Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
No ? Asi, ahora nos hablamos Espaņol verdadero![]()
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
conjo moet je schrijven als Coņo, anders staat er Kongo met harde G
Ene spanjaard spreekt de J uit als de Gquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Helemaal niet als hij Kongo wilde schrijven schreef ie wel Kongo. Er staat nu Conjo!
Het is niet Spaans bedoeld jij conjoquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Ja maar wij zijn hier op een nederlands forum AMIRITE??quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ene spanjaard spreekt de J uit als de G
Geeneens verkocht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Hoe durft ze! Knowledge is power!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wel een beetje matig dat mijn ma al mijn studieboeken heeft weggepleurd trouwens, nu ben ik best veel handige tips vergeten en kan ik het niet meer opzoeken
Oww... jah in dat gevalquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
Alweer zolang geleden dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Si, vale!! (hoog tijd dat ik weer eens ga oefenen)
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.quote:
Hoe dan wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is niet Spaans bedoeld jij conjo
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaanquote:
Je moet het ook kaften!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Hoe wast ze zich eigen dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Boeit haar het, als ze een kreukeltje/scheurtje ziet dan flipt ze hem, dus dan gooit ze het weg.
en aangezien ik nogal... makkelijk met mijn boeken omging..
Ik zou ook aan geheugenverlies lijden op 108-jarige leeftijd, maak je niet druk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
Amai ze, dat is wel erg snel, na een jaartje alquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaartje maar, maar ik merk dat mijn engels en spaans/nederlands rap achteruit zijn gegaan
De werkboeken toch niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:36 schreef krioro het volgende:
Wij moesten de boeken op de middelbare school huren, ik kon ze niet eens bewaren.
Brabo jeweetsquote:
Oh nee, klopt. Die liggen vast nog wel ergens. Maar daar heb ik niet echt veel aan zonder de andere boeken.quote:
Die zijn bij mij toch helemaal leegquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh nee, klopt. Die liggen vast nog wel ergens. Maar daar heb ik niet echt veel aan zonder de andere boeken.
dat is een goed voorbeeld van mijn huidige nederlands jaquote:
bij mij ook, behalve mijn spaanse boeken want dat vond ik best leuk om te doenquote:
Oh engels grammatica boek staat ook wel wat in, dan moesten we voor een deadline iets af hebben en dan kreeg je +1 punt op je so en anders -1quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bij mij ook, behalve mijn spaanse boeken want dat vond ik best leuk om te doen
Spelling boeide niet echt neequote:Op woensdag 13 mei 2009 01:46 schreef krioro het volgende:
De paard.
Die kon ik niet voorbij laten gaan.
whehe klinkt bekend ja, al had je ook leraren die je dan daadwerkelijk eens vroegen om even datgene wat je had opgeschreven door de klas te blerren, en daar redde je nou niet altijd even goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh engels grammatica boek staat ook wel wat in, dan moesten we voor een deadline iets af hebben en dan kreeg je +1 punt op je so en anders -1
Dus dan heb je een verhaaltje in je hoofd over een goudvis die met zijn vriend de paard naar new york gaat om laarzen te kopen in de grand canyon maar daar struikelt hij over een goudvis en dat schrijf je op de lijntjes want hij keek het toch nooit letterlijk na
Bij ons gelukkig nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe klinkt bekend ja, al had je ook leraren die je dan daadwerkelijk eens vroegen om even datgene wat je had opgeschreven door de klas te blerren, en daar redde je nou niet altijd even goed uit
mijn franse uitspraak is nog steeds dodelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet
Alleen bij Frans was het spreken altijd prachtig, echt 3 mensen in de hele klas konden het een beetje redelijk uitspreken en de rest zat 'ZJUH MAPELLE BART' 'ZJUUH NUH KIETE PAS FRANSAIS'
Mijne ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn uitspraak van frans is nog steeds dodelijk
maar ik was wel het slechts in fransl! r ik had altijd al een schurft hekel om het bij te houden want het was ook echt zon klote methode, dus ik was al niet best in frans, en ging dan ook nog eens onvoorbereid die mondelingen in.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijne ookAlleen was ik nog steeds niet de ergste
Die lerares was tof. Ik had echt alles onder de 5 gehaald en op het einde claimde zei dat ik met alle leerdingen mijn gemiddelde had opgekrikt naar een 5.5quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar ik was wel het slechts in fransl! r ik had altijd al een schurft hekel om het bij te houden want het was ook echt zon klote methode, dus ik was al niet best in frans, en ging dan ook nog eens onvoorbereid die mondelingen in.
diegene die met mij zat opgezadeld samenwerkte kreeg tijdens de mondeling gratis een falende syb + een lerares die gedurende de mondeling door erg moeilijk keek en uiteindelijk een onvoldoende uitspuwde over mij, terwijl de andere gast altijd een voldoende kreeg!(niet gek, je lijkt dan topwerk te verrichten)
uiteindelijk wel stijlvol op de laatste monderling mijn cijfer omhooggekickt naar een 6je
goed dat je latijn doodhoud(t) ! dat hoort zo te blijvenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Alleen Engels was ik wel goed in, van Duits en vooral Frans is het een godswonder dat ik ze voldoende heb afgesloten en ik sloot Grieks af met een 3 (hij gaf niet lager) en Latijn met een 1,7 na 2 jaar gymnasium_!
wie geeft een neuk om frans of italiaansquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goed dat je latijn doodhoud(t) ! dat hoort zo te blijven(al schijnt het je inzicht in frans, en italiaans erg te verbeteren)
5.5, high five!quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die lerares was tof. Ik had echt alles onder de 5 gehaald en op het einde claimde zei dat ik met alle leerdingen mijn gemiddelde had opgekrikt naar een 5.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |