Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat dit het kijkplezier vergalt voor mij. De enige mensen die dit 'leuk' vinden zijn de mensen die Jeroen er sowieso uit willen hebben en jij. Als Jeroen er straks uit is zitten we helemaal naar vier kleurloze mensen te kijken![]()
Daarnaast is het zonde van je geld en slecht voor je hart, Danny.
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch het concept, de kijker bepaald/betaald?
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
Er is tegen Jeroen gestemd uit principe, niet omdat Danny wil dat Jeroen er uit gaat. Dat is een essentieel verschil.
Koppigheid icm grootheidswaanzin imo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Het is vaak een combinatie van beide.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
Gaat het nu nog om principes of is het nu koppigheid?
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De essentie blijft hetzelfde: Jeroen gaat eruit omdat Danny het op zijn heupen en bankrekening heeft.
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik meende in de post van die Ron.B te vinden dat het kwam dat op Jeroen werd gestemd omdat Danny 'm niet mocht. En als ie dan net als toen bij Renate een smak geld tegenaan gooit omdat hij Jeroen een lul vindt, heb ik er (ergens) meer 'vrede' mee dan dat hij op Jeroen stemt uit principe.
Maar ik bedoel stiekem 't zelfde. 't Is niet per se tegen Jeroen gerichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En dat is er dus niet gaande. Danny stemt Jeroen naar beneden omdat hij een issue met de redactie heeft over hun benaderingswijze naar Jeroen toe. Dat is het grote verschil, en enorm jammer dat hij zoveel streamers hiermee pakt.
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanaf COS deel 150 tot 190 ongeveer. Lees ze
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Doe even een korte samenvatting dan voor de users die daar geen tijd voor hebben.
Oké, duidelijk en bedankt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.
Yep, ik probeerde even een korte samenvatting te geven ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik bedoel stiekem 't zelfde. 't Is niet per se tegen Jeroen gericht
Ik ben niet zo gek om er zo veel geld in te steken. Waarom moet je dat met geld laten merken ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op dan en draai Danny een loer. Voor 200 euro is Jeroen weer bij. Twintig stemmers moeten toch 10 euro kunnen besteden
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor en laat zien dat je het niet met hem eens bent in plaats van er maar tegenin te gaan
Dat is dus zo'n beetje als het jongetje dat voeger alleen mocht meevoetballen omdat hij een goede bal had gekregen van zijn pappie en als hij dan dreigde te verliezen pakte hij hem onder zijn am en liep er vandoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny is het niet eens met hoe het programma wordt gerunned door de organisatoren. Daarom stemt hij voor honderden euro's tegelijk de enige bewoner eruit die het programma de moeite waard maakt om te kijken.
Omdat Danny een issue heeft met de redactie moeten 'wij' ons gaan verzamelen ???quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op dan en draai Danny een loer. Voor 200 euro is Jeroen weer bij. Twintig stemmers moeten toch 10 euro kunnen besteden
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor en laat zien dat je het niet met hem eens bent in plaats van er maar tegenin te gaan
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef moha het volgende:
wat de reden ook is, dat maakt niets uit hij heeft net als ieder ander het recht om te stemmen, hij betaald het zelf. snap niet wat jullie hier mee willen bereiken, hij zegt heus niet jullie hebben gelijk ik zal jeroen weer in de plus zetten. ik vind het wel een stunt, maar dat hij er zoveel geld voor over heeft dat snap ik niet. maar ik val hem er niet op aan, want als ik, of een ander er geld voor over heeft en een hekel aan jeroen hebben kunnen we hem ook zo weg stemmen.
it's all in the game.
Dat is niet waar en zelfs Danny zou anders niet tegen Jeroen stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
Ik vind dat dit het kijkplezier vergalt voor mij. De enige mensen die dit 'leuk' vinden zijn de mensen die Jeroen er sowieso uit willen hebben en jij. Als Jeroen er straks uit is zitten we helemaal naar vier kleurloze mensen te kijken
ja en? tis zijn geld laat hem, het zal allemaal wel los lopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmmen.
Mijn mening is dat hij stapelgek isquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef moha het volgende:
[..]
ja en? tis zijn geld laat hem, het zal allemaal wel los lopen.
Ja, dat verzamelen doen jullie hier nu toch ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Omdat Danny een issue heeft met de redactie moeten 'wij' ons gaan verzamelen ???
ik heb maar 3 users zien roepen dat ze zich ''bedot voelden'' de rest wil gewoon door met t programma, maar dat kan aan mij liggen, misschien zijn er wel meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is niet waar en zelfs Danny zou anders niet tegen Jeroen stemmen.
---
In het algemeen begrijp ik het slaafse naar TB toe niet. Zelfs al ben je het niet eens met wat er aan kritiek wordt aangedragen, de mensen die kritiek hebben vervolgens als gekke henkie gaan behandelen toont van erg weinig respect. Of arrogantie of wat het ook mag zijn.
Waarom de kijkers niet serieus nemen als die zeggen dat ze zich bedot voelen? Ja de mensen die alleen hosanna roepen, die wel natuurlijk. Elke vorm van kritiek werd van begin afaan al als "lastig" behandeld. Dat er zo'n dichte samenwerking tussen fokkers en de makers van de bunker is maakte het nog moeilijker om gehoord te worden. Normaal is de redactie een buitenstaander, nu heeft het een verlengstuk hier op het forum.
Prima actie wmb en helemaal des FOK!'s
misschien is dit wel allemaal afgesproken werk, om de streamers meer te laten stemmen, zodat het meer geld opbrengt de enige die dat weten is danny en de orginasatie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn mening is dat hij stapelgek is
Voor het geld wat hij nu stampvoetend stopt in een programma dat hij verafschuwd, had hij een volledig verzorgde vakantie gehad.
Kost me hier alleen geen geld!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat verzamelen doen jullie hier nu toch ookZet het dan om in rendement in plaats van alleen maar blijven roepen
Die drie willen ook door met het programma, ze zijn misschien alleen wat meer kritisch en temperamentvolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb maar 3 users zien roepen dat ze zich ''bedot voelden'' de rest wil gewoon door met t programma, maar dat kan aan mij liggen, misschien zijn er wel meer
Dat was eerlijk gezegd ook mijn eerste gedachte. Maar als dat zo is, dan zijn ze te ver doorgedraaid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
[..]
misschien is dit wel allemaal afgesproken werk, om de streamers meer te laten stemmen, zodat het meer geld opbrengt de enige die dat weten is danny en de orginasatie.
Ik heb vanmorgen nog heel ff overwogen om voor ¤75,- aan credits te gaan kopen, maar ik laat me er toch maar niet in meevoeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Trekpopje het volgende:
Nee, ben een 'eenzame' kijker. Had er graag wat geld tegenaan gegooid, maar niet op deze wijze. Heeft niets meer met populariteit van een speler te maken, maar alles met het issue van Danny. En in dat spelletje laat ik me niet meevoeren.
Die liggen in een deukquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de organisatie er mee omgaat.
O, die komen straks met het één of andere constructietje waardoor ze net even verder kunnen pissen als Danny .......... en dat vind ik in dit geval niet zo ergquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de organisatie er mee omgaat.
*Bergt leuter op en trekt rits dichtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Wedstrijdje ver pissen, daar lijkt het steeds meer op.
Ja! En er dan op pissen. Van een afstandje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
Smerige mensen die tegen vrijheid van informatie zijn. Dat soort volk moeten ze verhangen. Vierendelen. Radbraken.
Idd, ik zat me ook al te verheugen op de eliminatiedag. Lekker wedstrijdje stemmen om mijn favoriet erin te houden! En al gaandeweg meer of minder credits te besteden. Juist meer denk ik. Oops, nog 10, nog 50 en hij/zij staat weer bovenaan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog heel ff overwogen om voor ¤75,- aan credits te gaan kopen, maar ik laat me er toch maar niet in meevoeren.
Het moet ook leuk blijven, en ik heb als kleine kijker/ besteder mijn bijdrage aan dit project al geleverd.
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan, ook al is dat te omzeilen door meerdere accounts op meerdere computers te gaan nemen.
Of door actie te ondernemen en met meerdere users te gaan stemmen. Maar dat is iig symphatieker dan een eenmansactie om een persoonlijke afkeer tegen beslissingen van de redactie kracht bij te zetten.
Ja, het is legaal.
Maar nee: ik heb hier geen goed woord voor over.
Het is heel wat meer dan 200 euro wat hij er al ingestoken heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:50 schreef koemleit het volgende:
danny maakt zich onsterfelijk belachelijk met deze actie, en als ik um ooit nog hoor miepen dat FOK! zo slecht verdient en dat ie er zo weinig aan overhoudt, zal ik hem er ff op wijzen dat ie wel geld had om 200 euro aan TBO uit te geven.
Dat zijn allemaal zaken die ver van tevoren te voorzien waren, maar omdat het concept gewoon nog niet volledig was lopen ze daar nu tegenaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
Maar ach, wat Danny vooral heeft laten zien is dat het stemsysteem niet leuk is voor de kijker. Als wij nu met z'n allen geld verzamelen om Jeroen er in te houden zijn we precies hetzelfde bezig... de uitslag sterk beinvloeden dmv kwestie van geld... want wie weet wat echt een uitslag is die representatief is voor alle kijkers?
Ik zou zeggen, maak van het stemmen een poll, die 5 of 10 credits kost. En dus maar 1 keer stemmen.
En dan per bankrekening, zodat je ook niet kan omzeilen met IPs e.d.
Dit zou inderdaad een oplossing kunnen zijn, zo blijft de stem van de kleine besteder ook nog wat waard...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan, ook al is dat te omzeilen door meerdere accounts op meerdere computers te gaan nemen.
Klopt. Maar onder het motto The Bunker fase 2 kan het misschien nog doorgevoerd worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal zaken die ver van tevoren te voorzien waren, maar omdat het concept gewoon nog niet volledig was lopen ze daar nu tegenaan.
een Peuter aktie .... ik wil ik wil ik wil ... en anders .....quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij schreef net dat als hij zijn zin kreeg van de programmamakers, dan zou hij Jeroen weer terug in de plus stemmen.
Maar ik wel, en wat nu?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef snetje het volgende:
[..]
eigenlijk de boel chanteren dus... en hij spreekt met de woorden omdat WE bedonderd worden ...
ik voel me helemaal niet bedonderd
Wat heeft dikgedrukte met voorkeurspositie te maken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me afvraag......Danny heeft vooral Jeroen naar de - gestemd omdat door bemoeienis van de regie hij een voorkeurspositie kreeg en beter bij de streamers kwam te liggen. Daarvoor was er nogal wat kritiek en ergernis op Jeroen. Hij verklootte opdrachten was aan het zuigen (wat toch niet de insteek was) Had veel te veel praatjes etc.
Dus.....zou Jeroen zonder die voorkeurspositie niet ook onderaan hebben gestaan?
Dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar ik denk dat je door dergelijke problemen gewoon een aantal goede kijkers kwijt kan raken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Klopt. Maar onder het motto The Bunker fase 2 kan het misschien nog doorgevoerd worden?
Je weet toch dat elke actie op FOK! door de users heel kritisch bekeken wordt, daarbij heb je nog users die altijd wat te klagen zoeken en dat uitvergroten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Frappant dat toen iedereen Bobby eruit stemde om te zieken dat lollig was en dat niemand moest zeuren dat Bobby het onfortuinlijke slachtoffer werd, maar nu ik hetzelfde doe door jeroen eruit te stemmen dat opeens kinderachtig is
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die drie willen ook door met het programma, ze zijn misschien alleen wat meer kritisch en temperamentvol
Het is toch van de gekke dat hier op FOK! het concept nog ontwikkeld moet worden. Dat kijkers veel vrijheden hebben dat kan ik goed begrijpen, maar het hele concept en de regelgeving er omheen moet nog ontwikkeld worden lijkt het af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.
En Ik vind het een van de pot gerukte redenatie dat mensen maar geld moeten inzamelen om Danny's aktie teniet te doen.![]()
Ik denk dat The Bunker zich dit zal moeteb laten welgevallen (de aktie van Danny is immers volkomen legaal) maar er in een vervolg voor moet zorgen dat dit soort chantage cq bewuste poging tot spelbederf door een eenling niet meer mogelijk is.
Verder snap ik Danny's redenering wel dat die wildcard niet gegeven mag worden. In een ander topic heb ik al voorgesteld om als regel in te voeren dat stemmingen en polls definitief zijn, en niet herroepen kunnen worden door andere stemmingen en polls.
Het toverwoord hier is iedereen volgens mij, ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Frappant dat toen iedereen Bobby eruit stemde om te zieken dat lollig was en dat niemand moest zeuren dat Bobby het onfortuinlijke slachtoffer werd, maar nu ik hetzelfde doe door jeroen eruit te stemmen dat opeens kinderachtig is
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Een maximum te besteden aantal credits per dag invoeren (bijvoorbeeld 200) lijkt me wel een goed plan,
Al doende leert men. Ik vind het juist heel leuk dat het nog in ontwikkeling is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat hier op FOK! het concept nog ontwikkeld moet worden. Dat kijkers veel vrijheden hebben dat kan ik goed begrijpen, maar het hele concept en de regelgeving er omheen moet nog ontwikkeld worden lijkt het af en toe.
De reden dat hij bij de streamers nou niet bepaald geliefd was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat heeft dikgedrukte met voorkeurspositie te maken?
Het is niet commercieel om kijkers te ontmoedigen nog te stemmen, omdat één iemand die het op z'n heupen heeft en wel wat honderdjes kan missen, de hele boel bepaalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.
Je wordt niet per se geliefd omdat je ontberingen hebt doorstaan hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De reden dat hij bij de streamers nou niet bepaald geliefd was.
Hij werd geliefd doordat hij geheime opdrachten kreeg en daar oneerlijk voor beloond werd. Nu wordt het uitgelegd als dat hij de smaakmaker is. Maar dat is hem door de regie aangeboden.
Noem mij eens wat Jeroen voor ontberingen en sancties heeft gehad t.o.v.zijn mede overlevers.
Maar ligt die fout dan bij de kijker of bij de producent die het systeem heeft bepaald?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet commercieel om kijkers te ontmoedigen nog te stemmen, omdat één iemand die het op z'n heupen heeft en wel wat honderdjes kan missen, de hele boel bepaalt.
Dan moet hij onderzoeken in hoeverre zo`n eenmansactie andere mensen ervan weerhoud te gaan stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet commercieel natuurlijk, Bram heeft het liefst dat er 1000 credits per dag worden weggetikt.
Zoals ik al aangaf, zou het creditsysteem m.i. dichtgetimmerd moeten worden om te zorgen dat dit soort extremen niet meer mogelijk zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ligt die fout dan bij de kijker of bij de producent die het systeem heeft bepaald?
Nu is het Danny, morgen is het Johan Vlemmix en overmorgen is het Ruud de Wild die zijn luisteraars oproept massaal op Eline te stemmen.
Ik heb 2 weken geleden al gezegd dat de Bunkeroverwinning te koop is. Als deze eensmansactie een probleem is zal dat ook later een probleem kunnen zijn. Zoals ik zei, Vlemmix is miljonair en wil Peter promoten, als Eline morgen Ruud de Wild oproept op haar te stemmen en dat ze dan net als Dido dr tieten laat zien met jet Q Music logo dan is het ook bekeken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet hij onderzoeken in hoeverre zo`n eenmansactie andere mensen ervan weerhoud te gaan stemmen.
Als bij zo`n enorme achterstand nu eens 50 mensen 20 euro toch maar niet besteden, is dat ook een verlies van 1000 euro.
Ook dat is onderdeel van het systeem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Gert het volgende:
Dit staat echter los van de inténtie waarmee Danny dit gedaan heeft, en dáár wordt over gediscussieerd. Dus: niet het feit dat Danny dit kán doen, maar dat hij dit ook doét. En de réden die daarachter zit (het spel saboteren).
dus omdat hij nou jeroen zoveel in de min heeft gezet, is hij niet serieus en professioneel met FOK? dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
Was Danny niet die ene meneer die al jaren zo graag wil dat FOK! eindelijk eens serieus en professioneel meedoet op het internet?
ik heb toen steen en been geklaagd dat ik het er niet mee eens was hoe dat is gegaan.. maar werd toen recht gezet door jou dat dit platform daar niet voor bedoeld was en dat ik het GEZELLIG moest houden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKERquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:29 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb toen steen en been geklaagd dat ik het er niet mee eens was hoe dat is gegaan..
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKER
Danny was het er ook niet mee eens maar heeft toen ook een paar honderd euro tegen renate gestemd, toen is er ook niet geklaagd dat hij Bobby erin wilde houden.
Een programma dat in ontwikkeling is dat is ook leuk, maar bepaalde basis vereisten zouden wel geregeld moeten zijn en daar wordt in tekort geschoten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Al doende leert men. Ik vind het juist heel leuk dat het nog in ontwikkeling is.
Ik zie dit ook als een pilot van iets dat veel groter kan worden.
Volgens mij zien de maker het eveneens zo.
Ze moeten alleen wel oppassen met het "sollen" met de centen van kijkers. Dus de mogelijkheid bieden om polls of stemmingen teniet te doen, vind ik een slecht idee.
Worden teruggezet, in welke zin is dat? Betaal je nog eens extra geld om de stemming weer op een "acceptabel peil" te brengen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
stemmen worden teruggezet naar jeroen. ik open later een topic of plaats hier verdere info
Ik complimenteer mijzelf niet, ik geef een verschil aan. Daarnaast zitten er ook genoeg constructief kritische postings van mij bij. Zomaar, zonder dat ik dat verplicht ben om te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.. je kunt jezelf hier wel gaan complimenteren met je temperament en kritische blik, die de andere users niet of minder zouden hebben, maar daarmee doe je de mensen tekort die opboúwend kritisch zijn. Wat mij betreft is dát een veel volwassener en constructievere benadering.
dan heb je het ook over normaal stemgedrag ..idd niks mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan had je meer tegen of voor moeten stemmen. WE CONTROL THE BUNKER
Danny was het er ook niet mee eens maar heeft toen ook een paar honderd euro tegen renate gestemd, toen is er ook niet geklaagd dat hij Bobby erin wilde houden.
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Worden teruggezet, in welke zin is dat? Betaal je nog eens extra geld om de stemming weer op een "acceptabel peil" te brengen?
Wat is later? een uurtje? 5 minuten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
stemmen worden teruggezet naar jeroen. ik open later een topic of plaats hier verdere info
Dat is een mooi gebaar, maar wel prijzigquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
ty ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Daarom had dit ook beter een pilot kunnen zijn met gratis streams voor IEDEREEN en betaalde credits voor wie willen stemmen. Plus een site waarop iedereen de standen kan zien zonder inlog of dat je eerst credits moet kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een programma dat in ontwikkeling is dat is ook leuk, maar bepaalde basis vereisten zouden wel geregeld moeten zijn en daar wordt in tekort geschoten.
Het concept van de Bunker is niet gepresenteerd als een pilot, maar als een volledig concept. In mijn ogen kan het groter worden, maar door is wel een goede organisatie nodig. Ik geloof best dat er mensen zijn met de nodige kennis en expertise op het gebied van RLS. Maar daarmee hebben die mensen nog niet de organisatorische capaciteiten om zoiets op te zetten. Bij veel concepten is dit een probleem.
als ik iets toezeg doe ik 't ook, ongeacht wat Huub daarover denkt te moeten zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebaar, maar wel prijzig
nee. ga ik allemaal in een topic zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft je uiteindelijk overstag doen gaan? De popular vote?
Heeft die ¤500 je nou geleerd dat je wat minder impulsief moet reageren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
Daar is deze 'pilot' iets te duur voor, lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarom had dit ook beter een pilot kunnen zijn met gratis streams voor IEDEREEN en betaalde credits voor wie willen stemmen. Plus een site waarop iedereen de standen kan zien zonder inlog of dat je eerst credits moet kopen.
nee, mijn mening mbt de gang van zaken is niet veranderdquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Heeft die ¤500 je nou geleerd dat je wat minder impulsief moet reageren?
Ik doel niet op geuitte meningen maar gedane acties.. je kon ook tot de eliminatieavond afwachten en je conclusies over de afgelopen dagen dan rustig trekken en dan kiezen of je jeroen er uit wilt stemmen of het zo laten. Als je nu voor morgenavond nog weer 2x van gedachten veranderd kost het je weer ¤500quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, mijn mening mbt de gang van zaken is niet veranderd
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar is deze 'pilot' iets te duur voor, lijkt me.
ik zie hem gelijk oplopen, en mn credit aantal naar beneden gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik vind het vreemd dat als je op een poll stemt je daarna kan zien dat je hebt gestemd maar toen ik m'n plusstem aan Pimgaf ,zag ik dat niet.Dus als je onzeker bent of je stem is doorgekomen en je voor de zekerheid nog een keer stemt ben je opeens 2 credits kwijt.Is niet heel erg,maar beetje onduidelijk.
Wel economie gestudeerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had geen wiskunde in mijn pakket maar volgens mij hoeft gratis niet minder omzet te betekenen
Gratis streams = meer kijkers = meer stemmers
Meer stemmers is minder beinvloedbaar door 1 stemmer
Meer kijkers is meer mondreclame voor TBO2
dat hoop ik ook, voor iedereen trouwens die ff was afgeknaptquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
tof dannyhet terugzetten
ik hoop dat het conflict zo snel mogelijk uitgesproken wordt, en hoop dat jij ook je kijkplezier terug zal vinden
Er zullen toch wel goedkopere manieren zijn om je mening over te brengen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:49 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, mijn mening mbt de gang van zaken is niet veranderd
Mooi Danny, ik herinner mij nog dat ik het je gisterochtend vroeg en toen heb je dat idd toegezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik iets toezeg doe ik 't ook, ongeacht wat Huub daarover denkt te moeten zeggen.
[..]
nee. ga ik allemaal in een topic zetten.
nee, ik heb 'm de minstemmen die ik gegeven heb teruggegeven. daarmee is mijn persoonlijk actie ongedaan gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Mooi Danny, ik herinner mij nog dat ik het je gisterochtend vroeg en toen heb je dat idd toegezegd.
Maar ik heb, voordat jij dit begon, mijn laatste credits er doorheen gejaagd om Jeroen op 2 of 3 te houden, dus ehhhhhhhhhhh zet je hem dan ook weer even daar naar toe terug?![]()
![]()
Nu durf ik weer credits te kopen.
De achterban zal denk ik het verschil maken. Wie het meest kan/wil besteden. In die zin is de overwinning gewoon te koop.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, dit toont dus gewoon aan dat TBO te weinig kijkers heeft. Als je met 200 euro al de boel kunt manipuleren. En nogmaals, iedereen kan dat dus doen, niet alleen 20 kijkers die samen afspreken 12 euro te besteden Renate erin te houden, niet alleen Danny die Jeroen in de min stemt. Iedereen dus die 200 euro of meer heeft stuk te slaan.
Dat laat ik aan de mediamensen over. Die hebben daar veeeeel meer verstand van.quote:Dat lijkt me de belangrijkste zorg, waar haal je meer kijkers vandaan. Denk aan de lange termijn.
De achterban van Amber wilde haar erin houden, is niet gelukt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Rica het volgende:
[..]
De achterban zal denk ik het verschil maken.
Dat was hoogmoed onder meer. Mensen wegkopen, zeggen dat je groot gaat worden, op een kanaal gaan zitten waar niemand je kan vinden.quote:
Dan hebben ze niet genoeg kunnen of willen besteden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
De achterban van Amber wilde haar erin houden, is niet gelukt.
Volgens mij begon het al met de naam.quote:Dat was hoogmoed onder meer. Mensen wegkopen, zeggen dat je groot gaat worden, op een kanaal gaan zitten waar niemand je kan vinden.
Goed dan, ik kom ook net weer binnen vallen dus ik heb het nog niet allemaal gelezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:16 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm de minstemmen die ik gegeven heb teruggegeven. daarmee is mijn persoonlijk actie ongedaan gemaakt.
omdat ieder's achterban + fans ze erin wil houden. jeroen stond nu 1500 stemmen achter, maar dat kan de achterban misschien wel binnen 2 minuten wegwerken. misschien ook niet. je kunt niet zeggen dat de overwinning te koop is, tenzij je bereid bent er veeeel meer in te steken dan het oplevert, en dan nog moet je hopen dat je niet de enige bent die dat doet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
De achterban van Amber wilde haar erin houden, is niet gelukt.
Bunker Wildcardquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:56 schreef Stefan het volgende:
Wat is de wildcardpollstand guys? Kan m niet zien.
We wachten nu op al die mensen die zeiden "ja maar nu ga ik niet meer stemmenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
Goed dan, ik kom ook net weer binnen vallen dus ik heb het nog niet allemaal gelezen.
Dat vind ik netje van je Danny. Vind je deze acties nou niet erg zonde van je geld?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
alleen zullen ze er aan mij ws geen een meer slijten. da's dan de andere kant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef Rica het volgende:
[..]
We wachten nu op al die mensen die zeiden "ja maar nu ga ik niet meer stemmen"
Die hebben geen excuus meer dus B&B zullen vanavond wel flink veel credits verkopen.
Je stond achter de sabotage-poging. Maar je post ook constructief, da's waar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik complimenteer mijzelf niet, ik geef een verschil aan. Daarnaast zitten er ook genoeg constructief kritische postings van mij bij.
Ja, dat is zo,ik hoop dat ze het dan ook gaan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef Rica het volgende:
[..]
We wachten nu op al die mensen die zeiden "ja maar nu ga ik niet meer stemmen"
Die hebben geen excuus meer dus B&B zullen vanavond wel flink veel credits verkopen.
Ik blijf het iig een top actie vinden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen zullen ze er aan mij ws geen een meer slijten. da's dan de andere kant.
Ja want jeroen staat nu op 4quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stoer dat de stemmen weer recht getrokken zijn.
De hele boel opdoeken en er niets meer mee te maken hebben zou mijn persoonlijke insteek zijn, je bent al eens eerder in grappen getuind waar je met de goeistequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Danny het volgende:
Inmiddels een pm van bart gehad waaruit heel duidelijk blijkt dat hij totaal niet op de hoogte is van wat gisteren op zowel FOK! als hun eigen site heeft afgespeeld. De polls die er zogenaamd wel hebben gestaan gisteravond blijken polls van vannacht/vanmorgen te zijn (na het hele incident pas geplaatst).
Vraag me ook af wie die brief heeft uitgetikt waarop stond dat de streamers beslist heeft en waar die persoon zich op gebaseerd heeft. Ik heb wel een idee hoor en dan is de stookactie van die persoon (of eigenlijk die personen) helemaal geslaagd.
Ik geloof wel in de goeie intenties van Bart trouwens. Hij zou alleen meer moeten opletten wat de mensen om hem heen doen. Vooral kabouters en medewerkers met tieten die graag met advocaten dreigen.
De poll van vanmorgen (die er nog steeds staat en waarvan NOG STEEDS niet bekend is wanneer hij is afgelopen) staat er nog steeds en is nog steeds een heikel punt imo. Het gaat in tegen alle beloftes die ze gemaakt hebben en die ik namens hun gemaakt heb aan onze users.
Ben er nog niet uit wat ik doe. Knorretje kijkt al niet meer vanwege dit gedoe en dus is voor mij een heeeel groot deel van de lol sowieso weg. Ik denk er nog even over na.
Dit dus, je bent gouwe gozer met goede bedoelingen, maar t doet jezelf en FOK niet goed als jullie als middel in een andere strijd worden ingezet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De hele boel opdoeken en er niets meer mee te maken hebben zou mijn persoonlijke insteek zijn, je bent al eens eerder in grappen getuind waar je met de goeistebedoelingen ingestapt bent (ik noem een SHE). Maar ik ben maar een lulletje rozenwater die al moeite heeft met de beslissing wat ik vanavond nou eet (niet echt... Lam
)
Zelfs dan zul je er meer gekocht hebben dan menig ander.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen zullen ze er aan mij ws geen een meer slijten. da's dan de andere kant.
och, bij mij is het alleen maar contactgestoord he. Er zijn ergere vormen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:15 schreef voyeur het volgende:
Dus omdat Danny een beetje kontaktgestoord is (want een telefoontje had dit allemaal voorkomen) is de familie Roodbol nu 500E armer?
Nope. De biefstuk kreeg ze bevroren dus ze zullen met de snoep ook nog wel een leuk geintje bedenken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Danny het volgende:
Heeft marielin haar beloofde snoep al gekregen trouwens?
inderdaad. die kan nu met een andere poll als beloning gegeven worden zag ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nope. De biefstuk kreeg ze bevroren dus ze zullen met de snoep ook nog wel een leuk geintje bedenken.
jah, huub was online zag ik dus die bracht ik met m'n vraag ws op een ideequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
ze heeft nu een grote pot voor dr neus met snoep lees ik in de cos
oke, voel mij niet te groot om mijn ongelijk toe te geven,quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik iets toezeg doe ik 't ook, ongeacht wat Huub daarover denkt te moeten zeggen.
[..]
nee. ga ik allemaal in een topic zetten.
Je bent ook niet al te grootquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
oke, voel mij niet te groot om mijn ongelijk toe te geven,
nu nog toegeven dat je gisteren hebt gezegd dat er na de drie exit polls er drie nieuwe zouden komen waar dat helemaal niet de bedoeling was en dat dat een blunder van jou was. Ik heb de beelden teruggezien zojuist en Bart's verhaal klopt helemaal.quote:ik had ongelijk toen ik stelde dat je het waarschijnlijk niet zou doen.
oftewel, we gaan er wmb weer met frisse moed tegenaan.quote:Ok, Bart ik heb de filmpjes teruggezien en we hebben eigenlijk allebei gelijk.
Je komt beneden en leest het verhaal voor dat ze allemaal moeten tellen en hun spullen in zakken moeten doen. Op dat moment gaan de polls lopen.
Tijdens de polls moeten ze alles inleveren en uiteindelijk als de polls zijn afgelopen krijgen ze de melding dat de streamer bepaald heeft dat er niets terug komt.
Dat klopt helemaal en is niets mis mee en had geen enkele weerstand opgeroepen.
MAAR.
Dat weten we nu achteraf. Op voorhand vragen we aan Huub wat de bedoeling van die polls is en die beweert meerdere keren dat er na de drie polls met wat eruit moet drie NIEUWE polls komen met wat er weer in mag. On stream zien we vervolgens de spullen verdwijnen met de mededeling dat de kijker beslist wat er terug mag komen. Op dat moment stond het verwijderen van alle spullen bij alledrie de polls ook bovenaan dus wij denken massaal dat nu de drie polls komen met wat er weer naar binnen moet. Vervolgens komt x minuten later de mededeling dat de kijker beslist heeft.
Dat is waar de FOK!kers mee geconfronteerd zijn en waar we vanuit zijn gegaan. Het is nu eenmaal een internetproject en de kijkers zijn gewend dat de belangrijkste informatiestroom via internet komt. Dat het probleem zich enkel op FOK! voor deed is logisch omdat Huub alleen op FOK! zat te posten.
Toen we verhaal gingen halen bij Huub kregen we van hem te horen dat WIJ het verkeerd begrepen hadden. Als hij op dat moment had gezegd hoe het zat en dat hij het verkeerd had uitgelegd was heel deze ellende niet nodig geweest en hadden we pas vanmorgen met die poll een probleem gehad
Misschien een idee om Huub een spreekverbod op te leggen of alles wat hij wil posten eerst even door iemand met zeggenschap te laten controleren?
Het is niet gek dat wij (zowel crew als users) ervan uitgaan dat Huub weet wat er gaande is natuurlijk.
Hoe dan ook, ik had al een hele post klaar staan waarin ik de hele boel de boel laat, maar die blijkt niet nodig. Laten we vooral vooruit gaan en ik zal Huub's posts voortaan met een gezonde dosis scepsis lezen, danwel bij twijfel vragen of een opmerking van hem officiëel is (kan niet voor de users instaan in deze. die zien huub posten en gaan er vanuit dat wat hij zegt klopt).
Excuses dat de twijfel bij jou werd neergelegd, met een kleine 'hoewel' en dat is hoewel ik vind dat je best wat meer op de hoogte mag worden gebracht als dit soort dingen spelen. Als Huub gisteren jou even had aangeschoten had je in 3 minuten de boel kunnen oplossen.
Danny
Ohh nú pas eens wil je er eindelijk eens aan dat het gewoon klopte?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent ook niet al te groot
[..]
nu nog toegeven dat je gisteren hebt gezegd dat er na de drie exit polls er drie nieuwe zouden komen waar dat helemaal niet de bedoeling was en dat dat een blunder van jou was. Ik heb de beelden teruggezien zojuist en Bart's verhaal klopt helemaal.
Halverwege de polls is alles weggehaald en de beslissing over wat terug mocht hing af van die drie exitpolls. Toen die gesloten werden werd bekendgemaakt dat er niets terug de bunker in ging.
Klopt chronoligisch volledig. Het is jouw melding dat er drie NIEUWE polls zouden komen die voor de uiteindelijke ophef hebben gezorgd.
Het was vooral JIJquote:Kun je je posts niet vooraf laten controleren door bart? Of dat je toen we klaagden dat we de drie nieuwe polls niet hadden gezien gewoon had gezegd 'sorry jongens, ik heb het verkeerd uitgelegd/begrepen het zit zo en zo'?
Dat had veel ellende gescheeld. In plaats daarvan hadden WIJ het volgens jou verkeerd geïnterpreteerd.
Er is in het bewuste topic genoeg aangekaart dat niet geheel en al in de haak was. Dat de meesten daar aan voorbij gaan kan en mag, maar dat doet er niets van af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef Espabilado het volgende:
Nou mensen het is weer wachten tot Danny wéér er naast zit... en de boel ontploft.
wie zit er nou nadat het is opgelost door te emmeren dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ohh nú pas eens wil je er eindelijk eens aan dat het gewoon klopte?
[..]
Het was vooral JIJ
En ik zou maar niet zo hooghartig spreken want je zet jezelf constant voor schut. Ik heb wel 20x het misverstand dat bij jou leefde uitgelegd. Huub had dat verhaal al bevestigd... en nog wilde je bijna de stekker er uit trekken?![]()
Nou mensen het is weer wachten tot Danny wéér er naast zit... en de boel ontploft.
Leuk zo'n loose cannon!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zit er nou nadat het is opgelost door te emmeren dan?
www.telraam.nlquote:
Ben jij een vrouw?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
ohh jij bent zo onuitstaanbaar he. Wanneer jij een punt zet moet het klaar zijn en wanneer wij een punt zetten ga jij 2 dagen door
Die poll zou er niet komen. Dat was wat huub had gezegd, maar dat had Huub kennelijk ook verkeerd begrepen en dus foutief gemeld. De eerste poll was de enige poll en ook meteen de poll die besliste wat de bewoners mochten houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Nadat deze zou sluiten en de bewoners op de hoogte gebracht zouden worden zou er een poll komen wat er eventueel weer in zou komen en die heb ik dan gemist.
ermm, ik was altijd, en ben nog steeds, Huub-fan. de rest van je verhaal ga ik even niet op in want dan krijgen we weer gezeikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef lies1958 het volgende:
Bij mij komt het over dat Danny een grote pesthekel heeft aan Huub en alles doet om hem van alles en nog wat te verwijten. Gewoon heel kinderachtig allemaal.
In mij ogen is het gewoon een persoonlijke vete van Danny richting Huub geworden en heeft het helemaal niets met de Bunker meer te maken. Lekker makkelijk alles is Huub zijn schuld en het kan niet zijn dat Danny het misschien ook wel eens mis heeft.
Tuurlijk heeft Danny met sommige dingen wel een punt maar dat gedram. Een puber is nog verstandiger op zo'n moment.
Dus hoop dat alles nu opgelost is en dat Danny gewoon even wat gas terug neemt met zich ergeren aan foutjes die gemaakt worden door mensen die heel hard werken om ons een RLS voor te schotelen.
Misschien handig als Danny zijn frustratie's gewoon buiten het COS afhandeld met de bunkercrew.
die poll is met 'nee' afgesloten. vind 'm nog steeds belachelijk, maar gelukkig was de meerderheid 't wat dat betreft met me eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat alles nu weer goed is?
Is de wildcard nu dus ook afgeschaft of blijf dat gewoon zo?
ow...... okéquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
die poll is met 'nee' afgesloten. vind 'm nog steeds belachelijk, maar gelukkig was de meerderheid 't wat dat betreft met me eens.
Oke graag gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik was altijd, en ben nog steeds, Huub-fan. de rest van je verhaal ga ik even niet op in want dan krijgen we weer gezeikMaar ik waardeer de persoonlijke aanvallen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Die poll zou er niet komen. Dat was wat huub had gezegd, maar dat had Huub kennelijk ook verkeerd begrepen en dus foutief gemeld. De eerste poll was de enige poll en ook meteen de poll die besliste wat de bewoners mochten houden.
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
Misschien als jij wat opmerkt en je bedenkingen bij heb, even een bellentje naar de crew
ik had begrepen dat er nog véél meer misverstanden waren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.
En zo is het maar net, frustratie van users die kapte met stemmen omdat het niet meer te redden viel voor Jeroen en nu weer volop gaan stemmen. De interactie daar geniet ik van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.
Daar is wmb weinig plaats voor telefoon. Wel voor mail/pm trouwens, maar een KLEIN beetje rellen is ook wel leuk af en toe natuurlijk. Verontwaardiging, frustratie en woede zijn allemaal tekenen van betrokkenheid. Hoe drukker men zich maakt en hoe feller men tekeer gaat, hoe groter de binding.
Kijk voor de gein eens hoeveel stemmen erbij zijn gekomen sinds ik de jeroen stemmen heb teruggezet, om maar wat te noemen.
Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.
Ik neem Huub zijn fout beslist niet kwalijk, maar zou graag zien dat hij een volgende keer een dergelijke fout herstelt, want ik was duidelijk niet de enige die er niets van begreep. Ook dat is een leermoment.
Verder was ik in DGK altijd al voor Huub, noem het huub-fan. Ik ben alleen niet zo'n starstruck iemand en zal het niet nalaten tegen 'm in te gaan als ik dat nodig vind. En dat geldt andersom net zo goed.
Althans, zo zie IK 't. Evengoed is Huub enorm pissed off, dat zou zomaar kunnen. Daar kan ik niet over oordelen. Wat mij betreft is het echter achter de rug en gaan we liever naar morgen kijken dan naar gisteren.
dat ben ik nooit met iemand eens geweest. Jeroen heeft sinds vanmiddag aardig wat stemmen verzameld zomaar spontaan. Als die vanmorgen gegeven waren had hij ook bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had begrepen dat er nog véél meer misverstanden waren?
maar goed, blijkbaar is alles nu vergeten en vergeven, ook al blijft het systeem dus zo lek als een mandje,
want met deze ''ruzie'' is wel aangetoond dat, wat ik al eerder zei, niet de kijker bepaald, maar de kijker die het meeste geld kan missen.
toch ?
Bet het een beetje kwijt door omstandigheden maar voor zover ik het kan bekijken is er nik mis met stemmen. !! Dat de ene er geen donder aan uit wil geven zoals ik (wel straems betaald btw) en de ander er 20 euro of meer aan uit wil geven?? Prima. Zo gaat dat toch altijd ??? Sms'en op een figuur (x faktor en weet ik veel) Moet iedereen voor zich zelf weten tochquote:
En jij gaat vast wel een biertjehhh drinken met Huub in Scheveningen,jij wel ,jij wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.
Daar is wmb weinig plaats voor telefoon. Wel voor mail/pm trouwens, maar een KLEIN beetje rellen is ook wel leuk af en toe natuurlijk. Verontwaardiging, frustratie en woede zijn allemaal tekenen van betrokkenheid. Hoe drukker men zich maakt en hoe feller men tekeer gaat, hoe groter de binding.
Kijk voor de gein eens hoeveel stemmen erbij zijn gekomen sinds ik de jeroen stemmen heb teruggezet, om maar wat te noemen.
Ik neem Huub zijn fout beslist niet kwalijk, maar zou graag zien dat hij een volgende keer een dergelijke fout herstelt, want ik was duidelijk niet de enige die er niets van begreep. Ook dat is een leermoment.
Verder was ik in DGK altijd al voor Huub, noem het huub-fan. Ik ben alleen niet zo'n starstruck iemand en zal het niet nalaten tegen 'm in te gaan als ik dat nodig vind. En dat geldt andersom net zo goed.
Althans, zo zie IK 't. Evengoed is Huub enorm pissed off, dat zou zomaar kunnen. Daar kan ik niet over oordelen. Wat mij betreft is het echter achter de rug en gaan we liever naar morgen kijken dan naar gisteren.
Jaloerse bitchquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij gaat vast wel een biertjehhh drinken met Huub in Scheveningen,jij wel ,jij wel.![]()
Nee hoor ,ik heb geknuffeld met Huubjequote:
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwangerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik heb geknuffeld met Huubje6 tellen
![]()
Nee wel haast soort omaquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwanger
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef iteejer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar door dit soort keihard vasthouden aan uitgangspunten zal bunker2 straks een veel betere bunker zijn. Waar we dan allemaal van profiteren.
Ik zei al tegen Danny, een paar weken bunker maken me een jaar ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef iteejer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar door dit soort keihard vasthouden aan uitgangspunten zal bunker2 straks een veel betere bunker zijn. Waar we dan allemaal van profiteren.
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.
Denk ook de tijdsdruk, het net op tijd klaar hebben van de bunker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met alle respect voor de makers, ik begin daar best wel een beetje aan te twijfelen. Men zet, vermoedelijk onder tijdsdruk, net niet de punten op de i, waardoor het er heel regelmatig "net langs" gaat, met als gevolg ontzettend veel ruis.
Mag ik daaruit afleiden dat FOK! ook zijn naam gaat verbinden aan der bunker 2?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2
Dat lijkt mij het beste wat ze kunnen doen, wat meer structuur d'r in, dat voorkomt een hoop gedoequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Laat ik nou een uurtje terug nog met Bram aan de foon besproken hebben dat we dat absoluut moeten doen, en een hele berg protocollen en regels op zullen gaan stellen voor bunker2
Paar weken Fok ,1 jaar ouder?,kun je nagaan na 2 jaar DGK + paar weken FOK = 3 jaar ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Danny, een paar weken bunker maken me een jaar ouderWat een gedoe allemaal
Lijkt FOK! wel
Uh... het was soms héél negatief bedoeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat is ook zo en het is allemaal niet negatief bedoeld van alle betrokkenen.Komt allemaal goed!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwanger
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het beste wat ze kunnen doen, wat meer structuur d'r in, dat voorkomt een hoop gedoe
Ja ,dat bedoel ik.Ik hoop van harte dat er een vervolg komt.Vooral tijdens herft en winter!Dat zal ook meer mensen aantrekken "denk ik".Veel mensen willen ook een beetje van de zon en het buitenleven kunnen genieten.Iquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... het was soms héél negatief bedoeld.
Maar de kern is, en dat bedoel je denk ik, dat iedereen een leuke en eerlijke RLS wil, en dat boosheid en teleurstelling voortkomen uit die wens en uit hart voor het genre.
Nah paar weken FOK! maken mij niet meer ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef mooiiiiii het volgende:
ook
[..]
Paar weken Fok ,1 jaar ouder?,kun je nagaan na 2 jaar DGK + paar weken FOK = 3 jaar ouder
We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.
Niks mis mee toch?? We zijn hier op fok om het te bekijken en af te kraken .. of te prijsen. Zo leert men.
Gaat het nog met je?quote:
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?quote:
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen ... Ik vind het leuk en ik hoef niet grof geld uit te geven als ik dat niet wil. Als iemand dat wel wil is dat zijn/haar keus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vinden
Iedereen die denkt dat we er aan verdienen: geen cent, we douwen er geld in en niet weinig ook.
Inderdaad, last minute. De avond voor het online ging bleek de verf op de vloer niet te drogen. Om maar wat te noemen. Paniek en maniek. Nu zit het er redelijk uit, maar toen het begon zat iedereen tussen stoelen, tafels, schilderijen van het koningshuis, en allerhande andere zooi.
Te weinig crew, geen goede voorbereiding, echt een enorme klus geweest met enorme inzet van alle betrokkenen.
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hal over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Ja hequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
Btw de subfora zijn soms een grotere zoooooooop dan het hele gebeuren ansich
Er zijn genoeg onverwachte dingen gebeurd, zoals bijv. problemen met leveranciers etcquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Ik denk heel wat jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
Is niet handing zoals het gegaan is maar uh ?? Iedereen smult ervan en of je baalt links of rechts. Tis toch leuk om weer es te kankeren op wie dan ook. Is het een bewoner een user of dan wel fok ??? Tja houd je van de straat. Maar ik vind het vermaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Ja maar je zal maar met je poten in de modder natte verf staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar bovenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar boven.
natuurlijk wel, het is een live programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)
Oh ja dan moet jequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
natuurlijk wel, het is een live programma.
Wat is dat nou weer voor wartaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliepquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Leugenaar!!! Ze zijn krom anders vallen ze omquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliep
quote:
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komtquote:
Ach zelfs een hoer word ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Real Life Suïcidequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Niet echt origineel meer hoorquote:
dat ik inmiddels naar mn slaapkamer verhuisd ben, omdat er niet verteld was of en hoelaat marilin ingelicht wordt over haar geheime opdracht, dus weet niet of ik daar nog voor wakker blijfquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
Nee Joh ga je gang en neem het opquote:
On topic jah!!!!quote:
ik denk net op hetzelfde moment: hej, waars de cosquote:
Heb je hem weer met zijn dooddoenersquote:
Uhh Dannyquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
On topic jah!!!!![]()
Waar gaat het hier eik over?
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.quote:
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)quote:
En onder de 60quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.
Dit is complot denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic posterquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Waarom denk je dat je moet passen?quote:
Laat die persoonlijke info maar achterwegenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Slappe ouwehoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is complot denken.
Lees het hele topic effe door joh!
Hey doosquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Ben jij een kloon van APK?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
Ik las iets over Danny en 'vs'. Dan moet ik even kijken om te lachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic poster
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kom al jaren op Fok! en weet zo onderhand wel hoe het gaat. Je had van tevoren kunnen verwachten dat de grote opperleider himself weer iets te zeuren zou hebben. Of dat er iets anders zou gebeuren met hem in de hoofdrol. En nee, ik ga niet alles doorlezen mbt. de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
Hallo, COOS denkt dat zijn lul past. Hij geeft dan toch persoonlijke info?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat die persoonlijke info maar achterwegen
Hallo!! COOS mag sedert 2007 niet meer zelfstandig denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo, COOS denkt dat zijn lul past. Hij geeft dan toch persoonlijke info?
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
de Bunker. Loopt dat nog eigenlijk?Hoor er verdomde weinig over.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen meida die erop zit, nix, nada.
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen meida die erop zit, nix, nada.
Klopt daar zijn tegenwoordig aanvraag lijstjes voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!! COOS mag sedert 2007 niet meer zelfstandig denken.
Veelzeggend is het zeker ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat een stuk interessanter en veelzeggender is dan als je er wel iets over zou horen.
Ik vind die pinguins wel gaafquote:
Collega's, vrienden, familie....The Bunker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hoort er gewoon niets over , nergens, geen media die erop zit, nix, nada.
Papieren nieuws is zo achterhaaldquote:
Je kan het ook overdrijven he ???quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Collega's, vrienden, familie....The Bunker?
Kortom. The bunker is wereld beroemd op een aantal forums.
Niet alleen diequote:
Als ik hier van 5 hoog uit het raam kijk zie ik bijna altijd pinquins lopen.quote:
Het is dan ook een ondergronds conceptquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb de film in de bioscoop gezien. (March of the Penguins) Fucking briljantquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet alleen dieÁlle pinguins zijn gaaf (vooral de dierentuin-webcams waarin je pinguins urenlang hetzelfe zien doen terwijl er totaal geen vooruitgang inzit.
Kan me reet niet afvegen met je comment. Plus snap ik um niet btwquote:
Ik word weer helemaal PARAquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Net wat ik zegAls je meer wil weten mail me, is hier ietwat offtopic
Had nooit gedacht dat ik dit ooit aan iemand zou vragen maar mag ik asjeblieft een weekje achter je raam zitten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik hier van 5 hoog uit het raam kijk zie ik bijna altijd pinquins lopen.
Wat is on topic dan hier ??? LOLquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Net wat ik zegAls je meer wil weten mail me, is hier ietwat offtopic
Absuluut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de film in de bioscoop gezien. (March of the Penguins) Fucking briljant
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had nooit gedacht dat ik dit ooit aan iemand zou vragen maar mag ik asjeblieft een weekje achter je raam zitten?
De bunker in de kranten/tijdschriften media ... Uhhhhquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lezen erover doe je hier en nog paar andere plekken.
Hoe hoog zit jouw raam dan? Onder de 5 zie ik geen pinguins.quote:
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Absuluut.
Korte animaties zijn ook leuk.
(de zelfmoordkonijntjes ook btw..)
Steeds die stenen om elke pagina kost teveel inkt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De bunker in de kranten/tijdschriften media ... Uhhhh
Ach WTFquote:
Het zijn je eigen woorden, bovendien ben ik altijd roomser dan de pausquote:
Tis een Danny topic he? Een ban of een note.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn je eigen woorden, bovendien ben ik altijd roomser dan de pausmet een admin in de buurt
Maar volgens mij is nu de kust veilig, dan kan je hem net zo goed vol lullen ook
Je bent bijna ontopicquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een Danny topic he? Een ban of een note.
En dat is het leuke,goed bedoeld..geen zogenaamde betweters als boelevaartjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je wat te melden dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |