quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Oh dat moet ik over een tijdje ook doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee spotten.![]()
Nee, ik moet 9 moedervlekjes weg laten snijden_!
Maar dan 3 en niet 9quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh dat moet ik over een tijdje ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, eerst maar eens naar de ortho.wtf dude je bent 20 ofzo tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
><(({°>
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
Geld is zonder t.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
If you have it, flaunt it!quote:
Blijf je er nu over doorzeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, waarom ben ik geen mod geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |