tomaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef skadhd het volgende:
Ja, ik zit te verzinnen wat k nog bij mn kip, champignons en uitjes kan doen. Ik ben inspiratieloos en weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet...
Heb hier nog teriyaki saus staan, maar das meer voor rund dacht ik.
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:48 schreef innepin het volgende:
Waarom ook niet he, zoals mijn opa altijd zei: alle chinezen kezen - zouden chinezen niet kezen, dan zouden er geen chinezen wezen
schoot ineens in m'n hoofd, móest het even kwijt![]()
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tomaat![]()
en aardappel in blokjes kan ook erbij.
Wat ras-el-hanout erbij, of chilipeper en koriander en komijn.
Oeh BE lekker! Vooral als je vergeet te stofzuigen en dan met je blote voet erin gaat staanzo lekker tussen je tenen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
Wat heb je wel? Dat helpt...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
En als je niks hebt van dit lijstje ben je gedoemd?
Hellup
In bad eten ftwquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, kledderen vind ik niet erg, maar met rijst is het wel een beetje irritant. Kan gelijk stofzuigen enzo.![]()
Ha! Het zijn de opa'squote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! mijnese zei: De chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen![/noninformatie]
paprika in blokjes erbij doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef skadhd het volgende:
ik heb champignons, kip en ui er al in zitten.
heb nog paprika in de vriezer
bouillonblokjes en daar houdt t ongeveer wel op.
Ja de huis tuin en keukenkruiden collectie heb k ook..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |