Heb je 's nachts wel is bij de Erasmusbrug gestaan? Terwijl je keek naar onze skyline?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam alleen maar saai. Het heeft winkels, maar daar houdt het ook wel weer op
Wat ben je dan wel?quote:
Moet je eens in Assen doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heb je 's nachts wel is bij de Erasmusbrug gestaan? Terwijl je keek naar onze skyline?
Echt als ik in Drenthe kom, verveel me echt kapodt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je eens in Assen doenhelemaal donker
wat een sterren
Ja hangt er van af wat je hier komt doen natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt als ik in Drenthe kom, verveel me echt kapodt.
bezoek, bij familie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hangt er van af wat je hier komt doen natuurlijk
Innee, Gees. Ken je dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hangt er van af wat je hier komt doen natuurlijk
Okay.quote:
maar dan zit je ook in een uithoekquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ben één keer in Drente geweest. En toen stond ik op een hunebed te springen.
Die van Hans teeuwen blijft leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt wegens extreem lage verwachtingen maar ik geloof je meteen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Geen idee. Ergens naast Assen ofzo.
Ik was 7 geloof ik.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook een paar keer in Drenthe geweest
Toen ging ik naar dat verkeerspark
Daar ben ik ook geweest!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Hyman het volgende:
quote:
Ik ook...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Hyman het volgende:
oiquote:
Avril ?quote:
Ik las verkeerskarkassen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:41 schreef Hyman het volgende:
http://www.verkeersparkassen.nl/
Dat was gewoon keihard baas vroeger
sowieso, sterren kijken is tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je eens in Assen doenhelemaal donker
wat een sterren
Waarom niet Lauriette19 dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had bijna Lauriette92 aangemaakt. Maar hij gaf een error
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had bijna Lauriette92 aangemaakt. Maar hij gaf een error
Omdat dat gelijk opvaltquote:
had zelfs al een email adres gemaakt voor het wachtwoordquote:
doe dan laurriete91quote:
En dat mail adres was?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had zelfs al een email adres gemaakt voor het wachtwoord
90 dan ?quote:
Zal ik anders even in de db op luthien het wachtwoord van Lauriette veranderen en aan jou geven? Gebruik je haar account.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had zelfs al een email adres gemaakt voor het wachtwoord
Ik denk dat wanneer je dat doet je de komende periode heel lang niet meer op fok bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal ik anders even in de db op luthien het wachtwoord van Lauriette veranderen en aan jou geven? Gebruik je haar account.
Fiets is nog altijd m`n baasje jahquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je dat doet je de komende periode heel lang niet meer op fok bent
Voor jou een mooi muziekje danquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef R0BR0 het volgende:
wat is het stil hier vandaag zeg toen ik nog actief was was het veel gezelliger lekker muziek enzo
Dat is eigenlijk nog best een leuk muziekje.quote:
Ja, de sfeer zat er net goed in, en toen kwam jij langs. Lastig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef R0BR0 het volgende:
wat is het stil hier vandaag zeg toen ik nog actief was was het veel gezelliger lekker muziek enzo
Leuk he, die machinesquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef ImTheBase het volgende:
Zo, koffie voor 5 cent ipv 50 centmachine hier is gepwnst
En de lyrics zijn ook wel toepasselijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best een leuk muziekje.
De sfeer kan weer terugkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, de sfeer zat er net goed in, en toen kwam jij langs. Lastig.
Hehequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En de lyrics zijn ook wel toepasselijk
quote:
Ik post zo wel wat leuks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef R0BR0 het volgende:
Hehe op dat spel heb ik de school computers laten crashen....quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
tijd voorrrrrrrrrrr
http://onslaught.playr.co.uk/
Al een tijd niet meer in gestaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
Dennis, doe geen moeite
Forum banmeldtopic.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
Dennis, doe geen moeite
Forum banmeldtopic.
Hehe sok ook alquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Mike het volgende:
s0k, schelden, even 48 uur koelen.
Als je op een gegeven moment unlimited tijd doet met last as long as possible wordt het echt een gekkenhuisquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hehe op dat spel heb ik de school computers laten crashen....
Onder 2 uur informatica
Dennis, doe geen moeite
Forum banmeldtopic.
Dennis, doe geen moeite
Forum banmeldtopic.
Ja dat was ergens bij 1.* Nu zitten ze al op 2.2quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je op een gegeven moment unlimited tijd doet met last as long as possible wordt het echt een gekkenhuis
Dankje, nu heb ik hier ook weer wat te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
tijd voorrrrrrrrrrr
http://onslaught.playr.co.uk/
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:08 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik hier ook weer wat te doen
laukloon@blablaquote:
Gebruik gewoon 10 minute mail..quote:
Oeh, het was de windquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik hoor steeds een deur dichtklappen maar er is niemand thuis en er klappen geen deuren dicht.
yep, heb je door hoe het werkt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Wel een leuk spelletje opzich
gmail is net zo makkelijk aangemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gebruik gewoon 10 minute mail..
Werkt ook heel goed.
Ik gebruik geen google voor mijn mailquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gmail is net zo makkelijk aangemaakt
niks mis met gmailquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik gebruik geen google voor mijn mail
Ik welquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik gebruik geen google voor mijn mail
Als je 2 van die blauwe op maximale damage heb, naast elkaar gooien ze landmijnen.quote:
Nee maar ik wordt niet blij van het feit dat ze je mail door kijken om er specifieke reclame bij te smijtenquote:
quote:
ach ja vind het niet zo erg. Ik had ook al eerder hotmail, maar daar ontvang ik mail soms niet op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee maar ik wordt niet blij van het feit dat ze je mail door kijken om er specifieke reclame bij te smijten
Hotmail zal wel niet veel beter zijn maargoed dat had ik al voordat er überhaupt google was
Oke!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 2 van die blauwe op maximale damage heb, naast elkaar gooien ze landmijnen.
Kijk maar is bij help.
Hée, je hebt je plaatje niet veranderd!quote:
Nu wat?quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Hée, je hebt je plaatje niet veranderd!
Hallo meneer MarkM.quote:
Jammer. Ik haat druipende microfoons, en ik vond dat barbieplaatje wel gaaf.quote:
Ik ben 'n beetje heel erg aan 't SOG'en. Dus daarom ben ik blij en, hoi!quote:
Nee niet dat plaatjequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Jammer. Ik haat druipende microfoons, en ik vond dat barbieplaatje wel gaaf.
Omdat de zon nu één hele seconde door de wolken straalt. Alleen klopt deze zonnebril niet, want ik heb 'n witte zonnebril. kutFOK!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb weer eens sociaal ijs gehaald voor m'n projectgroep
Niet!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef xalo het volgende:
Ik zou zelfs een kwartet kunnen maken, als ik wil.
hoe ging het volleyballen trouwens? leeft je schouder nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef xalo het volgende:
Maar volgens mij is 't hier een beetje doods.
sociaal dat je dat hier ook ff meedeelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb weer eens sociaal ijs gehaald voor m'n projectgroep
Deze dan?quote:
Hoiquote:
die eerste is best grappigquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
Als ik wil. Ik had veel eerder kunnen posten.quote:
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweestquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoe ging het volleyballen trouwens? leeft je schouder nog
Al die extra kilotjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweest.
Wat heb jij met Barbie tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
5 minuten, dan verander ik hem terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
Nee, al die verloren conditie omdat je geen fuck aan sport doet.quote:
Had is een vies woord.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Als ik wil. Ik had veel eerder kunnen posten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
5 minuten, dan verander ik hem terug
Wat hier in dat plaatje staat ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
Het laatste barbieplaatje, Bart, dit is je laatste kans!
[ afbeelding ]
En pizza'squote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, al die verloren conditie omdat je geen fuck aan sport doet.
ah ok en daarvoor zit je dan op volleybalquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweest.
quote:
Daarom. Daarom is 'ie tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Wat hier in dat plaatje staat ben ik het wel mee eens trouwens.
Niets, maar ik wilde 'm gewoon een verschrikkelijk roze plaatje aansmeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat heb jij met Barbie tegenwoordig?
Dat viel reuze mee deze vakantie.quote:
Hoii!quote:
Nja, 't is wel nodig, want je rent heel wat af als je 'n beetje je best doet. En nu hoef ik in ieder geval niet te gaan fitnessen om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ah ok en daarvoor zit je dan op volleybal
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef DownPoison het volgende:
mijn ma heeft telefoon achter de kast laten vallen. Nu is dat ding al sinds gisteravond om de minuut ongeveer aan het piepen. zwaar irritant
quote:
YES! Je hebt.. een druipende microfoon!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Uit met de pret nu, je mag weer gaan klagen over deze!
Jij hebt een kut layoutquote:
quote:
Ècht!quote:
niet grappig, die batterij hoort allang leeg te zijnquote:
Hier werkt 'ie in ieder geval erg goed.quote:
Dat is hetzelfdequote:
Old school is gewoon beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Hier werkt 'ie in ieder geval erg goed.
Hij heeft 'm al terug veranderd. De spelbreker.quote:
Leuke UI djoessiequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
Hai schatjes.
Thankssssquote:
Jij hebt het lang zonder FOK! volgehouden zeg! Hoiquote:
Jij bent mijn liefde, dat weet je toch.quote:
Hoe gaat?quote:
Prachtig. Moet ik weer 'n nieuwe voor je opzoeken?quote:
quote:
Prima hoorquote:
Ik lag te trillen vanochtend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij hebt het lang zonder FOK! volgehouden zeg! Hoi.
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lag te trillen vanochtend.
Maar hai
OPEN ER EEN TOPIC OVER!quote:
waarom niet dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegeven.
Joah wel okequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik Juicyhil wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Mooi zow!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef xalo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik serieus wel tof. En nu hou ik écht op.
dan negeer je die gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er komen mensen die ik niet wil zien.
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet want nijn komt.
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.
ONZ.quote:
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.
Veel beter. Hij lekt niet meer.quote:
Nog wilde plannen?quote:
Zet je enge gezicht op en roep: "BOE!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.
[..]
Kijk, ik wil niet naar de meet omdat ik Juicyhil niet wil zien. Maar ik wil ook weer wel naar de meet.
Dat kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie maken er allemaal van wat je zelf wil.
Joah jawel, morgen Green Day releaseparty in Amsterdam, daar heb ik wel zin inquote:
owhquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat gaat waarschijnlijk moeilijk omdat ze aan mijn kop gaan lopen zeiken.
I will. Als Mark wil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
owh![]()
dan ga je hele tijd met andere mensen kletsen zodat ze dat helemaal niet kunnen
Done.quote:
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie maken er allemaal van wat je zelf wil.
Juicy is tof.quote:
Ik kom alleen voor Ren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.
Ah kijk, das vetquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Joah jawel, morgen Green Day releaseparty in Amsterdam, daar heb ik wel zin in
sssstquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.
Nou.. Hij is nog wel emoachtig door die donkere kleuren.* xalo vindt 't veel te leuk erover te zeuren, zelfs al valt er niets meer te zeuren.quote:
Thanks man!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk, das vetVeel plezier alvast man!
Ren weg nu het nog kan! Je kunt het, ik geloof in je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Done.
Maar ik voelde ff gauw een prik, enne ik ben erg moe.
Jullie keken nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor Ren.Oh en voor jou natuurlijk als je komt, want ik heb je gemist in de trein!
Maar straks moet ik in de isoquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Ren weg nu het nog kan! Je kunt het, ik geloof in je!
Stop een laptop onder je t-shirt!quote:
Ja, het was druk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Jullie keken niet. En ik kom niet door de examens
.
quote:
Kleintje dan.quote:
Ik wel ja, ik heb jullie in levende lijven gezien. Wie wil me aanraken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het was druk.Maar je hebt ons gespot.
Ohja, je hebt examens.Ik weet niet of Mark wil.
Lukt je vast wel.quote:
Ik maak wel een hele vrolijke dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Nou.. Hij is nog wel emoachtig door die donkere kleuren.* xalo vindt 't veel te leuk erover te zeuren, zelfs al valt er niets meer te zeuren.
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ik maak wel een hele vrolijke dan.
Ik ik ik ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik wel ja, ik heb jullie in levende lijven gezien. Wie wil me aanraken?.
En Mark moet maar niet zeuren, gewoon meesleuren!
Zeg dat je 'm meeneemt naar.. naar.. Parijs, maar dat je even 'n pitstop moet houden in Utrecht. Heeft 'ie vast niet door.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ik ik ik.
Ja, maar. Hij moet wel mee naar de trein gaan dan.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef xalo het volgende:
Ik communiceer vanaf nu alleen nog maar in smileys.
quote:
quote:
Hij haat Parijs.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Zeg dat je 'm meeneemt naar.. naar.. Parijs, maar dat je even 'n pitstop moet houden in Utrecht. Heeft 'ie vast niet door.
Rome dan?quote:
En wat níet romantisch zeg!quote:
Daar trapt 'ie vast wel in. Behalve als 'ie nu aan het meelezen is dan.quote:
Ik vind Parijs ook niks.quote:
MarkM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
Ahquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil eten, maar hij rolt op m'n schoot. En als ik hem wegduw molt hij m'n toetsenbord
Ik sta bovenaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
Hoiquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
ze praten er frans, dat kan nooit romantisch wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is niet zoveel romantisch aan Parijs zelf. Je moet het zelf romantisch maken.
quote:
Sterf, kankerhoer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
Ook dat..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ze praten er frans, dat kan nooit romantisch worden
Hoezo niet? Ik vind Parijs prachtig! Natuurlijk, er zijn mooiere steden, maar Parijs o Parijs..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Parijs ook niks.
[..]
MarkM!
De kassa hier is momenteel gesloten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Daar trapt 'ie vast wel in. Behalve als 'ie nu aan het meelezen is dan.
Even een oproep tot MarkM: * Wil MarkM zich bij de kassa melden?
Hoor ik daar een ritje Thalys?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Parijs prachtig! Natuurlijk, er zijn mooiere steden, maar Parijs o Parijs..![]()
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |