Af en toe kom ik in Amsterdam, rij ik weleens door de buurten waar ik gewoond heb, maar zo erg veel is er niet veranderd toch tov 1981?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verbaas me steeds meer om al die rare denkbeelden, kom je wat vaker in andere grote steden dan snap je dat het hier niet voor niets zo populair is nog altijd ondanks polls.
Lig nu nu al in een deuk als Geert gaat regeren.
Maar links is vies van corporatisme dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zoek het zelf uit, ik ga mijn energie hier niet aan verspillen. Ik geef je alleen 'corporatisme' mee en dat de echte macht achter de EU de cenrale banken zijn.
Ja, klopt hoogleraar van mij zat ook altijd aan de tisch daar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Geheim? De ledenlijsten en foto's van elke bijeenkomst zijn over het hele internet te vinden...
Dat ligt eraan, punt is dat Bea, JP en Maxime er zelf ook geen geheim van maken dat ze naar die bijeenkomsten gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O nu zijn youtube bronnen wel betrouwbaar zeker?
Ja, en dan denk ik vooral aan zweverigheid als ik aan de Oranjes denk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, punt is dat Bea, JP en Maxime er zelf ook geen geheim van maken dat ze naar die bijeenkomsten gaan.
Mijn broer woonde in de Pijp ergens in jaren 90 en was gezellig daar alhoewel pand wat oud was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Af en toe kom ik in Amsterdam, rij ik weleens door de buurten waar ik gewoond heb, maar zo erg veel is er niet veranderd toch tov 1981?
Ik denk dan aan militante protestanten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan denk ik vooral aan zweverigheid als ik aan de Oranjes denk.
Ja, een soort pastorale word ik altijd gewaar als ik door dat soort buurtjes rij idd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer woonde in de Pijp ergens in jaren 90 en was gezellig daar alhoewel pand wat oud was.
Net achter de Ceintuurtbaan en volgens mij nog net steeds zo daar.
Nee, ik denk aan de zweverigheid van Juliana en Irene, en hoewel Bea zakelijker is, heeft ze ook die kant wel. Idem Willem-Alexander, die sws meer lijkt op zijn grootmoeder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk dan aan militante protestanten.
Ik heb meer ergenis omdat er nooit parkeerplek leeg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, een soort pastorale word ik altijd gewaar als ik door dat soort buurtjes rij idd.
Dat was in 1981 ook, maar er waren ook common denomanators. Nee, er is nauwelijks, aan de oppervlakte, enig verschil te zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
Iedereen is op zichzelf, enige samenhang is ver te zoeken.
Ja, klopt maar dat was in de jaren 80 ook al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb meer ergenis omdat er nooit parkeerplek leeg is.
Maar wat ze bespreken is al sinds de eerste bijeenkomsten 4-5 decennia geleden, nog altijd geheim. Ook de ontmoetingsplaats is voor de deelnemers zelf pas een paar uur vantevoren bekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, punt is dat Bea, JP en Maxime er zelf ook geen geheim van maken dat ze naar die bijeenkomsten gaan.
Mijn mooiste ervaring was nog altijd met de zatte kloten een politieauto geen voorrang verlenen om 3u 's nachts en dan boete voor parkeerovertreding krijgen. Dat kon helegaar niet op die tijd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt maar dat was in de jaren 80 ook al.
En van die opgewekte politie-agenten die 's nachts raampjes van auto's intikten en die auto dan wegsleepten.
Nou wat bespreken ze daar dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat ze bespreken is al sinds de eerste bijeenkomsten 4-5 decennia geleden, nog altijd geheim. Ook de ontmoetingsplaats is voor de deelnemers zelf pas een paar uur vantevoren bekend.
Gna.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mooiste ervaring was nog altijd met de zatte kloten een politieauto geen voorrang verlenen om 3u 's nachts en dan boete voor parkeerovertreding krijgen. Dat kon helegaar niet op die tijd.
Je moet mijn collectie vinyl eens zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:32 schreef Bluesdude het volgende:
er zijn linken te leggen van bilderberg naar bob marly en de wijzen van zion...
denk daar maar eens over
Als ik zo naar het huidige Europa en haar richting waarin het opgaat kijk. Lijkt het alsof het alle foute utopische politieke denkbeelden uit het verleden onder 1 dak herbergt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou wat bespreken ze daar dan?
Bilderberg is door o.m. Bernhard in het leven geroepen om een antwoord klaar te hebben op het imperialistische communisme van vlak na wo2 en om en passant lekkere mokkels uit te wisselen op internationale schaal.
Achja ik hoop dat jullie wel gelijk hebben eigenlijk. Een totalitaire staat waarin de burger niets meer mag doen zonder medeweten van de overheid, is namelijk niet leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:32 schreef Bluesdude het volgende:
er zijn linken te leggen van bilderberg naar bob marley en de wijzen van zion...
denk daar maar eens over
Er zijn een paar dingen waar je erg kritisch over moet zijn idd, maar of daar allemaal de hand van Bilderberg in gezien moet worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik zo naar het huidige Europa en haar richting waarin het opgaat kijk. Lijkt het alsof het alle foute utopische politieke denkbeelden uit het verleden onder 1 dak herbergt.
Ik ben zelf niet zo van de reggae. wel van de dancehall. Ken je "Ninja-man"?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |