek het volgende:
Even voorstellen:
Na al jaren als hobby op mijn gewone herenfiets rond te rijden heb ik een paar weken geleden toch maar eens een echte wielrenfiets gekocht. Ik ben nog niet verder gekomen dan rondjes tot 25 km maar heb er veel plezier in!
Misschien ga ik in de zomer samen met een vriend van me een week de Franse Alpen in oa Alp d'Huez, Glabier en Mont Ventoux staat op zijn programma maar daar zal ik nog veel voor moeten gaan trainen.
Ps ik heb een Merida Road Lite 905 (model 2008)
Mja, dat ook ja..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:44 schreef the_critic het volgende:
trouwens nog even terugkomen op iemand die laatst vroeg, "Wat nemen jullie allemaal mee als je gaat trainen" bedacht ik me nog, dat ik ook altijd geld bij me heb. 5 of 10 euro zodat je altijd geld hebt voor een extra bandje, iets te eten bij hongerklop, desnoods een treinkartje als je halverwege iets afbreekt...
Daarnaast altijd mijn mobiel bij me.. voor de muziek, en om te bellen in nood..
Vind het wel fijn om af en toe met muziek op te fietsen. Of het verstandig / veilig is is een tweede.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |