tomaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef skadhd het volgende:
Ja, ik zit te verzinnen wat k nog bij mn kip, champignons en uitjes kan doen. Ik ben inspiratieloos en weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet...
Heb hier nog teriyaki saus staan, maar das meer voor rund dacht ik.
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef innepin het volgende:
Waarom ook niet he, zoals mijn opa altijd zei: alle chinezen kezen - zouden chinezen niet kezen, dan zouden er geen chinezen wezen
schoot ineens in m'n hoofd, móest het even kwijt![]()
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tomaat![]()
en aardappel in blokjes kan ook erbij.
Wat ras-el-hanout erbij, of chilipeper en koriander en komijn.
Oeh BE lekker! Vooral als je vergeet te stofzuigen en dan met je blote voet erin gaat staanzo lekker tussen je tenen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
Wat heb je wel? Dat helpt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
In bad eten ftwquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, kledderen vind ik niet erg, maar met rijst is het wel een beetje irritant. Kan gelijk stofzuigen enzo.![]()
Ha! Het zijn de opa'squote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen![/noninformatie]
paprika in blokjes erbij doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef skadhd het volgende:
ik heb champignons, kip en ui er al in zitten.
heb nog paprika in de vriezer
bouillonblokjes en daar houdt t ongeveer wel op.
Ja de huis tuin en keukenkruiden collectie heb k ook..
quote:
Ik maak me daar altijd schuldig aan bij vriendlief, het gas harder en zachter draaienquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
ska!auw!!
Silverstar ook al aan de tajine!![]()
ik heb niet zo'n moeite met andere mensen laten koken ofzo. Waar ik wel moeite mee heb is mensen die "koken" als ik aan het koken ben. Dus ehm, over je schouder meeloeren en dan zeggen "zou je er niet nog een beetje ... bijdoen?" "hij mag nu wel van het vuur toch?" of die dan zelf het gas hoger of lager zetten. Oh daar kan ik echt giftig om worden. Ik kook, wegwezen. Vooral dat aan het gas draaien vind ik irritant. Mn oma doet dat altijd. ja ik dacht het kookt zo langzaam zo, ik zet hem wat hoger!... nee doos, das rendang, t is de bedoeling dat het langzaam stooft
ik doe dat ook. Mijn vriend denkt altijd dat vlees op een zo hoog mogelijk vuur klaargemaakt moet worden a la de barbequequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik maak me daar altijd schuldig aan bij vriendlief, het gas harder en zachter draaien
Wij hebben vanavond ook chili con carne gegeten maar ik heb nu zoooo'n zin in een patatje oorlogquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik begon heel enthousiast met het rullen van gehakt, daar gingen macaronikruiden door en toen zag ik een pak franse groenten. Ik dacht dat kan wel. Er zat mais in en ik denk dat ik er daarom bruine bonen en tacosaus bij gooide(wilde eerst nl chili con carne maken maar had me bedacht tot macaroni....
) En toen was ik de kluts kwijt geloof ik... Heb er rijst bij gekookt.
Was goed te pruimen! Brent at weer es met handen en voeten dus.... En die is toch best picky op wat ie eet!
[ afbeelding ]
Haha herkenbaar!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik doe dat ook. Mijn vriend denkt altijd dat vlees op een zo hoog mogelijk vuur klaargemaakt moet worden a la de barbequeEn elke keer is het weer zwartig...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
chili con macaroni de francaise van de thai oid?
Rare, maar wel warm met een goed donkere buitenkantquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Milanese zegt ook vaak: "Laat mij de biefstuk maar bakken, daar ben ik beter in" en dan krijg ik hem dus of hartstikke rauw (en koud) of gigantisch doorbakken op mn bord
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag gekookt. Dat was goed te eten. Jen die ontploft bijna, die heeft een flink bord op en heeeeeel veel aardbeien als toetje. Mijn spinaziemonster.
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.quote:
Is ook niet raar, rocka doelt meer op hoe je zin is opgebouwd denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.
Misschien dat het raar klinkt in combi met spinaziemonsterquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat raar? Aardbeien als toetje? Ik doe wel vaker aarbeien door de yoghurt of vla. Dat Jen aardbeien nu echt heel lekker vind en er wel een stuk of 6/7 op kan, vind ik niet raar.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verwarring over mijn nick. Ik ben niet, ik herhaal n i e t zwanger! Dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |