NEEJquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef pinquit het volgende:
[..]ik weet die van huup ook, mag ik nu ook de jouwe weten?
gewoon duplo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Oeooe nog een vraagje![]()
Blokken lijkt me heel leuk voor hem (hij is wel in de gooi-fasedus hij kan er meteen wat mee
) maar ik heb geloof ik ooit hier gelezen over speciale blokken. Met texturen geloof ik, en rammel er in en een spiegeltje.... Iets educatiefs ofzo.
Weet iemand daar de naam van?
Oké, ik zit al klaar met mijn vork kom maar!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee wat leuk lady, ik heb het even gebookmarked. En ik zag dat losse nummers ook te koop zijn bij diegene waar ik de Wiltoncursus gevolgd heb. Gisteravond was de laatste keer van mijn cursus (in totaal 4x), en ik heb een certificaat gekregen. Ik ga hier even trots mijn eindtaart showen hoor:![]()
[ afbeelding ]
Je hebt daar verschillende soorten van, ik weet dat je ook van fisherprice 2 soorten hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Oeooe nog een vraagje![]()
Blokken lijkt me heel leuk voor hem (hij is wel in de gooi-fasedus hij kan er meteen wat mee
) maar ik heb geloof ik ooit hier gelezen over speciale blokken. Met texturen geloof ik, en rammel er in en een spiegeltje.... Iets educatiefs ofzo.
Weet iemand daar de naam van?
hij hangt aan de opladerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oké, ik zit al klaar met mijn vork kom maar!![]()
Vicky, nou nou nou? Heb je je nieuwe speelgoed al opgeladen? Glimt ie mooi? Leuke bliepjes?
Als ik 'm zou bestellen dan moet ik nog wachten tot augustus, want dan pas gaat mijn abo pas over (wil mijn nr wel behouden nl.) Dat duurt nog zooooooo lang....![]()
Ik ga iig geen moeite doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vermoed dat vickys PM box aan het volstromen is
nee helemaal neitquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vermoed dat vickys PM box aan het volstromen is
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ga iig geen moeite doenze vertelt t toch niet, en dat vind ik wel begrijpelijk
ik zou t ook niet doen.
Ik hoop gewoon dat ze heel snel bevaltM's idee van dinsdag bevallen klinkt zo gek nog niet, toch?
Ja, was ik de baas maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
oh bah wat irritant Ska![]()
het liefst zou je dan zeggen van "ik ben de baas, zegt u het maar"![]()
mja, ik vraag me dan altijd af of die mensen nou echt denken dat ze door "de baas" beter geholpen worden ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |