abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68983797
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer houd die leugen nu eens op!!!! Hij is niet ontslagen. Hij heeft zelf ontslag genomen. Hij heeft zelf de huur opgezegd.

Zie !! Hoe makkelijk het eerste vertelde blijft hangen. Daarom is ook het 19 kapers gelul van 911 de wereld in geholpen. Men kijkt NIET verder dan zijn neus lang is. Men blijft vast houden aan de onzin 1ste opmerkingen.
Bah!

Het is doelbeuwst ziekelijke bedrog van de MSM.
Bewijs?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:23:37 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68988710
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
het zou zomaar kunnen. hij heeft immers blind op een groep antilliaanse muzikanten en zangers ingereden. maar zou het hem daar om te doen zijn?
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:35:01 #143
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_68989105
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Meh7 het volgende:
De auto kwam van rechts.
Dan had'ie voorrang hey?
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:39:47 #144
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_68989306
Tijd om het gedoogbeleid van softdrugs te beëindigen en de PVV te verbieden.
Leve de Koningin!
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:00:56 #145
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68992916
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68993500
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef IkWilbert het volgende:
Meki heeft gelijk!

Suzuki Swift (SS). En Karst T woonde in HuiSSen!
Het bewijs stapelt zich op...

Maar wel geestig hoe het direct gerelativeerd wordt hier. Als de dader ook maar voor 1/10 moslimconnecties had gehad, dan was de beer weer los.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:54:21 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68997830
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?
Ja vraag mij niet. Ik zit niet in de Bilderberg denktank. Ik constateer alleen dat er kennelijk negers moesten omkomen en dat onze overzeese koloniën erbij betrokken zijn. Toeval bestaat niet, als de gevleugelde uitspraak

[verzinmodus]
Ik zit gewoon lekker op los te filosoferen. Vind het apart dat er dus expliciet negers moesten omkomen. Hoe het kwam dat zij daar stonden geen idee. Vast net als Karst dus getriggerd om een bepaalde plaats/tijd aanwezig te zijn.

[/verzinmodus]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_69001014
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
'Karst T. was extreem-rechts'
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)rechts___.html?p=5,2

Dit is gewoon een extreem rechtse aanslag
Wanneer treedt Nederland nou eens hard op tegen extreem rechtse groepen in Nederland.
Alles waar extreem voor staat, en wat voor slachtoffers zorgt, moet je de kop indrukken.
pi_69001023
Owh wacht een Meki topic. Ik ben pleite.
pi_69004294
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zou mij geheel niet verbazen als jij morgen in een dwangbuis wordt afgevoerd.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:44:14 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69005839
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wel geestig hoe het direct gerelativeerd wordt hier. Als de dader ook maar voor 1/10 moslimconnecties had gehad, dan was de beer weer los.
gelukkig hadden we dan jou en je cornuiten om ons af te remmen. netzoals we dat moeten doen als het over wilders of verdonk gaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69005865
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelukkig hadden we dan jou en je cornuiten om ons af te remmen. netzoals we dat moeten doen als het over wilders of verdonk gaat.
Verdonk remt zichzelf wel af.
pi_69006775
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef SCH het volgende:

Het punt is alleen dat de vergelijking die jij maakt mank gaat. Er is geen enkele aanwijzing van extreem rechtse invloed bij Karst Tates.

Het is zoiets als "er wordt gezegd dat Karst wel eens een moskee bezocht" en dat dat dan ook nog later niet blijkt te kloppen. Nou, dan moet ik nog zien dat als het ineens met extremistisch moslimgeweld in verband wordt gebracht op dit forum er niet gerelativeerd wordt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_69010529
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat de vergelijking die jij maakt mank gaat. Er is geen enkele aanwijzing van extreem rechtse invloed bij Karst Tates.

Het is zoiets als "er wordt gezegd dat Karst wel eens een moskee bezocht" en dat dat dan ook nog later niet blijkt te kloppen. Nou, dan moet ik nog zien dat als het ineens met extremistisch moslimgeweld in verband wordt gebracht op dit forum er niet gerelativeerd wordt.
Ho ho, dat zeg ik ook niet, ik vind de aanwijzingen nog erg mager. Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.

Bij de islam wordt toch echt alles aangegrepen hoor DS4, daar blijft mijn punt wel staan.
pi_69010790
Ik las een sterke column waarin duidelijk werd gemaakt dat er een sterke behoefte bestaat om Kars in of ander extreem hoekje te drukken. We kunnen er namelijk niet bij dat een doodnormale kerel tot zoiets in staat is. Het gevolg is dat we op zoek gaan naar vage aanknopingspunten om die vent extreem-rechts te laten lijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69011173
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik las een sterke column waarin duidelijk werd gemaakt dat er een sterke behoefte bestaat om Kars in of ander extreem hoekje te drukken. We kunnen er namelijk niet bij dat een doodnormale kerel tot zoiets in staat is. Het gevolg is dat we op zoek gaan naar vage aanknopingspunten om die vent extreem-rechts te laten lijken.
Dat kan wel eens kloppen. Als het een moslim was geweest, was dat gemakkelijk. Hij is ook nog niet eens aantoonbaar gek of crimineel en dat maakt het beangstigend voor veel mensen.
pi_69013685
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:

Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.
Ik heb begrepen dat het onderzoek geen aanwijzingen heeft opgeleverd. Maar goed, ik heb mij er niet in verdiept.
quote:
Bij de islam wordt toch echt alles aangegrepen hoor DS4, daar blijft mijn punt wel staan.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vond dit het verkeerde moment om dat punt te maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:55:31 #158
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69021575
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja vraag mij niet. Ik zit niet in de Bilderberg denktank. Ik constateer alleen dat er kennelijk negers moesten omkomen en dat onze overzeese koloniën erbij betrokken zijn. Toeval bestaat niet, als de gevleugelde uitspraak
Nee je zit alleen bij het BNW denktank
quote:
[verzinmodus]
Ik zit gewoon lekker op los te filosoferen. Vind het apart dat er dus expliciet negers moesten omkomen. Hoe het kwam dat zij daar stonden geen idee. Vast net als Karst dus getriggerd om een bepaalde plaats/tijd aanwezig te zijn.

[/verzinmodus]
Alsof er alleen negers moesten staan daar
Maar zoals je zelf al zei: je verzint het maar, net zoals de rest van je fabeltjes
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:58:36 #159
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69021694
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ho ho, dat zeg ik ook niet, ik vind de aanwijzingen nog erg mager. Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.
Wat zijn dan de "aanwijzingen"?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:59:59 #160
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_69021756
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Wat zijn dan de "aanwijzingen"?
Ik meen iets opgevangen te hebben over een of andere runentattoo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')