Nee niet dat plaatjequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Jammer. Ik haat druipende microfoons, en ik vond dat barbieplaatje wel gaaf.
Omdat de zon nu één hele seconde door de wolken straalt. Alleen klopt deze zonnebril niet, want ik heb 'n witte zonnebril. kutFOK!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb weer eens sociaal ijs gehaald voor m'n projectgroep
Niet!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef xalo het volgende:
Ik zou zelfs een kwartet kunnen maken, als ik wil.
hoe ging het volleyballen trouwens? leeft je schouder nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef xalo het volgende:
Maar volgens mij is 't hier een beetje doods.
sociaal dat je dat hier ook ff meedeelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:44 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb weer eens sociaal ijs gehaald voor m'n projectgroep
Deze dan?quote:
Hoiquote:
die eerste is best grappigquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
Als ik wil. Ik had veel eerder kunnen posten.quote:
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweestquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoe ging het volleyballen trouwens? leeft je schouder nog
Al die extra kilotjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweest.
Wat heb jij met Barbie tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
5 minuten, dan verander ik hem terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
of misschien deze?
[ afbeelding ]
Nee, al die verloren conditie omdat je geen fuck aan sport doet.quote:
Had is een vies woord.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Als ik wil. Ik had veel eerder kunnen posten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
5 minuten, dan verander ik hem terug
Wat hier in dat plaatje staat ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
Het laatste barbieplaatje, Bart, dit is je laatste kans!
[ afbeelding ]
En pizza'squote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, al die verloren conditie omdat je geen fuck aan sport doet.
ah ok en daarvoor zit je dan op volleybalquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Jep, we deden vooral kracht- en conditietraining, omdat 't pas vakantie was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |