Bewijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer houd die leugen nu eens op!!!! Hij is niet ontslagen. Hij heeft zelf ontslag genomen. Hij heeft zelf de huur opgezegd.
Zie !! Hoe makkelijk het eerste vertelde blijft hangen. Daarom is ook het 19 kapers gelul van 911 de wereld in geholpen. Men kijkt NIET verder dan zijn neus lang is. Men blijft vast houden aan de onzin 1ste opmerkingen.
Bah!
Het is doelbeuwst ziekelijke bedrog van de MSM.
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
het zou zomaar kunnen. hij heeft immers blind op een groep antilliaanse muzikanten en zangers ingereden. maar zou het hem daar om te doen zijn?
Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef IkWilbert het volgende:
Meki heeft gelijk!
Suzuki Swift (SS). En Karst T woonde in HuiSSen!
Het bewijs stapelt zich op...
Ja vraag mij niet. Ik zit niet in de Bilderberg denktank. Ik constateer alleen dat er kennelijk negers moesten omkomen en dat onze overzeese koloniën erbij betrokken zijn. Toeval bestaat niet, als de gevleugelde uitspraakquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Door wie dan? En hoe werkt zoiets in de praktijk? Zoiets als stoelnummers maar dan met gps coördinaten?
Alles waar extreem voor staat, en wat voor slachtoffers zorgt, moet je de kop indrukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
'Karst T. was extreem-rechts'
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)rechts___.html?p=5,2
Dit is gewoon een extreem rechtse aanslag
Wanneer treedt Nederland nou eens hard op tegen extreem rechtse groepen in Nederland.
Het zou mij geheel niet verbazen als jij morgen in een dwangbuis wordt afgevoerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zou mij geheel niet verbazen als EXPRES die groep daar is gesitueerd zodat ook overduidelijk Nederlandse antillen getroffen worden door deze actie.
gelukkig hadden we dan jou en je cornuiten om ons af te remmen. netzoals we dat moeten doen als het over wilders of verdonk gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Maar wel geestig hoe het direct gerelativeerd wordt hier. Als de dader ook maar voor 1/10 moslimconnecties had gehad, dan was de beer weer los.
Verdonk remt zichzelf wel af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig hadden we dan jou en je cornuiten om ons af te remmen. netzoals we dat moeten doen als het over wilders of verdonk gaat.
Het punt is alleen dat de vergelijking die jij maakt mank gaat. Er is geen enkele aanwijzing van extreem rechtse invloed bij Karst Tates.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
Maar wel geestig hoe het direct gerelativeerd wordt hier. Als de dader ook maar voor 1/10 moslimconnecties had gehad, dan was de beer weer los.
Ho ho, dat zeg ik ook niet, ik vind de aanwijzingen nog erg mager. Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat de vergelijking die jij maakt mank gaat. Er is geen enkele aanwijzing van extreem rechtse invloed bij Karst Tates.
Het is zoiets als "er wordt gezegd dat Karst wel eens een moskee bezocht" en dat dat dan ook nog later niet blijkt te kloppen. Nou, dan moet ik nog zien dat als het ineens met extremistisch moslimgeweld in verband wordt gebracht op dit forum er niet gerelativeerd wordt.
Dat kan wel eens kloppen. Als het een moslim was geweest, was dat gemakkelijk. Hij is ook nog niet eens aantoonbaar gek of crimineel en dat maakt het beangstigend voor veel mensen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik las een sterke column waarin duidelijk werd gemaakt dat er een sterke behoefte bestaat om Kars in of ander extreem hoekje te drukken. We kunnen er namelijk niet bij dat een doodnormale kerel tot zoiets in staat is. Het gevolg is dat we op zoek gaan naar vage aanknopingspunten om die vent extreem-rechts te laten lijken.
Ik heb begrepen dat het onderzoek geen aanwijzingen heeft opgeleverd. Maar goed, ik heb mij er niet in verdiept.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vond dit het verkeerde moment om dat punt te maken.quote:Bij de islam wordt toch echt alles aangegrepen hoor DS4, daar blijft mijn punt wel staan.
Nee je zit alleen bij het BNW denktankquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja vraag mij niet. Ik zit niet in de Bilderberg denktank. Ik constateer alleen dat er kennelijk negers moesten omkomen en dat onze overzeese koloniën erbij betrokken zijn. Toeval bestaat niet, als de gevleugelde uitspraak
Alsof er alleen negers moesten staan daarquote:[verzinmodus]
Ik zit gewoon lekker op los te filosoferen. Vind het apart dat er dus expliciet negers moesten omkomen. Hoe het kwam dat zij daar stonden geen idee. Vast net als Karst dus getriggerd om een bepaalde plaats/tijd aanwezig te zijn.
[/verzinmodus]
Wat zijn dan de "aanwijzingen"?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho, dat zeg ik ook niet, ik vind de aanwijzingen nog erg mager. Dat er geen enkele aanwijzing is, lijkt me ook niet juist, maar echt overtuigend is het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |