Wheh!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
Siobhan
Lena
Luuke (ja sorry lishe)
Billy
Bobby
(1 die hier niet mag staan omdat het de naam is van een aanstaande moeder hier, nee niet jij huup)
Lux
Rayne
Bodill
Morgan
ik maak namelijk geen jongens
Die namen had ik ook al op mn lijst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
Siobhan
Lena
Luuke (ja sorry lishe)
mja daarom heet elin nu ook naar mn dode cavia (althans, haar 2e naam)quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef skadhd het volgende:
[..]
Die namen had ik ook al op mn lijst.
Ik wil kindjes maken!!!
Of ik neem een setje muizen, kan ik om de paar weken nieuwe namen geven. Jeuj
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Dakota het volgende:
nee hoor..ik ga in ierland wonen na mijn scheiding
wel als t een kind van mij en mn vriend isquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren....
Ik had een caviaquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat ben je toch n lekker ding
hahaha muts
Ohhh Ska, je kan ook goudvissen nemen!![]()
mijn vissen heetten Pinky and the Brain
Bij Brent in de groep zit trouwens ook een Elin, en het is geen cavia! Zag het vandaag pas op de lijst staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja daarom heet elin nu ook naar mn dode cavia (althans, haar 2e naam)
en billy en bobby zijn toffe namen voor tomboy's
Het moet wel een meisje zijn he? Anders heb je dat truitje voor niks gekochtquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef skadhd het volgende:
Ik zit nu soms al te denken over de naam van mn eerste kindje...over minimaal 5 jaar.x1000
Al je phamsters dan? Philodinges en Phalengevalquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik had een cavia
Sir Milo Elliot
een konijn Loki
5 katten Luna, Nova, guus, tedje en Diesel
23 ratten waarvan ik de namen maar niet allemaal op ga noemenonder andere venus, Jupiter, oreon, Freya, Manja, casseopeia enzo
o jaaaaa, philomijn phalentijn en phileinequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Al je phamsters dan? Philodinges en Phalengeval
Ikke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ik zou voor een volgende
(1 die hier niet mag staan omdat het de naam is van een aanstaande moeder hier, nee niet jij huup)
quote:
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
beeninnek..wel handig als je dat kan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halen
schat ik zo...
ahum, never mind...
staand niet hoor, vinden ze engquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vooral mijn vriend zal zijn voordeel eruit willen halen
schat ik zo...
ahum, never mind...
Jeuj, de naam krijgt gelijk een extra dimensie nu ik weet dat jouw rat ook zo heettequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
[..](zo heette een ratje van me ook..net als juniper..2e naam van avalon geloof ik )
quote:
ow.... laat maar dan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef innepin het volgende:Waarom ook niet he, zoals mijn opa altijd zei: alle chinezen kezen - zouden chinezen niet kezen, dan zouden er geen chinezen wezen
schoot ineens in m'n hoofd, móest het even kwijt![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef RockabeIIa het volgende:
puhtatties is ook een optie maar ik had al eerder vandaag een vette bek
Doet ze normaal nooooit hoor!
naah ik heb alles nu zo lang uitgesteld dat k me zo toch maar es naar de kitchen begeef om pasta te maken oid anders makkelijksquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
och, als t maar lekker was.![]()
en volgens mij maakt het qua kcal niet zo heel gek veel uit of je nou chinees haalt of patatjes.
Pizza geen optie anders?
Of een metrosexueel kindje.. Hihi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het moet wel een meisje zijn he? Anders heb je dat truitje voor niks gekocht
bij mijn lief komen buitensporig veel jongens voor in de familie juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef skadhd het volgende:
[..]
Of een metrosexueel kindje.. Hihi.
Ik ga snel op zoek naar een vent waar veel meisjes in de familie voorkomen.
Heb ik meer kans.
lekker kledderenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Kind wat per se zelf zijn rijst-prutje wil eten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |