http://www.telegraaf.nl/b(...)rechts___.html?p=5,2quote:AMSTERDAM - Karst T., de veroorzaker van het dodelijke drama in Apeldoorn op Koninginnedag, hield er mogelijk een extreemrechts gedachtegoed op na. T. zou onder de nazistische tatoeages zitten...
Dat meldde RTL Boulevard dinsdagavond. Volgens presentator Albert Verlinde had Karst T.een tatoeage van een anker en een runenteken. Een teken dat onder extreemrechtse sympathisanten erg populair is.
Daarbij zou ook de kleding van T. wijzen op extreemrechtse ideëen. Ook zijn kapsel, waarover al eerder gespeculeerd werd, zou in het plaatje passen, meldde Boulevard. De Nationale Recherche doet verder onderzoek naar de tatoeages.
Boulevard zou een anonieme tip hebben gekregen van iemand die door de recherche is gehoord. De presentator benadrukte overigens dat de tatoeages 'ook een bevlieging konden zijn uit zijn verleden'.
Als jij dat zinnetje van jou nou eens een beetje wijzigt en van "extreem rechtse groepen in Nederland" gewoon "extreme groeperingen in Nederland" maakt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
Wanneer treedt Nederland nou eens hard op tegen extreem rechtse groepen in Nederland.
Nee hoor, al andere groeperingen die haat prediken etc. worden wel maatregelen getrovven maar bij extreem rechtse hebben ze vrij spel. de moederpartij van extreem rechts PVV bestaat nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Apelinq. het volgende:
[..]
Als jij dat zinnetje van jou nou eens een beetje wijzigt en van "extreem rechtse groepen in Nederland" gewoon "extreme groeperingen in Nederland" maakt?
Is goed, knul.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, al andere groeperingen die haat prediken etc. worden wel maatregelen getrovven maar bij extreem rechtse hebben ze vrij spel. de moederpartij van extreem rechts PVV bestaat nog.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef splendor het volgende:
Een anker, hij was matroos!Ik zou alle matrozen preventief ruimen.. te beginnen met Donald Duck.
Ah, daar is de PVV weer. Heeft toch nog lang geduurd voordat je daar mee kwam.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, al andere groeperingen die haat prediken etc. worden wel maatregelen getrovven maar bij extreem rechtse hebben ze vrij spel. de moederpartij van extreem rechts PVV bestaat nog.
Ja reken maar dat dit Geertje zetels gaat kosten, met zijn 'links cordon sanitair', daarmee vergelijkt hij zichzelf met Hitler, in Duitsland was destijds ook een' links cordon sanitair'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ah, daar is de PVV weer. Heeft toch nog lang geduurd voordat je daar mee kwam.
Een anker, hij was matroos!Ik zou alle matrozen preventief ruimen.. te beginnen met Donald Duck.
Ben ik ff blij dat een vriend van me z'n SS heeft weggedaan een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duidelijk geval. en alle Suzuki Swift (SS) rijders. Moeten ook opgepakt worden.
Als dit.... als datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef Kiegie het volgende:
Meki heeft natuurlijk in zoverre gelijk dat als er bij Kars thuis een GroenLinks-foldertje was gevonden er nu al minstens vierentwintig topics zouden lopen over de 'Linkse aanslag op de Koningin'.
Dat is alleen het geval als het om linkse of allochtonen gaat. Bij rechtse groepen/mensen doen ze dat niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef RechtseRukker het volgende:
In Gelderland was dit al op 1 mei bekend, maar normaal komt de Telegraaf altijd met dit soort onthullingen, maar nu 'toevallig' niet
ohja wel hoor, ze hebben het toch ook over de rechtse religie die de islam heet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is alleen het geval als het om linkse of allochtonen gaat. Bij rechtse groepen/mensen doen ze dat niet...
Ik denk dat er wel aandacht was voor de politieke voorkeur van Volkert van der Graaf en dat als het op een rechtse gaat dat het ineens minder belangrijk lijkt. Op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Als dit.... als datWat wil je nou zeggen eigenlijk?
Gek zijn en extreemrechts bijten elkaar niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:44 schreef Rechterbal het volgende:
Meki is gewoon een trol.
Ik lurk hier al jaren, en zit hier nu een jaar, maar heb nog niks fatsoenlijks uit die knul horen komen.
Behalve zijn idee om een webshop te openen dan.![]()
Karst T. was gewoon een gek, Meki.
Waar zie je het rechtse-radicale element dan? Ik zie gewoon een gek voor me. Geen nazi.
Had ie dus gewoon voorrang, aanklagen die dooien.quote:
Zeer zeker nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gek zijn en extreemrechts bijten elkaar niet toch?
En Meki is wmb niets mis mee, er zijn hier veel gekkere users.
Tuurlijk een gek daar heb je gelijk in, maar zoals ik al zei extreemrechts en gek zijn bijten elkaar geenszins.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Zeer zeker nietWat is dan het radicaal-rechtse element van deze actie?
Zelf, al is deze actie gepleegd door een rechts-radicaal, dat maakt deze actie dan nog niet een 'aanslag van rechts'.Eerder een aanslag van een gek, die toevallig een harde piemel van Adolf Hitler''s Mein Kampf kreeg.
Saai boek trouwens, echt, wat kan die mof zeuren, zeg
Die trui was volgens mij roestbruin, bruin, is dus nazi, is dus eigen volk eerst etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef bijdehand het volgende:
Op deze foto is te zien dat Karst T. een rode trui droeg:
[ afbeelding ]
Communisten/linksen hebben rood als kleur.
Dus Karst was extreem links!
Kleurenblind?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die trui was volgens mij roestbruin, bruin, is dus nazi, is dus eigen volk eerst etc.
volgens mij doet hij daar een poging de hitlergroet te brengen!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef bijdehand het volgende:
Op deze foto is te zien dat Karst T. een rode trui droeg:
[ afbeelding ]
Communisten/linksen hebben rood als kleur.
Dus Karst was extreem links!
Obama is bruin, de broek van Karst werd bruin, maar zijn trui was toch zekers te weten rood.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die trui was volgens mij roestbruin, bruin, is dus nazi, is dus eigen volk eerst etc.
Zijn bloed was rood, bloed is nl. rood, zeker kort onder de huid, ik zie behoorlijk wat kleurnuance tussen zijn bloed en zijn trui....quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Obama is bruin, de broek van Karst werd bruin, maar zijn trui was toch zekers te weten rood.
Toch is dat anti-monarchie toch meer iets dat ik met links associeer, die waren er in de politiek ook altijd het meest vocaal over. En dat Maxima als vijandig wordt bestempeld in extreem-rechtse kringen mag je ook wel even onderbouwen; ze is blank, christelijk, enzovoorts.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk een gek daar heb je gelijk in, maar zoals ik al zei extreemrechts en gek zijn bijten elkaar geenszins.
Ik vind zo'n verklaring iig begrijpelijker dan iemand die een soort teddybeer is, maar ineens een glitch krijgt.
Vergeet niet dat de zogenaamde aanslag gericht was tegen Maxima en Willem-Alexander, en dat juist Maxima werd gezien in die kringen als een vijandig element.
Ja, en het koningshuis met haar humanistisch-christelijke boodschap van verdraagzaamheid ligt natuurlijk sws niet goed bij extreemrechts.
Zijn trui was overduidelijk rood... Ook te zien op de foto's die ik hier liever niet weer post. Niet dat het überhaupt relevant is verder.quote:
Maxima deelde mede dat dé Nederlander niet bestaat, weet je nog, weet je nog hoe de extreemrechtsjes op Fok! ook te keer gingen tegen haar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toch is dat anti-monarchie toch meer iets dat ik met links associeer, die waren er in de politiek ook altijd het meest vocaal over. En dat Maxima als vijandig wordt bestempeld in extreem-rechtse kringen mag je ook wel even onderbouwen; ze is blank, christelijk, enzovoorts.
Dan had hij zich beter tot de islam kunnen bekeren, een jaartje lang de brave moslim spelen en dan deze aanslag uitvoeren. Op die manier had hij Wilders aan een extra 15 kamerzetels geholpen. Nu gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat als Karst T. idd een jongen van het eigen volk eerst zou zijn geweest dat hij zich door de demonisering door Wilders van het multiculturalisme gesterkt heeft gevoeld in de daad die hij heeft begaan op koninginnedag. Ik bedoel het komninshuis heeft in de persoon van Maxima en in mindere mate in de persoon van Beatrix behoorlijke kritiek te verduren gekregen vanuit extreemrechtse hoek. Voeg daarbij een enigszins, door frequent gebruik van cannabis, paranoïde wereldbeeld en je krijgt iets dat aannemelijker wordt dan een aardige, enigszins verlegen jongeman, die geen vlieg kwaad zou doen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Meki het volgende:
Dit is nou de Nazikrant de smerige krant telegraaf.
Ja, strategisch is het behoorlijk belabberd wat hij gedaan heeft, ik denk nog steeds aan een impulsieve daad of een daad die anders is afgelopen dan hij bedoeld heeft oid. Maar ja, extreemrechts, een door frequent gebruik van cannabis, paranoïde geworden wereldbeeld en allerlei tegenslag op het persoonlijke vlak bijt niet met gek zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter tot de islam kunnen bekeren, een jaartje lang de brave moslim spelen en dan deze aanslag uitvoeren. Op die manier had hij Wilders aan een extra 15 kamerzetels geholpen. Nu gebeurt er niks.
En hij had dan nog een tig maagden gehad!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter tot de islam kunnen bekeren, een jaartje lang de brave moslim spelen en dan deze aanslag uitvoeren. Op die manier had hij Wilders aan een extra 15 kamerzetels geholpen. Nu gebeurt er niks.
Ik denk dat hij gewoon gefrustreerd was. Baan kwijt, geen gezin of vriendin, huis op de tocht. Eigenlijk helemaal niks bereikt in het leven. Hoe kan ik er nog iets van maken? Dan maar 5 days of fame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, strategisch is het behoorlijk belabberd wat hij gedaan heeft, ik denk nog steeds aan een impulsieve daad of een daad die anders is afgelopen dan hij bedoeld heeft oid. Maar ja, extreemrechts, een door frequent gebruik van cannabis, paranoïde geworden wereldbeeld en allerlei tegenslag op het persoonlijke vlak bijt niet met gek zijn.
Daar moet verder op gerechercheerd worden en dat doet men ook, begreep ik. Maar juist extreemrechts gecombineerd met de factoren die jij opsomt lijken mij redelijk goed bij elkaar passen. Extreemrechts word je bij uitstek als verliezer, niet als winnaar. Dus mocht zijn affiliatie met extreemrechtse denkbeelden idd op werkelijkheid berusten dan sta ik daar iig niet van te kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon gefrustreerd was. Baan kwijt, geen gezin of vriendin, huis op de tocht. Eigenlijk helemaal niks bereikt in het leven. Hoe kan ik er nog iets van maken? Dan maar 5 days of fame.
Wat dat betreft sluit het profiel wel aan bij de groeiende ontevreden massa in Nederland. Maar om dat nu als extreem-rechts te benoemen. Mwaoh.
Ik had helemaal geen specifieke user in gedachten hoor! Dan verwar je me met iemand anders.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar moet verder op gerechercheerd worden en dat doet men ook, begreep ik. Maar juist extreemrechts gecombineerd met de factoren die jij opsomt lijken mij redelijk goed bij elkaar passen. Extreemrechts word je bij uitstek als verliezer, niet als winnaar. Dus mocht zijn affiliatie met extreemrechtse denkbeelden idd op werkelijkheid berusten dan sta ik daar iig niet van te kijken.
Jij dacht aan die user Oversight, las ik. Ik juist aan een paar extreemrechtse usertjes van dit forum.
Hoeveel onderzoek is er nodig naar een dode dader die met oude Swift zonder gordel een bus wilde rammen?quote:
Was jij dat niet die melde: ik dacht meteen aan Oversight. Excuses dan, iemand anders zei dat, en weer iemand anders haakte daar instemmend op in. Vanwege het feit dat Karst T. beveiliger was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen specifieke user in gedachten hoor! Dan verwar je me met iemand anders.
Verder ben ik het wel grotendeels eens met je stelling.
?????quote:
Nee joh, daar zit het Koninklijk Huis juist maximaal in! Of is het juist allemaal in scene gezet om de populariteit van het Koningshuis naar ongekende hoogten op te stuwen? De populariteit van Beatrix is nooit zo hoog geweest als na de aanslag!quote:
Ik denk totdat men enigszins een bevredigend beeld kan reconstrueren, omtrent motief en daad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoek is er nodig naar een dode dader die met oude Swift zonder gordel een bus wilde rammen?
Ik raak 't kwijt nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef LXIV het volgende:
Een complot in een complot. Is eigenlijk geen complot, of juist wel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk totdat men enigszins een bevredigend beeld kan reconstrueren, omtrent motief en daad.
Ik denk dat de staat vooral geïnteresseerd is toch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
HET IS HET RECHT VAN HET NEDERLANDS VOLK OM HET TE WETEN!!!
Zucht.
Ja maar die hebben nog meer te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de staat vooral geïnteresseerd is toch.
Dit is ook voor uber slimme menschen bestemdquote:
Maar onder andere beveiliging koningshuis, de Oranjes zijn het symbool van staat, en dus ook willen ze weten vanuit welke redenering deze man handelde.quote:
Was opgericht door Bernhard en wordt nog elk jaar bijgewoond door Bea, JP en Maxime. Lijkt me sterk dat die groep iets tegen de Oranjes zou hebben.quote:
Opgericht door Bernhard om zodoende met leuke buitenlandse chicks kennis te maken... toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Was opgericht door Bernhard en wordt nog elk jaar bijgewoond door Bea, JP en Maxime. Lijkt me sterk dat die groep iets tegen de Oranjes zou hebben.
Ik denk dat ze tot ongeveer dezelfde conclusie als zoveel anderen zijn gekomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar onder andere beveiliging koningshuis, de Oranjes zijn het symbool van staat, en dus ook willen ze weten vanuit welke redenering deze man handelde.
Dan moet ik je toch weer verwijzen naar wikipedia.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Opgericht door Bernhard om zodoende met leuke buitenlandse chicks kennis te maken... toch?
De TV en kranten moeten vol.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:53 schreef bijdehand het volgende:
En wat the fuck boeit het of Karst T. nou wel of niet met links kon schrijven??
Ik dacht dat Karst de paus wasquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef pometje het volgende:
Ik hoorde dat Karst Tates bij de Waffen-SS zat, kan iemand dat bevestigen?
Het laatst was de overeenkomst met "Taxidriver"quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:55 schreef pometje het volgende:
Ik hoorde dat Karst Tates bij de Waffen-SS zat, kan iemand dat bevestigen?
In de Panorama jah :'Dquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het laatst was de overeenkomst met "Taxidriver"
Nou ja, onderliggend heb je de kwestie wie nu eigenlijk gevaarlijker is, een handjevol straatschoffies in de Randstad of onze eigen autochtoonse knullen die agv de acties van eerdergenoemde straatschoffies en het commentaar hierop van naar stemmers geilende politici, die geen vak hebben geleerd, zienderogen steeds meer radicaliseren.quote:
Travis Bickle.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het laatst was de overeenkomst met "Taxidriver"
Het kan ook zo zijn dat hij zich door andere motieven heeft laten leiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de Panorama jah :'D
Net zoiets als Winnenden vergelijken met Battle Royale
Vraag jij het hem?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat hij zich door andere motieven heeft laten leiden.
Straatschoffies waren in 1981 al trots om in een Nieuwe Revue of Panorama te staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, onderliggend heb je de kwestie wie nu eigenlijk gevaarlijker is, een handjevol straatschoffies in de Randstad of onze eigen autochtoonse knullen die agv de acties van eerdergenoemde straatschoffies en het commentaar hierop van naar stemmers geilende politici, die geen vak hebben geleerd, zienderogen steeds meer radicaliseren.
Nu noem je een jaartal zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Straatschoffies waren in 1981 al trots om in een Nieuwe Revue of Panorama te staan.
Nee, Bea is links met haar humanistisch-christelijke kersttoespraken over verdraagzaamheid en multiculturalisme.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Beatrix is toch ook extreem rechts met haar EU en bilderberg-meetings? Wat denk je anders dat de machtigste politici en mensen uit het bedrijfsleven samen doen op die bijeenkomsten, kletsen over het voetbal? Nederland moet een totalitaire staat worden volgens de EU, een die de burgers ondersneeuwt met bureaucratie, belastingen en regeltjes. Mischien wilde hij helemaal geen aanslag op de koningn maar wilde hij voor haar sterven?
Facade.. Als hoostaande politici uit heel de wereld bijeenkomen om te praten met topmensen uit het bedrijfsleven, in het geheim.. dan zet niet alleen ik vraagtekens..quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Bea is links met haar humanistisch-christelijke kersttoespraken over verdraagzaamheid en multiculturalisme.
Geheim? De ledenlijsten en foto's van elke bijeenkomst zijn over het hele internet te vinden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Facade.. Als hoostaande politici uit heel de wereld bijeenkomen om te praten met topmensen uit het bedrijfsleven.. in het geheim.
Ik verbaas me steeds meer om al die rare denkbeelden, kom je wat vaker in andere grote steden dan snap je dat het hier niet voor niets zo populair is nog altijd ondanks polls.quote:
O nu zijn youtube bronnen wel betrouwbaar zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Geheim? De ledenlijsten en foto's van elke bijeenkomst zijn over het hele internet te vinden...
Maar waarom is dat extreemrechts dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Facade.. Als hoostaande politici uit heel de wereld bijeenkomen om te praten met topmensen uit het bedrijfsleven, in het geheim.. dan zet niet alleen ik vraagtekens..
Zoek het zelf uit, ik ga mijn energie hier niet aan verspillen. Ik geef je alleen 'corporatisme' mee en dat de echte macht achter de EU de cenrale banken zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |