quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef dutchie het volgende:
Maakt volgens mij niet uit waar je woont, er zullen altijd mensen zijn die ook interesse in jouw spullen hebben.
Ik heb gister n.a.v. Maneki's Beppie met Aquaplay-foto eens gezocht naar Aquaplay, maar wat is dat spul duur joh!
Leek me wel leuk voor Cas zijn verjaardag maar ¤ 95 vind ik toch wel te gek.
ik werd er helemaal gek van dat dat ding niet eens een elastiekje op wilde zuigen en toen keek ik en er zat dus een stuk plastic vastquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Vicky, je had ook niet door moeten zoeken naar de oorzaak nadat je een nieuwe besteld had
Geen idee, ik heb nog nooit speelgoed gekocht op marktplaatsquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef dutchie het volgende:
Innepin, ik zat ook al op mp te zoeken, maar zou het dan niet gewoon echt 'gebruikt' zijn?
Het is wel een verjaardagskadootje natuurlijk. Al betwijfel ik of hij naar de verpakking zal vragen nadien.
oh dat hoeft niet hoor. m. komt niet aan de stofzuigerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:
Oh leuk die waterbanen!![]()
Vickyhaha dooske
nouja, heb je wel mooi een nieuwe. Niet vergeten dat stuk plastic weer terug te frotten voor als M. vanavond de stofzuiger nog 1 keer wil proberen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef innepin het volgende:
Zo, Diaan, 3 cent! Daar ga je wel even een dagje van uit he
Bij ons was dat dezelfde dag. Ik zag de brief en toen stond het er al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach ik vind het al lang prima dat we niet hoeven bij te betalen!! Ik vrees dan ook de afrekening voor gas en licht die deze maand komt.
![]()
Mensen die het belastinggeld hebben ontvangen, hebben jullie eerst een brief gekregen of stond het "zomaar" op de bankrekening?
Ja dat dacht me nog te herinneren, daarom voorzichtige vraag...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
Ik heb nog helemaal nits gehoord van de belastingdienst. Heb gister wel even gebeld en mijn aangifte was 26 maart pas binnen... Hij is wel in behandeling genomen iig...
En Diaan, wij wonen gelijkvloers
Yayquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Vicky het volgende:
Ik hoop dat de bel zo gaat..vandaag komt mijn IPhone
oorlog gevoerd metquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
netjes Lady!! Hoe heb je dat gedaan?
Wij kregen de afrekening van het water, had verwacht dat het wel weer een rekening zou worden.. maar we kregen zowaar 8 euro terug
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oorlog gevoerd metdie beweerde dat er niks mis was met onze ketel. eindelijk ging hij eens kijken en toen bleek er een klep te blijven hangen, waardoor het ding dag en nacht stond te verwarmen.
en dan nog niet toegeven dat ik gelijk heb. ik heb een eigenwijze vent.
maar goed, missie geslaagd, we gaan dit jaar vast geld terugkrijgen ipv bijbetalen
Wij hebben drie stofzuigers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky![]()
heb je er nu 2!! Jullie hebben geen bovenverdieping of wel? Anders zou je hem daar nog neer kunnen zetten.
ik heb ook nog een kruimeldiefjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wij hebben drie stofzuigers.Ik heb S gewoon een keer de stad in gestuurd om er 2 bij te kopen. Op elke verdieping één, om de drempel om te stofzuigen zo laag mogelijk te maken.
Werkt niet echt, kan ik je vertellen.
Wij moesten vorig jaar 790 euro bijbetalenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
wij kregen de afrekening van Eneco... 375 bijbetalen.. Heb nog nooit ZOVEEL bij hoeven betalen...
laten we het maar op de nieuwe tv en 2 pc's gooien..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij moesten vorig jaar 790 euro bijbetalenIk vrees nu al voor de volgende rekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |