Het was tussen Centraal en Velperpoort. Jij staat dan altijd al klaar bij de deur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zat ik toen ook op m'n netbook te fok!ken?
Kwart over negen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef IQM het volgende:
Bt, hoe laat moet je morgen op school zijn?
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:42 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehet blijft wel het leukste naamtopic dat ik ooit heb gehad
GEEN KLONEN IN MIJN TOPIC SVP!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ] (My good friend Robin (I nailed her, high five!) did a song about sandcastles!)
/
Naar bed, naar bed, zei duimelot!quote:
Dat lijkt mij vooral datgene wat het het leukste naamtopic maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!
Dat is juist het leuke deelquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!
En ik? Mag ik je geen welterustenkusje geven?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEEN KLONEN IN MIJN TOPIC SVP!
Ik heb al vier uur geslapen, zei likkepot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed, zei duimelot! [ afbeelding ]
[..]
Dat lijkt mij vooral datgene wat het het leukste naamtopic maakt.
Want zo speciaal vind ik de TT/OP verder ook niet.
Jij woont toch in (de buurt van) Utrecht? Wat doe je dan in Ernem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was tussen Centraal en Velperpoort. Jij staat dan altijd al klaar bij de deur.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vier uur geslapen, zei likkepot.
Eigenlijk verbrak deze opmerking van mij de hele betovering omtrent dat naamtopic van me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Emimich het volgende:
Ah, mijn botheid breekt me weer even op..
Ik denk niet dat Breathtaking je wil, maar van mij krijg je wel een kusje hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Stofmuis het volgende:
[..]
En ik? Mag ik je geen welterustenkusje geven?Ik ben het, Stofmuis.
Achja, doe je niets aan he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar da's altijd kut, die uren voor twaalf uur en dat je 's avonds nog wakker wordt. Dan wordt het inderdaad moeilijk om daarna nog te kunnen slapen.
Haar andere, Let's go to the mall is net wat leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ] (My good friend Robin (I nailed her, high five!) did a song about sandcastles!)
/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |