Ik lag te trillen vanochtend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij hebt het lang zonder FOK! volgehouden zeg! Hoi.
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lag te trillen vanochtend.
Maar hai
OPEN ER EEN TOPIC OVER!quote:
waarom niet dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegeven.
Joah wel okequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik Juicyhil wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Mooi zow!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef xalo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik serieus wel tof. En nu hou ik écht op.
dan negeer je die gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er komen mensen die ik niet wil zien.
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet want nijn komt.
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.
ONZ.quote:
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.
Veel beter. Hij lekt niet meer.quote:
Nog wilde plannen?quote:
Zet je enge gezicht op en roep: "BOE!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.
[..]
Kijk, ik wil niet naar de meet omdat ik Juicyhil niet wil zien. Maar ik wil ook weer wel naar de meet.
Dat kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie maken er allemaal van wat je zelf wil.
Joah jawel, morgen Green Day releaseparty in Amsterdam, daar heb ik wel zin inquote:
owhquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat gaat waarschijnlijk moeilijk omdat ze aan mijn kop gaan lopen zeiken.
I will. Als Mark wil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
owh![]()
dan ga je hele tijd met andere mensen kletsen zodat ze dat helemaal niet kunnen
Done.quote:
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jullie maken er allemaal van wat je zelf wil.
Juicy is tof.quote:
Ik kom alleen voor Ren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.
Ah kijk, das vetquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Joah jawel, morgen Green Day releaseparty in Amsterdam, daar heb ik wel zin in
sssstquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar horen dat je écht wel voor hun komt.
Nou.. Hij is nog wel emoachtig door die donkere kleuren.* xalo vindt 't veel te leuk erover te zeuren, zelfs al valt er niets meer te zeuren.quote:
Thanks man!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk, das vetVeel plezier alvast man!
Ren weg nu het nog kan! Je kunt het, ik geloof in je!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Done.
Maar ik voelde ff gauw een prik, enne ik ben erg moe.
Jullie keken nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor Ren.Oh en voor jou natuurlijk als je komt, want ik heb je gemist in de trein!
Maar straks moet ik in de isoquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Ren weg nu het nog kan! Je kunt het, ik geloof in je!
Stop een laptop onder je t-shirt!quote:
Ja, het was druk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Jullie keken niet. En ik kom niet door de examens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |