Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
No ? Asi, ahora nos hablamos Español verdadero![]()
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
conjo moet je schrijven als Coño, anders staat er Kongo met harde G
Ene spanjaard spreekt de J uit als de Gquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!
Het is niet Spaans bedoeld jij conjoquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Ja maar wij zijn hier op een nederlands forum AMIRITE??quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Geeneens verkocht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Hoe durft ze! Knowledge is power!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Oww... jah in dat gevalquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
Alweer zolang geleden dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.quote:
Hoe dan wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaanquote:
Je moet het ook kaften!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Hoe wast ze zich eigen dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Ik zou ook aan geheugenverlies lijden op 108-jarige leeftijd, maak je niet druk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
Amai ze, dat is wel erg snel, na een jaartje alquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
De werkboeken toch niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:36 schreef krioro het volgende:
Wij moesten de boeken op de middelbare school huren, ik kon ze niet eens bewaren.
Brabo jeweetsquote:
Oh nee, klopt. Die liggen vast nog wel ergens. Maar daar heb ik niet echt veel aan zonder de andere boeken.quote:
Die zijn bij mij toch helemaal leegquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh nee, klopt. Die liggen vast nog wel ergens. Maar daar heb ik niet echt veel aan zonder de andere boeken.
dat is een goed voorbeeld van mijn huidige nederlands jaquote:
bij mij ook, behalve mijn spaanse boeken want dat vond ik best leuk om te doenquote:
Oh engels grammatica boek staat ook wel wat in, dan moesten we voor een deadline iets af hebben en dan kreeg je +1 punt op je so en anders -1quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bij mij ook, behalve mijn spaanse boeken want dat vond ik best leuk om te doen
Spelling boeide niet echt neequote:Op woensdag 13 mei 2009 01:46 schreef krioro het volgende:
De paard.
Die kon ik niet voorbij laten gaan.
whehe klinkt bekend ja, al had je ook leraren die je dan daadwerkelijk eens vroegen om even datgene wat je had opgeschreven door de klas te blerren, en daar redde je nou niet altijd even goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh engels grammatica boek staat ook wel wat in, dan moesten we voor een deadline iets af hebben en dan kreeg je +1 punt op je so en anders -1
Dus dan heb je een verhaaltje in je hoofd over een goudvis die met zijn vriend de paard naar new york gaat om laarzen te kopen in de grand canyon maar daar struikelt hij over een goudvis en dat schrijf je op de lijntjes want hij keek het toch nooit letterlijk na
Bij ons gelukkig nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe klinkt bekend ja, al had je ook leraren die je dan daadwerkelijk eens vroegen om even datgene wat je had opgeschreven door de klas te blerren, en daar redde je nou niet altijd even goed uit
mijn franse uitspraak is nog steeds dodelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet
Alleen bij Frans was het spreken altijd prachtig, echt 3 mensen in de hele klas konden het een beetje redelijk uitspreken en de rest zat 'ZJUH MAPELLE BART' 'ZJUUH NUH KIETE PAS FRANSAIS'
Mijne ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn uitspraak van frans is nog steeds dodelijk
maar ik was wel het slechts in fransl! r ik had altijd al een schurft hekel om het bij te houden want het was ook echt zon klote methode, dus ik was al niet best in frans, en ging dan ook nog eens onvoorbereid die mondelingen in.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijne ookAlleen was ik nog steeds niet de ergste
Die lerares was tof. Ik had echt alles onder de 5 gehaald en op het einde claimde zei dat ik met alle leerdingen mijn gemiddelde had opgekrikt naar een 5.5quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar ik was wel het slechts in fransl! r ik had altijd al een schurft hekel om het bij te houden want het was ook echt zon klote methode, dus ik was al niet best in frans, en ging dan ook nog eens onvoorbereid die mondelingen in.
diegene die met mij zat opgezadeld samenwerkte kreeg tijdens de mondeling gratis een falende syb + een lerares die gedurende de mondeling door erg moeilijk keek en uiteindelijk een onvoldoende uitspuwde over mij, terwijl de andere gast altijd een voldoende kreeg!(niet gek, je lijkt dan topwerk te verrichten)
uiteindelijk wel stijlvol op de laatste monderling mijn cijfer omhooggekickt naar een 6je
goed dat je latijn doodhoud(t) ! dat hoort zo te blijvenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Alleen Engels was ik wel goed in, van Duits en vooral Frans is het een godswonder dat ik ze voldoende heb afgesloten en ik sloot Grieks af met een 3 (hij gaf niet lager) en Latijn met een 1,7 na 2 jaar gymnasium_!
wie geeft een neuk om frans of italiaansquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goed dat je latijn doodhoud(t) ! dat hoort zo te blijven(al schijnt het je inzicht in frans, en italiaans erg te verbeteren)
5.5, high five!quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die lerares was tof. Ik had echt alles onder de 5 gehaald en op het einde claimde zei dat ik met alle leerdingen mijn gemiddelde had opgekrikt naar een 5.5
Spaans is ook best belangrijk hoor. Hangt er ook vanaf in welke delen van de wereld je komt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
wie geeft een neuk om frans of italiaansde enige belangrijke taal in de wereld is Engels en de rest is bijzaak
quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:01 schreef Acinonyx het volgende:
Mwah, gilipollas, me voy a dormír, buenas noche
Que duermas bienquote:
Zo kan je ook stellen dat Nederlands belangrijk is in Nederland en Russisch in Rusland en Chinees in Chinaquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Spaans is ook best belangrijk hoor. Hangt er ook vanaf in welke delen van de wereld je komt natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo kan je ook stellen dat Nederlands belangrijk is in Nederland en Russisch in Rusland en Chinees in China
China beslaat 25% van de wereldbevolkingquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:06 schreef krioro het volgende:
[..]. Met het verschil dat Spaans in een heel groot aantal landen gesproken wordt ja.
slagen en dan nog herkansenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Al die mensen die gaan herkansen als ze een 6 halenIk snap het niet.
Zelfs voor m'n edit stond er een groot aantal landen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
China beslaat 25% van de wereldbevolking
Idd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
5,5jes-cultuur
Al die mensen die gaan herkansen als ze een 6 halenIk snap het niet.
Ik faal gewoon alles en herkans het danquote:
Het gaat om het principe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Zelfs voor m'n edit stond er een groot aantal landen.
Ja, geef het nu maar op. Je kan lullen wat je wil, maar er is toch echt een wezenlijk verschil tussen bijvoorbeeld zakendoen met alleen China of met meerdere landen in Zuid-Amerika.quote:
Minder. 19,7%.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
China beslaat 25% van de wereldbevolking
Ik heb zo mijn principes ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, geef het nu maar op. Je kan lullen wat je wil, maar er is toch echt een wezenlijk verschil tussen bijvoorbeeld zakendoen met alleen China of met meerdere landen in Zuid-Amerika.
Kziet et, was een ruime gokquote:
Welterustenquote:
je hebt het maar druk met die new yorker mijn beste!quote:
Oh mijn god dat mensen die newyorker nog serieus nemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt het maar druk met die new yorker mijn beste!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh mijn god dat mensen die newyorker nog serieus nemen
Dit was ook al zo'n pareltje waarin newyorkers discussie skills aan de tand werden gevoeld
Waarom woont heel bekend Nederland in Amsterdam>?
Ik zei m'n bed opmaken, ik ga er nog niet in.quote:
Nou en! New Yorkquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoax, zulke vrouwen zitten niet op fok
Jullie zijn al bekend met haar,quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh mijn god dat mensen die newyorker nog serieus nemen
Dit was ook al zo'n pareltje waarin newyorkers discussie skills aan de tand werden gevoeld
Waarom woont heel bekend Nederland in Amsterdam>?
Wanneer je erin bent gedoken dan,quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zei m'n bed opmaken, ik ga er nog niet in.
quote:En ik wíst het! Na een paar posts in één of ander topic dat ik las.
Apelinqnqnqnqnqnqnqnqnqnq
Heb jij mijn PM nog ontvangen? Eergistern of de daarvoor gestuurd, met een antwoord op jouw vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt het maar druk met die new yorker mijn beste!
er is soms wat gezeik met die punt ja, maar hij is aangekomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:36 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Heb jij mijn PM nog ontvangen? Eergistern of de daarvoor gestuurd, met een antwoord op jouw vraag.
Okidoki.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
er is soms wat gezeik met die punt ja, maar hij is aangekomen!
mijn respect voor bepaalde personen is aanzienlijk gedaald
ik houd wel van de nacht + een tijdelijke overkill aan vrije tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:46 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Okidoki.
Hoe komt het dat ik jou 's nachts zo vaak actief zie?
Fuck yeah. Ze moest met dat liedje meedingen, mijns inziens. Desalniettemin,quote:
Ah, my kinda guy. Nachtwerk is prachtwerk, ook nog eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik houd wel van de nacht + een tijdelijke overkill aan vrije tijd
Puicke topics:quote:
klopt het lijkt me echt vetjes om te doen, al betwijfel ik het of dat te combineren valt met de studie die ik wil gaan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:53 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Ah, my kinda guy. Nachtwerk is prachtwerk, ook nog eens..
Ja, good ol times, toen sena en iqm nog onder de klb-ers warenquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:55 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Puicke topics:
[KLB SC #988] Zandkastelen,
[KLB SC #989] Tietentietentietentietentieten.
En welke studie mag dat wezen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt het lijkt me echt vetjes om te doen, al betwijfel ik het of dat te combineren valt met de studie die ik wil gaan doen.
Nachtbaggeren, ja.quote:je hebt een serieuze baan in de nacht!? *jaloers*
Leuke zomerse liedjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:55 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Puicke topics:
[KLB SC #988] Zandkastelen,
[KLB SC #989] Tietentietentietentietentieten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke zomerse liedjes.
Eerste keer dat ik Turkse rap hoor geloof ik. En het is tof. Al versta ik er geen woord van.
in september mag ik hopelijk beginnen met mijn studie bestuurskunde (omgang met mensen en partijen en zorgen dat er een prettige overeenkomst tussen beiden komt / voor en nadelen tegen elkaar eh afleggen etc.)quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:59 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
En welke studie mag dat wezen?
[..]
Nachtbaggeren, ja..
.
(Was meer in het algemeen bedoeld.)
quote:
Ja krioro, hier met die muziek van die 20 landen!quote:
Whahahahaah!quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja krioro, hier met die muziek van die 20 landen!
ohja met de illuminogiets en andere conspiracy troepquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Net terug van Da Vinci Code en Angels en Demons.
Kloptquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja met de illuminogiets en andere conspiracy troep
was hij wel een beetje leuk?
quote:
Ja, er is zoveel verschillende muziek joh, maar hier wat kaseko, typisch Surinaams:quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja krioro, hier met die muziek van die 20 landen!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Que siI, que no!!
Que nunca te decides
het vervolg voor het origineel kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KloptDe Illumitaties
. Ik vond hem wel redelijk. Niet top maar ook niet slecht. Da Vinci Code had ik ook nog nooit gezien
. Ik vond A&D beter denk ik.
leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja, er is zoveel verschillende muziek joh, maar hier wat kaseko, typisch Surinaams:
he vet , het lijkt soms net alsof hij soms verbasterd engels spreektquote:
Scherp, dat is het ook voor een deelquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
he vet , het lijkt soms net alsof hij soms verbasterd engels spreekt
waar is apelinq. oppeens heenquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Scherp, dat is het ook voor een deelEn nu blijf ik lekker doorspammen
niet heel erg fan van het nummer, maar het gaat dan ook om de chickquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:52 schreef krioro het volgende:
Ja, iedereen is afgehaakt door m'n muziek denk ik. En Def Rhymz en zo postte ik dan weer expres niet.
http://www.last.fm/group/Endangered+languagesquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:58 schreef krioro het volgende:
Als ik m'n last.fm radio geregeld heb (moet ik nog steeds doen ja) ga ik allemaal toffe muziek uit vreemde landen luisteren.
Ben ik niet zo bekend meequote:Op woensdag 13 mei 2009 03:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet heel erg fan van het nummer, maar het gaat dan ook om de chick![]()
dat er trouwens nog geen surinaamse hip-hop / metal is langskomen !
haha vetquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bekend mee. Nou ja, hip hop, als je bijvoorbeeld DuvelDuvel of Negativ ook meerekent wel
.
En speciaal voor jou:
http://www.metalsuriname.com/index.php?topic=632.0!
Tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.last.fm/group/Endangered+languages
quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:15 schreef krioro het volgende:
Deze classic kan ik je natuurlijk ook niet onthouden:
Maar hij doet het gewoon?quote:Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug.
als frequente nachtbraker moet je dat wel weten hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:25 schreef krioro het volgende:
Bij youtube staat er bovenaan:
[..]
Maar hij doet het gewoon?
Oh, mjah ik ben nooit ingelogd daar, behalve als dat moet om iets te bekijken. En ik doe verder ook niks met dat account.quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als frequente nachtbraker moet je dat wel weten hoor.
volgensmij kan je dan geen favorieten toevoegen, of nummers in je playlisten gooien zover ik het weet
ik ben dan ook best een youtube hoertje jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, mjah ik ben nooit ingelogd daar, behalve als dat moet om iets te bekijken. En ik doe verder ook niks met dat account.
Klinkt best tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben dan ook best een youtube hoertje ja![]()
Hey kri, ik heb ook nog een lekker vaag nummer voor jou trouwens!
Oh in dat geval, weltrusten oude bedopmaker!quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:34 schreef krioro het volgende:
Ik word echt moe van mezelf nu. Dus even wat eten en dan rusten. Goedenacht Sybje
.
Ik heb gisteravond tot 1 uur vergaderdquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:12 schreef jagga het volgende:
Gisteren BHV cursus gehad, inclusief reanimatie..
Heb ik de pop gesloopt_!
Als je ooit gereanimeerd moet worden door mij, overleef je het wel maar hou je er gebroken ribben aan over
En toch nog slagen hé
Good for you!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond tot 1 uur vergaderd![]()
![]()
Dat kan best. Reanimeren gaat niet zo zachtjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:12 schreef jagga het volgende:
Gisteren BHV cursus gehad, inclusief reanimatie..
Heb ik de pop gesloopt_!
Als je ooit gereanimeerd moet worden door mij, overleef je het wel maar hou je er gebroken ribben aan over
En toch nog slagen hé
Breezer sletjuuuhhhquote:
Bij jou op kantoorquote:
"Ik word" met dt schrijven...quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
Serieus? Ik mis echt dingen; ik wordt oud
Op spelfouten van anderen lettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
"Ik word" met dt schrijven... [ afbeelding ]
Op zulke bommen van fouten hoef je niet letten. Dat valt gewoon direct op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op spelfouten van anderen letten [ afbeelding ]
En dat terwijl je echt geen recht van spreken hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Op zulke bommen van fouten hoef je niet letten. Dat valt gewoon direct op.
Damnit! Ik ben gewoon een heel woord vergetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat terwijl je echt geen recht van spreken hebt
Om maar één voorbeeld te noemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Damnit! Ik ben gewoon een heel woord vergeten
Je zit nu toch niet je posts 6 keer door te lezen voordat je replied, he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
Om maar één voorbeeld te noemenI rest my case
Nee hoor, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet je posts 6 keer door te lezen voordat je replied, he?
Torens van koffiebekers bouwen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel wat beters te doen.
Wat een garpquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hier is het weer wel ok!![]()
![]()
ICH HABE EINE WORDGARPJE GEMACHT!!!![]()
![]()
Hehe, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, die is gestorven. Ben nu gewoon echt aan het werk
Wauw!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig maar
Ik heb nieuwe schoenen
Ja, dat is ook zo. Want die Gupje en Jagga zijn bij elkaar de kringspier aan het oprekken ofzo, daar komt echt niets zinnigs uit vandaagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik dacht van "laat ik maar wat roepen om het hier op gang te houden"![]()
Normaal wel dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Want die Gupje en Jagga zijn bij elkaar de kringspier aan het oprekken ofzo, daar komt echt niets zinnigs uit vandaag
Waar moeten ze af?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef Gupje het volgende:
Ik snap dat niet
Mensen die zichzelf wakker houden als ze er vroeg afmoeten
Ja vind dat zo domquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zichzelf een nacht wakker houden?
Ik ga voor 5 vannachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
3 uur slaap per nacht is meeeer dan voldoende!![]()
Ik moet gewoon 7 uur hebben anders sterf ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal omdat het nut van een (faal)hazenslaapje wetenschappelijk bewezen is.
Doe het maar een weekquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
HOHOquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Want die Gupje en Jagga zijn bij elkaar de kringspier aan het oprekken ofzo, daar komt echt niets zinnigs uit vandaag
Volgens mij heb jij permanent walleen ter grootte van etensborden onder je ogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
Dat geeft nietquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:22 schreef jagga het volgende:
[..]
HOHO![]()
Ik rek alleen op, ik wordt niet opgerekt
Van anale sex wordt je blind hé?quote:
Oh vandaar dat jij geilt op die middelbare vlotte vrouwen bij jou op kantoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Van anale sex wordt je blind hé?
I K W O R D Tquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Ik mis echt dingen; ik wordt oud
En dat heeft met blind worden en anale sex te maken omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh vandaar dat jij geilt op die middelbare vlotte vrouwen bij jou op kantoor_!
Slecht
Praat jij eens effe gewoon nederlands... anders kun je ernaar fluiten vanavondquote:
Bwhehehehwhehehehehehhehehehehhheheheheheheehehhehehehehehehrhhehhehehehhehehhehehehehhehehehhehehehehehe!!!!!!!!!1!1!2!3!;72&:quote:
Of ik denk te kromquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat heeft met blind worden en anale sex te maken omdat?
Jij mij gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Praat jij eens effe gewoon nederlands... anders kun je ernaar fluiten vanavond![]()
Ik geef alleen hollanders, en niet wannabe's
Ik denk het eerstequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Of ik denk te krom
Of jij bent nog niet wakker / Wil het niet begrijpen.
ik hou het op het 2e
Das veul beterquote:
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet als het een link wordt
Grammer?quote:
Bij elk woordje kan jij wel ergens een babe vandaan halenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grammer?
Spencer Grammer?
[ afbeelding ]
Babe?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij elk woordje kan jij wel ergens een babe vandaan halen
Auw... mn buikspieren..quote:
Moest je daar zo om lachen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw... mn buikspieren..![]()
Ik zit er over na te denken om op de fiets naar school te gaan...
Zul je net zien dat het gaat regenen...
Gniffelen is al gevoeligquote:
jou reactie in dat topicquote:
quote:
ik heb er 2quote:
Ook dat nog. Computernerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb er 2![]()
1tje mee bezig met bouwen![]()
en nog 3 liggen ter reparatie/bouwen/upgraden
Ja en?quote:
ja das waar....quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ja, het blijft kloten met computers ware het een echte nerd
Dat is zeker waar. Maar het blijft wel leuk om je op de kast te jagen. Al heb ik het gevoel dat het vandaag meer een dressoir isquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:42 schreef jagga het volgende:
[..]
ja das waar....
Maar de mensen die het hardst janken zoals jij: nerd!
Zijn maar wat blij met mensen zoals ik die het doen voor minder dan de helft die het kost bij de lokale pcboer
Kutquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het blijft wel leuk om je op de kast te jagen. Al heb ik het gevoel dat het vandaag meer een dressoir is
Meestal laat ik me niet zo snel op de kast jagen, en helemaal niet omdat ik misschien een beetje nerd zou zijn, maar jij bent hier duidelijk in getraindquote:
Beide. Na 7 jaar Fok! lukt het vaak wel. En het is inderdaad ook een beetje mijn 'sport'quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Meestal laat ik me niet zo snel op de kast jagen, en helemaal niet omdat ik misschien een beetje nerd zou zijn, maar jij bent hier duidelijk in getraind
Of je bent net zo een sadistische hufter voor wie het een spel is om mensen een beetje op te fokken/op stang te jagen..... net als ik
Nee.quote:
Het is ook een sportquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beide. Na 7 jaar Fok! lukt het vaak wel. En het is inderdaad ook een beetje mijn 'sport'
Geweldig inderdaad. Dat is altijd leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is ook een sport
Vergt jaren training om het echt goed te doen, bepaalde dingen die gebeurd of gezegd zijn te onthouden om die op een later tijdstip aan te halen, wanneer het het beste tot zijn recht komt![]()
![]()
mijn baas heeft 3x in 6 weken zijn linkerachterpotier moeten laten vervangen (geweldig!)
Collega wiens hoofd kaal in geschoren door zijn vrouw omdat hij ongelukje had gehad met een steekvlam, wat de helft van zijn haar verschroeide. ( nog veel beter)
Dat soort dingen zijn pricesless
Een kast zou ik het niet willen noemen hier. Eerder een velletje papierquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Nichten met handschoentjes...
Het is soms zó simpel
Ik weet het niet..quote:
Oh ik weet het wel, hij wil mijn cavia's ontleden.quote:
Als hij dat doet, dan ontleed jij hem gewoon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik weet het wel, hij wil mijn cavia's ontleden.
Hihiquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als hij dat doet, dan ontleed jij hem gewoon.
Stop die Indo even te pesten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
Het wordt steeds erger
Is dat een metafoor?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel trek in een loempia
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel trek in een loempia
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, een mededeling dat ik honger heb.
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
Overigens is spekkoek ook erg lekker.
Jij dacht hetzelfde he?quote:
Ik snap nu pas wat je bedoeldquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij dacht hetzelfde he?
Viespeuk.
Als je maar geen cup-a-soup hebt.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij dacht hetzelfde he?
Viespeuk.
Beide.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heeft Jagga iets gedaan of is het gewoon even wat vriendelijkheid vanuit jouw kant?
waT?! dat was toch hartstikke politiek correct?quote:
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ene keer dat we met zn allen (familie) naar een woonwinkel gingen, dat is opzich al, maar goed.
Mn zusje was haar telefoon kwijt en raakte in paniek, ze was ervan overtuigt dat ze het had meegenomen, maar die was nergens te bekennen. Dus gingen we naar de klantenservice, mn zusje geeft haar telefoonnummer op (verkeerd achteraf) en de klantenservice -vrouw belt het nummer en krijgt een vent aan de telefoon. Het gesprek ging ongeveer zo:
Vent: Hallo?
Klantenservicevrouw: Ja, u heeft een telefoon die niet van u is, hoor!
Vent: waar heeft u het over?
Klantenservicevrouw: Ja, doet u maar niet zo schijnheilig, we hebben u wel door!
Vent: tuut tuut tuuut...
Bleek achteraf dat mn zusje dr telefoon thuis had gelaten...
Heel die winkel in rep en roer, om niets.
Maar wel lompquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef jagga het volgende:
[..]
waT?! dat was toch hartstikke politiek correct?
TEH REACTIEVERMOGENquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik snap nu pas wat je bedoeld [ afbeelding ]
Neequote:
Dat is wel nodig inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH REACTIEVERMOGEN![]()
Doe even een raam open, dan krijg je wat frisse lucht
Ik hoop dat je goed kan "fileparkeren."quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet straks vanuit Amsterdam naar Utrecht toe
15 km is het nu, maar dat zal vast wel meer wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed kan "fileparkeren."
quote:
En dan verder lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Het is soms zó simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |