quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef dutchie het volgende:
Maakt volgens mij niet uit waar je woont, er zullen altijd mensen zijn die ook interesse in jouw spullen hebben.
Ik heb gister n.a.v. Maneki's Beppie met Aquaplay-foto eens gezocht naar Aquaplay, maar wat is dat spul duur joh!
Leek me wel leuk voor Cas zijn verjaardag maar ¤ 95 vind ik toch wel te gek.
ik werd er helemaal gek van dat dat ding niet eens een elastiekje op wilde zuigen en toen keek ik en er zat dus een stuk plastic vastquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Vicky, je had ook niet door moeten zoeken naar de oorzaak nadat je een nieuwe besteld had
Geen idee, ik heb nog nooit speelgoed gekocht op marktplaatsquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef dutchie het volgende:
Innepin, ik zat ook al op mp te zoeken, maar zou het dan niet gewoon echt 'gebruikt' zijn?
Het is wel een verjaardagskadootje natuurlijk. Al betwijfel ik of hij naar de verpakking zal vragen nadien.
oh dat hoeft niet hoor. m. komt niet aan de stofzuigerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:
Oh leuk die waterbanen!![]()
Vickyhaha dooske
nouja, heb je wel mooi een nieuwe. Niet vergeten dat stuk plastic weer terug te frotten voor als M. vanavond de stofzuiger nog 1 keer wil proberen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef innepin het volgende:
Zo, Diaan, 3 cent! Daar ga je wel even een dagje van uit he
Bij ons was dat dezelfde dag. Ik zag de brief en toen stond het er al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach ik vind het al lang prima dat we niet hoeven bij te betalen!! Ik vrees dan ook de afrekening voor gas en licht die deze maand komt.
![]()
Mensen die het belastinggeld hebben ontvangen, hebben jullie eerst een brief gekregen of stond het "zomaar" op de bankrekening?
Ja dat dacht me nog te herinneren, daarom voorzichtige vraag...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog helemaal nits gehoord van de belastingdienst. Heb gister wel even gebeld en mijn aangifte was 26 maart pas binnen... Hij is wel in behandeling genomen iig...
En Diaan, wij wonen gelijkvloers
Yayquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat de bel zo gaat..vandaag komt mijn IPhone
oorlog gevoerd metquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
netjes Lady!! Hoe heb je dat gedaan?
Wij kregen de afrekening van het water, had verwacht dat het wel weer een rekening zou worden.. maar we kregen zowaar 8 euro terug
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oorlog gevoerd metdie beweerde dat er niks mis was met onze ketel. eindelijk ging hij eens kijken en toen bleek er een klep te blijven hangen, waardoor het ding dag en nacht stond te verwarmen.
en dan nog niet toegeven dat ik gelijk heb. ik heb een eigenwijze vent.
maar goed, missie geslaagd, we gaan dit jaar vast geld terugkrijgen ipv bijbetalen
Wij hebben drie stofzuigers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky![]()
heb je er nu 2!! Jullie hebben geen bovenverdieping of wel? Anders zou je hem daar nog neer kunnen zetten.
ik heb ook nog een kruimeldiefjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wij hebben drie stofzuigers.Ik heb S gewoon een keer de stad in gestuurd om er 2 bij te kopen. Op elke verdieping één, om de drempel om te stofzuigen zo laag mogelijk te maken.
Werkt niet echt, kan ik je vertellen.
Wij moesten vorig jaar 790 euro bijbetalenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
wij kregen de afrekening van Eneco... 375 bijbetalen.. Heb nog nooit ZOVEEL bij hoeven betalen...
laten we het maar op de nieuwe tv en 2 pc's gooien..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij moesten vorig jaar 790 euro bijbetalenIk vrees nu al voor de volgende rekening
Ow dat is wel erg handig, zou hier ook wel handig zijn.. maar als het niet werkt, is het zonde van het geld. Kan ik beter een goede kruimeldief kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wij hebben drie stofzuigers.Ik heb S gewoon een keer de stad in gestuurd om er 2 bij te kopen. Op elke verdieping één, om de drempel om te stofzuigen zo laag mogelijk te maken.
Werkt niet echt, kan ik je vertellen.
Ja, die hebben we ook nog!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ook nog een kruimeldiefjeMakkelijk voor de kleine dingetjes...
quote:
Welke klep is dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oorlog gevoerd metdie beweerde dat er niks mis was met onze ketel. eindelijk ging hij eens kijken en toen bleek er een klep te blijven hangen, waardoor het ding dag en nacht stond te verwarmen.
en dan nog niet toegeven dat ik gelijk heb. ik heb een eigenwijze vent.
maar goed, missie geslaagd, we gaan dit jaar vast geld terugkrijgen ipv bijbetalen
denk de driewegklep of de gasklepquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke klep is dat?
Ik word namelijk niet goed van de onze. 20 graden in huis, ik zet het kreng op 15 graden en nog blijft de verwarming warm... Volgens de jaarlijkse onderhoudsmeneer is alles in orde.
Maar ook zomers, als alles echt uit en laag staat, zijn de radiatoren bij tijd en wijle hier echt heet.
Again, volgens de onderhouds meneer hoort dat, even doorspoelen zo af en toe, maar ik heb het nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd...
lekker bijdehand zijn ze bij de energiemaatschappijen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
ik moet ook 111 bij betalen, door foutje van de essent...ze hadden me afgesloten dus opnieuw moeten aanmelden.. daardoor mag ik de eindafrekening betalen, maar omdat het net van de dure maanden is ( waaronder ook de klusmaand.. valt het feit dat ej de lente/zomer zowat niets gebruikt helemaag weg..
Heb nu de verwarming niet eens aan en is het nog lekker binnen. maar gelukkig wel mooi betalingsregeling kunnen treffen scheelt dan wel..
alleen nu hebben ze nieuw voorschot bedrag de maand ipv omhoog omlaag gedaan .. naar 30 de maand..
sukkels..
Ik 180 in totaal in ons kleine huisje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Betaal jij 30 euro Evenstar. volgens mij betaal ik iets van 180 ofzo
Echt genant. en ook zoiets aan gas, maar dan twee maandelijks.
![]()
Whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Vicky het volgende:
vriendinnetje heeft gewoon de naam van onze kleine meid geraden.. ik ontken in alle toonaarden... maar ze houdt vol
neequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik 180 in totaal in ons kleine huisje?
Wij snappen het ook niet zo goed
[..]
Whehe
Ga je nog iets leuks voor haar doen? Fles wijn oid?
oeh wat had jij gezegd dan? en tis echt maar 1 lettergreep hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Freecell, dat is wel veel ja!Maar goed, jullie hebben ook veel glas. Heb je cv of een moederhaard? Want toen wij in ons flatje van de moederhaard af waren betaalden we echt een stuk minder. Dat ding vrat energie.
Ik heb nu een keukenboiler die ook wel wat neemt. Maar ik zou het niet zonder willen meer. Wat een zegen zeg, gelijk heet water!
Ik blijf bij wat ik steeds gezegd heb voor jullie dochter VickyAl is dat niet één lettergreep.
nou ja, nieuwsgierigheid nog maar even bedwingen.
uhuhquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 1 stofsucker en als ik dan toch bezig ben neem ik meteen ook de slaapkamers en alles mee. Heelijk om gelijkvloers te wonen
De tweede naam van Amber.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh wat had jij gezegd dan? en tis echt maar 1 lettergreep hoor
yep, de driewegklep, die bleef hangen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
denk de driewegklep of de gasklep
heb je geen zomerstand op je cv?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef Vicky het volgende:![]()
De postbode stond net voor de deur!
![]()
Min telefoon isser!!
Fout Suug
M. doet hier ook de financien!!
Huupji mag niet raden
whaha dat deed ik al met mijn vorige telefoon. internetten op de wc, in de auto, in de tramquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Welke letter, buuf?
Aagje is.
En leuk, vicky! Nu moet je op een gekke plek gaan internetten! Gewoon, omdat het kan!
nou denk dat ik eht stofzuigen daar graag voor over heb hoor!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nouuuu ik wil het ook weten!
En Vick wees maar blij zonder tuin, scheelt je vast een bak stofzuigen per week
Die in het kamertjestopic stond. Een metallicroze Equote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Welke letter, buuf?
Aagje is.
En leuk, vicky! Nu moet je op een gekke plek gaan internetten! Gewoon, omdat het kan!
zit er bij mij al in...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Bij zo'n I-phone moet je dan toch ook een internetabo nemen toch? Ik vind dat nog zo duur....
Ja sorry! Kannie sneller.quote:
Dan bedoel je misschien Trees. Er zit nl een E in de naam.quote:
JAAAA Truus!!quote:
Dat spul valt altijd wel in de smaak geloof ik? Ehm, little people. Soort duplo maar dan andersquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even binnenvallen, weten jullie misschien topics met goede tips voor cadeaus voor een kindje wat 1 jaar wordt? Ik heb het vermoeden dat als ik een topic open het dubbel zal zijn maar kan niet echt topics vinden (of alle plaatjes / links zijn dood). Of misschien kan ik het hier vragen?
Truesquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan bedoel je misschien Trees. Er zit nl een E in de naam.
Neej.. het is True, of Prue , of Drewquote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Kuequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Neej.. het is True, of Prue , of Drew
meiden, geduld![]()
![]()
trutquote:
Inderdaad littlepoeple, smartville van vtech kan ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even binnenvallen, weten jullie misschien topics met goede tips voor cadeaus voor een kindje wat 1 jaar wordt? Ik heb het vermoeden dat als ik een topic open het dubbel zal zijn maar kan niet echt topics vinden (of alle plaatjes / links zijn dood). Of misschien kan ik het hier vragen?
quote:
Hier gaat dat wel goedkomen hoop ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:13 schreef Vicky het volgende:
smartville is heel leuk
alleen speelt mijn spook er gewoon niet mee
Nee, je moet itunes downloaden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
hmm hoort er een softwarecdrommetje bij de Iphone?
Hee wat leuk lady, ik heb het even gebookmarked. En ik zag dat losse nummers ook te koop zijn bij diegene waar ik de Wiltoncursus gevolgd heb. Gisteravond was de laatste keer van mijn cursus (in totaal 4x), en ik heb een certificaat gekregen. Ik ga hier even trots mijn eindtaart showen hoor:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
voor de taartenmakende dames: ik kwam net dit tijdschrift tegen
bijdehandjequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan bedoel je misschien Trees. Er zit nl een E in de naam.
Jahquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef pinquit het volgende:
oehw gaan we vickys babys naam raden![]()
Huup, jij weet t al?![]()
Megquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
Jet
is het enige waar ik zo snel opkom Pinquit
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jah![]()
ze gaat het kind Huep noemen, naar mij![]()
Ik weet die van Huupje ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef pinquit het volgende:
oehw gaan we vickys babys naam raden![]()
Huup, jij weet t al?![]()
quote:
NEEJquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef pinquit het volgende:
[..]ik weet die van huup ook, mag ik nu ook de jouwe weten?
gewoon duplo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Oeooe nog een vraagje![]()
Blokken lijkt me heel leuk voor hem (hij is wel in de gooi-fasedus hij kan er meteen wat mee
) maar ik heb geloof ik ooit hier gelezen over speciale blokken. Met texturen geloof ik, en rammel er in en een spiegeltje.... Iets educatiefs ofzo.
Weet iemand daar de naam van?
Oké, ik zit al klaar met mijn vork kom maar!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee wat leuk lady, ik heb het even gebookmarked. En ik zag dat losse nummers ook te koop zijn bij diegene waar ik de Wiltoncursus gevolgd heb. Gisteravond was de laatste keer van mijn cursus (in totaal 4x), en ik heb een certificaat gekregen. Ik ga hier even trots mijn eindtaart showen hoor:![]()
[ afbeelding ]
Je hebt daar verschillende soorten van, ik weet dat je ook van fisherprice 2 soorten hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Oeooe nog een vraagje![]()
Blokken lijkt me heel leuk voor hem (hij is wel in de gooi-fasedus hij kan er meteen wat mee
) maar ik heb geloof ik ooit hier gelezen over speciale blokken. Met texturen geloof ik, en rammel er in en een spiegeltje.... Iets educatiefs ofzo.
Weet iemand daar de naam van?
hij hangt aan de opladerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oké, ik zit al klaar met mijn vork kom maar!![]()
Vicky, nou nou nou? Heb je je nieuwe speelgoed al opgeladen? Glimt ie mooi? Leuke bliepjes?
Als ik 'm zou bestellen dan moet ik nog wachten tot augustus, want dan pas gaat mijn abo pas over (wil mijn nr wel behouden nl.) Dat duurt nog zooooooo lang....![]()
Ik ga iig geen moeite doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vermoed dat vickys PM box aan het volstromen is
nee helemaal neitquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vermoed dat vickys PM box aan het volstromen is
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ga iig geen moeite doenze vertelt t toch niet, en dat vind ik wel begrijpelijk
ik zou t ook niet doen.
Ik hoop gewoon dat ze heel snel bevaltM's idee van dinsdag bevallen klinkt zo gek nog niet, toch?
Ja, was ik de baas maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
oh bah wat irritant Ska![]()
het liefst zou je dan zeggen van "ik ben de baas, zegt u het maar"![]()
mja, ik vraag me dan altijd af of die mensen nou echt denken dat ze door "de baas" beter geholpen worden ofzo...
Whehquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ga voor Foof.![]()
gewoon als Foof, fonetisch
Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Klinkt als een blaffende hond met spraakgebrek.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Klinkt als een blaffende hond met spraakgebrek.
en?quote:
wedt maar van welquote:
`quote:
Wheh!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
Siobhan
Lena
Luuke (ja sorry lishe)
Billy
Bobby
(1 die hier niet mag staan omdat het de naam is van een aanstaande moeder hier, nee niet jij huup)
Lux
Rayne
Bodill
Morgan
ik maak namelijk geen jongens
Die namen had ik ook al op mn lijst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
Siobhan
Lena
Luuke (ja sorry lishe)
mja daarom heet elin nu ook naar mn dode cavia (althans, haar 2e naam)quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef skadhd het volgende:
[..]
Die namen had ik ook al op mn lijst.
Ik wil kindjes maken!!!
Of ik neem een setje muizen, kan ik om de paar weken nieuwe namen geven. Jeuj
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Dakota het volgende:
nee hoor..ik ga in ierland wonen na mijn scheiding
wel als t een kind van mij en mn vriend isquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren....
Ik had een caviaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat ben je toch n lekker ding
hahaha muts
Ohhh Ska, je kan ook goudvissen nemen!![]()
mijn vissen heetten Pinky and the Brain
Bij Brent in de groep zit trouwens ook een Elin, en het is geen cavia! Zag het vandaag pas op de lijst staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja daarom heet elin nu ook naar mn dode cavia (althans, haar 2e naam)
en billy en bobby zijn toffe namen voor tomboy's
Het moet wel een meisje zijn he? Anders heb je dat truitje voor niks gekochtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef skadhd het volgende:
Ik zit nu soms al te denken over de naam van mn eerste kindje...over minimaal 5 jaar.x1000
Al je phamsters dan? Philodinges en Phalengevalquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik had een cavia
Sir Milo Elliot
een konijn Loki
5 katten Luna, Nova, guus, tedje en Diesel
23 ratten waarvan ik de namen maar niet allemaal op ga noemenonder andere venus, Jupiter, oreon, Freya, Manja, casseopeia enzo
o jaaaaa, philomijn phalentijn en phileinequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Al je phamsters dan? Philodinges en Phalengeval
Ikke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
(1 die hier niet mag staan omdat het de naam is van een aanstaande moeder hier, nee niet jij huup)
quote:
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
beeninnek..wel handig als je dat kan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halen
schat ik zo...
ahum, never mind...
staand niet hoor, vinden ze engquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halen
schat ik zo...
ahum, never mind...
Jeuj, de naam krijgt gelijk een extra dimensie nu ik weet dat jouw rat ook zo heettequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
[..](zo heette een ratje van me ook..net als juniper..2e naam van avalon geloof ik )
quote:
ow.... laat maar dan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef innepin het volgende:Waarom ook niet he, zoals mijn opa altijd zei: alle chinezen kezen - zouden chinezen niet kezen, dan zouden er geen chinezen wezen
schoot ineens in m'n hoofd, móest het even kwijt![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef RockabeIIa het volgende:
puhtatties is ook een optie maar ik had al eerder vandaag een vette bek
Doet ze normaal nooooit hoor!
naah ik heb alles nu zo lang uitgesteld dat k me zo toch maar es naar de kitchen begeef om pasta te maken oid anders makkelijksquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
och, als t maar lekker was.![]()
en volgens mij maakt het qua kcal niet zo heel gek veel uit of je nou chinees haalt of patatjes.
Pizza geen optie anders?
Of een metrosexueel kindje.. Hihi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het moet wel een meisje zijn he? Anders heb je dat truitje voor niks gekocht
bij mijn lief komen buitensporig veel jongens voor in de familie juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef skadhd het volgende:
[..]
Of een metrosexueel kindje.. Hihi.
Ik ga snel op zoek naar een vent waar veel meisjes in de familie voorkomen.
Heb ik meer kans.
lekker kledderenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Kind wat per se zelf zijn rijst-prutje wil eten...![]()
tomaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef skadhd het volgende:
Ja, ik zit te verzinnen wat k nog bij mn kip, champignons en uitjes kan doen. Ik ben inspiratieloos en weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet...
Heb hier nog teriyaki saus staan, maar das meer voor rund dacht ik.
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef innepin het volgende:
Waarom ook niet he, zoals mijn opa altijd zei: alle chinezen kezen - zouden chinezen niet kezen, dan zouden er geen chinezen wezen
schoot ineens in m'n hoofd, móest het even kwijt![]()
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tomaat![]()
en aardappel in blokjes kan ook erbij.
Wat ras-el-hanout erbij, of chilipeper en koriander en komijn.
Oeh BE lekker! Vooral als je vergeet te stofzuigen en dan met je blote voet erin gaat staanzo lekker tussen je tenen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
Wat heb je wel? Dat helpt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
In bad eten ftwquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, kledderen vind ik niet erg, maar met rijst is het wel een beetje irritant. Kan gelijk stofzuigen enzo.![]()
Ha! Het zijn de opa'squote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen![/noninformatie]
paprika in blokjes erbij doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef skadhd het volgende:
ik heb champignons, kip en ui er al in zitten.
heb nog paprika in de vriezer
bouillonblokjes en daar houdt t ongeveer wel op.
Ja de huis tuin en keukenkruiden collectie heb k ook..
quote:
Ik maak me daar altijd schuldig aan bij vriendlief, het gas harder en zachter draaienquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
ska!auw!!
Silverstar ook al aan de tajine!![]()
ik heb niet zo'n moeite met andere mensen laten koken ofzo. Waar ik wel moeite mee heb is mensen die "koken" als ik aan het koken ben. Dus ehm, over je schouder meeloeren en dan zeggen "zou je er niet nog een beetje ... bijdoen?" "hij mag nu wel van het vuur toch?" of die dan zelf het gas hoger of lager zetten. Oh daar kan ik echt giftig om worden. Ik kook, wegwezen. Vooral dat aan het gas draaien vind ik irritant. Mn oma doet dat altijd. ja ik dacht het kookt zo langzaam zo, ik zet hem wat hoger!... nee doos, das rendang, t is de bedoeling dat het langzaam stooft
ik doe dat ook. Mijn vriend denkt altijd dat vlees op een zo hoog mogelijk vuur klaargemaakt moet worden a la de barbequequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik maak me daar altijd schuldig aan bij vriendlief, het gas harder en zachter draaien
Wij hebben vanavond ook chili con carne gegeten maar ik heb nu zoooo'n zin in een patatje oorlogquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik begon heel enthousiast met het rullen van gehakt, daar gingen macaronikruiden door en toen zag ik een pak franse groenten. Ik dacht dat kan wel. Er zat mais in en ik denk dat ik er daarom bruine bonen en tacosaus bij gooide(wilde eerst nl chili con carne maken maar had me bedacht tot macaroni....
) En toen was ik de kluts kwijt geloof ik... Heb er rijst bij gekookt.
Was goed te pruimen! Brent at weer es met handen en voeten dus.... En die is toch best picky op wat ie eet!
[ afbeelding ]
Haha herkenbaar!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik doe dat ook. Mijn vriend denkt altijd dat vlees op een zo hoog mogelijk vuur klaargemaakt moet worden a la de barbequeEn elke keer is het weer zwartig...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
chili con macaroni de francaise van de thai oid?
Rare, maar wel warm met een goed donkere buitenkantquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Milanese zegt ook vaak: "Laat mij de biefstuk maar bakken, daar ben ik beter in" en dan krijg ik hem dus of hartstikke rauw (en koud) of gigantisch doorbakken op mn bord
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag gekookt. Dat was goed te eten. Jen die ontploft bijna, die heeft een flink bord op en heeeeeel veel aardbeien als toetje. Mijn spinaziemonster.
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.quote:
Is ook niet raar, rocka doelt meer op hoe je zin is opgebouwd denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.
Misschien dat het raar klinkt in combi met spinaziemonsterquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verwarring over mijn nick. Ik ben niet, ik herhaal n i e t zwanger! Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |