Ik lag te trillen vanochtend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij hebt het lang zonder FOK! volgehouden zeg! Hoi.
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lag te trillen vanochtend.
Maar hai
OPEN ER EEN TOPIC OVER!quote:
waarom niet dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef xalo het volgende:
[..]
FOK! is ook verslavend! Maar goed dat je aan je verslaving hebt toegegeven.
Joah wel okequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik Juicyhil wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet.
Mooi zow!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef xalo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik serieus wel tof. En nu hou ik écht op.
dan negeer je die gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er komen mensen die ik niet wil zien.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk, ik wil naar de meet omdat ik jou wil zien. Maar ik wil ook weer niet naar de meet want nijn komt.
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zit nu een meneer met een lange witte jas en een mondkapje naast me.
ONZ.quote:
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Jaag 'm eens snel weg. Meneren in lange witte jassen met een mondkapje op zijn eng.
Veel beter. Hij lekt niet meer.quote:
Nog wilde plannen?quote:
Zet je enge gezicht op en roep: "BOE!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar als ik Kssj zeggen komen ze met een dwangbuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |