Die hebben we toch al met stelletje fake figuren in 2e kamer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Achja ik hoop dat jullie wel gelijk hebben eigenlijk. Een totalitaire staat waarin de burger niets meer mag doen zonder medeweten van de overheid, is namelijk niet leuk.
Ja Motorfreak met overdrive.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van de reggae. wel van de dancehall. Ken je "Ninja-man"?
En het wordt nog veel erger vrees ik. Maar ik luister dan ook teveel naar Ron Paul en Alex Jones. Youtube is geen betrouwbare bronquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die hebben we toch al met stelletje fake figuren in 2e kamer?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En het wordt nog veel erger vrees ik. Maar ik luister dan ook teveel naar Ron Paul en Alex Jones. Youtube is geen betrouwbare bron
Ohh gaat veel verder hoor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef IkWilbert het volgende:
Meki heeft gelijk!
Suzuki Swift (SS). En Karst T woonde in HuiSSen!
Het bewijs stapelt zich op...
Whehe 11-symboliek net als bij 911quote:Toen ik het resultaat zag was ik verbaasd het getal 119 te zien, namelijk de 119e dag gerekend vanaf 1 januari.
Op de achterkant van de koninklijke bus stond link en rechts het getal 11.
Een paar dingen vielen mij daarbij meteen op: op de achterkant van de koninklijke bus stond link en rechts het getal 11. Volgens het programma Netwerk reed de auto op de menigte in om precies 11:50:31. Daar was weer dat 11-9 patroon want 50:31 is opgeteld 9, en het tijdstip als geheel is dus weer 11 (1+1+5+3+1).
(UPDATE 7 mei: De combinatie “koninginnedag suzuki swift” heeft eveneens 119 als getalstrilling: koninginnedag suzuki swift -> 2659579555417 138329 15962 opgeteld: 119/11)
bron
Wanneer houd die leugen nu eens op!!!! Hij is niet ontslagen. Hij heeft zelf ontslag genomen. Hij heeft zelf de huur opgezegd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon gefrustreerd was. Baan kwijt, geen gezin of vriendin, huis op de tocht. Eigenlijk helemaal niks bereikt in het leven. Hoe kan ik er nog iets van maken? Dan maar 5 days of fame.
Wat dat betreft sluit het profiel wel aan bij de groeiende ontevreden massa in Nederland. Maar om dat nu als extreem-rechts te benoemen. Mwaoh.
ech nie. Bea filosofeert mee voor decimatie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Bea is links met haar humanistisch-christelijke kersttoespraken over verdraagzaamheid en multiculturalisme.
Wikileaks heeft wat agenda (PDFs) gepubliseerd.hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat ze bespreken is al sinds de eerste bijeenkomsten 4-5 decennia geleden, nog altijd geheim. Ook de ontmoetingsplaats is voor de deelnemers zelf pas een paar uur vantevoren bekend.
quote:Ook Wikileaks gaat “conspiracy” en publiceert een aantal jaren zoekgeraakte notulen van Bilderberg-vergaderingen. Europese intergratie en 1 Europese munt? Stond in 1955 al op de agenda (en in 1957 werd de EEG opgericht). Berlijn en Mr K? Check 1960. Engeland bij de EEG? Menu 1963.
Bron
AH's ideologie wordt vertraagd ingevoerd, maar dan nu zonder weerstand en met euforie van de bevolking. How clever.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik zo naar het huidige Europa en haar richting waarin het opgaat kijk. Lijkt het alsof het alle foute utopische politieke denkbeelden uit het verleden onder 1 dak herbergt.
Je gaat nu zelf af op de berichten van het jouw zo verfoeilijke MSM.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer houd die leugen nu eens op!!!! Hij is niet ontslagen. Hij heeft zelf ontslag genomen. Hij heeft zelf de huur opgezegd.
Zie !! Hoe makkelijk het eerste vertelde blijft hangen. Daarom is ook het 19 kapers gelul van 911 de wereld in geholpen. Men kijkt NIET verder dan zijn neus lang is. Men blijft vast houden aan de onzin 1ste opmerkingen.
Bah!
Het is doelbeuwst ziekelijke bedrog van de MSM.
"De Nederlander bestaat niet"- Maxima.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
het zou zomaar kunnen. hij heeft immers blind op een groep antilliaanse muzikanten en zangers ingereden. maar zou het hem daar om te doen zijn?
Bewijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer houd die leugen nu eens op!!!! Hij is niet ontslagen. Hij heeft zelf ontslag genomen. Hij heeft zelf de huur opgezegd.
Zie !! Hoe makkelijk het eerste vertelde blijft hangen. Daarom is ook het 19 kapers gelul van 911 de wereld in geholpen. Men kijkt NIET verder dan zijn neus lang is. Men blijft vast houden aan de onzin 1ste opmerkingen.
Bah!
Het is doelbeuwst ziekelijke bedrog van de MSM.
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
het zou zomaar kunnen. hij heeft immers blind op een groep antilliaanse muzikanten en zangers ingereden. maar zou het hem daar om te doen zijn?
Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef IkWilbert het volgende:
Meki heeft gelijk!
Suzuki Swift (SS). En Karst T woonde in HuiSSen!
Het bewijs stapelt zich op...
Ja vraag mij niet. Ik zit niet in de Bilderberg denktank. Ik constateer alleen dat er kennelijk negers moesten omkomen en dat onze overzeese koloniën erbij betrokken zijn. Toeval bestaat niet, als de gevleugelde uitspraakquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?
Alles waar extreem voor staat, en wat voor slachtoffers zorgt, moet je de kop indrukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
'Karst T. was extreem-rechts'
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)rechts___.html?p=5,2
Dit is gewoon een extreem rechtse aanslag
Wanneer treedt Nederland nou eens hard op tegen extreem rechtse groepen in Nederland.
Het zou mij geheel niet verbazen als jij morgen in een dwangbuis wordt afgevoerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |